Zas otazka je, v jakym roce bude D finalne hotove, ona v ten (dost mozna vzdaleny) rok bude taky v Praze uplne jina situace a dalsi trasa metra (+ dalsich cca 10-15 let na jeji realizaci) by se mozna s klidem uzivila.Standa píše:Občas koukám i na fórum na Metrowebu a dost přispěvatelů (podle mě znalých problematiky) tam prosazuje zastavení další výstavby metra po dokončení trasy D, protože by se po dalším rozšíření prostě neuživilo - a náhradou mají být nové TT (i v ÚP je jich spousta). Ačkoli bych moc rád nějaké metro na Žižkov a na Jarov (původní plán trasy D z Hlavního nádraží tímto směrem byl zjevně opuštěn), obávám se, že mají pravdu.JirkaS píše:...To není zas taková novinka. Je to jen modifikovaná trasa E, která se objevila už v 80. letech. Jen místo na Budějovickou vedla na Pankrác. Podle dnešního hodnocení se nevyplatí, protože se v dané trase neočekávají tak vysoké intenzity - náhradou má být TT Jeremenkovou.
Barrandovský most
Re: Barrandovský most
Re: Barrandovský most
Tohle bych neviděl dramaticky. Nejspíš se zavede nějaká expresní linka, jako je dnes 100 Zličín - Letiště. Nic víc. Hlavně je to potřeba ukázat před volbama.Standa píše:Nazdar hodiny! Nicméně Jižní spojka je naštěstí využitelná jen pro nějakou expresní linku, rozhodně si nedovedu představit zastávky přímo na ní (je vedena dost mimo zástavbu) a kvůli pár autobusům snad BUS pruh nikdo dělat nebude, zejména pokud bude Jižní spojka plynule průjezdná! Každopádně, pokud by se v nějakém volebním programu něco takového objevilo, pro mě by to znamenalo automatickou nevolitelnost příslušné strany (padni komu padni). Naopak, pokud třeba někdo slíbí dát pryč semafor...Petr Pokorný píše:...Takže volně přeloženo ... Metro? Drahá sranda, na Jižní spojce zbyde jeden volnej pruh po kamiónech, uděláme z něj BUSpruh.
Pokud se to osvědčí, lze asi očekávat nějakou formu výstavby autobusových zastávek na Jižní spojce a zcela určitě nějakou tu změnu dopravní organizace na Barrandovském mostě tak, aby byla zajištěna absolutní přednost pro BUSy. A umím si i představit oddělený koridor pro BUSy pomocí betonových svodidel...
Z pohledu automobilisty nás nejspíš čekají prapodivné věci na Jižní spojce ... a demontáž semaforů u Barrandovského mostu to nejspíš nebude...
Re: Barrandovský most
Semafory samozřejmě hned nezmizí, ale je dost pravděpodobné, že se v závislosti na intenzitách budou dělat pokusy s jejich vypínáním a pak se vyhodnotí, jak se to (ne)osvědčí. Řešení nového mostu pro MHD je dost v nedohlednu, ale pokud by byl, tak si troufám říci, že bude i pro busy.
Nejjednodušší řešení však stále je toto, čímž by se nutnost busů křižovat směr na Barrandov eliminovala a je to i akceptovatelné vzhledem k očekávanému nižšímu zatížení směru do myší díry...
Nejjednodušší řešení však stále je toto, čímž by se nutnost busů křižovat směr na Barrandov eliminovala a je to i akceptovatelné vzhledem k očekávanému nižšímu zatížení směru do myší díry...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Barrandovský most
Vypadá to dobře, určitě by to pomohlo, ale jak se to vykříží s tou cyklostezkou (už se to tu kdysi řešilo, nepletu-li se)?martini píše:Nejjednodušší řešení však stále je toto, čímž by se nutnost busů křižovat směr na Barrandov eliminovala a je to i akceptovatelné vzhledem k očekávanému nižšímu zatížení směru do myší díry...
Re: Barrandovský most
Cyklostezka by musela z mostu uhnout ještě před nadjezdem, po samostatné lávce, co by sklesala podél řeky. Jinak si to nedovedu představit.Standa píše:...ale jak se to vykříží s tou cyklostezkou (už se to tu kdysi řešilo, nepletu-li se)?
Re: Barrandovský most
Ale vůbec ne, cyklostezka vede přece jen do tý díry, kterou podtejká Hlubočepskej potok .. a ještě tam jde kus po schodech. Musel by se přes něj postavit pro tu rampu novej mostek. Ale je to tam dost stísněný, lepší by bylo ten průjezdnej pruh od Zbraslavi posunout k pobřeží a přidat do toho oblouku třetí pruh. Masakr za myší dírou to neřeší, tam by to zas chtělo aspoň na kousek přistavět třetí připojovací stoupák od Smíchova.
Uvidíme co se změní v listopadu, počítám že idylka nebude dlouhá.
Uvidíme co se změní v listopadu, počítám že idylka nebude dlouhá.
Re: Barrandovský most
Tak samozřejmě je to o ceně. Vyasfaltování toho předělu za hroší vanou a lehká lávka pro pěší a cyklisty. Nebo těžká varianta s odsunem příbřežní větve k řece, další most přes potok a také přeložka hlavního vodovodu co tam má shybku.
Re: Barrandovský most
No pokud vám jeden pruh od Chuchle na Strakonický stačí .. se mi to zdá dost málo, Ivane Pavloviči, a to tamtudy ani nejezdim. Ale i po vyasfaltování to bude pěkně drsná šikana, možná i s hupem .. přejezd středního pásu při opravě dálnice je proti tomu brnkačka.
Myslim že tam ty světla ještě hodně dlouho zvostanou, nebo se tam aspoň zanedlouho vrátěj a Eltodo to dostane zaplacený dvakrát. Mi tam ani nevaděj, jak jsou na dohled tak už je to sranda.
Myslim že tam ty světla ještě hodně dlouho zvostanou, nebo se tam aspoň zanedlouho vrátěj a Eltodo to dostane zaplacený dvakrát. Mi tam ani nevaděj, jak jsou na dohled tak už je to sranda.
Re: Barrandovský most
Oni je nesundají,jen je zkusí vypnout.
Re: Barrandovský most
"Autobusy v Praze získají další vyhrazené pruhy. Bude i na Jižní spojce"JirkaS píše:Tohle bych neviděl dramaticky. Nejspíš se zavede nějaká expresní linka, jako je dnes 100 Zličín - Letiště. Nic víc. Hlavně je to potřeba ukázat před volbama.Petr Pokorný píše:...Takže volně přeloženo ... Metro? Drahá sranda, na Jižní spojce zbyde jeden volnej pruh po kamiónech, uděláme z něj BUSpruh.
http://zpravy.idnes.cz/autobusy-v-praze ... -zpravy_ab
Re: Barrandovský most
Hmm, tak ODS v Praze teče do bot, tak se snaží zviditelnit za každou cenu. Jen si myslím, že tímhle víc lidí naštve než potěší. Na Jižní spojce nemá něco takového žádný smysl, to by tam z Jižního města musela vést autobusová magistrálaPetr Pokorný píše:"Autobusy v Praze získají další vyhrazené pruhy. Bude i na Jižní spojce"
http://zpravy.idnes.cz/autobusy-v-praze ... -zpravy_ab
Re: Barrandovský most
Co to je zase kravinu? Vyhražený pruh, na co? Pro koho? Proč Smíchov - Jižní město? Já denno-denně jezdím ze Smíchova na Chodov a po pár pokusech 192 jsem to vzdal a přesedlal na auto. Nerad jezdím Busem, protože tam nemůžu číst, jako třeba v metru a tramvaji a cesta v tomto směru trvá MHD sto let. Už jenom proto, že těmito směry téměř nikdo nejezdí. 192ka jezdí prakticky poloprázdná, kdo bude v těch autobusech jezdit ve vyhrazeném pruhu je mi záhadou.
Kdo to kdy viděl, aby na dálnicích, rychlostních silnicích a silnicích pro motorová vozidla i ve městě byly vyhraženy pruhy pro MHD? Teda, jeden příklad mě napadá, Göteborg, ale tam busy jezdí jenom v odstavném pruhu. Už aby se v Praze na radnici(ích) začalo něco dít...
Kdo to kdy viděl, aby na dálnicích, rychlostních silnicích a silnicích pro motorová vozidla i ve městě byly vyhraženy pruhy pro MHD? Teda, jeden příklad mě napadá, Göteborg, ale tam busy jezdí jenom v odstavném pruhu. Už aby se v Praze na radnici(ích) začalo něco dít...
Re: Barrandovský most
Doufám, že je to kachna (v článku píšou o Jižní spojce spíš, že asi ne)! Pokud to udělají, asi začnu bojkotovat MHD a všude jezdit autem !Petr Pokorný píše:..."Autobusy v Praze získají další vyhrazené pruhy. Bude i na Jižní spojce"
http://zpravy.idnes.cz/autobusy-v-praze ... -zpravy_ab
Re: Barrandovský most
Vždyť chtějí přece zavést nějaký metrobus, který by propojil trasy B a C právě po Jižní Spojce, uvidíme co z toho vyleze...
Re: Barrandovský most
Autem tam ale nepude projet,když bude celej pruh pro MHDStanda píše:Doufám, že je to kachna (v článku píšou o Jižní spojce spíš, že asi ne)! Pokud to udělají, asi začnu bojkotovat MHD a všude jezdit autem !Petr Pokorný píše:..."Autobusy v Praze získají další vyhrazené pruhy. Bude i na Jižní spojce"
http://zpravy.idnes.cz/autobusy-v-praze ... -zpravy_ab
Re: Barrandovský most
Holt si to odstojím v těch dvou, co zbydou pro auta, pohodlně usazený v příjemně vyklimatizovaném prostoru se svojí oblíbenou hudbou... Ve skutečnosti tam až tak často nejezdím, do práce jezdím úplně jinudy (moje "pomsta" je trochu ve stylu "jestli se okamžitě neuklidníte, zastřelím zajíčka, který za nic nemůže!" ).jonáš píše:...Autem tam ale nepude projet,když bude celej pruh pro MHD
Ono to s tou Jižní spojkou snad nebude tak horké, podle mě to jednak postrádá opodstatnění (viz to, co píše Martin) a navíc i v tom článku se k tomu vyjadřuje policie velmi zdrženlivě. Vzpomeňme, kde všude měla být 50 (dle některých novin mimo jiné i na CELÉ Jižní spojce)! Další perla je plánovaný BUS pruh v Kolbenově ulici, kde žádný autobus nejezdí, protože tam už jede tramvaj a metro a především tam skoro nic není - to asi taky nebude moc aktuální!
Re: Barrandovský most
Každopádně nedá se proti případné změně dopravního značení odvolat po vzoru Patrikovců ? Nebo se nejedná o stavbu? Co takhle začít dusit Pražský magistrát obstrukcema stavby metra nebo tramvají - Buď necháte dýchat auta, enbo Vám z metra do Bémova Motola uděláme druhou D8?Standa píše:Holt si to odstojím v těch dvou, co zbydou pro auta, pohodlně usazený v příjemně vyklimatizovaném prostoru se svojí oblíbenou hudbou... Ve skutečnosti tam až tak často nejezdím, do práce jezdím úplně jinudy (moje "pomsta" je trochu ve stylu "jestli se okamžitě neuklidníte, zastřelím zajíčka, který za nic nemůže!" ).jonáš píše:...Autem tam ale nepude projet,když bude celej pruh pro MHD
Ono to s tou Jižní spojkou snad nebude tak horké, podle mě to jednak postrádá opodstatnění (viz to, co píše Martin) a navíc i v tom článku se k tomu vyjadřuje policie velmi zdrženlivě. Vzpomeňme, kde všude měla být 50 (dle některých novin mimo jiné i na CELÉ Jižní spojce)! Další perla je plánovaný BUS pruh v Kolbenově ulici, kde žádný autobus nejezdí, protože tam už jede tramvaj a metro a především tam skoro nic není - to asi taky nebude moc aktuální!
Re: Barrandovský most
Zkuste to, ale neslyšel jsem že by se dopravní odbor magoše a dopravní policie měli někomu zpovídat. To že městu chybí rozumný tangenciální spojení je prostě fakt, v tomhle sektoru navíc podtrženej neexistencí mostů přes řeku, a něco se s tim bude muset dělat, protože už ani Metpo nestíhá. Tak zastřelte zajíčka, holt si postojíte jindy. Já v tom soutěžit nebudu, on i ten promeškanej čas a propálená klima maj svou hodnotu.
Re: Barrandovský most
Uniká mi sice, jak metro nestíhá, nicméně souhlasím. Ovšem zprznění MO pruhem pro BUS by to asi moc nevyřešilo, spíš naopak. Požadavky na tangenciální spojení jsou prostě v Praze pro nějakou efektivní MHD (třeba okružní trasu metra) příliš roztříštěné, tady vždycky zbyde dost i na IAD a pokud bude pokračovat snaha o její zkomplikování v optimálních koridorech, prostě se přeleje jinam.jonáš píše:...To že městu chybí rozumný tangenciální spojení je prostě fakt, v tomhle sektoru navíc podtrženej neexistencí mostů přes řeku, a něco se s tim bude muset dělat, protože už ani Metpo nestíhá...
Re: Barrandovský most
Jonáš asi myslel konkrétně dopravní relaci Budějovická - Smíchov. Buď jedete metrem přes málo oblíbený přestup Florenc, nebo na IP Pavlova a dál tramvají. A IP Pavlova přes den je fakt na kapacitní hranici, spíš trošku za. A když vyplivne jeden eskalátor....
Anebo pojedete busem, který se na Baranďák napojí tou kritizovanou nešťastnou rampou u semaforů, ale před tím má půlhodinovou projížďku městem...
Anebo pojedete busem, který se na Baranďák napojí tou kritizovanou nešťastnou rampou u semaforů, ale před tím má půlhodinovou projížďku městem...
Re: Barrandovský most
Tak zrovna tuhle relaci snad pořeší jednou tramvaj přes ten Podolský most. Slintáč je (nebo byl před pár lety) nejvytíženější stanicí pražského metra, snad se jednou něco postaví ve směru na Karlovo náměstí a Anděl (zatím se ale nic takového neplánuje). BUSpruh na Jižní spojce to moc nezachrání. Mimochodem, stejně komplikované je i spojení z Budějovické na Jarov (autobus to jede půl hodiny).adamos píše:Jonáš asi myslel konkrétně dopravní relaci Budějovická - Smíchov. Buď jedete metrem přes málo oblíbený přestup Florenc, nebo na IP Pavlova a dál tramvají. A IP Pavlova přes den je fakt na kapacitní hranici, spíš trošku za. A když vyplivne jeden eskalátor....
Anebo pojedete busem, který se na Baranďák napojí tou kritizovanou nešťastnou rampou u semaforů, ale před tím má půlhodinovou projížďku městem...
Barrandovský most
Co je tohle za rampu? Bude to někam někdy pokračovat, nebo projektant zapomněl z výkresů smazat zbytek nerealizovaného?
Re: Barrandovský most
dnes, cca 10:00hod nešly semafory před nájezdem z Jižní spojky na Barrandovský most.
kamiony stály ke Kačerovu, zbývající 2 pruhy plynulý průjezd
a to jsem nebyl sám, kdo pouštěl auta z "Modřan" na okruh
problém - nevím proč - naopak způsobovalo odbočení na Strakonickou
z tohoto pohledu - pravda - nevím jak vypadal nájezd "zespodu" - se jednalo o jednoznačný přínos průjezdu
jestli proto nefungovaly informace o dojezdu za "bobovou drahou" nevím
každopádně tam svítily jen 2 čárky
kamiony stály ke Kačerovu, zbývající 2 pruhy plynulý průjezd
a to jsem nebyl sám, kdo pouštěl auta z "Modřan" na okruh
problém - nevím proč - naopak způsobovalo odbočení na Strakonickou
z tohoto pohledu - pravda - nevím jak vypadal nájezd "zespodu" - se jednalo o jednoznačný přínos průjezdu
jestli proto nefungovaly informace o dojezdu za "bobovou drahou" nevím
každopádně tam svítily jen 2 čárky
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Barrandovský most
Ono došlo k přemalování čar na nájezdu z ulice K Barrandovu na Jižní spojku? Tzn. že dolů z kopce nelze jet levým pruhem? Omg to jsou inženýři
Foto viz: http://www.financninoviny.cz/zpravy/dop ... ste/526134
Foto viz: http://www.financninoviny.cz/zpravy/dop ... ste/526134
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Barrandovský most
Popis
Řeka Vltava - Barrandovský most (vyústění na levém břehu).
Zdroj: ČTK. Autor: ČTK
Datum: 27.10.1995 Země: Město: