Doprovodná komunikace Praha - Stehelčeves
Doprovodná komunikace Praha - Stehelčeves
Mám dotaz: Existuje pro úsek Praha-Stehelčeves nějaká oficiálně stanovená doprovodná komunikace? Na kole mě vždycky štvalo, že se tudy musí jezdit šílenými oklikami...
Re: Doprovodná komunikace
Nejspíš půjde o trasu Nebušice - Přední Kopanina - Kněževes - Středokluky - Makotřasy - Buštěhrad - Stehelčeves, nicméně oficiálně jsem to nikde neviděl... Popř. při jízdě z Prahy je nejlepší to brát na Velké Přílepy a Okoř...
Re: Doprovodná komunikace
Pokud by to mělo být jako jinde ve stopě původní I/7, tak by ta trasa vedla asi takto. První přerušení původní silnice způsobila výstavba letiště už v 50. letech, druhé je mezi Makotřasy a Stehelčevsí, kde R7 vede v trase původního tělesa. Ale II/607 se radši nikdo vyznačit nepokusil.
Re: Doprovodná komunikace
K tomu bych jen podotknul, že ulice K Letišti je pro "obyčejné smrtelníky" neprůjezdná.
Království a půl princezny za 511.
Re: Doprovodná komunikace
Což je také jeden z důvodů, proč je R7 značena až od nájezdu Přední Kopanina (letiště). Odtud dál by tedy případná II/607 mohla být vyznačena. Jsem zvědav, jak se to bude řešit po dostavbě R1.
Re: Doprovodná komunikace
Při výstavbě R1 by snad měl být její úsek u osady Na Padesátníku zahlouben a přemostěn, takže ulice K Horoměřicům se znovu spojí s ulicí K Letišti.
Re: Doprovodná komunikace
Přesně tak, zmizí tím i ten velmi konfliktní nájezd/výjezd z I/7 na Horoměřice.Pavel Q píše:Při výstavbě R1 by snad měl být její úsek u osady Na Padesátníku zahlouben a přemostěn, takže ulice K Horoměřicům se znovu spojí s ulicí K Letišti.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Doprovodná komunikace
Akorát občas sejmou nějakýho "nepravidelnýho" .. jezdim všude, nehobluju jednu příměstskou trasu, a pak je to vždycky na nájezdu vabank, jestli tam bude připojovák dvěstěpadesát nebo padesát. To bych musel mít občas bondovský auto s pomocnou rachejtlí.