D11 - opravy, rekonstrukce
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
však ten od Třebestovic byl "nedávno" udělán celý nový
bylo lepší i rychlejší jezdit "po staré"
proto jsem nepochopil to přeasfaltování od "benzinek" k exitu Jirny, ty spáry to jen zkopírovalo
bylo lepší i rychlejší jezdit "po staré"
proto jsem nepochopil to přeasfaltování od "benzinek" k exitu Jirny, ty spáry to jen zkopírovalo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Kolem roku 2000 byl vyměněn povrch v úseku Třebestovice - Poděbrady. V tomto úseku bylo do betonu použito kamenivo, které vyvolávalo nějaké chemické reakce, že se beton začal rozpadat. Tak se cca po 10 letech musel kompletně měnit povrch.
Dnešní stav mi přijde jen takové to plátování apod. Nic pořádného.
Dnešní stav mi přijde jen takové to plátování apod. Nic pořádného.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Jasné. Nečekám, že hned v březnu tam najedou stroje, a začne se opravovat a rozšiřovat, jen na to upozorňuji, že stav není ideální, a že by stálo za to s tím něco udělat.mbmat píše:tak státu (resp. ŘSD) pujč/daruj pár stovek milionů a po šestipruhu jezdíme až do Jiren a dál to bude pohádka
Ad rozšíření: Dle mě je efektivnější provést opravu a rozšíření zároveň, než to dělat postupně, když na rozšíření je těleso připraveno.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
tak samozřejměLenny píše:Dle mě je efektivnější provést opravu a rozšíření zároveň, než to dělat postupně, když na rozšíření je těleso připraveno.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Jen pro úplnost doplním, že v cca km 0,5 se zhruba posledních 10 měsíců propadá vozovka v místě rámového podchodu, už je tam slušněj hup, zejména ve směru na Prahu je 130 km/h rychlostí na hranici bezpečného projetí. Sice už je tam pár měsíců značka "nerovnost na vozovce", ale odhaduju že tak do půl roku se tam objeví i omezení rychlosti.
Začalo se to tam propadat zničeho nic, po tolika letech provozu...
Začalo se to tam propadat zničeho nic, po tolika letech provozu...
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
dnes je tam pěkná sbírka ledu, nejspíš opadaného z kamionů
ale nemůže to tam být dlouho, při opravě opěrné zdi to tam určitě nebylo
ale nemůže to tam být dlouho, při opravě opěrné zdi to tam určitě nebylo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tak potvrzuju že je to snad den ode dne horší, v pravém pruhu už tam je 130 km/h za hranicí toho co se dá bezpečně zvládnout.Mike píše:dnes je tam pěkná sbírka ledu, nejspíš opadaného z kamionů
ale nemůže to tam být dlouho, při opravě opěrné zdi to tam určitě nebylo
Jinak řekl bych, že se to začalo propada už před rekonstrukcí opěrné zdi ... ale ruku do ohně bych za to nedal.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Ve směru na Prahu to začlo už před rekonstrukcí. V opačném směru to myslím znatelné začlo být až někdy v průběhu.
Mimochodem ta nová zeď už je připravená na případné zastřešení? Dělali na ní poměrně dlouho a vypadalo to dost fortelné.
Mimochodem ta nová zeď už je připravená na případné zastřešení? Dělali na ní poměrně dlouho a vypadalo to dost fortelné.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Fortelné mi to právě moc nepřišlo, dole jen nabetonovali nové patky přes stávající sokl, to moc únosné nebude. Hlavně ale ta samotná konstrukce kotvených sloupů se vsazenými výplňovými deskami nemá moc šancí stát se tunelem
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
jsou tam vrtané piloty do boku - jestli jsem to popsal srozumitelně.
tedy především v té části, kde jsou poté vkládána pole z betonu
tam co je "kamení v kleci" byl jen odbagrovaný svah
rovněž vrchní zakrývací desky jsou tam jen volně položené
tedy především v té části, kde jsou poté vkládána pole z betonu
tam co je "kamení v kleci" byl jen odbagrovaný svah
rovněž vrchní zakrývací desky jsou tam jen volně položené
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tady jsem vyhrabal na disku jedno (hrozný) foto z výstavby.
Dole původní sokl, na něm nabetonovaný nový patky, prefabrikovaný sloupy s otvory pro kotvení a drážkou pro výplňové panely.
edit: tady ještě ta gabionová zeď:
Dole původní sokl, na něm nabetonovaný nový patky, prefabrikovaný sloupy s otvory pro kotvení a drážkou pro výplňové panely.
edit: tady ještě ta gabionová zeď:
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
začlo odklízení ujetého svahu směrem do Prahy, ale všiml jsem si, že sesuvy začínají - směrem na Hradec -už za Ekoduktem, tam se sesunul svah hned u konstrukce oblouku.
a sesuv se projevil po celé délce až k onomu odbagrovávanému místu
a sesuv se projevil po celé délce až k onomu odbagrovávanému místu
- Přílohy
-
- DSC01131r.JPG (58.97 KiB) Zobrazeno 12760 x
-
- DSC01132r.JPG (64.98 KiB) Zobrazeno 12760 x
-
- DSC01133r.JPG (65.98 KiB) Zobrazeno 12760 x
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Taky jsem dnes koukal jak to tam ujíždí. Docela síla.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tak na hupu v km 0 směrem do Prahy se objevila nová značka. Je tam v pravém pruhu značka nerovnosti + doporučená 80 km/h.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
No jestli je pod tim podchod z prefabrikátů, tak na ně třeba použili stejnej beton jak na ten povrch co se rozpadal, což by byl docela malér. Jinej důvod propadání po třiceti letech mě nějak nenapadá, snad jedině že by se výstavbou opěrných zdí zablokoval vodní režim a bobtnalo by to tam jak u Osiček. Zkuste tam někdo místní mrknout zespoda .. má ta jedenáctka docela pohnutej osud.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Ad: propadání se v místě podchodu na km 0,5
Koukal jsem včera do mapy a musí v těch místech vést ještě roura, kterým jde vodočet (potok) mezi rybníky na obou stranách dálnice.
Koukal jsem včera do mapy a musí v těch místech vést ještě roura, kterým jde vodočet (potok) mezi rybníky na obou stranách dálnice.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Jinak je zajímavé řešení betonových schodů do nebe. U Mochova ve směru na Prahu je značka jízda v pruzích a na té pravé šipce je 80km/h v červeném kolečku...
Ještě by tam mohli dát dodatkovou tabulku: "Povolena jízda v obou pruzích".
EDIT: Opravuji je tam značka jízda v pruzích a té pravé šipce je doporučená 80km/h (modrý čtverec) a pozor hrboly.
Ještě by tam mohli dát dodatkovou tabulku: "Povolena jízda v obou pruzích".
EDIT: Opravuji je tam značka jízda v pruzích a té pravé šipce je doporučená 80km/h (modrý čtverec) a pozor hrboly.
Naposledy upravil(a) dvs dne 14.3.2011 14:11:58, celkem upraveno 1 x.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Že by to konečně začali značit správně?
Na JS obvykle zapíchli ke svodidlu obyčejnou 50 a to, že platí pouze pro pravej pruh, bylo daný jen zvykovym právem.
Na JS obvykle zapíchli ke svodidlu obyčejnou 50 a to, že platí pouze pro pravej pruh, bylo daný jen zvykovym právem.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tento tyden se pred hupy za krizovatkou u Dobrenice ve smeru na Prahu objevila Bartou slibovana cedule 'Tady stavela Skanska' a par metru dal cedule RSD "Musime to opravit'. Zatim se ale nic nedeje, jen ty sesuvy v zarezech mi pripadaji stale vetsi.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
cedule jsou v obou směrech
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Sesuvy v zářezu nic neobvyklého, dají se najít fotky se sesuvy na Kývalce ze 70. let apod.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Dokonce i na koncesní A5 v Rakousku naposledy odstraňovali velký sesuv v zářezu v délce určitě více než 200 metrů. Podstatné však je, že bylo vidět, že okamžitě sjednávají nápravu, což u nás bude nějaký čas zase bohužel trvat.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
U nas to trva uz snad vice nez 3 roky. Ty prvni sesuvy byly opraveny celkem rychle, ale s temi dalsimi se toho moc nedeje. Navic mi pripada, ze ve smeru na Prahu se na mostu na zacatku druheho zarezu za odbockou Dobrenice zacinaji delat schody a na vnitrni strane leveho je uz dost dlouho cedule upozornujici na diru, pravy je zatim v lepsim stavu.
Vim ze se tam mel delat nejaky posudek ci je to vlastne vina, ale nejak dlouho je uz ticho po pesine. Nevite nekdo neco?
Vim ze se tam mel delat nejaky posudek ci je to vlastne vina, ale nejak dlouho je uz ticho po pesine. Nevite nekdo neco?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tak ono je dost dobře možný, že právě kvůli velkému rozsahu se nic neděje. U lokálního sesuvu je oprava celkem jednoduchá - svah se vysype lomovým kamenem. Ale v případě sesuvu většího rozsahu se už určitě musí vymyslet rozsáhlejší způsob sanace (hlavně proč se to sesouvá). A s tím možná souvisí i potřeba výkupu nějakých pozemků, či projekt opěrných zdí... Ale to jen uvažuji, žádné informace přímo z místa nemám...kik píše:Ty prvni sesuvy byly opraveny celkem rychle, ale s temi dalsimi se toho moc nedeje.