(OT) Metro do Suchdola

Pražský a Městský okruh, radiály a ostatní pražské komunikace
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

(OT) Metro do Suchdola

Příspěvek od dvs »

V diskusi o obchvatu jsme nakousli téma kompenzací obcím za dálniční stavby a já jsem utrousil následující:
dvs píše: PS: Klidně by mi nevadilo metro na Suchdol jako kompenzace... (to můžem probrat, ale v jiném vlákně. Podle mne by to nebylo ani tak nesmyslné a technicky nerealizovatelné).
Dovolím si to v tomto vlákně rozvést, když jsem byl tázán:
jonáš píše:Vy žertujete. Suchdol má asi 6000 obyvatel, to tak uživí dvě autobusový nebo jednu řídkou tramvajovou linku. A odkud byste to metro chtěl tahat, až nebudou vědět co s déčkem na náměstí republiky? A máte na to někde ulitých cca dvacet či víc miliard v dnečních cenách? 8-)
Táhnul bych jej jako větev linky C s odpojením před stanicí Kobylisy (v místě, kde je tunel hloubený pod Trojskou ulicí. Jednu stanici by mělo v Bohnicích (33 000 obyvatel) a druhou Suchdol (6400 obyvatel a 2500 studentů v prezenční formě a P+R pro suburbanii severovýchod Prahy) Takže nějak takto.

Délka 5,7 km. V dnešních cenách (17,7mld Kč) odhadnuto dle ceny za km prodloužení Ačka do Motola. Dalo by se ušetřit synergickým efektem, že by šlo jako 3. patro mostu R1 v Sedlci přes Vltavu (podobně jako Nuselák) a Suchdolem by bylo hloubené jako 3. suterén.

Diskuse bude samozřejmě o to větvení - jezdili by tam soupravy, které stejně končí na Ládví, protože do polí v Letňanech nikdo nejezdí.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jonáš »

Ach jo.
a) s větvením linek se z nějakých důvodů v pražskym metru nepočítá vůbec, už asi dvacet let.
b) odpojení před nejvýznamějším uzlem v oblasi (Kobylisy) je dopravně nesmyslný.
c) dtto lochneska nahoru - dolu, v důsledku toho i podstatně delší trasa, chalupoida hadr.
d) náklady s prodlouženim A jsou nesrovnatelný, protože přechod Vltavskýho kaňonu.
e) ty Bohnice jste tam přimáz rafinovaně, ale ty jsou mnohem blíž než těch vzdálených 6000 Suchdoláků.
f) využití nižší než Letňany nebo v budoucnu Motol, ale náklady za provoz a údržbu jak u Pavláku.
g) .. ještě by se našlo dost dalších výhrad.

Jestli něco stavět do Suchdola, tak tramvajovou linku, možná i přes most v Podhoří druhou větev do Bohnic a napojit v Kobylisích do sítě. Ale jsem rád že jste grand, kterýmu na dvacíti miliardách nesejde .. když půjde o dobrou věc :lol:
Mmch, proč si myslíte, že to metpo suchdolští vůbec chtěj? A že by to za něco vyměnili?
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od dvs »

jonáš píše:Ach jo.
jonáš píše:Ad a) s větvením linek se z nějakých důvodů v pražskym metru nepočítá vůbec, už asi dvacet let.
To by byl asi největší problém, ale jiná cesta není, protože nemá cenu vymýšlet chaloupoidy aby se pokryla rozšiřující se plocha směrem od centra.
jonáš píše:b) odpojení před nejvýznamějším uzlem v oblasi (Kobylisy) je dopravně nesmyslný.
Není, protože většina té zátěže jsou právě ty busy do Bohnic odhadem to bude 30000 pasažérů. Kobylisy si od těch busů rádi odpočinou.
jonáš píše:c) dtto lochneska nahoru - dolu, v důsledku toho i podstatně delší trasa, chalupoida hadr.
pouze stoupání a vůbec se to neklikatí jako chalupoida
jonáš píše:d) náklady s prodlouženim A jsou nesrovnatelný, protože přechod Vltavskýho kaňonu.
Zde je důležitý ten synergický efekt, protože se využije most pro R1. Pilíře budou stejné jenom hold přibude ještě jedno patro toho mostu a trochu zátěž.
jonáš píše:e) ty Bohnice jste tam přimáz rafinovaně, ale ty jsou mnohem blíž než těch vzdálených 6000 Suchdoláků.
Jenomže jenom kvůli nim nikdo odbočku neudělá.
jonáš píše:f) využití nižší než Letňany nebo v budoucnu Motol, ale náklady za provoz a údržbu jak u Pavláku.
Proč to srovnáváte zrovna s Pavlákem a jaké jsou tam zvláštní náklady?
jonáš píše:g) .. ještě by se našlo dost dalších výhrad.
Proč jim nezkusit nabídnout něco jiného, když tam tudy chceme jezdit. Jinak R1 Ruzyně - Satalice je v nákladech odhadováno na 40mld. Ta nesmyslná tramvaj byla odhadována před lety na 6mld (dnes to bude více, protože ji chtějí táhnout tunely se stoupáním 66promile).
Kubajsu
Příspěvky: 1308
Registrován: 18.8.2010 8:42:13
Bydliště: Praha

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Kubajsu »

Týjo, to se mi líbí :ok: Jenom by to asi na ten most chtělo nějaký odlehčený soupravy... Co jsem slyšel od některých studujících na Suchdole, tak busy do a ze školy jsou přinejmenším odporně nacpaný...
Web
Příspěvky: 410
Registrován: 2.6.2009 11:43:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Web »

Metro je pro rychlou vnitroměstskou dopravu, ne svoz lidí z polí (snad mi v Suchdole odpustí). Má ve vnitřním městě nějaké výhody (třeba se kvůli němu nemusí bourat bloky jako kvuli tramvajím a nestojí tam v kolonách) a řadu nevýhod (nestaví na každé mezi, jeho PROVOZ je extrémně drahý). Jestli tam dneska jezdí autobus, byť kloubový, v intervalu 5 minut - promiňte, to fakt není na metro. Navíc je tu ještě jedna drobnost - Suchdol přirozeně tíhne k Dejvicím, takže rozhodně nelze říct, že se všichni, ba ani většina, z cestujících přesunou do metra.

A znovu zopakuju - metro je extrémně drahé na provoz (ten kousek do LT táhne pořádně DPP ke dnu) a je nesmysl ho budovat mimo město.

A ještě jedna otázka - i kdyby tam byl nějaký kouzelný zdroj cestujících, uvažoval jste co s nimi v centru, kde už je dnes C na hraně?
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jonáš »

Nejen provoz, ale už samotná existence prázdných stanic a tunelů je pěknej nářez (to pásmo na ládví zas tak moc náklady na úsek do letňan nesnižuje, rozhodně ne na polovinu, možná tak o osm či deset procent).
Smysl má, pokud je v okolí posledních dvou tří stanic a na návazný dopravě cca sto tisíc obyvatel a víc. Ale to patří na úplně jiný weby než dálnice.
Sakra, že jste nepřišli na to, uplatit včas Havránkovou třeba stovkou milionů :lol: nebo i půlmiliardou, by se to přece za tu dálnici kolem Hradce muselo taky vyplatit.
obr
Příspěvky: 763
Registrován: 15.3.2009 11:03:03

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od obr »

v každém případě je dobře, že konečně je diskuze o tom, jak je MHD vč. metra či železnice drahá a že má smysl jen tam, kde prostě kapacitně to nejde jinak např. historické centrum. To, že je individuelní automobilová doprava v mnoha (asi většině) případech nejpohodlnější a i nejlevnější (skutečné náklady bez dotací) je prostě fakt. Takže stavět dálnice, silnice a parkoviště !
Domis
Příspěvky: 238
Registrován: 18.2.2010 20:58:02
Bydliště: Viničné Šumice

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Domis »

obr píše:v každém případě je dobře, že konečně je diskuze o tom, jak je MHD vč. metra či železnice drahá a že má smysl jen tam, kde prostě kapacitně to nejde jinak např. historické centrum. To, že je individuelní automobilová doprava v mnoha (asi většině) případech nejpohodlnější a i nejlevnější (skutečné náklady bez dotací) je prostě fakt. Takže stavět dálnice, silnice a parkoviště !
Ach jo, to je zase názor :ko:
Vy snad nerozlišujete mezi metrem a autobusem, že píšete, jak je MHD drahá – to metro do Suchdola je blbost, ale co to má společného s náklady na MHD!? Ale je pravda, že nějaká kapacitní tramvajová trať by tam klidně vést mohla (na ten kopec by byly jistě nejideálnější trolejbusy, ale ty jsou už v Praze poněkud passé). Nevím, proč si někteří z vás pod pojmem MHD představují metro, metro je jen jedním z druhů hromadné dopravy.

Obře, vy stále zapomínáte na dvě důležité věci: :!:
1) autem nemůže jezdit každý - děti, studenti, důchodci, zkrátka všichni lidé, co nemají řidičák (troufám si říci, že teď jsem vyjmenoval tak polovinu populace. A co lidé, kteří autem prostě jezdit nechtějí: raději se prospí ve vlaku či autobuse, než aby museli sledovat provoz na silnici. A pro tyto lidi musí vždy existovat kvalitní veřejná doprava; jak MHD, tak vlaky a regionální autobusy.
2) kapacita silnic – snad pod tímto pojmem už pochopíte, že pokud by nebyla MHD, nebyla by možná ani IAD na území jakéhokoliv většího města. Žádné evropské město nemůže fungovat bez MHD (ať už kvalitní, nebo ne). Těch 50 lidí v jednom autobuse uvolní místo na silnici pro 25 aut (pokud počítám průměrné obsazení auta 2 osobami), a rozdíl 25 aut na silnici je celkem poznat. Takže buďte rád, že je u nás MHD natolik kvalitní a využívaná, že pro vás a vaše auto to "místo na silnici! ještě zbylo.

Omlouvám se za OT, podobných příspěvků jsem už napsal několik, ale mě některé obrovy příspěvky nenechají chladným.
Naposledy upravil(a) Domis dne 12.11.2010 23:02:59, celkem upraveno 1 x.
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Hlavní problém trasování pražského metra je, že není vytvářeno odborníky, ale zasloužilými soudruhy na politbyru ODS, jejichž jedinou kvalifikací je stranická legitimace. Ti pak ve své stupidní snaze obsloužit jednou trasou území, která se jednou trasou obsloužit prostě nedají a ještě vyhovět kamarádům, kteří někde vlastní pozemky, vytváří takové paskvily jako je prodloužení trasy C a A. Metro do Letňan má své opodstatnění, pokud by bylo vedeno logicky PŘÍMOU TRASOU a nekončilo v polích, ale v cílové oblasti pro většinu cestujících. Tedy něják takhle


http://www.mapy.cz/#mm=Z@dm=133186688+1 ... 07776@z=13
Naposledy upravil(a) Dr.Fe1 dne 12.11.2010 23:08:18, celkem upraveno 1 x.
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Domis: Souhlas. To co píšete je jasné a logické, ovšem pan obr je zřejmě silniční fundamentalista, tak si nejsem jist jestli má smysl mu něco psát. Stejně jako jsou ekologové, kteří by nejradši zakázali auta, tak zde máme případ stejného extrému, pouze s opačným znaménkem ....
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od JirkaS »

Dr.Fe1 píše:Metro do Letňan má své opodstatnění, pokud by bylo vedeno logicky PŘÍMOU TRASOU a nekončilo v polích, ale v cílové oblasti pro většinu cestujících. Tedy něják takhle
http://www.mapy.cz/#mm=Z@dm=133186688+1 ... 07776@z=13
Ono taky skoro takhle jeden čas mělo vést, jenže pak si Praha vymyslela, že se stane výstavní velmocí :roll:
obr
Příspěvky: 763
Registrován: 15.3.2009 11:03:03

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od obr »

domisi - vy vůbec nereagujete a nezpochybńujete to, co jsem napsal - že MHD je drahá a většinou dražší a jistě méně pohodlná nežli individuelní doprava autem atd. Často je dražší nežli tam poslat taxi. Prostě já o voze vy o koze.
To co píšete nezpochybňuju - tedy autem nemůžou jezdit děti či slepci atd. a třeba do historického města se auta nevejdou. Pokud jde o ty lidi, co autem nechtějí - no tak ti by si měli MHD platit naplno, nevím proč je mám dotovat z daní.
MHD má smysl jen tam, kde prostě není zbytí. Jinak je to něco jako solární elektrárna...
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od viky »

obr píše:domisi - vy vůbec nereagujete a nezpochybńujete to, co jsem napsal - že MHD je drahá a většinou dražší a jistě méně pohodlná nežli individuelní doprava autem atd. Často je dražší nežli tam poslat taxi. Prostě já o voze vy o koze.
To co píšete nezpochybňuju - tedy autem nemůžou jezdit děti či slepci atd. a třeba do historického města se auta nevejdou. Pokud jde o ty lidi, co autem nechtějí - no tak ti by si měli MHD platit naplno, nevím proč je mám dotovat z daní.
MHD má smysl jen tam, kde prostě není zbytí. Jinak je to něco jako solární elektrárna...
Provozem IAD dotujete vy,já a my všichni věci,o kterých se vám ani nezdá!Kdyby to bylo jen MHD,tak by to bylo zlaté!
Přestože MHD cestuji minimálně,jsem pro,aby byla dotovaná,jinak kromě pár lukrativních tras nutně musí zkrachovat.Přestože jsem jinak zastánce plného tržního hospodářství,zánik MHD není v mém v zájmu.
obr
Příspěvky: 763
Registrován: 15.3.2009 11:03:03

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od obr »

viky když budeme budovat a udržovat dotované investice a jejich provoz, prostě zkrachujeme. Už se to děje a nejen u nás.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jonáš »

To jsou bohužel obvyklý kecy.
Třeba o solární energetice, kde se rozsáhle probírá zvýšení ceny elektřiny o desetník (plyne poměru cen a objemu výroby, kde FV dělá kolem jednoho procenta) zatimco běžně publikovanej fakt, že se zisk ČEZ prakticky rovná v korunách množství roční výroby elektřiny v kWh, se furt nechce vidět, ačkoli má na cenu kWh pro spotřebitele destkrát vyšší váhu (jednu korunu na kWh). Státy dneska totiž krachujou z docela jinejch důvodů. Nedokážou uživit soukromej sektor a ještě dostatečně vydělat jeho akcionářům a různym spekulantům s virtuálníma číslama 8-)
obr
Příspěvky: 763
Registrován: 15.3.2009 11:03:03

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od obr »

jonáš píše:To jsou bohužel obvyklý kecy.
Třeba o solární energetice, kde se rozsáhle probírá zvýšení ceny elektřiny o desetník (plyne poměru cen a objemu výroby, kde FV dělá kolem jednoho procenta) zatimco běžně publikovanej fakt, že se zisk ČEZ prakticky rovná v korunách množství roční výroby elektřiny v kWh, se furt nechce vidět, ačkoli má na cenu kWh pro spotřebitele destkrát vyšší váhu (jednu korunu na kWh). Státy dneska totiž krachujou z docela jinejch důvodů. Nedokážou uživit soukromej sektor a ještě dostatečně vydělat jeho akcionářům a různym spekulantům s virtuálníma číslama 8-)
jen odvádíte pozornost od toho, kolik stojí samotná "solární elektřina" . A to o tom jak stát neuživí soukromníky je opravdu jen ideologický blábol, zcela mimo realitu. Mimochodem, kde bere stát na "živení" kohokoliv prostředky ?
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Metro do Suchdola

Příspěvek od jonáš »

Kde by, z daní a"povinných" plateb občanů (třeba povinný ručení za auta, tam je to v malym). Myslíte že celá ta propagovaná fondová důchodová reforma je něco jinýho, než rozdělení dalšího "trhu" se zaručenym objemem čtyřista miliard ročně mezi soukromý finanční korporace? Stačilo by mi z toho mít promile .. A takhle se ten perníček tady láme už dvacet let, tak se nedivte že se blížíme ke krachu.
http://www.outsidermedia.cz/Banky-a-vir ... ize-1.aspx
JirkaS píše:Ono taky skoro takhle jeden čas mělo vést, jenže pak si Praha vymyslela, že se stane výstavní velmocí :roll:
No už jsem to asi psal, ale původně mělo C vést z Kobylis na Bohnice-Čimice, zatimco na Prosek a do Letňan-Čakovic mělo zamířit od Palmovky déčko. To bylo poslední dopravně a urbanisticky sdůvodněný trasování, pak se to začalo politicky ohejbat (neni vám to divný, že k tomu "politickýmu" trasování nedocházelo za bolševika, ale až za tzv. demokracie?) k současný nesmyslnosti, kdy se B a C před konečnou skoro dotejkaj a hypotetický D má končit slepě v centru. Dobrej výkon "majitelů Prahy".
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jonáš »

obr píše:jen odvádíte pozornost od toho, kolik stojí samotná "solární elektřina" .
Ne, jen poukazuju na to, že z těch cca 2,50 co zaplatí odběratel v průměru za kWh (jinak se to liší dle sazeb a denní doby), jde cca 1,00 na zisk ČEZ a 0,10 na podporu OZE. A teď aktuálně hrozí, že to bude 0,15, ovšem ta kačka pro ČEZ je furt tabu, protože soukromej subjekt, byť ve většinovym vlastnictví státu. Podkladový čísla si jistě snadno najdete ve výročních zprávách ČEZ a statistice výroby a spotřeby energie v ČR, abyste je nemusel zpochybňovat planejma řečma. Možná by bylo lepší celej ten ERÚ zrušit, než to takhle alibisticky kamuflovat.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Metro do Suchdola

Příspěvek od JirkaS »

jonáš píše:No už jsem to asi psal, ale původně mělo C vést z Kobylis na Bohnice-Čimice, zatimco na Prosek a do Letňan-Čakovic mělo zamířit od Palmovky déčko. To bylo poslední dopravně a urbanisticky sdůvodněný trasování, pak se to začalo politicky ohejbat...
Jedna z původních variant byla, že z Holešovic to povede obloukem přes Bohnice do Kobylis, Ládví a pak někdy na Čakovice, D do Letňan a Kbel (taky pěkná chalupoida a taky blbě umístěná stanice Letňany). Ale i komanči si tím obloukem pod Bohnicema nebyli jistí - stanice vycházela hluboko a pod panelákama se jim moc kopat nechtělo. Možná proto si tam už při stavbě sídliště udělali rezervu na TT, která ovšem za těch 30 let zarostla a funguje jako zelená zóna.
Ohledně D si ale myslím, že to původní trasování přes Žižkov a Vysočanskou dál na Prosek bylo sice dopravně a urbanisticky odůvodněné, ovšem s ohledem na jejich plány z konce 80. let. Dnes, když nedošlo k přestavbě Žižkova na sídliště a do Kolbenky nejezdí makat tisíce lidí, to odůvodněné není. Ta větev Vysočanská-Prosek by byla OK (dnes ideálně jako větev B), ale část Vysočanská - Jiřího z Poděbrad (nebo NM) by moc vytížená nebyla. V tom mi změna trasování D na NR přijde velice rozumná.
Ohledně metra do Suchdola snad ani nemá cenu něco psát, to je vzhledem k potřebné kapacitě nesmysl.
obr
Příspěvky: 763
Registrován: 15.3.2009 11:03:03

Re: Metro do Suchdola

Příspěvek od obr »

jonáši,
- povinné ručení je normální pojištění kryjící škody způsobené jiným. Funguje dnes v konkurenčním prostředí a lépe a levněji (reálná cena) nežli když byl monopol státní ČP. Je to povinné, protože se jedná o ochranu poškozených. Co na tom je za daň ?
- cena elektřiny podívejte se na fakturu, kolik platíte za elektřinu a kolik za rozvod a nevymýšlejte si. Navíc ČEZ je ze 70% státní firma a zisk jde do státního rozpočtu. A hlavně určitě nemá ČEZ ani v ČR monopol.

Ten odkaz na ty ultralevičácké žvásty mnohé vysvětluje..
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Metro do Suchdola

Příspěvek od P_V »

Metro D na Prosek bylo ale opodstatněno výstavbou dalších sídlišť v lokalitách, kde jsou dnes letiště a pole. Pak by měly dvě trasy na sever smysl, C v západní půlce a D na východě. Jenže ta sídliště tam nejsou a nejspíš už nikdy nebudou, takže považuji za správné, že se C posunulo doprostřed oblasti a D zrušilo. (tím nekomentuju konečnou stanici plácnutou do pole...)
Bohnické sídliště bylo původně navrženo k obsluze tramvají středovým koridorem, podobně jako to mají na mnoha sídlištích v Brně, ale pak přišla koncepce s metrem a výhledovým útlumem tramvají tam, kde je metro nablízku. Z tramvajových tratí do Severního města se stihlo postavit jen trať do Ďáblic a vybudovat širokou Horňáteckou ulici, ale Bohnice už se přepracovaly. Středová zóna je sice pozůstatek trasování tramvaje, ale uspořádání sídliště už tomu neodpovídá - nejvyšší hustota osídlení a občanská vybavenost je podél obvodových ulic a ne podél tohoto koridoru. Říká se jen, že ta rezerva na tramvaj spočívá v širokém středním pásu Lodžské ulice.
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od MPMP »

obr píše:Pokud jde o ty lidi, co autem nechtějí - no tak ti by si měli MHD platit naplno, nevím proč je mám dotovat z daní.
Obře, to už tady bylo. Vy v tom svém autě platíte tržní cenu? Vy si skutečně myslíte, že jste na spotřební dani z PHM zaplatil celu alikvotní část za výstavbu té silnice, po které jedete? Opravdu?
Kubajsu
Příspěvky: 1308
Registrován: 18.8.2010 8:42:13
Bydliště: Praha

Re: Metro do Suchdola

Příspěvek od Kubajsu »

Utíkáte od tématu...
Samozřejmě plnohodnotný metro z Kobylis do Suchdola je blbost. Ale samotný nápad trasy mi nepřijde vůbec špatný a mohlo by fungovat něco jako S-Bahn.
Z Podbaby se tam normální tramvaj stejně nedostane kvůli stoupání a Suchdol je vázaný na Dejvice, jelikož jinou variantu nemá.
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Metro do Suchdola

Příspěvek od dd »

Ale to by vyřešil okruh a autobusová linka. Jediný problém by byl mýto.
Kubajsu
Příspěvky: 1308
Registrován: 18.8.2010 8:42:13
Bydliště: Praha

Re: Metro do Suchdola

Příspěvek od Kubajsu »

Myslím že ne dost elegantně - provoz od Čimic přes Bohnice do Kobylis je už celkem silný teď a nevím jak by se tam další autobusová linka vměstnala... No ale ono je to stejně jedno :crazy:
Odpovědět

Zpět na „Praha“