Web píše:Kamínků byla spousta na asfaltových částech, řekl bych že to nikdo předem neuklízel.
Liniové řízení ukazovalo všude 100 :-/ Ale doufám, že to je jen pro první den.
Taky mne to množství "odletujícího bordelu" překvapilo (v sobotu na inlajnech jsem neměl pocit, že by to bylo až tak "zaneřáděné"), ale zase se mi nezdálo, že je mé čelní sklo v kritickém ohrožení. Šacuju, že za pár dní provozu se to samovolně vyčistí projíždějícími vozidly.
Já to jel včera až kolem půl sedmé večer (od Slivence po Modletice) -- těch 100km/h všude mne taky zamrzelo, sice bylo možno se "kochat, pane doktore" (limity dodržovala většina řidičů, spíš strach z represe, než kochání se, řekl bych), ale celá trasa od cholupického portálu až po Modletice by aspoň těch 120km/h v danou dobu určitě snesla. Tak doufejme, že se kvarteto dvou PaChů a dvou techniků v dohledovém centru teprve zajíždí
Musím přiznat, že mne v danou podvečerní dobu překvapil docela silný provoz -- a to navíc předpokládám, že se tam ještě nenahrnuli všichni. Vsadil bych se, že u Slivence to do odbočováku na Barrandov tahalo určité procento osobáků, jimž ještě nedocvaklo, že už se smí rovně. Je asi fakt, že nárazové špunty (byť stále jedoucí konstantní rychlostí) se asi tvořily i kvůli onomu "kochání" a také proto, jak už psali mnozí předřečníci, že Češi prostě neumí jezdit ve třech pruzích, ve stoupacím cholupickém tunelu je to patrné až běda. I přesto mne ale hned po prvním průjezdu napadlo, že tohle se opravdu mělo realizovat jako třípruh v celé délce; uvidíme, co přinese praxe, ale něco mi říká, že až se za pár týdnů při prvních mrazících stane ťukačka, zůstane volný jen jeden pruh a celý SOKP se zastaví, tak se úvahy o tom, proč to není realizované v třípruhu, vynoří s mnohem větší intenzitou.
Potížemi také zavání modletický kruháč -- i v oněch cca 18.45h jsem si na konci 512 postál dobrých 7-10 minut, než jsem se přes kruháč prokopal směr Říčany (tam už to jelo vcelku plynule). Je fakt, že tam teď u zúžení dvou pruhů naházeli přenosné značení mírně chaoticky, muselo se to tam projíždět jak v kurzu autoškoly na hřišti mezi kuželama, což mnoho šoféru mátlo. O další české bolesti, tj. dlouhodobé neschopnosti pochopit pravidlo zipu, nemluvě -- přesto jsou a budou primární limity dané tím kruháčem, takže zlepšení v této části moc nečekám; možná spíš naopak.