To samozřejmě, já jsem psal o jihu jako celku včetně 510. A myslel jsem to tak, že bude (díky natáhnutí k Modleticím) zajímavý "jenom" pro cesty [(D1-R4) - kamkoliv] a zpětAvantime píše: Ono to po kompletním dokončení SOKP bude od D1 blíž jihem až na R7; 512 + 513 + 514 + 515 + 516 + 517 = 30,466 km vs. 511 + 510 + 520 + 519 + 518 = 46,060 km...
Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Jo, záleží odkud bereš data, ale to, že jsem nezapočítal 516 a 517, to zdrojem nebude. Dík, Lenny!Lenny píše:Mě to vyšlo jinak:
512+513+514+515+516+517 = 36,313 km
511+510+520+519+518 = 46,512
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Z průvodních zpráv, tedy kromě 515 a MÚK Satalice, ty jsem ještě nesehnal.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Také je třeba brát v úvahu kromě tranzitu i pražskou a hlavně příměstskou dopravu, kterou na sebe SOKP natáhne. 513 se stane alternativou k Jižní spojce při cestě na levý břeh, do oblasti Smíchova nebo Dejvic a v neposlední řadě také odlehčí Vídeňské od aut přijíždějících z Jesenic a jiných satelitů.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Já bych řekl, že to právě "díky" uhnutí na Modletice (a neexistenci žádné radiály vlevo od D1) zrovna moc alternativou k JS nebude... Tak pro satelity jižně od Jesenice.Drak píše:Také je třeba brát v úvahu kromě tranzitu i pražskou a hlavně příměstskou dopravu, kterou na sebe SOKP natáhne. 513 se stane alternativou k Jižní spojce při cestě na levý břeh, do oblasti Smíchova nebo Dejvic a v neposlední řadě také odlehčí Vídeňské od aut přijíždějících z Jesenic a jiných satelitů.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Před dvěma lety jsem se na to ptalsiesa píše:Proc se vubec (uz se o tu urcite nekdy resilo) neprojektovala a nestavela tato cast okruhu hned v 3+3 usporadani??
Dobrý den
Dle mého názoru jižní část pražského okruhu jako čtyřpruh kapacitně v budoucnu nebude stačit, ale už se s tím nedá nic dělat, úseky jsou už nějaký čas ve výstavbě. Projektanti určili parametry, tedy bohužel jen ten čtyřpruh, co jsem o tom slyšel, prý dle předpokládaných intenzit většina tranzitu z D1 pojede východní a severní částí okruhu a jihem jen malá část. Jediná potěšující věc je, že alespoň v obou tunelech na jižní části okruhu budou navíc stoupací pruhy, takže 3 pruh alespoň jednou v každém tunelu.
S pozdravem
R.Kluzák
ŘSD
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
další kousek v provozu
ze včerejších fotek to nebylo moc vidět...
ale provoz na MÚK Lochkov byl převeden do definitivní polohy, takže dopravní proudy se kříží na západním "téčku" a směr Plzeň jede přes most...
ze včerejších fotek to nebylo moc vidět...
ale provoz na MÚK Lochkov byl převeden do definitivní polohy, takže dopravní proudy se kříží na západním "téčku" a směr Plzeň jede přes most...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Šestipruh by šel na trase vyznačit na úkor odstavných pruhů a musely by se trochu upravit připojovací a odbočovací pruhy MÚK. Jedině kde by to nešlo je v úseku tunel Komořany - MÚK Strakonická ve směru D5, tunel Slivenec ve směru D1 a možná v oblasti MÚK Komořany s KOMOKO.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
především, bude-li 518-519-520 bez tunelů, tak bude sice delší, ale rychlejší
ovšem bude-li někdy
ovšem bude-li někdy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
a co tunel pod Suchdolem...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
no ten tam snad původně být neměl ne ?
resp. dá se očekávat, že jediná "80" je míň, než 3 za sebou
ale pravdou je, že dostaví-li se 511, tak už těžkou budou učit řidiče jezdit "severem"
resp. dá se očekávat, že jediná "80" je míň, než 3 za sebou
ale pravdou je, že dostaví-li se 511, tak už těžkou budou učit řidiče jezdit "severem"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Jenom pro osobáky. Kamiony jedou pořád 85-90, takže jim jde o vzdálenost. A spíš bude záležet podle hustoty provozu.Mike píše:především, bude-li 518-519-520 bez tunelů, tak bude sice delší, ale rychlejší
ovšem bude-li někdy
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak z D11 na D5 by to mělo být severní trasou kratší ne?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No já viděl cca v polovině devadesátých nějakej pražskej generel, už nevim pro co, ale dělal to ÚHA na Hradčanech, a tam byla plánovaná intenzita na jihu 24 tis ještě kolem Šeberova a Petrovic, a pouhých 14 tis po odsunu za Jesenici. Ovšem to bylo ještě dávno před dostavěnim D5 a otevřenim hranic do EU.martini píše:Ne dostatečné vysvětlení spočívá v tom, že se okruh projektoval v době, kdy ten výhled těch intenzit nebyl takový. Hlavně před spojením jihu měl už dávno být sever... Prostě poddimenzování projektu.
Venku se udělá třípruh a v tunelech a na estakádě bude 80, tim se vsákne víc provozu i na dvojpruh. Komoko to bude kazit .. "komořanskej masakr", Jak dlouho byl na rakouský dálnici pod Taurama dvoupruhovej tunel? A byl by tam dosud, kdyby nezahořelo.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A jaký krásný několika hodinový zácpy před ním bývaly ...jonáš píše:... Jak dlouho byl na rakouský dálnici pod Taurama dvoupruhovej tunel? A byl by tam dosud, kdyby nezahořelo.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Budou se nějak při zprovoznění SOKP na místních silnicích (např II/101. II/603)upravovat místní a dálkové cíle. Například na nájezdu na Vesteckou spojku ze silnice II/603 měli dát Kamenici směrem na okruh a na MUK Jesenice se vrátit na silnici II/603, v Jesenici na silnici II/603 dát směr Říčany a Brno na MUK Jesenice dále po 512, teď je to na silnici II/101.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Taky jsem nad tím přemýšlel, ale není to dobrý nápad, kdo chce tak si cestu po okruhu najde... Ona je totiž II/603 bez poplatku pro všechna vozidla a okruh jen s poplatkem pro vybraná vozidla. To samé platí i pro II/101 na Říčany...Pepino_82 píše:Například na nájezdu na Vesteckou spojku ze silnice II/603 měli dát Kamenici i Jesenici směrem na okruh
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ví někdo, který úsek bude cyklistům přístupný? http://prazskyokruh.posterous.com/
Děkuji
Děkuji
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
zřejmě klasika...
portál Cholupice až k 512...
portál Cholupice až k 512...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak jsem si pořídil nové mapy do navigace (nepíšu do které, aby to nebylo považováno za reklamu), které byly vydány 1.9.2010 a již je tam jižní část SOKP zakreslena.
Škoda, že tam není pokračování D1 do Říkovic a nová část R55, i když jejich zprovoznění je naplánováno později než SOKP, ale mohlo to tam být alespoň stejným způsobem jako most u Kremsu (v Rakousku) - t.j. je tam již zakreslen, ale "přerušovaně", t.j. že není v provozu. Po zprovoznění si jej mohu sám "aktivovat".
Škoda, že tam není pokračování D1 do Říkovic a nová část R55, i když jejich zprovoznění je naplánováno později než SOKP, ale mohlo to tam být alespoň stejným způsobem jako most u Kremsu (v Rakousku) - t.j. je tam již zakreslen, ale "přerušovaně", t.j. že není v provozu. Po zprovoznění si jej mohu sám "aktivovat".
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
před časem byl někde článek a tam psali, že jižní segment Pražského okruhu se do navigací dostane nejdříve před Vánoci a do některých až na jaře...
zřejmě někdo přístup přehodnotil a nebo se v článku "Vaší" navigace "neptali"
jsem zvědav, jak se přesně trefili do místa odbočení z D1
Zprovoznění:
co jsem o víkendu koukal (viz foto), tak vozovka chybí už jen na severní části a jižním (dočasném) začátku kolektoru směr Praha
pak nějaké to svodidlo a svislé a vodorovné značení a můžeme jezdit
zřejmě někdo přístup přehodnotil a nebo se v článku "Vaší" navigace "neptali"
jsem zvědav, jak se přesně trefili do místa odbočení z D1
Zprovoznění:
co jsem o víkendu koukal (viz foto), tak vozovka chybí už jen na severní části a jižním (dočasném) začátku kolektoru směr Praha
pak nějaké to svodidlo a svislé a vodorovné značení a můžeme jezdit
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Já aktualizoval mapy v navigaci (mapové podklady TeleAtlas) a už tam mám jižní okruh od 03/2010. Teď v červnových 06/2010 to tam je taky. myslím, že je to celkem k naštvání, když vás to vede někam, kam ještě nemůžete... Co se týče přesnosti, tak třeba kruháče kolem MÚK na tomto úseků jsou přesné, ale mnohdy ještě nedokončené. Tedy alespoň nedávno nebyly...
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://www.premid.cz/index.php?id=991&L=3#c21271
Nové mýtné úseky od 20.9.2010
Od 20.9.2010 jsou nově zpoplatněny následující mýtné úseky:
R01 úsek R01071·Modletice <76>—Jesenice <82/1> (6,8 km)
R01 úsek R01091·Jesenice <82/1>—Vestec<3> (4,1 km)
R01 úsek R01101·Vestec<3>—Praha-Písnice <5> (1 km)
R01 úsek R01121·Praha-Písnice <5>—Praha-Zbraslav <10> (5,5 km)
R01 úsek R01131·Praha-Zbraslav <10>—Praha-Lochkov <15> (4,3 km)
R01 úsek R01141·Praha-Lochkov <15>—Praha-Slivenec <16> (1,3 km)
R04 úsek R04141·Radobytce <77>—Nová Hospoda <84> (6,8 km)
R06 úsek R06201·Jenišov <131>—Nové Sedlo <136> (5,1 km)
Nové mýtné úseky od 20.9.2010
Od 20.9.2010 jsou nově zpoplatněny následující mýtné úseky:
R01 úsek R01071·Modletice <76>—Jesenice <82/1> (6,8 km)
R01 úsek R01091·Jesenice <82/1>—Vestec<3> (4,1 km)
R01 úsek R01101·Vestec<3>—Praha-Písnice <5> (1 km)
R01 úsek R01121·Praha-Písnice <5>—Praha-Zbraslav <10> (5,5 km)
R01 úsek R01131·Praha-Zbraslav <10>—Praha-Lochkov <15> (4,3 km)
R01 úsek R01141·Praha-Lochkov <15>—Praha-Slivenec <16> (1,3 km)
R04 úsek R04141·Radobytce <77>—Nová Hospoda <84> (6,8 km)
R06 úsek R06201·Jenišov <131>—Nové Sedlo <136> (5,1 km)