1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Toto téma tu ještě není a myslím, že by mohlo být v dohledné době aktuální. Zjišťoval jsem informace ohledně těchto dvou staveb a u obou se uvádí začátek výstavby rok 2012. Stavba 1106 je ještě dělena na dvě části, část I končí za MÚK Plotiště provizorním napojením na I/33. Právě tato část by zřejmě měla jít do výstavby nejdříve. U obou úseku je již dokončena DSP a nebo se na ní pracuje. U stavby 1106/I se snad dokonce vykupují pozemky. Upřesní někdo tyto informace? Je reálné využití PPP a nebo se jedná pouze o snahu Královehradeckého kraje bez větších šancí?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Na celou 1106 byla již dokočena DSP, probíhá výkup pozemků, nevím kolik je aktuálně vykoupeno, jsou vydána nějaká dílčí SP na drážní objekty.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Add PPP - snahy kraje tu jsou. Otázka co studie přinese/objasní. Fakt je, že D11 1106 a 1107 jsou jedněmi z nejlépe připravených staveb v ČR a spolu s obchvatem Jaroměře a obchvatem Náchoda by na dlouho vyřešily situaci v místě (byť jsme vázáni dohodou s Poláky o napojení v Královci). O využití PPP lze uvažovat výhradně u připravených staveb, čili ano, nereálné úvahy to nejsou, ale je to na budoucím rozhodnutí vlády.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
V letáku ke stavbě mi nějak u MÚK Plotiště chybí větev Jaroměř - Jičín.
Je to snad záměr?
Je to snad záměr?
- Přílohy
-
- Clipboard01.jpg (72.35 KiB) Zobrazeno 86359 x
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Může se spíše jednat o chybu, protože územní plán Všestar počítá i s větví JaroměřxJičín.
http://www.vsestary-obec.cz/soubory/cl-9-8.pdf
http://www.vsestary-obec.cz/soubory/cl-9-8.pdf
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Je to chyba, upozorníme na ní, takže by mělo dojít k nápravě, křižovatka je určitě všesměrná...
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Proč není D11 v peážním úseku s R35 mezi Sedlicemi a Plotištěm šestiproudá? Podle prognóz intenzit na dálniční síti v roce 2040 tam bude jezdit 59/47 tis. (Sedlice-Kukleny/Kukleny-Plotiště) vozidel za den, kdežto třeba mezi Lipníkem a Bělotínem to bude 52 tis. voz. denně. Ta je přitom postavena jako D 34,0. Nebo to můžu srovnat s úsekem Mladá Boleslav-Jih - MB-sever, kde je plánovaná intenzita 52/53 tis. voz./den a také je tam plánována R 33,5. Prostě mě to přijde krátkozraké.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Právě, že naštěstí u 4704 byl někdo natolik dalekozraký že se tam postavilo D 34,0.
Faktory proto rozhodnutí mohou být peáž s R35 a napojení R48, kde po dostavbě Palačovské spojky lze čekat nárůst intenzit.
Faktory proto rozhodnutí mohou být peáž s R35 a napojení R48, kde po dostavbě Palačovské spojky lze čekat nárůst intenzit.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To vše ale v tom modelu již existuje. K roku 2040 je tam dokončená síť dálnic, RS i I/x tak, jak se plánuje. A znovu říkám. 59 tis. a 4 pruhy na D11 vs. 52 tis. a 6 pruhů na D47. Obrázek je v publikaci ŘSD "Páteřní síť D a R v ČR".Martin z Ostravy píše:Právě, že naštěstí u 4704 byl někdo natolik dalekozraký že se tam postavilo D 34,0.
Faktory proto rozhodnutí mohou být peáž s R35 a napojení R48, kde po dostavbě Palačovské spojky lze čekat nárůst intenzit.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jde o to, jestli ten odhad není nadsazený. Na MÚK Sedlice se podle mého budou dopravní proudy dělit a spojovat zhruba rovnoměrně, není tedy důvod severním směrem budovat šestipruh, když na západ i na východ jsou jen dvoupruhy.Marooned17 píše:Proč není D11 v peážním úseku s R35 mezi Sedlicemi a Plotištěm šestiproudá? Podle prognóz intenzit na dálniční síti v roce 2040 tam bude jezdit 59/47 tis. (Sedlice-Kukleny/Kukleny-Plotiště) vozidel za den, kdežto třeba mezi Lipníkem a Bělotínem to bude 52 tis. voz. denně. Ta je přitom postavena jako D 34,0. Nebo to můžu srovnat s úsekem Mladá Boleslav-Jih - MB-sever, kde je plánovaná intenzita 52/53 tis. voz./den a také je tam plánována R 33,5. Prostě mě to přijde krátkozraké.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Netvrdím, že ne. Jen poukazuji na to, že právě 4704 je světlou výjimkou.Marooned17 píše: To vše ale v tom modelu již existuje. K roku 2040 je tam dokončená síť dálnic, RS i I/x tak, jak se plánuje. A znovu říkám. 59 tis. a 4 pruhy na D11 vs. 52 tis. a 6 pruhů na D47. Obrázek je v publikaci ŘSD "Páteřní síť D a R v ČR".
Tak je to jen odhad, já osobně bych tam takový provoz nečekal, největší relace bude na D11,Jarda Š. píše: Jde o to, jestli ten odhad není nadsazený. Na MÚK Sedlice se podle mého budou dopravní proudy dělit a spojovat zhruba rovnoměrně, není tedy důvod severním směrem budovat šestipruh, když na západ i na východ jsou jen dvoupruhy.
dle mého, tvořit (po dostavění R35, respektive minimálně části po Litomyšl) relace Olomouc-Praha.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak tu máme zahájení stavebního řízení na MÚK v Jaráku
http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... -IPK-4.htm
http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... -IPK-4.htm
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
xkorj píše:Tak tu máme zahájení stavebního řízení na MÚK v Jaráku
http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... -IPK-4.htm
Chápu to dobře, že se jedná o MÚK, kde se bude odpojovat I/30 jakožto přeložka oproti stávajícímu vedení skrze město Jaroměř?
Je jasný, že každý kousek dopravní infrastruktury, který dostane pravomocné SP je super, zde mi však uniká smysl. Chystá se snad v dohledné době i žádost o vydání SP na hlavní trasu? Vždyť mezi tím chybí MÚK Jaroměř-jih / Smiřice / Plotiště ....
Nebo mi něco uniká?? Díky!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Uniká... Jen to chce ještě zapracovat na další části (I/33 Jaroměř).
Ač osobně bych ještě zatlačil na hlavní trasu od Semonic a tranzit z Jaroměře vymístoval komplet.
Ač osobně bych ještě zatlačil na hlavní trasu od Semonic a tranzit z Jaroměře vymístoval komplet.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ale neuníká. SP je opravdu jen na MÚK, stačí se do toho podívat, jedná se o 630 metrů hlavní trasy a žádné provizorní napojení na nějakou silnici III. tř tam není.kalanis píše:Uniká... Jen to chce ještě zapracovat na další části (I/33 Jaroměř).
Ač osobně bych ještě zatlačil na hlavní trasu od Semonic a tranzit z Jaroměře vymístoval komplet.
Jedná se jen o dílčí stavební povolení celé stavby 1107, nic víc.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Právě, o těch asi 4OO metrech čtyřpruhu I/33 tam řeč není, takže to je jen ta křižovatka. Dokumentace ke stavebnímu povolení je už podle ŔSD zpracována, takže očekávám další balíky stavebních povolení.
Ono obecně jsou obě stavby v docela dobrým stádiu přípravy, v roce 2014 by se snad s novým OPD mohlo stavět...pokud teda nějaké OPD II bude..
Ono obecně jsou obě stavby v docela dobrým stádiu přípravy, v roce 2014 by se snad s novým OPD mohlo stavět...pokud teda nějaké OPD II bude..
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To je pěkné vykročení do nového roku, jen pěkně ať to připravují, až budou peníze (jakože jednoho dne zase budou), tak se může začít pěkně stavět.
Jednou z možností je, že potřebují potvrdit platnost ÚR další je, že vyřizovatel IČ má ve smlouvě dílčí termín pro podání SP na nějakou část atd.
Logicky tam být řeč o I/33 ani být nemůže, bo příslušné stavební úřady pro jedničky jsou krajské úřády.
Jednou z možností je, že potřebují potvrdit platnost ÚR další je, že vyřizovatel IČ má ve smlouvě dílčí termín pro podání SP na nějakou část atd.
Logicky tam být řeč o I/33 ani být nemůže, bo příslušné stavební úřady pro jedničky jsou krajské úřády.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Teď o víkendu jsem tu po I/33 jel a myslím, že ta dálnice je tu skutečně akutní. Jeden velký prů..r. Silnice má parametry asi něco jako S7, tedy naprosto nedostačující, v celém úseku z Hradce do Jaroměře je nepřetržitý proud jedoucích aut a za těchto podmínek se tu nebezpečně předjíždí. Nehledě na průjezd Jaroměří a Smiřicemi. Navazující I/37 do Trutnova se taky nemá moc čím chlubit. V některých místech je to tak S6, povrch strašlivý až na místy opravené úseky. Taky tu kategorie D25,5 bude v zásadě posun od Povozu k Formuli 1.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Hezky a reálně popsaná skutečnost.....
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
tak nové letáky:
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/18B6 ... mirice.pdf
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/73A6 ... aromer.pdf
hledají se úspory
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/18B6 ... mirice.pdf
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/73A6 ... aromer.pdf
hledají se úspory
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Neví někdo, co konkrétně se tam zjednodušilo? Co se větví a kolektorů týká, tak ten návrh v letáku imho vypadá úplně stejně jako předtím.. (naštěstí)1106 - Hradec Králové – Smiřice píše:Na stavbu probíhá aktualizace dokumentace pro stavební povolení (DSP) s cílem zajistit
úspory. Jedná se především o prověření potřeb polních cest a jejich přemostění přes dálnici.
Dále je prověřována i četnost mimoúrovňových křížení z hlediska současných intenzit dopravy.
V rámci těchto úspor již byl zjednodušen návrh křižovatky Plotiště se silnicí R35.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nepřestává mě fascinovat ten úžasný optimismus ŘSD. Dle letáku má být stavba zahájena v lednu 2014 a předpokládané náklady jsou cca 8 miliard Kč. Dle schváleného rozpočtu SFDI na rok 2013 jde v roce 2013 na stavbu Hradec Králové - Smiřice celkem cca 97 milionů Kč. To jsem zvědav, co za tuto částku vykoupí a jak celý úsek připraví pro to, aby stavba v lednu 2014 mohla být zahájena. Mám neblahé tušení, že za 12 měsíců se na tomto úseku stavět nezačne.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To je snad poprvé co vidím že zkrátili termín. Ono se nejspíše nezačne stavět v celé délce, ale aspon úsek do Plotiště, kde už mají pozemky vykoupené. Poté budou pokračovat dále, resp. dodoupí zbytek pozemků nebo vyvlastní. Na to by jim ty prachy mohli stačit.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Datum uvedené v letácích je podle mě pouze nejbližší možné zahájení prací při dostatku financí, ochoty majtelů prodat pozemky, atp.Snowman píše:Nepřestává mě fascinovat ten úžasný optimismus ŘSD. Dle letáku má být stavba zahájena v lednu 2014 a předpokládané náklady jsou cca 8 miliard Kč. Dle schváleného rozpočtu SFDI na rok 2013 jde v roce 2013 na stavbu Hradec Králové - Smiřice celkem cca 97 milionů Kč. To jsem zvědav, co za tuto částku vykoupí a jak celý úsek připraví pro to, aby stavba v lednu 2014 mohla být zahájena. Mám neblahé tušení, že za 12 měsíců se na tomto úseku stavět nezačne.
To, že se tak neděje není vina ŘSD.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Co mě teda překvapuje je dokončení části Smiřice Jaroměř o rok dříve než předchozí úsek. Poměrně nezvyklé!!!!