Já měl jen pocit, že tvrdíš, že tu dálnici můžeš postavit aniž by ses těch lidí ptal. Navíc já moc na takovéto obecné blaho nevěřím. Teda ne, že by neexistovalo, ale vidím za ním jen prospěch lidí, jednotlivců, co dřív dojedou na chatu, nebo třeba obchodníků co rychleji a levněji dopraví zboží.
Nějaké výhradní právo na místo je nesmysl, ale když už se stavba dálnice někoho dotýká, tak je s ním třeba jednat, a poskytnout mu odpovídající náhradu. Největší problém pak vidím ve stanovení právě té velikosti náhrady. Nějaká násilná dohoda, tedy vyvlastnění (nebo poslání do gulagu, jak píšete, každý režim má své prostředky), by měla být až opravdu taková poslední záchrana.
Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
Re: Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
Pokud si dobre vzpominam, na nadjezd nad Pospisilovou tridou v HK na I/31 - neboli Pilnackuv okruh - byl radne zkouladovan teprve po vystavbe protihlukovych sten cca pred 2 lety. A otevren byl nekdy kolem roku 1980. Takze i nezkolaudovana stavba se muze pouzivat.Ondra O.K. píše:BTW, pokud by stavba nemela platne povoleni, prakticky by nesla zkolaudovat, protoze kazde rizeni o kolaudaci by muselo byt ze zakona odmitnuto..
Re: Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
kik: Ale to neznamená, že je to správně. Spíš to ukazuje na to, že tu není právní stát. A stát s klidem právo nedodržuje. Ale to pro nikoho není až takové překvapení.
Re: Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
povolení k předčasnému užívání stavby české právo zná a uděluje se běžně.dd píše:kik: Ale to neznamená, že je to správně. Spíš to ukazuje na to, že tu není právní stát. A stát s klidem právo nedodržuje. Ale to pro nikoho není až takové překvapení.
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 11.3.2009 16:09:01
Re: Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
To je jasne a jenom diky tomu jezdime na silnicich a dalnicich treba rok pred jejich dokoncenim..stejne je to s domem, taky v nem spousta lidi bydli pred kolaudaci (ac bez povoleni)..
Re: Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
Nachází se zde dosti-místy i protichůdných myšlenek.O to,co je správné,zde tolik snad nejde.Proto k názoru KIKa=Pravdou je,že silnice smrti I/11 se dost kryje s osudy I/35 nu Mohelnice.Proved´me propojení D11 a R35 a ihned ubude zátěže na I/11 a při průjezdu Hradce Hrálové.Zde se nejvíc uleví občanům na Gočárově okruhu a přilehlých komunikacích.Pokud by někdo měl zájem o "skore"kopce Mohelničáku na I/35,at´ kontaktuje MÚ Mohelnice a vyžádá si výčet mrtvých...Když k tomu připočítám,že dřív,než se postavil zcela nesmyslně bezpečnostní zác hytný pruh"retardér"-za zatáčkou,stromy a zástavbou,byl názor řidičů býv.ČSAD Mohelnice smeten do koše-ánžto požadovali stavbu zpomalovacího pruhu do kterého by bylo vidět-jako bezpředmětnou.Pak se Centrum dopravního výzkumu chytá za hlavu a marně poukazuje na nesmyslnost takového řešení.
Obě části(I/11 a 1/35)na obou koncích chybějícího spoje a velmi potřebného by ztratily svou vražednou funkci.
Obě části(I/11 a 1/35)na obou koncích chybějícího spoje a velmi potřebného by ztratily svou vražednou funkci.
Re: Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
Po otevreni II/351 (budouci R35) opravdu ubylo kamionu na I/36 a I/11 z Noveho Mesta do HK, ale naopak jich pribylo na I/37 z Opatovic do HK a na I/31 mezi krizovatkou u mostu pres pres Labe a kruhovym objezdem u koleji. Jednoduse receno, zbysil se pocet kamionu projizdejicich kolem FN v Hradci Kralove se vsemi negativnimi dusledky pro pacienty a obyvatele domu v Labske kotline II u Rasinovy tridy (I/37). Tady je jedinym resenim urychlena vystavba R35 z Opatovice minimalne k MUK Casy, ale otazkou zustava, kdy na tento usek budou penize.eccevita píše:Nachází se zde dosti-místy i protichůdných myšlenek.O to,co je správné,zde tolik snad nejde.Proto k názoru KIKa=Pravdou je,že silnice smrti I/11 se dost kryje s osudy I/35 nu Mohelnice.Proved´me propojení D11 a R35 a ihned ubude zátěže na I/11 a při průjezdu Hradce Hrálové.Zde se nejvíc uleví občanům na Gočárově okruhu a přilehlých komunikacích.Pokud by někdo měl zájem o "skore"kopce Mohelničáku na I/35,at´ kontaktuje MÚ Mohelnice a vyžádá si výčet mrtvých...Když k tomu připočítám,že dřív,než se postavil zcela nesmyslně bezpečnostní zác hytný pruh"retardér"-za zatáčkou,stromy a zástavbou,byl názor řidičů býv.ČSAD Mohelnice smeten do koše-ánžto požadovali stavbu zpomalovacího pruhu do kterého by bylo vidět-jako bezpředmětnou.Pak se Centrum dopravního výzkumu chytá za hlavu a marně poukazuje na nesmyslnost takového řešení.
Obě části(I/11 a 1/35)na obou koncích chybějícího spoje a velmi potřebného by ztratily svou vražednou funkci.
Re: Odstranění úseku D11 Osičky-Libišany
snad jsem trefil správný topic: zajímavé info
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... d11-plati/
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... d11-plati/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...