Stížnost na MHMP (výměna DZ na MO)
Stížnost na MHMP (výměna DZ na MO)
Tak jsem dnes poslal tuto stížnost na magistrát. Dovolil jsem si z fóra zapůjčit některé fotografie.
Dobrý den,
v poslední době jsem zaznamenal výměnu dopravního značení na městské
okruhu. Trochu mě zaráží, proč z těchto cedulí mizí dálkové cíle jako je
Vídeň nebo Bratislava, Teplice, Dráždany apod.? V západní Evropě je zcela
běžné, že ve velkých městech jsou na dálnicích a obchvatech dálkové cíle
třeba 400-500 km vzdálené - např. okolo Linze je značena Praha, Brno,
Bratislava, Budapešť atd. Dokonce jsou doplněné o oválné rozpoznávací
značku státu - CZ, SK, HU.
Domnívám se, že pokud magistrát investuje do obnovy cedulí dopravního
značení několik milionů korun, měla by tato výměna být provedena kvalitně a
pořádně. Nikoliv jako paskvil.
Prosím proto o zvážení výše uvedené záležitosti při zadávání výroby nových
cedulí.
S pozdravem
Dobrý den,
v poslední době jsem zaznamenal výměnu dopravního značení na městské
okruhu. Trochu mě zaráží, proč z těchto cedulí mizí dálkové cíle jako je
Vídeň nebo Bratislava, Teplice, Dráždany apod.? V západní Evropě je zcela
běžné, že ve velkých městech jsou na dálnicích a obchvatech dálkové cíle
třeba 400-500 km vzdálené - např. okolo Linze je značena Praha, Brno,
Bratislava, Budapešť atd. Dokonce jsou doplněné o oválné rozpoznávací
značku státu - CZ, SK, HU.
Domnívám se, že pokud magistrát investuje do obnovy cedulí dopravního
značení několik milionů korun, měla by tato výměna být provedena kvalitně a
pořádně. Nikoliv jako paskvil.
Prosím proto o zvážení výše uvedené záležitosti při zadávání výroby nových
cedulí.
S pozdravem
Re: stížnost na magistrát
Obávám se, že proti tomuhle je házení hrachu na zeď užitečná činnost
PS: Moje foto to nejsou, ale je slušné se autora ptát předem a ne jenom oznámit, žes je použil..
PS: Moje foto to nejsou, ale je slušné se autora ptát předem a ne jenom oznámit, žes je použil..
Re: stížnost na magistrát
Jen je použijte, každý dopis dobrý!
Re: stížnost na magistrát
Akorát je to trochu "pláč na špatném hrobě", ty dálkové cíle jako Nurnberg, Dresden či Linz by se měly objevovat na Pražském okruhu a pouze tam, na Jižní spojce to opravdu ztrácí význam, pokud odtud mizí tranzitní doprava. Zato na tom tranzitním okruhu by je uvítalo víc z nás, co znamená pro nějakého holanďana jedoucího domů Ústí nebo Plzeň, oni se spíš zorientují podle Dresden či Nurnberg. Za Mnichovem směr Brenner je třeba dokonce značená Verona, to už pěkná dálka!
Re: stížnost na magistrát
Proč by na městském neměly být? Copak pražák může jenom po městě? Nebo rakušák nesmí z Prahy zpátky na Vídeň?
Re: stížnost na magistrát
No já nevim, ale na tom městském se spokojim s městy v ČR, na pražském už chci dálkové cíle, to je prostě můj názor na věc. Nevylučuju obecně zelené cíle na MO, to jsem nikdy neřekl a ani se s tim neztotžnim. Jen tvrdím, že mít na MO značeno Dresden či Nürnberg není potřeba. Ale třeba mít ten Nürnberg na odbočení z MO na Radlickou radiálu, to by mi už nevadilo, na samotný MO to ale nepatří.
Re: stížnost na magistrát
To pak jo, já jsem myslel že zastáváte schéma pouze místní cíle...
Re: stížnost na magistrát
Vazeny pane,
odpoved na vasi otazku je obsazena jiz ve Vasem dotazu. Jizni spojka neni ani dalnici ani obchvatem mesta, ale od 20.zari letosniho roku (po zprovozneni jihizapadniho segmentu Prazskeho okruhu) bude beznou mestskou komunikaci urcenou predevsim pro vnitromestskou dopravu. Vest tranzitni dopravu huste zastavenymi oblastmi mesta opravdu nechceme. Dalkove cile jsou a budou uvadeny na dalnicich a dalsich komunikacich urcenych pro dalkovou dopravu (zejmena tedy na Prazskem okruhu), a to v souladu s prislusnym technickym predpisem Ministerstva dopravy CR (Technicke podminky pro smerove dopravni znaceni).
S pozdravem
Ing. Ladislav Pivec
1.náměstek ředitele
Technická správa komunikací hl.m.Prahy
odpoved na vasi otazku je obsazena jiz ve Vasem dotazu. Jizni spojka neni ani dalnici ani obchvatem mesta, ale od 20.zari letosniho roku (po zprovozneni jihizapadniho segmentu Prazskeho okruhu) bude beznou mestskou komunikaci urcenou predevsim pro vnitromestskou dopravu. Vest tranzitni dopravu huste zastavenymi oblastmi mesta opravdu nechceme. Dalkove cile jsou a budou uvadeny na dalnicich a dalsich komunikacich urcenych pro dalkovou dopravu (zejmena tedy na Prazskem okruhu), a to v souladu s prislusnym technickym predpisem Ministerstva dopravy CR (Technicke podminky pro smerove dopravni znaceni).
S pozdravem
Ing. Ladislav Pivec
1.náměstek ředitele
Technická správa komunikací hl.m.Prahy
Re: stížnost na magistrát
Vážený pane náměstku,
děkuji za Vaše stanovisko. Rozumím, že tranzitní doprava by se měla
především vést po okruhu města. Nicméně si dokážu představit situaci, kdy
bude např. z důvodu těžké nehody v tunelových úsecích obchvat obousměrně
uzavřen. Nedokážu si pak přestavit, jak např. francouzský, holandský nebo
dánský motorista hledá správný směr na Víděň na Jižní spojce, když tam
nebude značené ani Brno, resp. bude vidět na poslední chvíli těsně před
sjezdem. V hustém městském provozu a v cizí zemi nemáte možnost na
posledních 400-500 m správně zareagovat.
Dovolím si s Vámi proto nesouhlasit a zajité nejsem sám, kdo Vámi
popsané/navrhované řešení označuje jako nedostatečné. Za ideální příklad
značení na vnitřním i vnějším okruhu města mohu označit značení např. ve
Vídni, případně v jiných velkých městech jako je Mnichov
Přeji pěkný den.
S pozdravem
děkuji za Vaše stanovisko. Rozumím, že tranzitní doprava by se měla
především vést po okruhu města. Nicméně si dokážu představit situaci, kdy
bude např. z důvodu těžké nehody v tunelových úsecích obchvat obousměrně
uzavřen. Nedokážu si pak přestavit, jak např. francouzský, holandský nebo
dánský motorista hledá správný směr na Víděň na Jižní spojce, když tam
nebude značené ani Brno, resp. bude vidět na poslední chvíli těsně před
sjezdem. V hustém městském provozu a v cizí zemi nemáte možnost na
posledních 400-500 m správně zareagovat.
Dovolím si s Vámi proto nesouhlasit a zajité nejsem sám, kdo Vámi
popsané/navrhované řešení označuje jako nedostatečné. Za ideální příklad
značení na vnitřním i vnějším okruhu města mohu označit značení např. ve
Vídni, případně v jiných velkých městech jako je Mnichov
Přeji pěkný den.
S pozdravem
Re: stížnost na magistrát
Díky!
Staré značky obsahovali nepřehledných 9 dálk.cílů a teď tam není ani třeba to Brno, hrůza.
Staré značky obsahovali nepřehledných 9 dálk.cílů a teď tam není ani třeba to Brno, hrůza.
Re: stížnost na magistrát
Na jaký mail jste jim psal původně? Také zkusím něco sesmolit, sice osobně nejsem pro dálkové (zahraniční) cíle, ale významná města v rámci ČR (Brno, Plzeň, Hradec,...) by tam být měla, obrovsky to usnadňuje orientaci...
Re: stížnost na magistrát
psal jsem to na: posta@cityofprague.cz
prakticke priklady
Zürich - ukazatel München cca 280 km, Grenoble - Ukazatel Genf cca 250 km, Wien - vsechny hlavni mesta (Budapest, Bratislava, Praha popr staty IT,D,SLO) Regensburg A93 - Praha 250 km , Nürnberg A6 - 290km, Praha, Dresden 170 km Praha, Leipzig 200km taky Praha. Bratislava taky Wien, Buda, Praha a staty CZ, AT, HU. Montpellier -300 km Barcelona etc... Proste v Cesku musi byt vsechno jinak,,, takovy naky lepsi nebo jak bych to nazval... nez na celem zaostalem svete
Re: prakticke priklady
Tak to se klidně vsadím, že v Grenoblu na žádném ukazateli nestojí "Genf" ! Jinak ale souhlasím, že by se dálkové mezinárodní cíle uvádět měly, a to i s kódem země. Netvrdím, že to musí být už na MO, tam bych spíš uvítal ty dálkové cíle české.Tachau píše:...Grenoble - Ukazatel Genf cca 250 km...
Re: prakticke priklady
Tachau si jako obvykle nevidi ani na spicku nosu. Ve Schweizu jsem byl, jde to tak daleko, ze v Ticinu nejsou napisy v nemcine, ale italstine. Ve frankofonni casti to same v blede modrem, nejaka snaha o uvadeni nemeckych cilu nic, a to ani v ramci kantonu! Dokonce od Bellinzony jedete jenom na Bernardino nebo Gottardo, zadny Curych nebo Mnichov. V uber Nemecku na A 1 pred Fehmarnem nemate ani Ahnung, ze jedete do DK, na A 30 Richtung Amsterdam zadna slava. V NL v blede modrem, az nekde za Utrechtem se objevi nejaka vesnice Oberhausen - Dusseldorf, Essen, nebo tak neco vubec nic. Dansko to same, Svedsko taky, Norsko taky a tak by se dalo pokracovat do aleluja.Tachau píše:Zürich - ukazatel München cca 280 km, Grenoble - Ukazatel Genf cca 250 km, Wien - vsechny hlavni mesta (Budapest, Bratislava, Praha popr staty IT,D,SLO) Regensburg A93 - Praha 250 km , Nürnberg A6 - 290km, Praha, Dresden 170 km Praha, Leipzig 200km taky Praha. Bratislava taky Wien, Buda, Praha a staty CZ, AT, HU. Montpellier -300 km Barcelona etc... Proste v Cesku musi byt vsechno jinak,,, takovy naky lepsi nebo jak bych to nazval... nez na celem zaostalem svete
Tachau, napis mi prosim cislo sveho konta, rad bych Ti poslal prispevek na nove bryle.
Re: stížnost na magistrát
Já osobně bych to s těmi dálkovými cíly také nepřeháněl. Pokud jedu na delší cestu, držím se především čísla silnice, které mě dovede žádaným směrem. Každý máme trošku jiný způsob navigace, ale čísla silnic, jsou dle mého nejlepším a nejčistším řešením
Re: stížnost na magistrát
Jenže čísla silnic v Praze byla v podstatě zrušena. Konečný stav bude nejspíš takový, že číslování bude začínat až na PO.FAST píše:Já osobně bych to s těmi dálkovými cíly také nepřeháněl. Pokud jedu na delší cestu, držím se především čísla silnice, které mě dovede žádaným směrem. Každý máme trošku jiný způsob navigace, ale čísla silnic, jsou dle mého nejlepším a nejčistším řešením
Re: stížnost na magistrát
A po městě budou jezdit bludní holanďani, co nebudou tušit že na Brno musej přes Michli a do Drážďan přes Libeň .. vidim to plasticky a v barvách
Re: stížnost na magistrát
A u silnice bude stát Obr a řekne jim, že technologií moderní doby je GPS v kombinaci s RDS-TMC.jonáš píše:A po městě budou jezdit bludní holanďani, co nebudou tušit že na Brno musej přes Michli a do Drážďan přes Libeň .. vidim to plasticky a v barvách 8-)
Re: stížnost na magistrát
V tom případě doporučuji značení zrušit úplně. Kdo ví, kde je Libeň nebo Spořilov, ten tam trefí a kdo ne, tomu to nijak nepomůže.
to Martin
jsem rad, ze aspon ty si vidis na spicku nosu. jeste ze mame takove vzdelance jako ty (mozna proto mame tak skvele silnice a skvele znaceni) jinak v Deutsch Schweiz je Deutsch, v Tessin je Italienisch a v Laussane je Französich. Ja pouzivam Deutsch protoze ani italsky nebo francouzky neumim... kdezot ty asi jo.. Jinak standardne se pouziva 300-350 km vzdalenost pro ukazatele na 1. hranicni mesto za carou. takze nechapu proc v Tessin by mel byt znaceny München..
to MPMP . ja bych tam dal stary napisy Liben =Altlieben
Kohlfelden (Hlubocepy), Königsaal(Zbraslav), Karolinenthal (Karlin) Westendorf (Vestec u Prahy)... to by teprve burani cumeli
to MARTIN - Oberhausen vesnice?
tak to je ty übernemci zmakli postavit pro vesnici takove dalnice A2,A3,A42 a A40??? Nemecka vesnice ma stejny pocet dalnic jako velkomesto Prag. No ti cesi jsou ale genialni (ty jsi taky z nejakyho bigcity na Exit 16).
Re: to Martin
Nevadí, třeba já zase neumím německy, takže ti musím říkat Tachove...Tachau píše:...Ja pouzivam Deutsch protoze ani italsky nebo francouzky neumim...
Re: stížnost na magistrát
Tachove, Tachove, zahrado zelená ..