Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak to si pište, že spousta kamiónů to bude na trase D5->D8 rvát přes Slaný, dělají to mnozí už teď. Bohužel průtah vede přímo Slaným, v ulici Pražská prakticky přímo pod okny řady panelových domů. Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně? Bude to katastrofa.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.MartinL píše:Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes.MartinL píše:Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Naposledy upravil(a) dd dne 16.9.2010 11:48:37, celkem upraveno 1 x.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřívmapman píše: Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No to je ten třicetiletý skluz za komančů (20 let 50. a 60., kdy byla dálnice třídním nepřítelem, a dalších 10 let 80., kdy došly prachy) !jonáš píše:Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřívmapman píše: Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat ....
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Jenže to je právě tím zpožděním za komančů, který razili trend probourání staré zástavby, průtah centrem města a obestavět ho paneláky. Takže náhle po revoluci prostě plány a územní prostory pro obchvaty museli vznikat nově, na rozdíl od dálnic, které se jen mohli dostavovat (D5, D8...),jonáš píše:Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat ....
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No neni to tak černobílý, stejně jak to nebylo černobílý ani za těch komančů, aspoň pro ty co to zažili. Jen to tak dneska tisknou v novinách, bo je to moda.
Tady je něco aktuálního k tý novodobý historii. Do statistiky jak by se počítaly jen slíbený kilometry dálnic.
Tady je něco aktuálního k tý novodobý historii. Do statistiky jak by se počítaly jen slíbený kilometry dálnic.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)dd píše:Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes.MartinL píše:Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Ještě připočti dvě hodiny na spořilověsiesa píše: No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Hm, tady bude zas možná spousta překvapených z neočekávanýho tranzitu .. kdoví jestli to proti povinný šaškárně "kolem průhonic a zpátky" nebude severem výhodnější i pro směr západovýchodní ..
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No bude to maso...Kazdopadne ja tak s osobakem budu jezdit urcite...Pokud se kolem Slanyho situace nejakym katastrofickym zpusobem nezhorsi...egelebege píše:Ještě připočti dvě hodiny na spořilověsiesa píše: No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Kauza benzinka vs. kolaudace prozatím vyřešena: http://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-se- ... -zpravy_ab
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A blud týdne vyhrává...
Celé je to tady.
Petr Weikert na ihned.cz píše:Lochkovský most přes Slavičí údolí je s 65 metry nejvyšší v Praze. Dále pokračuje přes Berounku a Vltavu a je nejdelším dálničním mostem v zemi.
Celé je to tady.
Království a půl princezny za 511.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Nevíte náhodou,jestli autobus ze Smíchova na Den otevřených dveří bude někde stavět? Například v Chuchli nebo před mostem v Lahovicích?
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše:IN-LINE na Pražském okruhu
Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Pražáci by si měli zajet do Ostravy a poptat se, jak se tehdá otevirála ostravská dálnice D47 (D1), na kterou se tam všichni těšili a užili si to-mapman píše:http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše:IN-LINE na Pražském okruhu
Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
MPMP píše:To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?
Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A o tom to právě je, proč za Barrandovský most tak horují a za zmíněnou trasu nikoliv? Ten zákaz tam přece nebyl odjakživa.GiuseppeS píše:MPMP píše:To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?
Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ...
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak dle ČT bude běžný provoz zahájen 20.9.2010 přesně ve 12:00. Jako předběžnou přípravu jsem založil příslušné vlákno, ať se nám zde nemíchají informace před zprovozněním se zkušenostmi z jízdy.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Sakra to je vláken o R1, že nevím kam s tím, tak teda sem:
Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010)
http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010
Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010)
http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Pěkné shrnutí. Ještě by to někde chtělo získat ta časosběrná videa a přehrát je trochu pomaleji. Doteď si pamatuji velice pěkné video z výsuvu konstrukce nad Rybným potokem na D8 a to z Lochkova kdyby bylo pomalejší by bylo také super. Stejně tak jako třeba z estakády nebo velkým MÚK...Petr Pokorný píše:Sakra to je vláken o R1, že nevím kam s tím, tak teda sem:
Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010)
http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Mohl by mi někdo zjistit proč budou na D1 u MUK Modletice směr Brno-Praha pouze 2 pruhy, což:
a) důsledkem budou neustále kolony směr Praha (nyní 10 km kolona!!)
b) na původní vizualizaci je vše řešeno 3 pruhy s připojením kolekoru.
Přestože jsem pravidelným čtenářem tuto změnu jsem zachytil až tento týden a nikdo se nad tím moc nepozastavil.
a) důsledkem budou neustále kolony směr Praha (nyní 10 km kolona!!)
b) na původní vizualizaci je vše řešeno 3 pruhy s připojením kolekoru.
Přestože jsem pravidelným čtenářem tuto změnu jsem zachytil až tento týden a nikdo se nad tím moc nepozastavil.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Hold Modletice je takové provizorium:)
Chybí dostavit kolektor směr Praha. Na to je potřeba zbořit most na 101 Říčany - Jesenice. Aby se dal zbořit je potřeba exit 8, aby se dalo kudy vést objížďku.....
Podrobne to tu uz zaznelo, ale v mnozství zpráv radostného očekávání to asi zaniklo.
Chybí dostavit kolektor směr Praha. Na to je potřeba zbořit most na 101 Říčany - Jesenice. Aby se dal zbořit je potřeba exit 8, aby se dalo kudy vést objížďku.....
Podrobne to tu uz zaznelo, ale v mnozství zpráv radostného očekávání to asi zaniklo.
Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A jde opravdu ten kolektor postavit bez zbourání pumpy? Tj. nebo je tento dočasný stav na příštích několik let?
Myslím, že to bude daleko větší katastrofa něž hojně diskutovaný SPořilovský masakr.....
Myslím, že to bude daleko větší katastrofa něž hojně diskutovaný SPořilovský masakr.....