Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Zamčeno

Potvrdí se datum zprovoznění 20.9.2010?

Ano, stavby 514 - 512 budou zprovozněny 20.9.2010
55
68%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny již v srpnu 2010
5
6%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny dříve v září 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v říjnu 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v listopadu 2010
2
2%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v jiném termínu
3
4%
 
Celkem hlasů: 81

MartinL
Příspěvky: 2
Registrován: 28.7.2010 12:56:21

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od MartinL »

Tak to si pište, že spousta kamiónů to bude na trase D5->D8 rvát přes Slaný, dělají to mnozí už teď. Bohužel průtah vede přímo Slaným, v ulici Pražská prakticky přímo pod okny řady panelových domů. Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně? Bude to katastrofa.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od mapman »

MartinL píše:Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od dd »

MartinL píše:Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes.
Naposledy upravil(a) dd dne 16.9.2010 11:48:37, celkem upraveno 1 x.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

mapman píše: Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.
Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřív 8-)
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Standa »

jonáš píše:
mapman píše: Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.
Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřív 8-)
No to je ten třicetiletý skluz za komančů (20 let 50. a 60., kdy byla dálnice třídním nepřítelem, a dalších 10 let 80., kdy došly prachy) :evil: !
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat .... 8-)
Sdsd
Příspěvky: 45
Registrován: 14.3.2009 23:48:55

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Sdsd »

jonáš píše:Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat .... 8-)
Jenže to je právě tím zpožděním za komančů, který razili trend probourání staré zástavby, průtah centrem města a obestavět ho paneláky. Takže náhle po revoluci prostě plány a územní prostory pro obchvaty museli vznikat nově, na rozdíl od dálnic, které se jen mohli dostavovat (D5, D8...),
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

No neni to tak černobílý, stejně jak to nebylo černobílý ani za těch komančů, aspoň pro ty co to zažili. Jen to tak dneska tisknou v novinách, bo je to moda.
Tady je něco aktuálního k tý novodobý historii. Do statistiky jak by se počítaly jen slíbený kilometry dálnic.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od siesa »

dd píše:
MartinL píše:Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes.
No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od egelebege »

siesa píše: No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)
Ještě připočti dvě hodiny na spořilově
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

Hm, tady bude zas možná spousta překvapených z neočekávanýho tranzitu .. kdoví jestli to proti povinný šaškárně "kolem průhonic a zpátky" nebude severem výhodnější i pro směr západovýchodní .. ;)
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od siesa »

egelebege píše:
siesa píše: No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)
Ještě připočti dvě hodiny na spořilově
No bude to maso...Kazdopadne ja tak s osobakem budu jezdit urcite...Pokud se kolem Slanyho situace nejakym katastrofickym zpusobem nezhorsi...
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od mapman »

Kauza benzinka vs. kolaudace prozatím vyřešena: http://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-se- ... -zpravy_ab
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Bobek »

A blud týdne vyhrává...
Petr Weikert na ihned.cz píše:Lochkovský most přes Slavičí údolí je s 65 metry nejvyšší v Praze. Dále pokračuje přes Berounku a Vltavu a je nejdelším dálničním mostem v zemi.
:mrgreen:
Celé je to tady.
Království a půl princezny za 511.
Groower
Příspěvky: 7
Registrován: 2.6.2009 17:58:33
Bydliště: Lochkov 1km od R1 514

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Groower »

Nevíte náhodou,jestli autobus ze Smíchova na Den otevřených dveří bude někde stavět? Například v Chuchli nebo před mostem v Lahovicích?
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od mapman »

http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše:IN-LINE na Pražském okruhu
Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

mapman píše:
http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše:IN-LINE na Pražském okruhu
Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513.
Pražáci by si měli zajet do Ostravy a poptat se, jak se tehdá otevirála ostravská dálnice D47 (D1), na kterou se tam všichni těšili a užili si to- ;)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
GiuseppeS
Příspěvky: 560
Registrován: 10.5.2009 14:41:32

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od GiuseppeS »

MPMP píše:To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?
:?: :?:
Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ...
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od MPMP »

GiuseppeS píše:
MPMP píše:To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?
:?: :?:
Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ...
A o tom to právě je, proč za Barrandovský most tak horují a za zmíněnou trasu nikoliv? Ten zákaz tam přece ;) nebyl odjakživa.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Tak dle ČT bude běžný provoz zahájen 20.9.2010 přesně ve 12:00. Jako předběžnou přípravu jsem založil příslušné vlákno, ať se nám zde nemíchají informace před zprovozněním se zkušenostmi z jízdy.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od pp21 »

Sakra to je vláken o R1, že nevím kam s tím, tak teda sem:
Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010)
http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martini »

Petr Pokorný píše:Sakra to je vláken o R1, že nevím kam s tím, tak teda sem:
Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010)
http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010
Pěkné shrnutí. Ještě by to někde chtělo získat ta časosběrná videa a přehrát je trochu pomaleji. Doteď si pamatuji velice pěkné video z výsuvu konstrukce nad Rybným potokem na D8 a to z Lochkova kdyby bylo pomalejší by bylo také super. Stejně tak jako třeba z estakády nebo velkým MÚK...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
klappa
Příspěvky: 3
Registrován: 19.9.2010 17:37:39

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od klappa »

Mohl by mi někdo zjistit proč budou na D1 u MUK Modletice směr Brno-Praha pouze 2 pruhy, což:
a) důsledkem budou neustále kolony směr Praha (nyní 10 km kolona!!)
b) na původní vizualizaci je vše řešeno 3 pruhy s připojením kolekoru.
Přestože jsem pravidelným čtenářem tuto změnu jsem zachytil až tento týden a nikdo se nad tím moc nepozastavil.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od dvs »

Hold Modletice je takové provizorium:)

Chybí dostavit kolektor směr Praha. Na to je potřeba zbořit most na 101 Říčany - Jesenice. Aby se dal zbořit je potřeba exit 8, aby se dalo kudy vést objížďku.....

Podrobne to tu uz zaznelo, ale v mnozství zpráv radostného očekávání to asi zaniklo.
klappa
Příspěvky: 3
Registrován: 19.9.2010 17:37:39

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od klappa »

A jde opravdu ten kolektor postavit bez zbourání pumpy? Tj. nebo je tento dočasný stav na příštích několik let?
Myslím, že to bude daleko větší katastrofa něž hojně diskutovaný SPořilovský masakr.....
Zamčeno

Zpět na „Pražský okruh D0“