Naprostý souhlas. Jen upřesním, že to není od křížení s ulicí Na Strži, ale od tohoto místa, kde je vzdálenejší hranice křižovatky mezi třídou 5. května a kolektorem z ul. Na Strži. Zde je i vidět osazení značkou Nejvyšší dovolená rychlost 70 (dnes je tam 50).Avantime píše:V tom výše uvedeném příkladu není žádné zákazové značky třeba, protože na 5. května ve směru z centra se z Vyskočilovy ulice legálně nedostanete. Není tedy třeba informovat řidiče, který právě najel hypotetickou rampou z Vyskočilovy na 5. května, o nejvyšší dovolené rychlosti, tudíž na 5. května ve směru z centra platí omezení od poslední křižovatky, tj., pokud se dobře dívám, od křížení s ulicí Na Strži.
Rušení značek křižovatkou (co je a co není křižovatka?)
Re: Rušení značek křižovatkou (co je a co není křižovatka?)
Re: Rušení značek křižovatkou (co je a co není křižovatka?)
Ne, protože se z jedný ulice do druhý nedá odbočitmiho píše:TO: egelebege
Kontrolní otázka:
Je toto křižovatka 5. května - Michelská ?
Re: 514 Lahovice – Slivenec
Tohle je poměrně zajímavé -- neboť z toho plyne, že budu-li přichycen policií kdekoliv v Praze, kde současně není explicitně dané omezení (značka s nejvyšší povolenou rychlostí, žel. přejezd, atd.), mohu teoreticky tvrdit, že jsem opravdu netušil, že mám jet 50km/h, neboť mi není známo, že jsem na území obce. Předpokládám, že by orgán namítl, že "je to přeci zřejmé", ale nevím, zda by s touto argumentací mohl ve správním řízení uspět. Nezkoušel již někdo tento argument o "nevjezdu do obce" uplatnit v praxi ?MPMP píše:
Ono je těch chyba ve značení v této části Prahy více, pokud se budu pohybovat po této trase, nikdy nevjedu do "Uzavřené obce". Na této rampě totiž chybí začátek obce "Hlavní město Praha".
Re: Rušení značek křižovatkou (co je a co není křižovatka?)
Neuspějete. Ale už jsem se setkal s tím,že na výjezdu z obce chyběla zřejmá značka a o padesát metrů dál měřili šedesátku (bylo to ve Zvoleně).
Re: Rušení značek křižovatkou (co je a co není křižovatka?)
Však ono to taky není "ukončováno" někde "za křižovatkou", ale upozorňováno před křižovatkou následujíci (kde trojúhelník ani stopka být nemusí, protože tam třeba platí přednost zprava). Ale osvědčuje se to i ve spojení s tim trojúhelníkem, zejména v situaci kdy jsem jel po hlavní třeba souvisle deset kilometrů ... pro sichr.P_V píše:No to je hezké, ale hlavní PK není žádný průběžný jev, to je jen vymezení přednosti na první křižovatce a dál už ne. Následující křižovatka se musí vyznačit znova nějakou tou P značkou, jinak tam platí pravá ruka. Takže na co ukončovat něco co už se ukončilo samo.jonáš píše:Konec hlavní PK vás upozorňuje, že na následující křižovatku přijedete po vedlejší...
Re: Rušení značek křižovatkou (co je a co není křižovatka?)
Problém legálního otočení by byl na samostatnou diskusi, zejména ve spojení se značkami zákazu stání či zastavení. Ale i to omezení rychlosti může být jen v jednom směru provozu.miho píše: Naprostý souhlas. Jen bych doplnil ještě, kromě případu, kdy provede legální otočení.
Re: Rušení značek křižovatkou (co je a co není křižovatka?)
stejně tak mnoho let - tedy poté co se za Austisem objevil "konec obce", chyběla značka "začátek obce" tady http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@x=1328327 ... 36768@z=14
dnes mě pobavilo dopravní značení na začátku D1, kde v levém probíhala nějaká činnost a za OC Chodov byla přenosná značka "konec všech omezení"
dnes tedy bylo možné jet 130kmh o cca.1km dříve než jindy
jinak MUK je brána jako křižovatka, dle policejní "praxe" potom konec této MUK
takže např.90 kmh na Liberecké se měřilo až "za mostem"
dnes mě pobavilo dopravní značení na začátku D1, kde v levém probíhala nějaká činnost a za OC Chodov byla přenosná značka "konec všech omezení"
dnes tedy bylo možné jet 130kmh o cca.1km dříve než jindy
jinak MUK je brána jako křižovatka, dle policejní "praxe" potom konec této MUK
takže např.90 kmh na Liberecké se měřilo až "za mostem"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit