Oznámení záměru píše:Přeložka silnice II/128 je vedena v extravilánu v nové trase v délce 2 420 m. Staničení probíhá ve směru od obce Lukavec do Pacova. Návrhová kategorie silnice je S 7,5/80 s šířkou zpevnění 6,5 m. V místech křížení se silnicemi III/1288 a III/12419 jsou navrženy odbočovací pruhy pro levé odbočení s celkovou šířkou zpevnění 9,5 m.
Navržené směrové a výškové vedení trasy přeložky silnice II/128 vychází z projektové dokumentace i zadávacích podmínek oznamovatele a je vedeno v nové trase mimo intravilán obce Salačova Lhota. Silnice probíhá v extravilánu a kategorie silnice byla zvolena S7,5/80. Návrh svými parametry beze zbytku splňuje požadavky normy ČSN 73 6101 Projektování silnic a dálnic a ČSN 73 6110 Projektování místních komunikací. Projektovou dokumentaci pro územní řízení zpracovala společnost RYBÁK – PROJEKTOVÁNÍ STAVEB, spol. s r. o. Hlavním účelem stavby je odvést dopravní provoz na sil. II/128 mimo střed obce Salačova Lhota. Parametry stávající silnice II. třídy nejsou dostatečné pro moderní dopravu. Stávající silnice II/128 má nevyhovující parametry a vůbec není možné ji rekonstruovat na takové parametry, které přinese nový obchvat. Realizací stavby získá sil. II. třídy šířku a další návrhové parametry, hlavně plynulou trasu. Po dokončení stavby se střed Salačovy Lhoty zklidní a zbaví hluku a prašnosti.
K dispozici jsou modelové výpočty intenzity dopravy pro rok 2030, které udávají provoz mezi Salačovou Lhotou a Pacovem 1790 vozidel celkem. Z toho 1395 lehkých a 365 těžkých. V úseku mezi Salačovou Lhotou a Lukavcem je uváděno celkem 1508 vozidel. Z toho 1170 lehkých a 338 těžkých.
Záměr byl navrhován v několika variantách. Ve zprávě je hodnocena pouze jedna vybraná, která je v souladu s platným uzemním plánem a je považována za nejvhodnější jak z hlediska technického řešení, tak i z hlediska vlivu na přírodní prostředí a lidské zdraví. Přeložka je vedena severozápadně od obce Salačova Lhota. Silnice bude v místech, kde hluk z dopravy podle výpočtů nepřekročí povolené limity. Tam, kde by se mohla nová výstavba přiblížit ke komunikaci, je doporučena výstavba protihlukových opatření. Nová výstavba by se neměla přiblížit více jak 70 m ke komunikaci.
Přeložka silnice II/128 začíná cca 0,5 km za odbočkou na Bratčice. Silnice bude mít návrhovou kategorii S 7,5/80 a celá je vedena v nové trase. Délka obchvatu je 2,420 km. Napojení stávající silnice na přeložku silnice II/128 v km 2,030 v délce 172 m stykovou křižovatkou s návrhovou kategorií S 7,5/50.
Směrové řešení odpovídá návrhové rychlosti 90 km/h – směrové oblouky mají poloměr větší než 500 m a délka přechodnic je vždy větší než 100 m. Obchvat je tedy velmi komfortní a trasa přesně odpovídá územnímu plánu.
Modernizace silnice II/128 Pacov - Lukavec - hranice kraje
Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Dne 26. 11. bylo v informačním systému EIA zveřejněno oznámení záměru II/128 Salačova Lhota - obchvat.
Re: II/128 Salačova Lhota obchvat
Dnes byly v informačním systému EIA zveřejněny závěry zjišťovacího řízení výše uvedeného záměru.
Závěry zjišťovacího řízení píše:... záměr II/128 Salačova Lhota – obchvat nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona.
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Dnes bylo v informačním systému EIA zveřejněno oznámení záměru Silnice II/128 Lukavec - obchvat.
Oznámení záměru píše:Předmětem posouzení je přeložka silnice II/128 vedená východním obchvatem městyse Lukavec, která je součástí připravované homogenizace tahu silnice II/128 na území kraje Vysočina, mezi silnicí II/150 u obce Čáslavsko (následné napojení na dálnici D1) a silnicí I/19 u města Pacov (následné napojení na připravovanou dálnici D3).
Posuzovaná přeložka je navržena v kategorii S 7,5/60, tedy jako dvoupruhová směrově nedělená silnice II. třídy a je v celé délce, tj. 2,5 km, vedena v nové trase. Trasa přeložky začíná napojením stávající silnici II/128 na severním okraji Lukavce, je vedena při východním okraji obce, překonává údolí Lukaveckého potoka, kříží silnici III/1281 na Košetice a na jižním okraji obce se při areálu Dřevozpracujícího družstva Lukavec napojuje na stávající silnici II/128 a silnici III/1287 na Týmovu Ves.
Přeložka silnice II/128 je předložena v jediné variantě. Jiné varianty byly vyloučeny již v předchozích stupních projekční přípravy.
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Dle sčítání tudy projíždí asi 1000 aut denně... podle jakého klíče Kraj investuje do takových miniobchvatů?:) https://www.novinykraje.cz/vysocina/201 ... OmmO3G1uek
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Průjezd obcí je nic moc s nebezpečnou křižovatkou na jednom konci a na kraji Lukavce sídlí jakási firma s velkým provozem kamiónů. Lhoťané jich mají plné zuby.Ricos píše:Dle sčítání tudy projíždí asi 1000 aut denně... podle jakého klíče Kraj investuje do takových miniobchvatů?:) https://www.novinykraje.cz/vysocina/201 ... OmmO3G1uek
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Osobně bych si tipl, že to je tím, že to je jediná obec mezi Lukavcem a Pacovem, nikoli však jediná bodová závada na trase, ale neznám to tam Navíc to "pohledem na mapu" tvoří takový malý přivaděč k D1. Ale tím to nechci nějak obhajovat tuhle stavbu, 1000 aut to je opravdu málo, chápal bych to leda by tam jezdilo hodně kamionů, což tedy asi jezdí.Ricos píše:Dle sčítání tudy projíždí asi 1000 aut denně... podle jakého klíče Kraj investuje do takových miniobchvatů?:) https://www.novinykraje.cz/vysocina/201 ... OmmO3G1uek
Nicméně mě to znovu utvrzuje v tom, že co se staveb, oprav a celkově stavu silnic druhých a třetích tříd v krajích týče, je Vysočina dobrým vzorem pro hromadu dalších, byť bohatších krajů.
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Asi 2 týdny zpátky jsme si udělali s manželkou výlet do okolí Kamenice nad Lipou a Černovic. V Černovicích je cca do října/listopadu příštího roku uzavřeno náměstí z důvodů opravy. Dá se to projet objízdnou trasou, ale není to vhodné pro nákladní dopravu. Vlastně auta nad 3,5 tuny tam s výjimkou dopravní obsluhy mají vjezd zakázán.
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Ta II/128 není za Pacovem směrem na Lukavec ve špatném stavu - vypadá že byla nedávno opravená. Průjezd Salačovou Lhotou celkem jde - tedy až na toto místo: https://mapy.cz/zakladni?x=14.9784372&y ... ase=ophoto,. Tam je blbě vidět a II/128 uhýbá celkem dost prudce doprava.
Lukavec - nejsem si jistý jestli je to na obchvat nebo ne. Je pravda že průjezd přes náměstí Sv. Václava není úplně v pořádku, protože i když podle značení II/128 vede rovně, tak se tam lehce kroutí a není tam dobře vidět. Jestli na to kraj získá peníze - OK -ale asi bych ty prachy utratil někde jinde. Nevím jaké jsou tam intenzity ale asi moc vysoké ne.
Přece jenom přes Čáslavsko je teď místo I/18 (I/33) teď "jenom" II/150 a co tam jezdíme z HK do Tábora, tak jsme tam nikdy žádný kamión nepotkali, to spíš nějaký traktor či jiný zemědělský stroj. Předjíždí se tam blbě, ale stále to ještě jde.
Lukavec - nejsem si jistý jestli je to na obchvat nebo ne. Je pravda že průjezd přes náměstí Sv. Václava není úplně v pořádku, protože i když podle značení II/128 vede rovně, tak se tam lehce kroutí a není tam dobře vidět. Jestli na to kraj získá peníze - OK -ale asi bych ty prachy utratil někde jinde. Nevím jaké jsou tam intenzity ale asi moc vysoké ne.
Přece jenom přes Čáslavsko je teď místo I/18 (I/33) teď "jenom" II/150 a co tam jezdíme z HK do Tábora, tak jsme tam nikdy žádný kamión nepotkali, to spíš nějaký traktor či jiný zemědělský stroj. Předjíždí se tam blbě, ale stále to ještě jde.
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
V Černovicích je to od zítřka průjezdné "na zodpovědnost zhotovitele", předčasné užívání bude snad za týden. (dnes se pokládal obrus, pro předčasné musí být i značení)kik píše:Asi 2 týdny zpátky jsme si udělali s manželkou výlet do okolí Kamenice nad Lipou a Černovic. V Černovicích je cca do října/listopadu příštího roku uzavřeno náměstí z důvodů opravy. Dá se to projet objízdnou trasou, ale není to vhodné pro nákladní dopravu. Vlastně auta nad 3,5 tuny tam s výjimkou dopravní obsluhy mají vjezd zakázán.
Příští rok už se bude dělat jen východní část náměstí (II/128 na Pacov).
Čez a plynaři o stavbě prokazatelně už vědí, tak se snad nebude zase čekat do srpna, než vyberou zhotovitele na výměnu plynovodu a do konce září, než čez dodá 50 m kabelu, aby se mohlo pokračovat ve stavbě silnice
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
1. Ano. Ta silnice byla nedávno opravená. Je to spojka z jižních čech směrem na severovýchod, Hradec atd. Protíná D1. Je to i alternativa k silnici I/3 na sever či Prahu.kik píše:Ta II/128 není za Pacovem směrem na Lukavec ve špatném stavu - vypadá že byla nedávno opravená. Průjezd Salačovou Lhotou celkem jde - tedy až na toto místo: https://mapy.cz/zakladni?x=14.9784372&y ... ase=ophoto,. Tam je blbě vidět a II/128 uhýbá celkem dost prudce doprava.
Lukavec - nejsem si jistý jestli je to na obchvat nebo ne. Je pravda že průjezd přes náměstí Sv. Václava není úplně v pořádku, protože i když podle značení II/128 vede rovně, tak se tam lehce kroutí a není tam dobře vidět. Jestli na to kraj získá peníze - OK -ale asi bych ty prachy utratil někde jinde. Nevím jaké jsou tam intenzity ale asi moc vysoké ne.
Přece jenom přes Čáslavsko je teď místo I/18 (I/33) teď "jenom" II/150 a co tam jezdíme z HK do Tábora, tak jsme tam nikdy žádný kamión nepotkali, to spíš nějaký traktor či jiný zemědělský stroj. Předjíždí se tam blbě, ale stále to ještě jde.
2. V té zatáčce v Salačově Lhotě bydlí starosta obce a na zahradě mu už přistáli dva kamiony se štěpkou a jeden osobák. kamiony vozí do Lukavce dřevo a výrobky z něj zase pryč a ačkoliv se to nezdá, tak toho je opravdu HODNĚ.
3. V Lukavci se připravuje také obchvat. Tam to dřevo vozí ze všech stran. Silnice je ve třech místech úzká na jedno auto.
4. Kraj tuto silnici bere jako páteřní. Má se celá modernizovat z Pacova na hranice kraje. Obchvat S.H. je začátek. Ostatní úseky jsou v přípravě. To je jedině dobře, protože v celé délce jsou ulámané krajnice a kamiony vás nepustí nikde před sebe, páč to tam znají a nechtějí skončit na boku. A že už jich tam bylo, i smrťáky. Tak asi takhle.
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Koukal jsem na ten obchvat Salačovy Lhoty do katastru a všiml jsem si, že už je tam vidět i trasa navazujícíh přeložek směrem na sever až na hranici kraje včetně obchvatu Lukavce.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
To ano. Pozemky jsou z velké části vykoupeny. Je tam krásně vidět, jak budou narovnány všechny zatáčky. Další akcí má být modernizace Lukavec - Čáslavsko - hranice kraje.
Okolo Salačovy Lhoty jsou již zaražené kolíky.
Okolo Salačovy Lhoty jsou již zaražené kolíky.
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Vydáno stavební povolení na úsek mezi Salačovou Lhotou a Lukavcem
II/128 Pacov - Lukavec 1.stavba
http://www.salacovalhota.cz/assets/File ... menty=3155
A také oznámení, zahájení stavebního řízení II/128 Pacov-Lukavec 2.a 3.stavba
http://www.salacovalhota.cz/assets/File ... menty=3146
II/128 Pacov - Lukavec 1.stavba
http://www.salacovalhota.cz/assets/File ... menty=3155
A také oznámení, zahájení stavebního řízení II/128 Pacov-Lukavec 2.a 3.stavba
http://www.salacovalhota.cz/assets/File ... menty=3146
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Dnes začíná stavba obchvatu Salačovy Lhoty.
https://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_re ... ocina.html
https://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_re ... ocina.html
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Na obchvatu Salačovy Lhoty se pracuje. Na snímku z družice Sentinel je vidět trasa po sejmutí ornice.
- Přílohy
-
- Sentinel-2 L1C image on 2020-04-05.jpg (22.78 KiB) Zobrazeno 17183 x
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Tak nevím, zda by si nezasloužila modernizace silnice II /128 samostatné vlákno. Přeci jen je to 18km a se stavbou se už začalo.
Zde je zkopírováný post pana Vlčka, starosty Pacova.
Modernizace silnice 2/128 Pacov–Salačova Lhota–Lukavec–hranice se Středočeským krajem
Po téměř 15 letech příprav byla na Pacovsku zahájena nejvýznamnější regionální dopravní stavba posledních desetiletí. Máme na mysli modernizaci silnice 2/128 na trase Pacov–Salačova Lhota–Lukavec–hranice se Středočeským krajem. Aktuálně již byla zahájena realizace první ze sedmi plánovaných staveb, a to obchvat Salačovy Lhoty. Investorem stavby je Kraj Vysočina. Jednotlivé stavby si krátce popíšeme.
Obce našeho regionu, sdružené ve Svazku obcí mikroregionu Stražiště, se dlouhodobě shodují, že modernizace silnice 2/128 je prioritním projektem. Ač investorem je Kraj Vysočina, tak zapojení Mikroregionu Stražiště, respektive jednotlivých starostů, sehrálo významnou roli pro zahájení modernizace zmíněné silnice. Samotné stavbě předchází řada zdlouhavých úkonů, jako je zajištění patřičných pozemků, příprava projektových dokumentací, úpravy územních plánů atd. Bez aktivního zapojení Mikroregionu Stražiště si dovolím říci, že ještě dnes řešíme majetkové záležitosti a ještě dlouho by se nestavělo. Zde je na místě poděkovat kolegům starostům, jmenovitě Pavlu Hájkovi (Těchobuz), Františku Pinkasovi (Lukavec) a Martinu Malinovi (Salačova Lhota) za aktivní a časově náročný přístup při „tlačení“ projektů vpřed, ale i Zdeňku Zemanovi (Bratřice), Františku Hovorkovi (Zhořec), Zdeňku Moravcovi (Čáslavsko), za vstřícný a aktivní přístup k tomuto projektu. Téma modernizace 2/128 je téměř pokaždé na pořadu jednání rady Mikroregionu Stražiště, respektive členské schůze všech zapojených obcí.
Silnice 2/128 je nejvýznamnější regionální tepnou, která prochází celým územím našeho regionu a propojuje náš kraj s Jižními Čechami, respektive Středočeským krajem a je významným napojením na dálnici D1.
Jak již bylo zmíněno, tak celkově je modernizace rozdělena do sedmi etap, postupně jednotlivé etapy popíšu od severu, tedy od Čáslavska.
- Úsek hranice se Středočeským krajem (od Čáslavska) po Lukavec: je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Tato stavba aktuálně čeká na hodnocení financování v Integrovaném regionálním operačním programu.
- Obchvat Lukavce: je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Tato stavba aktuálně čeká na hodnocení k financování v Integrovaném regionálním operačním programu.
- Úsek Lukavec–Salačova Lhota (přechod přes Stražiště): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Obchvat Salačovy Lhoty: stavba se realizuje.
- Úsek Salačova Lhota–křižovatka 2/128 a 2/124 (křižovatka Salačova Lhota a Jetřichovec): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Úsek křižovatka 2/128 a 2/124–Pacov (tzv. „Duby“): aktuálně se zpracovává projektová dokumentace nové silnice tak, aby nemuselo dojít ke kácení dubů. Předpokladem je vést silnici po pravé straně (míněno směrem do Pacova) od současné silnice a stromořadí dubů tak zachovat jako významnou regionální přírodní dominantu.
- Průtah městem Pacov: město Pacov a Kraj Vysočina společně projektují budoucí podobu průtahu, obsahem investice Kraje Vysočina je silnice, vše ostatní je v majetku města Pacova.
Územní plán města Pacova počítá mimo jiné se západním obchvatem města. Tato stavba není ale na pořadu dne, a to minimálně do doby vyřešení průtahu městem, jehož obsah není jen o silnici, ale o značném rozsahu městské infrastruktury (vodohospodářství, datové sítě, veřejné osvětlení atd.).
Pro mě osobně jsou aktuální závěry pozitivní. Stavbu se podařilo konečně rozhýbat. Aktuálně se staví v Salačově Lhotě, další dvě stavby jsou v procesu hodnocení Integrovaného regionálního operačního programu a pro další dvě se připravují žádosti o dotaci a mají velkou šanci na „evropské“ financování. Většina staveb má pravomocné stavební povolení. Podaří se zachovat „duby“ jako významnou regionální přírodní dominantu. Na stavbách, které nemají stavební povolení, tak se aktivně pracuje na projektové dokumentaci.
O modernizaci 2/128 vás budeme průběžně informovat.
Ing. Lukáš Vlček,
starosta města a zastupitel Kraje Vysočina
Zde je zkopírováný post pana Vlčka, starosty Pacova.
Modernizace silnice 2/128 Pacov–Salačova Lhota–Lukavec–hranice se Středočeským krajem
Po téměř 15 letech příprav byla na Pacovsku zahájena nejvýznamnější regionální dopravní stavba posledních desetiletí. Máme na mysli modernizaci silnice 2/128 na trase Pacov–Salačova Lhota–Lukavec–hranice se Středočeským krajem. Aktuálně již byla zahájena realizace první ze sedmi plánovaných staveb, a to obchvat Salačovy Lhoty. Investorem stavby je Kraj Vysočina. Jednotlivé stavby si krátce popíšeme.
Obce našeho regionu, sdružené ve Svazku obcí mikroregionu Stražiště, se dlouhodobě shodují, že modernizace silnice 2/128 je prioritním projektem. Ač investorem je Kraj Vysočina, tak zapojení Mikroregionu Stražiště, respektive jednotlivých starostů, sehrálo významnou roli pro zahájení modernizace zmíněné silnice. Samotné stavbě předchází řada zdlouhavých úkonů, jako je zajištění patřičných pozemků, příprava projektových dokumentací, úpravy územních plánů atd. Bez aktivního zapojení Mikroregionu Stražiště si dovolím říci, že ještě dnes řešíme majetkové záležitosti a ještě dlouho by se nestavělo. Zde je na místě poděkovat kolegům starostům, jmenovitě Pavlu Hájkovi (Těchobuz), Františku Pinkasovi (Lukavec) a Martinu Malinovi (Salačova Lhota) za aktivní a časově náročný přístup při „tlačení“ projektů vpřed, ale i Zdeňku Zemanovi (Bratřice), Františku Hovorkovi (Zhořec), Zdeňku Moravcovi (Čáslavsko), za vstřícný a aktivní přístup k tomuto projektu. Téma modernizace 2/128 je téměř pokaždé na pořadu jednání rady Mikroregionu Stražiště, respektive členské schůze všech zapojených obcí.
Silnice 2/128 je nejvýznamnější regionální tepnou, která prochází celým územím našeho regionu a propojuje náš kraj s Jižními Čechami, respektive Středočeským krajem a je významným napojením na dálnici D1.
Jak již bylo zmíněno, tak celkově je modernizace rozdělena do sedmi etap, postupně jednotlivé etapy popíšu od severu, tedy od Čáslavska.
- Úsek hranice se Středočeským krajem (od Čáslavska) po Lukavec: je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Tato stavba aktuálně čeká na hodnocení financování v Integrovaném regionálním operačním programu.
- Obchvat Lukavce: je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Tato stavba aktuálně čeká na hodnocení k financování v Integrovaném regionálním operačním programu.
- Úsek Lukavec–Salačova Lhota (přechod přes Stražiště): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Obchvat Salačovy Lhoty: stavba se realizuje.
- Úsek Salačova Lhota–křižovatka 2/128 a 2/124 (křižovatka Salačova Lhota a Jetřichovec): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Úsek křižovatka 2/128 a 2/124–Pacov (tzv. „Duby“): aktuálně se zpracovává projektová dokumentace nové silnice tak, aby nemuselo dojít ke kácení dubů. Předpokladem je vést silnici po pravé straně (míněno směrem do Pacova) od současné silnice a stromořadí dubů tak zachovat jako významnou regionální přírodní dominantu.
- Průtah městem Pacov: město Pacov a Kraj Vysočina společně projektují budoucí podobu průtahu, obsahem investice Kraje Vysočina je silnice, vše ostatní je v majetku města Pacova.
Územní plán města Pacova počítá mimo jiné se západním obchvatem města. Tato stavba není ale na pořadu dne, a to minimálně do doby vyřešení průtahu městem, jehož obsah není jen o silnici, ale o značném rozsahu městské infrastruktury (vodohospodářství, datové sítě, veřejné osvětlení atd.).
Pro mě osobně jsou aktuální závěry pozitivní. Stavbu se podařilo konečně rozhýbat. Aktuálně se staví v Salačově Lhotě, další dvě stavby jsou v procesu hodnocení Integrovaného regionálního operačního programu a pro další dvě se připravují žádosti o dotaci a mají velkou šanci na „evropské“ financování. Většina staveb má pravomocné stavební povolení. Podaří se zachovat „duby“ jako významnou regionální přírodní dominantu. Na stavbách, které nemají stavební povolení, tak se aktivně pracuje na projektové dokumentaci.
O modernizaci 2/128 vás budeme průběžně informovat.
Ing. Lukáš Vlček,
starosta města a zastupitel Kraje Vysočina
Re: Ostatní silnice II. a III. třídy v rámci páteřní sítě
Na krajské úrovni hodně neobvyklý počin. Obchvaty na silnici II a III. tříd se málokdy vidí. Chvályhodné.
Zde je obchvat Lukavce:
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.pdf
Zde je obchvat Lukavce:
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.pdf
Modernizace silnice II/128 Pacov - Lukavec - hranice kraje
Silnice 2/128 je nejvýznamnější regionální tepnou, která prochází celým územím regionu Pacovska a propojuje Kraj Vysočina s Jižními Čechami, respektive Středočeským krajem a je významným napojením na dálnici D1
- Úsek hranice se Středočeským krajem (od Čáslavska) po Lukavec: je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Tato stavba aktuálně čeká na hodnocení financování v Integrovaném regionálním operačním programu.
- Obchvat Lukavce: Probíhá výběrové řízení na zhotovitele stavby. Předpokládaný začátek stavby na jaře 2021
- Úsek Lukavec–Salačova Lhota (přechod přes Stražiště): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Obchvat Salačovy Lhoty: stavba se realizuje.
- Úsek Salačova Lhota–křižovatka 2/128 a 2/124 (křižovatka Salačova Lhota a Jetřichovec): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Úsek křižovatka 2/128 a 2/124–Pacov (tzv. „Duby“): aktuálně se zpracovává projektová dokumentace nové silnice tak, aby nemuselo dojít ke kácení dubů. Předpokladem je vést silnici po pravé straně (míněno směrem do Pacova) od současné silnice a stromořadí dubů tak zachovat jako významnou regionální přírodní dominantu.
- Průtah městem Pacov: město Pacov a Kraj Vysočina společně projektují budoucí podobu průtahu, obsahem investice Kraje Vysočina je silnice, vše ostatní je v majetku města Pacova.
- Úsek hranice se Středočeským krajem (od Čáslavska) po Lukavec: je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Tato stavba aktuálně čeká na hodnocení financování v Integrovaném regionálním operačním programu.
- Obchvat Lukavce: Probíhá výběrové řízení na zhotovitele stavby. Předpokládaný začátek stavby na jaře 2021
- Úsek Lukavec–Salačova Lhota (přechod přes Stražiště): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Obchvat Salačovy Lhoty: stavba se realizuje.
- Úsek Salačova Lhota–křižovatka 2/128 a 2/124 (křižovatka Salačova Lhota a Jetřichovec): je vydané stavební povolení, které je v právní moci. Je připravováno k podání žádosti o dotaci na realizaci stavby.
- Úsek křižovatka 2/128 a 2/124–Pacov (tzv. „Duby“): aktuálně se zpracovává projektová dokumentace nové silnice tak, aby nemuselo dojít ke kácení dubů. Předpokladem je vést silnici po pravé straně (míněno směrem do Pacova) od současné silnice a stromořadí dubů tak zachovat jako významnou regionální přírodní dominantu.
- Průtah městem Pacov: město Pacov a Kraj Vysočina společně projektují budoucí podobu průtahu, obsahem investice Kraje Vysočina je silnice, vše ostatní je v majetku města Pacova.
Re: Modernizace silnice II/128 Pacov - Lukavec - hranice kra
Zde je fotogalerie z realizace obchvatu Salačovy Lhoty https://votas007.rajce.idnes.cz/Salacov ... -_obchvat/
Re: Modernizace silnice II/128 Pacov - Lukavec - hranice kra
Obchvat Lukavce postaví firma Swietelsky za 258 milionů Kč https://www.dnoviny.cz/infrastruktura/o ... milionu-kc
Re: Modernizace silnice II/128 Pacov - Lukavec - hranice kra
1.3. Zahájené zemní práce na obchvatu Lukavce.
Potichu bez poklepání.
Potichu bez poklepání.
Re: Modernizace silnice II/128 Pacov - Lukavec - hranice kra
Tato facebooková stránka sleduje stavbu obchvatu Lukavce a souvisejících silničních staveb. https://www.facebook.com/Obchvat-Lukavc ... 981996526/
Re: Modernizace silnice II/128 Pacov - Lukavec - hranice kra
Jsou tam fotky i z nedalekého obchvatu Salačov Lhoty .... tak vida, jak se dají vylepšovat i málo významné místní silnice a odlehčit místním od dopravy - zejména nákladní. Dobrá práce.