Dálniční uzel Modletice (D0×D1)
Dálniční uzel Modletice (D0×D1)
Tak nevím, jestli mám pokažené prostorové vnímání, ale kolektorový msot na D1 mě zase přijde nějaký úzký . Bylo řečeno, že na D1 budou po celou dobu stavby zachovány tři pruhy, tudíž se tyto musejí vzhledem k postupu výstavby vejít na kolektorový most. Připadá mě, to, že by šířka pruhu mohla pak být max. 3 metry, ale snad se to tam vejde.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK R1xD1
Tady je to ze vzduchu - snad to tam vecpou
Re: MÚK R1xD1
Podle mého zběžného obrázkového Cut&Paste měření běžné pruhy zřejmě ne, ale zúžené by v pohodě měly.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK R1xD1
No pokud vim, bude se stará D1 podhrabávat po půlkách, takže se bude jezdit 2+0+3+2 čili celkem sedmi pruhy.
Re: MÚK R1xD1
No, já mám zase opačné informace (i když už nějaký ten měsíc staré), po zprovoznění kolektorových mostů by se měl provoz převést na ně, čili to bude 3+0+0+3. SO 215 (most přes R1 na D1) by se měl budovat najednou. Kolektorové mosty by měly mít šířku průjezdného profilu cca 8 m, což odpovídá pruhům ve složení 2,5 + 2,5 + 3 m. Bude to těsné, ale účel by to mělo splnit.jonáš píše:No pokud vim, bude se stará D1 podhrabávat po půlkách, takže se bude jezdit 2+0+3+2 čili celkem sedmi pruhy.
Re: MÚK R1xD1
Tak jo, jsem to kdysi viděl takhle, ale den94ek si nevedu, tak nevim ani zdroj. No končně bude ta 80 aspoň oprávněná
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: 14.3.2009 11:14:37
MUK D1xR1 - provizorium ???
Vi nekdo, jak se vyviji situace na MUK D1xR1? Podle toho, co je videt z auta, se tam dejou nejaky divny veci, neco jako "Plan B", nebo tak nejak. Co me prijde divny:
- horecne se asfaltuje nejvychodnejsi rampa + vychodni kolektor D1
- pumpa Shell smer Brno stale vesele pumpuje, tudiz zapadni kolektor D1 neni
- u plotu prodejny kombajnu velice vlazne stavebni aktivity
- kolem mostu D1xII/101 absolutni klid (teda dneska aspon byly pod mostem uzavreny oba vnitrni pruhy a nejakej koumes tam dumal na dirou u stredni podpery, vypadalo to jako sonda)
Znamena to, ze:
Prelozka D1 bude resena prevedenim provozu D1 na nejvychodnejsi rampu (smer Praha) + vychodni kolektor (smer Brno) ? Nebo bude D1 smer Brno prelozen do prtismeru D1 a D1 smer Praha bude rozptylen mezi nejvychodnejsi rampu + vychodni kolektor?
Bude MUK D1xR1 uvedena provizorne do provozu bez kolektoru protazenych pod rozsirenym mostem D1xIIx101?
Za obstrukce s pumpou muze Shell CR, nebo vekslak, co ma pumpu najatou?
Diky za znalecke odpovedi. SG.
- horecne se asfaltuje nejvychodnejsi rampa + vychodni kolektor D1
- pumpa Shell smer Brno stale vesele pumpuje, tudiz zapadni kolektor D1 neni
- u plotu prodejny kombajnu velice vlazne stavebni aktivity
- kolem mostu D1xII/101 absolutni klid (teda dneska aspon byly pod mostem uzavreny oba vnitrni pruhy a nejakej koumes tam dumal na dirou u stredni podpery, vypadalo to jako sonda)
Znamena to, ze:
Prelozka D1 bude resena prevedenim provozu D1 na nejvychodnejsi rampu (smer Praha) + vychodni kolektor (smer Brno) ? Nebo bude D1 smer Brno prelozen do prtismeru D1 a D1 smer Praha bude rozptylen mezi nejvychodnejsi rampu + vychodni kolektor?
Bude MUK D1xR1 uvedena provizorne do provozu bez kolektoru protazenych pod rozsirenym mostem D1xIIx101?
Za obstrukce s pumpou muze Shell CR, nebo vekslak, co ma pumpu najatou?
Diky za znalecke odpovedi. SG.
Re: MUK D1xR1
Kazda z tech ramp je pro jiny smer aby se mohly mosty pro D1 delat najednou.
Ohledne pumpy je odpoved asi nasnade, nejspis chteji penize za zmarenou investici (maji tam urcite na nekolik mozna i desitek let smlouvu) a nejspis chteji moc jako kompenzaci, tak se budou muset hosi nejak domluvit nez se tam kopne, jiny duvod me nenapada... Klasika jako vsude jinde, treba ve Skalici
Ohledne pumpy je odpoved asi nasnade, nejspis chteji penize za zmarenou investici (maji tam urcite na nekolik mozna i desitek let smlouvu) a nejspis chteji moc jako kompenzaci, tak se budou muset hosi nejak domluvit nez se tam kopne, jiny duvod me nenapada... Klasika jako vsude jinde, treba ve Skalici
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MÚK R1xD1
Jak dlouho se ví, že to tam povede ten SOKP?
A jak dlouho je tam benzínka?
A jak dlouho je tam benzínka?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: MÚK R1xD1
SOKP byl do km 11 přetrasovaný asi kolem roku 2000, benzinka tam určitě byla dřív. (Technická studie 512 v roce 2000, ještě předloni se uvažovalo, že tam obě benzinky zůstanou, viz starší vizualizace).
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: 14.3.2009 11:14:37
Re: MÚK R1xD1
Tak moment:
1. D1 smer Praha bude jezdit po telese budouci rampy Brno>Plzen, provizorne "primaznute" zpet k D1? Uz je to castecne vyasfaltovane ...
2. D1 smer Brno bude pres protismer odklonena na prazsky (vychodni) kolektorovy most?
3. A co ten most D1xII/101? To prece nemuzou stihnout ani do podzima 2010 ...
Pocitam ze toto reseni asi nebude plne 2x3 ...
1. D1 smer Praha bude jezdit po telese budouci rampy Brno>Plzen, provizorne "primaznute" zpet k D1? Uz je to castecne vyasfaltovane ...
2. D1 smer Brno bude pres protismer odklonena na prazsky (vychodni) kolektorovy most?
3. A co ten most D1xII/101? To prece nemuzou stihnout ani do podzima 2010 ...
Pocitam ze toto reseni asi nebude plne 2x3 ...
Re: MÚK R1xD1
Martin: ono se to tak moc zas nemění, už od začátku až do cca 1995 bylo rezervovaný pole u Šeberova, kde by na rampy a kolektory bylo místa habaděj. Pak ovšem vznikl lokální odboj Újezda u Průhonic a Šeberova, kterýmu se podařilo okruh o deset let odložit a o deset km protáhnout .. no a mezitim se zastavěly dříve volný pole u Jesenice, toť vše. Nic novýho, to samý se dneska děje na severu Prahy jak přes kopírák.
Re: MÚK R1xD1
Už v roce 1997 tam stala. Ale v provozu je od roku 199?Martin z Ostravy píše:Jak dlouho se ví, že to tam povede ten SOKP?
A jak dlouho je tam benzínka?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: MÚK R1xD1
hlavně se stihly "vrátit v restituci" pozemky okolo Uhříněvse
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK R1xD1
A v čem je jako problém?Mike píše:hlavně se stihly "vrátit v restituci" pozemky okolo Uhříněvse
Dáme sázky na zprovoznění celé křižovatky?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: MÚK R1xD1
To bych klidně dal. Myslím, že do 10/2010 rozhodně celá MÚK R1xD1 nebude (tedy včetně směrů z centra a křížení s II/101).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK R1xD1
osobně bych tipnul květen 2011. Nějaký jiný tip?
A co dáme jako cenu pro vítěze?
A co dáme jako cenu pro vítěze?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MÚK R1xD1
Já tipuji konec jara 2011, přesněji 06/2011.
Vítěz udělá pro mapmana aktuální mapu na dalnice-silnice.czLenny píše:A co dáme jako cenu pro vítěze?
Re: MÚK R1xD1
jménem fora ceskedalnice a osatních motoristů by mu mělo být umožněno nafackovat panu Bémovi.
"okruh Prahy 2010"
nebo nám ho sliboval ještě dřív ?
"okruh Prahy 2010"
nebo nám ho sliboval ještě dřív ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK R1xD1
Úplně původně v řekněme moderní historii měl být okruh komplet 2005.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: 14.3.2009 11:14:37
Re: MÚK R1xD1
Jako hlavní cenu pro vítěze navrhuji večeři s Ing. Hejlem a s JUDr. Šubrtovou.Lenny píše:A co dáme jako cenu pro vítěze?
Můj typ na zprovoznení 512-4 je 2010/12.
Re: MÚK R1xD1
To jsou všechno tak lákavé výhry že se nelze nezúčastnit
Jako nezřízený optimista hádám zprovoznění 10/2010, s tím, že v křižovatce D1/R1 budou nějaká veselá provizoria.
Jako nezřízený optimista hádám zprovoznění 10/2010, s tím, že v křižovatce D1/R1 budou nějaká veselá provizoria.