Estakáda Lahovice (alias kasmeho estakáda)

Odpovědět
Petr M
Příspěvky: 121
Registrován: 15.3.2009 17:43:08

Estakáda Lahovice (alias kasmeho estakáda)

Příspěvek od Petr M »

Díváte-li se od Strakonické k Radotínu, chybí na pravé polovině estakády mostovka přes asi 6 pilířů. Ta "mezera" začíná hned u Strakonické a končí kousek před Berounkou. Tento stav je tady už velmi dlouho. Je nějaký problém a nebo je prostě jen "dost času" ?
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Estakáda

Příspěvek od kasme »

No jestli myslíš "pravý" most na MÚK Strakonická (od P7 na P13), tak to bude zřejmě kvůli koordinovanému přechodu čtyř mostů přes Strakonickou, který se už několikrát odložil...
Ale od 6.6. už se snad konečně dočkáme :)
Levý most se začal na P13 směrem ke Strakonické, ale před ní skončil a bednění se přestěhovalo na pravý most P4 - P5. Zatím dojelo na P7 a lehce vyčkává na levý most, který se začal později (momentálně P5- P6) a na dokončení větví MÚK potřebných pro převedení provozu. Větev z centra už je krom začátku hotova, do centra je to horší, ale řekl bych, že to stihnou :)
Proč je postup výstavby zrovna takto, to nevím...
Včerejší pohled zprava http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.JPG.html
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Estakáda

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Proč je to spojení 513 a 514 tak, jak píšete kostrbaté, tedy že každý most je jiný? Jak to budou napojovat?
R48 -> D48 se podařilo!
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Estakáda

Příspěvek od kasme »

Martin z Ostravy píše:Proč je to spojení 513 a 514 tak, jak píšete kostrbaté, tedy že každý most je jiný? Jak to budou napojovat?
To se musíš zeptat toho, kdo změnil projekt mostu přes Vltavu...
Jinak mosty jdou jiný "snad" jen "dole" :) Nahoře se to snad nepozná... :):):)
Petr M
Příspěvky: 121
Registrován: 15.3.2009 17:43:08

Re: Estakáda

Příspěvek od Petr M »

Myslím tu mezeru na pravé (severní) straně estakády, co je na obr. 6 tady v galerii R1 (poslední fotky z 18.5.). Je to takhle opravdu už strašně dlouho a nic se tam neděje. PM
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Estakáda

Příspěvek od kasme »

Petr M píše:Myslím tu mezeru na pravé (severní) straně estakády, co je na obr. 6 tady v galerii R1 (poslední fotky z 18.5.). Je to takhle opravdu už strašně dlouho a nic se tam neděje. PM
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 ... des/6.html

Vždyť to píšu... :)
A spěchat také není kam...
Ondra O.K.
Příspěvky: 339
Registrován: 11.3.2009 16:09:01

Re: Estakáda

Příspěvek od Ondra O.K. »

Snad se nespletu a patri to k tomuto miste na estakade - agentura "JPP" sdelila ze se v soucasne dobe ceka na prijezd jakehosi obr jerabu z Nemecka (tusim 10 kamionu), ktery se na miste sestavi a na chybejici casti estakady se po nem presunou voziky a dobuduje se mostovka...

Zprava je pomerne nepresna a mym podanim jeste zkomolena, protoze si ji nepamatuju presne :D vyckejme veci pristich ;)
Jakub Šponar
Příspěvky: 196
Registrován: 14.3.2009 18:46:48

Re: Estakáda

Příspěvek od Jakub Šponar »

Nemá náhodou ty obě díry napravo zabetonovat "příšera"? A na její přesunutí bych chápal, že budou potřebovat nějakej mega jeřáb. Pokud mne paměť neklame tak oba úseky vlevo, odpovídající těm dírám vpravo, betonovala "příšera".
balik
Příspěvky: 125
Registrován: 15.3.2009 22:01:43

MUK Strakonicka - vetev do centra

Příspěvek od balik »

z centra už je krom začátku hotova, do centra je to horší
Jenom doplním, že od včerejška je čilý ruch při navážce a hutnění zemního tělesa v tom dosud chybějícím prostředním segmentu budoucí větve DC (mezi již vyasfaltovaným odpojovacím pruhem z I/4 a přetnutím stávající 1/102).
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Estakáda

Příspěvek od kasme »

Jakub Šponar píše:Nemá náhodou ty obě díry napravo zabetonovat "příšera"? A na její přesunutí bych chápal, že budou potřebovat nějakej mega jeřáb. Pokud mne paměť neklame tak oba úseky vlevo, odpovídající těm dírám vpravo, betonovala "příšera".
klame :( stačí projít galerii...

Jen stručně: příšera začínala na P18L - P19L loni v dubnu http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... u.jpg.html
dojela na P22L, dále "přejela" most přes Berounku (P22L - P27L) a dojela na P35L
nyní přeskočí na pravý most a dojede jen na P27P k mostu přes Berounku
dál nepojede a to proto, že by to nestihla a druhak už zřejmě v té době bude pravý most na MÚK Strakonická (P4P - P13P) dokončen pomoci posuvného bednění na stojkách - to je to na těch červenejch "íčkách"
estakáda mezi P13P a P22P je již hotova. Stejně jako P13L - P18L a most přes Berounku byla stavěna za pomoci bednění na pevné skruži...
Stačí? :)

---
dle fotek už je P5L - P6L zabetonováno a můžeme se těšit na posun ma P7L, tím se dostanou L i P na stejno a snad společně překonají v červnu Strakonickou
V úterý se betonovaly lamely mostu přes Vltavu na P3L
a příšeře už sundavají chapadla...
Střední část levého mostu přes Berounku ještě zabetonovaná nevypadá...
Speedy Gonzales
Příspěvky: 171
Registrován: 14.3.2009 11:14:37

Re: Estakáda

Příspěvek od Speedy Gonzales »

Dotazy na kasmeho (nebo jineho odbornika na R1):

1. Na Vasich (velice zajimavych) fotkach z utrob estakady (z 28.5.2009) jsou videt na dne obloukoviteho tubusu po stranach rady stupnu s nejakymi prirubami. Take v portalech skrz podpery jsou otvory s prirubami (koukaji z nich dokonce svazky nejakych useklych dratu). K cemu toto bude slouzit (nebo slouzilo pri betonazi)? Unitr tubusu budou jeste nejaka predepinaci tahla? Proc je to jenom nekde?

2. Bude se prisera pri presunu na "druhou kolej" otacet o 180 stupnu, nebo je schopna jizdy i pozpatku?

3. Kdy se zacne s betonazi parapetu na jiz dokoncenych castech estakady?

Diky za odpovedi. SG.
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Estakáda

Příspěvek od kasme »

1. zřejmě pro předpínací lana - včera se předepínalo na P39L myslím :)
v zárodku jsou 4 x 4 díry
v šikmé části jsou na každé straně 3 bloky s dvěma otvory
na spojovací lamele je blok s větší dírou zřejmě na kanalisační rouru
popisky možná doplním :) foceno od P40 k P38 - postupně a většinou i tím směrem...

2. příšera byla přesunuta a otočena http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html

3. parapety se již betonují - někde u P15 http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html
a na mostě přes Berounku http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html
Naposledy upravil(a) kasme dne 29.5.2009 21:56:27, celkem upraveno 1 x.
MichalKM
Příspěvky: 54
Registrován: 24.3.2009 13:07:27
Bydliště: Kroměříž - D1(260)

Re: Estakáda

Příspěvek od MichalKM »

Speedy Gonzales píše:Dotazy na kasmeho (nebo jineho odbornika na R1):

1. Na Vasich (velice zajimavych) fotkach z utrob estakady (z 28.5.2009) jsou videt na dne obloukoviteho tubusu po stranach rady stupnu s nejakymi prirubami. Take v portalech skrz podpery jsou otvory s prirubami (koukaji z nich dokonce svazky nejakych useklych dratu). K cemu toto bude slouzit (nebo slouzilo pri betonazi)? Unitr tubusu budou jeste nejaka predepinaci tahla? Proc je to jenom nekde?

Diky za odpovedi. SG.
Určitě budou uvnitř volná předpínací lana. Je to standardní řešení. A proč je to jenom někde? - je to tak navrženo a spočítáno. Pokud by vás to zajímalo více, tak navrhuji přečíst nějakou literaturu o předpjatém betonu.
Pája K
Příspěvky: 89
Registrován: 17.8.2009 16:29:17
Kontaktovat uživatele:

Výstavba on-line

Příspěvek od Pája K »

Zde http://www.netrex.cz/cz/o-nas/akce/estakada můžete sledovat výstavbu mostu živě.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Estakáda

Příspěvek od Diaľničiar »

Jaké jsou náklady na tuto přes 2 km dlouhou estakádu ? A dodrží se rozpočet stavby ?
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Estakáda

Příspěvek od pp21 »

Diaľničiar píše:Jaké jsou náklady na tuto přes 2 km dlouhou estakádu ? A dodrží se rozpočet stavby ?
Těžko říct, veřejně jsou známé akorát náklady na celou stavbu (514) včetně 2km tunelu a mostu přes Lochkovské údolí (délka cca 400m, výčka cca 60m).

Navíc část estakády (most přes Vltavu a některé rampy) jsou součástí sousední stavby (513). Zjistit náklady na most je pro obyčejného smrtelníka nejspíš úkol nadlidský.

Rozpočet by se měl dodržet, alespoň se to všude deklaruje.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Estakáda

Příspěvek od Diaľničiar »

Vidíte a to je právě zajímavé, že konkrétní stavební objekt, který je sám o sobě výjimečný, prostě nemá zveřejněné náklady na výstavbu. :roll:

Mohli bychom si tipnout, že třeba 2 km budou stát 2 mld. Kč. Ovšem jak tak koukám na ty fotky, zjišťuji, že to může být i 3 mld. Kč a teď je taky otázka zda s DPH aneb bez ní ? Ještě snad (nechce se mi to teď hledat): kdo to staví ?
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
banjo
Příspěvky: 219
Registrován: 14.3.2009 16:06:15

Re: Estakáda

Příspěvek od banjo »

Petr Pokorný píše: Rozpočet by se měl dodržet, alespoň se to všude deklaruje.
slovy klasika: "nebude to drazsi. zatim." :lol:
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“