Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Zamčeno

Potvrdí se datum zprovoznění 20.9.2010?

Ano, stavby 514 - 512 budou zprovozněny 20.9.2010
55
68%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny již v srpnu 2010
5
6%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny dříve v září 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v říjnu 2010
8
10%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v listopadu 2010
2
2%
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v jiném termínu
3
4%
 
Celkem hlasů: 81

Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

http://zpravy.idnes.cz/primy-prenos-klaus-a-spol-otevreli-prazsky-okruh-sledujte-prvni-auta-1k8-/domaci.asp?c=A100920_081710_domaci_jw píše:"Je pravdou, že čočku a sodu by si přednostně zasloužili manažeři, kteří se na tomto projektu historicky podepsali," dodal Barta.
Osobně si myslím, že je vrchol neslušnosti, nepoděkovat lidem za práci a ještě se vyjadřovat o lidech, kteří pro stavbu dělali maximum.

Jediný Klaus je charakter, který ví, co se sluší a patří. :kladivo:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

No myslim že sám Bárta bude na tu "čočku a sodu" zralej hodně rychle 8-)
vaclav
Příspěvky: 1830
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od vaclav »

Lenny píše: Osobně si myslím, že je vrchol neslušnosti, nepoděkovat lidem za práci a ještě se vyjadřovat o lidech, kteří pro stavbu dělali maximum.

Jediný Klaus je charakter, který ví, co se sluší a patří. :kladivo:
souhlas, i kdyz klaus si mohl odpustit ten laciny vtip pro media o tom, ze se to stihlo jen tak tak.

je zajimave pozorovat a porovnavat kroky barty a figela.
Naposledy upravil(a) vaclav dne 20.9.2010 17:38:27, celkem upraveno 1 x.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Sranda, jak to Bárta četl z toho papírku
R48 -> D48 se podařilo!
Sdsd
Příspěvky: 45
Registrován: 14.3.2009 23:48:55

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Sdsd »

Od tý doby, co se vynalezli peníze, se neděkuje. :D
Rallyman
Příspěvky: 63
Registrován: 15.3.2009 22:23:10

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Rallyman »

Řekl bych zpoždění tak 20 let, ale díky konečně.
MiKu
Příspěvky: 327
Registrován: 21.3.2009 21:01:00
Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od MiKu »

Na Holuba jsem se těšil :mrgreen:

Hlavně toto mě pobavilo...
Petr Holub píše:Nová dálnice má také přehnané dimenze. Například v úseku D1-Vestec byla navržena šířka 27,5 metru, i když pro provoz očekávaný do roku 2040 by stačilo 22,5 metru. Tím se spotřebovalo 18 procent betonu navíc.
:lol:

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=134&t=2331

A ještě něco z aktualne.cz:
Auto je fetiš. Kdyby nebylo, ušetříme za Pražský okruh
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

Pan Holub vychází ze zprávy NKÚ, kde se to konstatovalo jako jeden ze závěrů, tuším že v roce 2005. Kdo ví, opraví mě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Holuba zastřelit, protože toto fakt není možné. :kladivo:
R48 -> D48 se podařilo!
adi88
Příspěvky: 496
Registrován: 15.3.2009 22:53:30
Bydliště: Brno, kousek od VMO

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od adi88 »

No pan Holub je tak trošku exot, ale není sám... Doporučoval bych jako základní literaturu pro všechny novináře co píší o dálnicích aktualizovanou mapu a třeba tyhle stránky. Dnes v Mladé frontě vyšel článek, že Praha má obchvat ale jiná města pořád musí čekat, třeba Frýdek-Místek s dálnicí D47. Znalí se musí jen pousmát nad tím, že nám autor zprávy vnucuje názor že Praha zase všechno má a chudáci ze zbytku republiky nic. A to druhé, to radši nemluvit, když si někdo plete 8 se 7.
Pjoter
Příspěvky: 58
Registrován: 30.3.2009 11:47:15

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Pjoter »

Tak s tou šířkou 22,5m na hlavní trase je to samozdřejmě nesmysl. Je otázkou jestli je nutné, aby Vestecká spojka byla 27,5m jestli by zde nestačilo 22,5 popř. 24,5m. Největším zvěrstvem je ale Lochkovský most zde se dalo ušetřit tak 40%. Ta sranda s bouraním pilířů stála stovky milionů(kdy jsem v konečném důsledku nepochopil proč nemohly zůstat kolmé pilíře). Další věcí je, že tento most zbytečně prodražilo to že je do zatáčky.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Majkii »

Pjoter píše:Další věcí je, že tento most zbytečně prodražilo to že je do zatáčky.
To je asi právě proto, že nemohl být rovně...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pjoter
Příspěvky: 58
Registrován: 30.3.2009 11:47:15

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Pjoter »

Majkii
A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mike »

vaclav píše:a co na to jizni spojka??
no spíš shoda náhod
na D11n z Prahy za Benzinou převrácený kamion a u sjezdu z 510 zavřený nájezd, policie atak.
směr do centra nehoda na ŠR, takže kolona až k exitu 8

prostě reálná ukázka, jak budeme teď v téhle části jezdit

před Barrandovským mostem pak hlídka s Harleji, braly akorát kamiony bez návěsů (ale jel jsem tam v 10hod), překvapivě ve středním pruhu kolona armádních tater, asi má míň než 6tun :?

takže cesta do řeporují mi trvala 1:25hod
zpátky jsem jel přes letnou, most barikádníků, letňany a vinoř, doba jízdy 38min.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mike »

trustno1 píše:Super, dívím se jen, že to nevedly Passat, ale staré Mondea?
sice má mázlou RZ, ale očekávám, že tam byli z Kongresové a tam jsou jen ST
tak asi proto
já naostro až ve st večer, zkusíme co ta liniovka umí ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
GiuseppeS
Příspěvky: 560
Registrován: 10.5.2009 14:41:32

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od GiuseppeS »

vaclav píše:http://www.novinky.cz/domaci/211874-pra ... amale.html

tak a ted sasci out, transit in.
Když jsem viděl ráno obvyklou kolonu nahoře na Slivenci, tak jsem si říkal, jestli to papaláši nemohli otevřít v neděli pozdě večer a v pondělí se už mohlo jet ... Ale jasně, šlo o OTEVŘENÍ ...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Lenny »

Mike píše:překvapivě ve středním pruhu kolona armádních tater, asi má míň než 6tun
A co můžou příslušníci PČR řidičům AČR, když se zeptám drze, nic. Jednou nás takhle zastavili za překročení rychlosti na dálnici s vojenským autobusem a řidičovi (o.z.) nic nemohli a jeli jsme dál v klidu.
Mike píše:sice má mázlou RZ, ale očekávám, že tam byli z Kongresové a tam jsou jen ST
tak asi proto
já naostro až ve st večer, zkusíme co ta liniovka umí ;)
Oni jsou všechna Mondea dislokovaná v Praze? Nebo i jinde?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Klokan
Příspěvky: 33
Registrován: 16.3.2009 16:35:48

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Klokan »

Web píše:Kamínků byla spousta na asfaltových částech, řekl bych že to nikdo předem neuklízel.

Liniové řízení ukazovalo všude 100 :-/ Ale doufám, že to je jen pro první den.
Taky mne to množství "odletujícího bordelu" překvapilo (v sobotu na inlajnech jsem neměl pocit, že by to bylo až tak "zaneřáděné"), ale zase se mi nezdálo, že je mé čelní sklo v kritickém ohrožení. Šacuju, že za pár dní provozu se to samovolně vyčistí projíždějícími vozidly.

Já to jel včera až kolem půl sedmé večer (od Slivence po Modletice) -- těch 100km/h všude mne taky zamrzelo, sice bylo možno se "kochat, pane doktore" (limity dodržovala většina řidičů, spíš strach z represe, než kochání se, řekl bych), ale celá trasa od cholupického portálu až po Modletice by aspoň těch 120km/h v danou dobu určitě snesla. Tak doufejme, že se kvarteto dvou PaChů a dvou techniků v dohledovém centru teprve zajíždí :-)

Musím přiznat, že mne v danou podvečerní dobu překvapil docela silný provoz -- a to navíc předpokládám, že se tam ještě nenahrnuli všichni. Vsadil bych se, že u Slivence to do odbočováku na Barrandov tahalo určité procento osobáků, jimž ještě nedocvaklo, že už se smí rovně. Je asi fakt, že nárazové špunty (byť stále jedoucí konstantní rychlostí) se asi tvořily i kvůli onomu "kochání" a také proto, jak už psali mnozí předřečníci, že Češi prostě neumí jezdit ve třech pruzích, ve stoupacím cholupickém tunelu je to patrné až běda. I přesto mne ale hned po prvním průjezdu napadlo, že tohle se opravdu mělo realizovat jako třípruh v celé délce; uvidíme, co přinese praxe, ale něco mi říká, že až se za pár týdnů při prvních mrazících stane ťukačka, zůstane volný jen jeden pruh a celý SOKP se zastaví, tak se úvahy o tom, proč to není realizované v třípruhu, vynoří s mnohem větší intenzitou.

Potížemi také zavání modletický kruháč -- i v oněch cca 18.45h jsem si na konci 512 postál dobrých 7-10 minut, než jsem se přes kruháč prokopal směr Říčany (tam už to jelo vcelku plynule). Je fakt, že tam teď u zúžení dvou pruhů naházeli přenosné značení mírně chaoticky, muselo se to tam projíždět jak v kurzu autoškoly na hřišti mezi kuželama, což mnoho šoféru mátlo. O další české bolesti, tj. dlouhodobé neschopnosti pochopit pravidlo zipu, nemluvě -- přesto jsou a budou primární limity dané tím kruháčem, takže zlepšení v této části moc nečekám; možná spíš naopak.
Mario
Příspěvky: 877
Registrován: 23.3.2009 16:36:20
Bydliště: Kly

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Mario »

Liniové řízení je mimo provoz. Prej se teď za provozu bude ladit, měli strach že počítač může blbnout a dělat zmatky v dopravě. Tak snad za pár dnů to bude frčet..
martin79
Příspěvky: 23
Registrován: 30.5.2010 14:55:24

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martin79 »

Tak jsem porovnal dojezdové časy Jižní Spojka - Barrandovský most dnes v 8:00 se stejnou dobou v posledních dvou týdnech http://pp21.cz/tmp/ttime/?10-09-21. Před otevřením okruhu se to pohybovalo mezi 16-20 minutami. Dnes ráno 8 minut. Vypadá to dobře ;) ... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x
martin79
Příspěvky: 23
Registrován: 30.5.2010 14:55:24

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martin79 »

obr píše:k signálům v tunelech - jsou tam GSM všechny české sítě ? a co radio ?
¨

Ano, u podobných instalací se operátoři dohodnou a staví se společný anténní systém, do kterého všichni připojí své technologie. Většinou se používá vyzařovací kabel a to je pěkně drahá sranda.
miho
Příspěvky: 244
Registrován: 6.6.2010 16:23:33
Bydliště: Spořilov

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od miho »

martin79 píše: ... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x
Vždyť již bylo rozhodnuto, že pruh pro autobusy tam nebude a bylo to již tady:
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od Bobek »

Tak kdo ví, co se stane po volbách... nicméně dělat tam pruh pro autobus co 8 minut ve špičce je vysloveně blbost.

Jak tak koukám na výstupy čidel, tak to vypadá, že ranní špičku dnes 2 pruhy do Prahy na D1 zvládají.
Království a půl princezny za 511.
martin79
Příspěvky: 23
Registrován: 30.5.2010 14:55:24

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od martin79 »

miho píše:
martin79 píše: ... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x
Vždyť již bylo rozhodnuto, že pruh pro autobusy tam nebude a bylo to již tady:
Aha, tak to mi nějak uniklo. Byl by to opravdu totální nesmysl.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Příspěvek od jonáš »

Pjoter píše:Majkii
A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl.
Tutově. Nebo mohl bejt rovnější a o kousek delší tunel docela bez mostu.
Zamčeno

Zpět na „Pražský okruh D0“