I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Nemá někdo nějaké informace o tété stavbě? Podle plánu na serveru řsd by se mělo letos začít, ale je to pravda , jsou na to peníze?
Re: Nadjezd Paramo a křižovatka Palackého
Kde jsi prisel na to, ze se ma letos zacit? V novem letaku staveb pro rok 10 to urcite neni. Asi pred rokem mela vlada schvalit 1 mld na sanaci znecisteneho uzemi kolem parama, ale nevsiml jsem si, ze by se neco delo...
Re: Nadjezd Paramo a křižovatka Palackého
Je to na http://www.silnice.info/vystavba_v_krajich_crE.php , ale jinde jsem info nenašel. Dále jsem něco zaslechl(na úřadě obvodu), že má být letos nadjezd na 4 měsíce úplně uzavřen. Co se týče té sanace - teď něco kopou naproti lidlu v rohu nadjezdu , podle pracovníka drah jde právě o tu sanaci.
Re: Nadjezd Paramo a křižovatka Palackého
To je stara verze, v te letosni to uz neni.. Ale jestli nekdo vi neco blizsiho, sem s tim...
Re: Nadjezd Paramo a křižovatka Palackého
A co třeba toto:
Situace od firmy HIGHWAY DESIGN, s.r.o.
Situace od firmy HIGHWAY DESIGN, s.r.o.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Dálnice s 'devadesátkou', pak špunt u Parama
(...)
Na sotva kilometrový úsek mezi pardubickou křižovatkou U trojice a Paramem, který je stavebně i finančně nejnáročnější etapou modernizace celé silnice I/37 od Trutnova až po Velkou Bíteš, už mají silničáři vykoupené všechny pozemky i vydané stavební povolení. Jen začít stavět. Kdyby byly peníze, ovšem...
(...)
Na sotva kilometrový úsek mezi pardubickou křižovatkou U trojice a Paramem, který je stavebně i finančně nejnáročnější etapou modernizace celé silnice I/37 od Trutnova až po Velkou Bíteš, už mají silničáři vykoupené všechny pozemky i vydané stavební povolení. Jen začít stavět. Kdyby byly peníze, ovšem...
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Mám takový pocit, že na tuto stavbu město dost kašle a ikdyž mají stavební povolení, nic se neděje.. Zkuste někdo zjistit, kdy se uvažuje s přestavbou..
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
No já myslím že to neplatí město, ale ŘSD a nějak jsem v posledních letech nezaznamenal že by se tato stavba blížili k realizaci. Navíc Bártův stop stav na jakékoliv zahájení staveb stále platí...Mario píše:Mám takový pocit, že na tuto stavbu město dost kašle a ikdyž mají stavební povolení, nic se neděje.. Zkuste někdo zjistit, kdy se uvažuje s přestavbou..
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jj, to je jasné, ale město se tváří jako by jej nadjezd nezajímal a dost málo za něj lobuje.. Rsd tak nikam nespěchá. Totéž se týče obchvatu..
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
ŽE by naděje pro obchvat Chrudimi? Ihned.cz píše:
Přednost mají obchvaty
Třetí patro obří křižovatky v Opatovicích nad Labem u Pardubic, na kterou má navázat rychlostní komunikace R 35, se stavět nebude. V Pardubickém kraji, stejně jako v jiných regionech, mají přednost stavby obchvatů. Náměstek ministra Ivo Toman podotkl, že zastavení dostavby křižovatky v Opatovicích "není konec světa". V příštím roce by stát měl vyčlenit peníze na výkupy pozemků pro R 35 směrem na Vysoké Mýto.
Podle Bárty by v budoucnu mohla třetí patro křižovatky postavit soukromá firma. Před několika týdny se začalo stavět, ale asi po měsíci Bárta tuto stavbu společně s jinými silnicemi v Česku zastavil. "Peníze, které jsou teoreticky určeny na třetí patro křižovatky, je lepší použít na konkrétní obchvaty obcí a měst, které budou mnohem více sloužit lidem než to třetí patro," řekl Bárta.
"Pro nás je to klíčové a pan ministr to tady potvrdil. Co se týká obchvatů, tak prioritu určitě má Trojice u Parama v Pardubicích a obchvat Chrudimi. Udělám všechno pro to, abychom ze všech možných kritérií spravedlivě a férově vybrali a podle toho, kolik bude peněz, postupně postavili," řekl Toman.
Za důležité považuje Bárta také vyřešení situace na Náchodsku. "Náchod vnímám jako jedno z mnoha měst v republice, které trpí. Rozumím tomu, že tam politikové léta slibují krásnou novou komunikaci okolo města, že tam lidem dochází trpělivost," prohlásil.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Neví někdo, co by mohlo bejt za timhle? http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=176&t=2558 Teda konkrétně spíš, co by mělo bejt výsledkem? V tištěný verzi lžidnes je prej i jakási situačka.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Já měl dojem, že silnice má být 4 pruhová ještě kousek za křižovatkou dál na Chrudim, a tady píšou o kruháku... Stavba je opravdu připravená, ale je vybrán zhotovitel? To asi těžko.. Takže dokončení ve 2013 mi přijde jako nesmysl. Stejně tak ten termín pro obchvat Chrudimi. Obávám se, že celá superkoncepce bude mít nesmyslné termíny a vše se zas bude jen posouvat a odkládat..
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jedná se o stavbu Pardubice-Trojice, rozšíření. Předmětem stavby je rozšíření stávající silnice I/37 o levou polovinu v úseku MÚK Palackého (mimo) - MÚK Závodiště (včetně). MÚK Závodiště nebude doplněna o další rampy, ale bude zde v místě křížení I/37 s větví MÚK postavena okružní křižovatka s třemi přímými větvemi pro směr HK -CR, CR - Závodní a Závodní - HK. Toto řešení bylo zvoleno s ohledem na vedení v souběhu s železniční tratí a nemožnosti jejího překonání. Pozitivní je, že zmízí světelná křižovatka.
Výstavby plnohodnotné MÚK bysme se mohli dočkat po realizaci tzv. Medlešické spojky.
A druhá stavba je MÚK Palackého dostavba, která řeší přestavbu MÚK.
Výstavby plnohodnotné MÚK bysme se mohli dočkat po realizaci tzv. Medlešické spojky.
A druhá stavba je MÚK Palackého dostavba, která řeší přestavbu MÚK.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
V tom případě doufám, že zároveň proběhne i ta druhá stavba, kde se tvoří kolony stejně tak jako na MÚK Závodiště... Našel jsem v ÚP Pardubic podobu obou křižovatek. Budou mít podobu, jak se uvádí v ÚP? Překvapilo mě, že např. Palackého třída bude zřejmě kvůli nádraží a Autobusáku posunuta asi až do prostoru mezi HM Albert a OBI... ÚP je tady. V tom případě se MÚK Palackého teď stavět nemůže, není připravená, tak stejně kolony zůstanou. Snad by se křižovatka nepřestavovala do podoby jak je uvedená výše a za pár let se znovu přestavovala na podobu novou??
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
No nevím, ale informace co mám se mi nějak rozcházejí. ŘSD neví kdy na obě části dostane peníze(informace od pracovníka ŘSD). Město chce upravovat prostor před nádražím a vybudovat tam terminál, ale to musí asi počkat na přeložku palackého za lihovar přes autobusové nádraží a napojit na křižovatku u trojice , dále musí ještě upravit územní plán, protože tato přeložka tam snad není. Otázkou je proč by přeložku mělo hradit ŘSD , když ta si I/36 přeolží na severní obchvat. ŘSD tvrdí , že čeká na město a město tvrdí opak.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Však o příspěvek výše píšu, že to v ÚP je... To opravdu vypadá tak, že se udělá vše mimo MÚK Palackého, a ta až s přestavbou nádraží.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Ten stav v ÚP je zcela jiný než ten co se má stavět.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jen pro doplnění k MÚK Trojice:
http://www.mesto-pardubice.cz/urad/radn ... pacity.pdf
http://www.mesto-pardubice.cz/urad/radn ... pacity.pdf
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
No, celkem mě překvapuje toto :
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... rojice.pdf
Spousta zastavených staveb, tvrzení ŘSD, že se letos nic novýho nezahajuje, šetří se, kde se dá, staví se očesaný stavby kvůli prachům a najedou se má 7.2011 zahájit nová stavba za třičtvrě miliardy ?
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... rojice.pdf
Spousta zastavených staveb, tvrzení ŘSD, že se letos nic novýho nezahajuje, šetří se, kde se dá, staví se očesaný stavby kvůli prachům a najedou se má 7.2011 zahájit nová stavba za třičtvrě miliardy ?
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Nevěřte tomu, to jsou takové ty termíny ŘSD "že by to šlo z hlediska přípravy", víceméně i tlak na to, ale teď to jasně nebude kvůli penězům.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
To zahájení v 7/11 je reálné - budou se jen dělat přeložky sítí a přípravné práce, takže se to naplno rozběhne až po novém roce...
Jak tak koukám na úsek Pardubice - Trojice, tak přestavba MÚK Palackého v podstatě nebude nijak akutní do doby, kdy se město rozhodne přesunout autobusové nádraží a postavit tu novou silnici do Trojice...
Jak tak koukám na úsek Pardubice - Trojice, tak přestavba MÚK Palackého v podstatě nebude nijak akutní do doby, kdy se město rozhodne přesunout autobusové nádraží a postavit tu novou silnici do Trojice...
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Co se sakra rozběne po novém roce ? dyd je plno zastavenejch staveb ve vysokém stupni rozestavěnosti !!!! takže se na to vykašlem a další stavby se "rozběhnou naplno" ? to mě fakt může akorát vytočit.....Mario píše:To zahájení v 7/11 je reálné - budou se jen dělat přeložky sítí a přípravné práce, takže se to naplno rozběhne až po novém roce.....
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
To chce kliiid náměstku Prostě někdo uznal za vhodné, že jsou jedny stavby důležitější než druhé, tak se pořadí změnilo. Těch zastavených staveb ale zas není tak moc... Kolik, tři?
Mimochodem, po novém roce se má rozběhnout docela dost staveb..
Mimochodem, po novém roce se má rozběhnout docela dost staveb..
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15.3.2009 14:12:09
- Bydliště: Praha 4
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Zdravím,
jestli jsem to dobře pochopil, tak MUK Trojice bude v této úsporné variantě (bez nových záborů a dalších ramp a s KO) brána, jako "provizorium" (asi na několik desítek let) do doby, než se začne s dostavbou na 2+2 dále na Chrudim? Poté by tam mělo vzniknout MUK, něco, jako např. tady: http://mapy.cz/#mm=F@x=133297088@y=136062752@z=15 i vzhledem k plánované přeložce I/2 a jejímu napojení do MUK Palackého? Čerpal jsem z několika zdrojů a nějako se v tom ztrácím a netuším, jaká je současná strategie výstavby silnic v Pardubicích.
Díky.
jestli jsem to dobře pochopil, tak MUK Trojice bude v této úsporné variantě (bez nových záborů a dalších ramp a s KO) brána, jako "provizorium" (asi na několik desítek let) do doby, než se začne s dostavbou na 2+2 dále na Chrudim? Poté by tam mělo vzniknout MUK, něco, jako např. tady: http://mapy.cz/#mm=F@x=133297088@y=136062752@z=15 i vzhledem k plánované přeložce I/2 a jejímu napojení do MUK Palackého? Čerpal jsem z několika zdrojů a nějako se v tom ztrácím a netuším, jaká je současná strategie výstavby silnic v Pardubicích.
Díky.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Vzhledem k tomu, že je plánován obchvat I/2 tak by tato křižovatka měla už takhle zůstat. Důležité je, že to odbočení v pravo bude plynule, zbytek bude zřejmě dál řízen semafory. Až bude obchvat, tak intenzita provozu snad klesne, takže nějaká další dostavba v příštích x letech zřejmě nebude...