Dovolím si to v tomto vlákně rozvést, když jsem byl tázán:dvs píše: PS: Klidně by mi nevadilo metro na Suchdol jako kompenzace... (to můžem probrat, ale v jiném vlákně. Podle mne by to nebylo ani tak nesmyslné a technicky nerealizovatelné).
Táhnul bych jej jako větev linky C s odpojením před stanicí Kobylisy (v místě, kde je tunel hloubený pod Trojskou ulicí. Jednu stanici by mělo v Bohnicích (33 000 obyvatel) a druhou Suchdol (6400 obyvatel a 2500 studentů v prezenční formě a P+R pro suburbanii severovýchod Prahy) Takže nějak takto.jonáš píše:Vy žertujete. Suchdol má asi 6000 obyvatel, to tak uživí dvě autobusový nebo jednu řídkou tramvajovou linku. A odkud byste to metro chtěl tahat, až nebudou vědět co s déčkem na náměstí republiky? A máte na to někde ulitých cca dvacet či víc miliard v dnečních cenách?
Délka 5,7 km. V dnešních cenách (17,7mld Kč) odhadnuto dle ceny za km prodloužení Ačka do Motola. Dalo by se ušetřit synergickým efektem, že by šlo jako 3. patro mostu R1 v Sedlci přes Vltavu (podobně jako Nuselák) a Suchdolem by bylo hloubené jako 3. suterén.
Diskuse bude samozřejmě o to větvení - jezdili by tam soupravy, které stejně končí na Ládví, protože do polí v Letňanech nikdo nejezdí.