Nu, v navazující dokumentaci EIA další možná varianta skutečně je, ovšem počítá pouze s vyloučením (tzn. nerealizací) MÚK Vinice. Takže se nic rušit nebude (kromě těch dvou větví MÚK Českobrodská) a kolektory budou jen kolem MÚK R1xD11.Petr Pokorný píše:No a pokud si tom mega PDF s mapkou vypnete v Arcobat readeru tloušťku čar, odhalíte že v MÚK Chlumecká to zůstane tak jak je, tj 3 pruhy a kraťoučký průpletový úsek.Web píše:Z EIA rozšíření 510:
MÚK Chlumecká
Zde bude řešena především kanalizace a odvodnění stavby. Je plánována rekonstrukce DUN a revitalizace dešťové kanalizace.
Nicméně v EIA stojí i toto:
"V navazující dokumentaci EIA budou výhledové intenzity dopravy pro rok 2015 podrobněji rozpracovány, a to rovněž pro další možnou variantu, která počítá s vyloučením tří MÚK – Chlumeckou, Na Vinici a Českobrodskou. Toto vyloučení některých MÚK se uvažuje z organizačních důvodů. Z provedených výpočtů vyplývá, že prověřované vypuštění některých křižovatek vede ke snížení počtu průletových míst s velkou intenzitou proplétajících se a manévrujících vozidel. Byly by tak vytvořeny příznivější podmínky pro dodržení limitů vzdálenosti křižovatek na příslušném typu komunikací a podmínky pro osazení směrového dopravního značení v rozsahu předepsaném příslušnou legislativou."
Zrušení MÚK Chlumecká
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Jako dost jsem se zděsil, Adobe Reader mi ukázal, že to má 1968 stran. Naštěstí to jen jen nejaká chyba a dokumentace má ve skutečnosti 164 stranandy píše:Nu, v navazující dokumentaci EIA...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Dnes bylo veřejné projednání Strategického plánu rozvoje městské části na období 2015–2025 na PRAZE 14,
Veřejnosti byl představen plán řešení dopravy.
http://old.praha14.cz/projekty/strateg_ ... o3qa0dhp27
strana 29:
C.2.2.2 Chlumecká
Jedná se o čtyřpruhovou směrově rozdělenou místní sběrnou komunikaci. Tvoří západovýchodní
spojení v radiální trase. Na západě území vzniká spojením ulic Kolbenova a Poděbradská na
východě se napojuje na Pražský okruh. V současné době se jedná o nejzatíženější sběrnou
komunikaci na území MČ, intenzity provozu v některý ch úsecích přesahují 50tis. voz. /den.
Tuto nepříznivou dopravní situaci v ul. Chlumecké v oblasti Černého Mostu i Kolbenovy v oblasti
Hloubětína částečně zlepšilo zprovoznění východního úseku Vysočanské radiály (z porovnání
intenzit z roku 2011 a 2012 lze odhadovat snížení intenzit o 15-20%), stále se však jedná o velmi
vytíženou komunikaci.
Zájmem MČ Praha 14 je v budoucnu transformovat charakter této komunikace, která v současné
době z velké části převádí tranzitní dopravu, na městský bulvár. Tento záměr lze však uskutečnit
pouze za předpokladu zrušení napojení ul. Chlumecké na Pražský okruh.
strana 35:
Komunikační propojení Ocelkova-Lipnická
Komunikační propojení Ocelkova – Lipnická propojí komerčně obchodní zónu u Černého Mostu
s Vysočanskou radiálou u Satalic, což přispěje k odvedení části automobilové dopravy na
nadřazený komunikační systém v trase mimo obytnou zástavbu v severovýchodní části města.
Komunikační propojení areálu Chlumecká – Božanovská
Komunikační propojení Chlumecká – Božanovská vytvoří lepší přístupovou trasu mezi obchodně-komerční zónou Černého Mostu a rozvojovým územím v jihozápadní části Horních Počernic (v lokalitě Chvaly).
Výstavba parkovacího domu P+R Černý most, včetně úpravy křižovatek
V lokalitě P+R III je plánována výstavba parkovacího domu se čtyřmi nadzemními podlažími.
Tímto by došlo k navýšení stávajících kapacit z 294 PS na 880 PS. Vjezd a výjezd do/z parkovacího domu je navržen při severní fasádě objekt u na místní komunikaci NN 4142. V rámci výstavby PD je rovněž navržena modifikace křižovatek
Nějak to nechápu, tak se zruší MÚK, ale na stávajícím P+R v celé jeho délce u metra vyroste čtyřpodlažní parkovací dům. Proč se staví takové monstrum když cílem zrušení je odvést dopravu od Boleslavi a Běchovic mimo Chlumeckou a celou lokalitu. Obchodní domy mají svoje parkoviště...
Co bude s autobusovou dálkovou a příměstskou dopravou a terminálem na ČM. Propojení je plánováno prodloužením Ocelkovou a napojením na Lipnickou. To znamená že vše co sjelo na ČM po rušené MÚK tak přijede od Běchovic kolem IKEI a podjezdem Chlumecký a mezi plánovaným parkovacím domem (současný sjezd a odbočení z CHlumecký do nákupní zóny od Počernic zrušen)a obchoďákami na Ocelkovu a pak jak dnes výjezdy na Chlumeckou. Od Boleslavi po Vysočanské radiále -sjezdem na Lipanskou a po Ocelkově (po celou dobu v bytové zástavbě - je tam plánována bytová zástavba - mezi Vysočanskou radiálou a železniční tratí) k metru na ČM.
.
Veřejnosti byl představen plán řešení dopravy.
http://old.praha14.cz/projekty/strateg_ ... o3qa0dhp27
strana 29:
C.2.2.2 Chlumecká
Jedná se o čtyřpruhovou směrově rozdělenou místní sběrnou komunikaci. Tvoří západovýchodní
spojení v radiální trase. Na západě území vzniká spojením ulic Kolbenova a Poděbradská na
východě se napojuje na Pražský okruh. V současné době se jedná o nejzatíženější sběrnou
komunikaci na území MČ, intenzity provozu v některý ch úsecích přesahují 50tis. voz. /den.
Tuto nepříznivou dopravní situaci v ul. Chlumecké v oblasti Černého Mostu i Kolbenovy v oblasti
Hloubětína částečně zlepšilo zprovoznění východního úseku Vysočanské radiály (z porovnání
intenzit z roku 2011 a 2012 lze odhadovat snížení intenzit o 15-20%), stále se však jedná o velmi
vytíženou komunikaci.
Zájmem MČ Praha 14 je v budoucnu transformovat charakter této komunikace, která v současné
době z velké části převádí tranzitní dopravu, na městský bulvár. Tento záměr lze však uskutečnit
pouze za předpokladu zrušení napojení ul. Chlumecké na Pražský okruh.
strana 35:
Komunikační propojení Ocelkova-Lipnická
Komunikační propojení Ocelkova – Lipnická propojí komerčně obchodní zónu u Černého Mostu
s Vysočanskou radiálou u Satalic, což přispěje k odvedení části automobilové dopravy na
nadřazený komunikační systém v trase mimo obytnou zástavbu v severovýchodní části města.
Komunikační propojení areálu Chlumecká – Božanovská
Komunikační propojení Chlumecká – Božanovská vytvoří lepší přístupovou trasu mezi obchodně-komerční zónou Černého Mostu a rozvojovým územím v jihozápadní části Horních Počernic (v lokalitě Chvaly).
Výstavba parkovacího domu P+R Černý most, včetně úpravy křižovatek
V lokalitě P+R III je plánována výstavba parkovacího domu se čtyřmi nadzemními podlažími.
Tímto by došlo k navýšení stávajících kapacit z 294 PS na 880 PS. Vjezd a výjezd do/z parkovacího domu je navržen při severní fasádě objekt u na místní komunikaci NN 4142. V rámci výstavby PD je rovněž navržena modifikace křižovatek
Nějak to nechápu, tak se zruší MÚK, ale na stávajícím P+R v celé jeho délce u metra vyroste čtyřpodlažní parkovací dům. Proč se staví takové monstrum když cílem zrušení je odvést dopravu od Boleslavi a Běchovic mimo Chlumeckou a celou lokalitu. Obchodní domy mají svoje parkoviště...
Co bude s autobusovou dálkovou a příměstskou dopravou a terminálem na ČM. Propojení je plánováno prodloužením Ocelkovou a napojením na Lipnickou. To znamená že vše co sjelo na ČM po rušené MÚK tak přijede od Běchovic kolem IKEI a podjezdem Chlumecký a mezi plánovaným parkovacím domem (současný sjezd a odbočení z CHlumecký do nákupní zóny od Počernic zrušen)a obchoďákami na Ocelkovu a pak jak dnes výjezdy na Chlumeckou. Od Boleslavi po Vysočanské radiále -sjezdem na Lipanskou a po Ocelkově (po celou dobu v bytové zástavbě - je tam plánována bytová zástavba - mezi Vysočanskou radiálou a železniční tratí) k metru na ČM.
.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
No tak sjedeš z okruhu na obchodní zonu Č. Most projedeš kruháč, na další křižovatce se dáš doprava, podjedeš okruh a u Lidlu se napojíš na Chlumeckou..................
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Takže výsledek bude stejnej akorát tam každý auto najede o 2 km víc a vypustí odpovídající větší množství emisí. A všichni budou ztrácet čas. Už dneska sjížděj na Chlumeckou auta jen když maj něco za lubem na ČM nebo v Hloubětíně, jinak je to čistá ztráta.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Z obou stran tam jsou namalovaný kolektory a tady zase vyleze z hlubin nějakej strážce norem a začne se vymejšlet taková hotentotina.
Na radnici P14 by taky asi měli vysadit drogy, já teda proti zlidšťování prostředí nic nemám, ale z Chlumecký městskej bulvár? Kde vezmou to město? Kdo, kam a proč tam bude chodit? Kde nic, tu nic, z jihu Velká kyjská zeď... Když sáhnu do okolí - Poděbradská v Hloubětíně budiž, to je založením městská třída, ale Chlumecká?
Když nad tím tak uvažuju, tam by asi nejvíc pomohl kobercovej nálet a začít znova.
Na radnici P14 by taky asi měli vysadit drogy, já teda proti zlidšťování prostředí nic nemám, ale z Chlumecký městskej bulvár? Kde vezmou to město? Kdo, kam a proč tam bude chodit? Kde nic, tu nic, z jihu Velká kyjská zeď... Když sáhnu do okolí - Poděbradská v Hloubětíně budiž, to je založením městská třída, ale Chlumecká?
Když nad tím tak uvažuju, tam by asi nejvíc pomohl kobercovej nálet a začít znova.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Pokud by se spojila Olomoucká s Ocelkovou a na Broumarské se postavily dva KO...
Černomosťáci by se asi potento, a neřeší to "dálniční" Chlumeckou, bulvár je IMHO hloupost.
Černomosťáci by se asi potento, a neřeší to "dálniční" Chlumeckou, bulvár je IMHO hloupost.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Bobek píše:Z obou stran tam jsou namalovaný kolektory a tady zase vyleze z hlubin nějakej strážce norem a začne se vymejšlet taková hotentotina.
Na radnici P14 by taky asi měli vysadit drogy, já teda proti zlidšťování prostředí nic nemám, ale z Chlumecký městskej bulvár? Kde vezmou to město? Kdo, kam a proč tam bude chodit? Kde nic, tu nic, z jihu Velká kyjská zeď... Když sáhnu do okolí - Poděbradská v Hloubětíně budiž, to je založením městská třída, ale Chlumecká?
Když nad tím tak uvažuju, tam by asi nejvíc pomohl kobercovej nálet a začít znova.
zástupci MČ 14 nás informovali, že podali proti tomu námitku.
To tu nepíšu o plánu tramvajové tratě z Lehovce přes sídlíště Černý most až k CČM. Trať by měla k CČM přivedena Bryksovou ulicí...
Autoři toho materiálu asi nikdy nebyli na ČM v posledních 10 letech.....
Dopručuji to řečíst celé.
http://old.praha14.cz/projekty/strateg_ ... o3qa0dhp27
PS: Souhlasím s hejtmanem Haškem jak se vyjádřil včera na adresu vedení Prahy...
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
VR že vzala Chlumecké jen 15 - 20%??? To se mi nechce věřit...
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Intenzity na Chlumecké (u Rajské zahrady) z ročenek UDI:
2010 - 51900
2011 - 51400
2012 - 41200
2013 - 40700
20 % jako když vyšije.
2010 - 51900
2011 - 51400
2012 - 41200
2013 - 40700
20 % jako když vyšije.
Království a půl princezny za 511.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
čistě logicky je to špatný údaj viz. Ceteris paribus
jinými slovy by musela být změna dopravy mezi r.11 a 13 ve výši 0 což nebyla
jinými slovy by musela být změna dopravy mezi r.11 a 13 ve výši 0 což nebyla
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Eh...
Dopravní výkony v Praze (pracovní den, v mil. vozokm.), zdroj týž:
2010 - 22,2
2011 - 21,9
2012 - 21,8
2013 - 21,9
Dopravní výkony v Praze (pracovní den, v mil. vozokm.), zdroj týž:
2010 - 22,2
2011 - 21,9
2012 - 21,8
2013 - 21,9
Království a půl princezny za 511.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
To jste teď naprdnul dost diskutujících - aby to někdo nevzal tak, že není třeba budovat nové silnice )
Já si netroufám tvrdit kolik vzala VR Chlumecké, ale kdybch měl tyto ambice tak se vypořádám minimálně s
1. rozšíření OC ČM
2. vlivem kolon na křížení Kbelská Kolbenova, směr kolon Kbelská a Kolbenova
3. změnou počtu obyvatel/dopravy v místě
až to udělám, pak můžu s nějakou pravděpodobností říct, že VR vzala tolik a tolik.
Těch 20 % je stejné hausnmero jako 30 % mimopražského tranzitu na R1..
Já si netroufám tvrdit kolik vzala VR Chlumecké, ale kdybch měl tyto ambice tak se vypořádám minimálně s
1. rozšíření OC ČM
2. vlivem kolon na křížení Kbelská Kolbenova, směr kolon Kbelská a Kolbenova
3. změnou počtu obyvatel/dopravy v místě
až to udělám, pak můžu s nějakou pravděpodobností říct, že VR vzala tolik a tolik.
Těch 20 % je stejné hausnmero jako 30 % mimopražského tranzitu na R1..
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Pokud někoho naprdnou statistický data, tak v těch datech chyba neni, ani v tom, kdo to zveřejnil.
Těch 20% je nejspíš real .. většina zatížení Chlumecké je generována sídlištěm, nákupnim centrem a "tranzitem" od Počernic po Jirny. Jakož i všech podobných městských výpadovek.
Těch 20% je nejspíš real .. většina zatížení Chlumecké je generována sídlištěm, nákupnim centrem a "tranzitem" od Počernic po Jirny. Jakož i všech podobných městských výpadovek.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
musklin: Moc vám nerozumím. Vždyť je to naopak argument pro nové silnice tj. že VR snížila dopravu na Chlumecké o 20 pct a to především o nákladní auta.
Jinak každý takovýhle odhad je přibližný, to bysme museli každou dopravní situaci popsat diferenciální rovnicí o 100 neznámých, což je samozřejmě nereálné ....... leč se domnívám, že v tomto případě je to porovnání čísel dosti přesné a vypovídající a ty vedlejší vlivy lze zanedbat.
Jinak každý takovýhle odhad je přibližný, to bysme museli každou dopravní situaci popsat diferenciální rovnicí o 100 neznámých, což je samozřejmě nereálné ....... leč se domnívám, že v tomto případě je to porovnání čísel dosti přesné a vypovídající a ty vedlejší vlivy lze zanedbat.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Mě je jedno jestli je to 15 nebo 25 %.
Já tu jen upozorňoval, že pokud se na začátku r.2013 otevřelo rekonstruované OC ČM, tak to logicky má dopad na dopravu v přilehlé ulici. Tedy počítat 20% tímto stylem nemá se statistikou nic společného, tedy že chybovost(vypovídací schopnost) čísla je taková, že nevím k čemu jej mám jako použít.
Abychom se tu zase nedočetli argumenty "je to v EIA" je to v "dokumentu MČ".
Pokud chce někdo dělat závěry o užitečnosti VR vzhledem k provozu na Chlumecké (o které snad nikdo nepochybuje) tak je to třeba dělat trošku sofistikovaněji.
Já tu jen upozorňoval, že pokud se na začátku r.2013 otevřelo rekonstruované OC ČM, tak to logicky má dopad na dopravu v přilehlé ulici. Tedy počítat 20% tímto stylem nemá se statistikou nic společného, tedy že chybovost(vypovídací schopnost) čísla je taková, že nevím k čemu jej mám jako použít.
Abychom se tu zase nedočetli argumenty "je to v EIA" je to v "dokumentu MČ".
Pokud chce někdo dělat závěry o užitečnosti VR vzhledem k provozu na Chlumecké (o které snad nikdo nepochybuje) tak je to třeba dělat trošku sofistikovaněji.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
jestli 20% dělá to, že předtím se tam stálo v kolonách "imrvére" a dnes se to projede ( ale proč tam jezdit ) absolutně bez omezení
( ano párkrát jedu do hloubětína )
pak 20x sláva
bulvár si postavili na střeše tubusu metra ne ?
jestli on tam olomoucký zmrd nechce namalovat cyklopruh
( ano párkrát jedu do hloubětína )
pak 20x sláva
bulvár si postavili na střeše tubusu metra ne ?
jestli on tam olomoucký zmrd nechce namalovat cyklopruh
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Čentrum Černý Most je v provozu už nejméně 10-15 let a pochybuji, že by to že prošlo rekonstrukcí mělo významný vliv na návštěvnost a tím i provoz v dané oblasti.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Co byste v tom hlavním městě chtěli, když máte za primátora naplaveninu. V Olomóco se neuživil, tak šel šéfovat Praze. Krutá realita.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Nejhorší je, že tenhle druh pitomců se z celý republiky stahuje do Prahy a pak dělají nám rodilým Pražákům ostudu. Jako ti arogantní namyšlení Pražáci pak vystupují rodáci např. z Olomouce, zatímco rodilý Pražáci jsou v 90 procentech případů normální lidi jako z kteréhokoliv jiného města nebo vesnice.
Teď se Hudeček zase předved s tím předvolebním projevem o tom, jak se má podporovat jenom Praha a ne Brno, Ostrava ........To je opravdu blb, že mu není rovno.
Teď se Hudeček zase předved s tím předvolebním projevem o tom, jak se má podporovat jenom Praha a ne Brno, Ostrava ........To je opravdu blb, že mu není rovno.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Dr.Fe1: Vnímám to dost podobně... Nechápu ovšem, že si ho TOPka tak vydržuje, že z něj udělá volebního lídra (přitom stačilo ho odstavit kvůli neschopnosti dokončit Blanku a nový "spasitel" mohl všechno "zachránit" - od machiavelistů typu Kalouska nebo Schwarzenberga bych nic jiného ani nečekal ). Jestli ono to nebude nějaké spiknutí !
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Spíš nikoho lepšího nemají. Ale ona by ani nějaká mediální tvář nebyla žádná záruka - jak dopadl minule Tůma?
Navíc, kdo jinej má rozumnou šanci na primátora? Leda tak ještě pan gynekolog, který se ale také posledně nijak nepředvedl. Už jsem to párkrát říkal, a řeknu to zas, ještě budeme vzpomínat na dobu Béma, po který aspoň něco v oblasti dopravních staveb zůstalo. Protože ať teď vyhraje, kdo vyhraje, nelze kromě keců, další vlny zklidňování a úliteb cyklobuznám, čekat v Praze nic. Jo, pardon, ještě nízkoemisní zóny se zcela jistě dočkáme.
Navíc, kdo jinej má rozumnou šanci na primátora? Leda tak ještě pan gynekolog, který se ale také posledně nijak nepředvedl. Už jsem to párkrát říkal, a řeknu to zas, ještě budeme vzpomínat na dobu Béma, po který aspoň něco v oblasti dopravních staveb zůstalo. Protože ať teď vyhraje, kdo vyhraje, nelze kromě keců, další vlny zklidňování a úliteb cyklobuznám, čekat v Praze nic. Jo, pardon, ještě nízkoemisní zóny se zcela jistě dočkáme.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
2pivko: zapomněl jsi na "nové parkovací zóny", ty jsou taky hezky "vypečené".
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Ano, na dobu Béma budeme vzpomínat ještě dlouho při splácení dluhů - viz třeba DP a smlouva na tramvaje. Problém je v tom, že on moc dobře věděl, že do dalších voleb už nepůjde, takže paseka, kterou nadělal, ho nezajímala. I kdyby vyhrála volby ODS v původním složení, objevily by se podobné problémy jako dnes, jen by byla větší snaha o nich nemluvit, ale spíš je zamést. Termín výstavby Blanky by i tak dodržen nebyl a žádné další stavby by nebyly zahájeny - v rozpočtu už nebylo kde brát.pivko píše:Už jsem to párkrát říkal, a řeknu to zas, ještě budeme vzpomínat na dobu Béma, po který aspoň něco v oblasti dopravních staveb zůstalo.
Re: Zrušení MÚK Chlumecká
Souhlasím s JirkouS. Jediné co bych bémovcům přičetl k dobru, že za nich byl co se týče prosazování staveb alespoň nějáký "tah na branku", i když to zase měli ulehčené tím, že v jejich době se nepostihovala jak korupce tak ani různé jiné ohýbání zákonů (viz třeba to překračování 20 pct u víceprací), takže se nebáli. Dnes se naopak všichni bojí cokoliv rozhodnout, aby jim někdo něco nepřišil a výsledkem je, že se nic nového neprosazuje. Je to všechno ode zdi ke zdi, do normálního vyváženého stavu daleko ....