Právě je 22.10.2018 22:22:57




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
 D11 - historie - původní návrhová rychlost 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 3355
Příspěvek D11 - historie - původní návrhová rychlost
Jak to bylo s D11 nemá nakonec od Prahy do Poděbrad parametry D26,5/150 i když se uvádí D26,5/120?

Několikrát se nám tato otázka tu objevila v různých vláknech, ale zůstala bez odpovědi.
viz Plošná rekategorizace:
mapman píše:
Původně ano, počítalo se s ní pro úseky vedoucí v nížinách, kde nebylo předpokládáno výrazné zvýšení nákladů oproti /120. Na Slovensku jsou tak vystavěny úseky D1 (D61) Bratislava – Senec a D2 Bratislava – Kúty.

EDIT:
Ještě doplním, že dle materiálu z roku 1971 se počítal s NR 150 km/h na úsecích Praha – Hradec – Svitavy, Brno – Přerov – Ostrava, Brno – Bratislava a Bratislava – Trenčín.


Lenny píše:
Multi zatím na tuto otázku nedokážu odpovědět. Časem to zjistím a podělím se o odpověď.


Od pumpy u Prahy (tam co chtějí MUK Beranka) po most přes Labe bych řekl, že by to mohlo v D26,5/150 i postaveno. Oblouky jsou velké a horizonty skoro žádné. Dál už to není, protože hned ten násep přes silnici a 2x železnici jde nahoru a dolu.

Původní záměr takový byl. Pokud zůstalo trasování z roku 1971, tak by to možná mohlo odpovídat. viz mapka:


Přílohy:
Dalnice1971_NavrhoveRychlosti.JPG
Dalnice1971_NavrhoveRychlosti.JPG [ 55.2 KiB | Zobrazeno 7337 krát ]
8.11.2010 18:26:59
Profil
Autor

Příspěvky: 8480
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Dneska jsem si všimnul na fotce, že MÚK Jirny nebyla zprovozněna spolu s trasou Praha - Břiství 12. 10. 1984, ale někdy později. Klade se otázka kdy....

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


22.2.2011 1:50:47
Profil
 

Příspěvky: 1453
Bydliště: D1, 2,78 km
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Lenny píše:
Dneska jsem si všimnul na fotce, že MÚK Jirny nebyla zprovozněna spolu s trasou Praha - Břiství 12. 10. 1984, ale někdy později. Klade se otázka kdy....

Jo, to je pravda, chtěli jsme si tenkrát projet kus dálnice cestou z Klánovic do Prahy a trochu jsme si museli zajet. Exit JIRNY otevřeli v roce 1985, ale přesný datum z rukávu nevysypu.

_________________
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.


22.2.2011 14:09:58
Profil ICQ
 

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Proč je D11 na svém začátku (Chlumecká ulice) tak podivně zalomená? Lépe řečeno měla být v prodloužení D11 do centra Prahy nějaká radiála? A pokud jo, kudy měla vést, kdy se odpískala a co s tou pravoúhlou čtyřproudovou zatáčkou bude dál?


17.10.2018 11:41:36
Profil
 

Příspěvky: 1486
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
D11 měla pokračovat jako Žižkovská radiála. http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=57&t=2356


17.10.2018 11:49:51
Profil
 

Příspěvky: 459
Bydliště: WalMez
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Dle ZÁKOSu měla pokračovat k MO Hrdlořezská radiála


17.10.2018 11:52:24
Profil
 

Příspěvky: 1648
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Mohlo by to být někdy dokončeno alespoň k MO, samozřejmě hlavně tunely, vyhrazený koridor trasy je stále je znatelný. Ta zatáčka u Ikea mě děsně vytáčí, kdyby jí alespoň trošku uhladili, aby člověk neodbočoval za roh. Jenže to by museli sebrat kus parčíku, což by lidé neskousli, takže obyvatelé paneláků musí poslouchat kvílení brzd a rozjíždění aut.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


17.10.2018 12:30:29
Profil
 

Příspěvky: 1486
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Jasně, ale na začátku u magistrály měla být Žižkovská. Tak si můžete vybrat, co je Vám bližší.


17.10.2018 12:48:48
Profil
 

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Parčíku? Vždyť je to jen ochranná zeleň. Sečená louka a křoví. Chtělo by to zvětšit poloměr dovnitř zatáčky. Domnívám se, že s hrdlořezskou radiálou se už nepočítá a v Metropolitním plánu se pro ni ani nechrání koridor. Nebo chrání? K Metropolitnímu plánu se teď nedostanu.


17.10.2018 18:31:43
Profil
 

Příspěvky: 2189
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Honey72 píše:
Mohlo by to být někdy dokončeno alespoň k MO, samozřejmě hlavně tunely, vyhrazený koridor trasy je stále je znatelný. Ta zatáčka u Ikea mě děsně vytáčí, kdyby jí alespoň trošku uhladili, aby člověk neodbočoval za roh. Jenže to by museli sebrat kus parčíku, což by lidé neskousli, takže obyvatelé paneláků musí poslouchat kvílení brzd a rozjíždění aut.

Nevím, jak je to s kvílením brzd, už tam nebydlím, ale pořád lepší tohle, než "rozjetý magor" v té obchodní zóně.


17.10.2018 18:37:37
Profil
 

Příspěvky: 2903
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
nepočítá
byla stavební uzávěra za MO - Průmyslovou
dokonce některé baráčky tam měly jen "dočasná stavba"
ale narozdíl od dočasného pobytu vojsk, tam stojí dodnes

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


17.10.2018 20:53:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 834
Bydliště: Hradec Králové - Labská II
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Miku, ty nevíš jaká je jednotka dočasnosti? Přece jeden furt...

Ano, ta zatáčka k IKEA mě neskutečně sere, občas jsem tam měl problémy při rychlejším najetí a to pak gumy u bývalé Primery kvílely... A pamatuji si dobře na plány, kdy D11 měla pokračovat min. k Průmyslové... Co bychom za to dnes my, kteří poskakuje po Štěrboholské, dali....


18.10.2018 20:02:59
Profil
 

Příspěvky: 2903
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
kiku, bylo by to stejné
vždyť ta průmyslová se s tou ŠR stejně o pár kilometrů dál potká
a to potkání pak zastaví tu ŠR

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


18.10.2018 21:26:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1648
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
To zrušení pokračování dál do centra chápu, mě se tam prostě nelíbí to zakončení. Přímo okaté, pomník. Kdyby ta dálnice byla zakončena alespoň nějakým velkým kruhovým objezdem nebo prostě nějak úhledně. Tohle je jak pěst na oko, zakončit dálnici pravoúhlým ramenem se třicítkou.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


19.10.2018 11:06:43
Profil
 

Příspěvky: 459
Bydliště: WalMez
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Já si myslím, že by si pražané tu rezervu chránit měli. Alespoň k MO! Za pár let ty radiály přestanou stačit, a tato patří technicky k těm nejjednodušším.


19.10.2018 12:23:42
Profil
 

Příspěvky: 1648
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Chránit můžou, ale ne provizorním zakončením dálnice na vozovou cestu :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


19.10.2018 13:20:04
Profil
 

Příspěvky: 834
Bydliště: Hradec Králové - Labská II
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Miku, možná nebylo protože občas je cesta od ČM přes Hloubětín a Průmyslovou ke spojce rychlejší než na ČM najet na D0 a pak Štěrbohoulskou... Ale to bychom mohli diskutovat do nekonečna protože to se už nikdy nepostaví.


22.10.2018 20:14:37
Profil
 

Příspěvky: 2489
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
jeni013 píše:
Já si myslím, že by si pražané tu rezervu chránit měli. Alespoň k MO! Za pár let ty radiály přestanou stačit, a tato patří technicky k těm nejjednodušším.
A byl jste tam někdy? Vede to rozlivovým územím Rokytky, na potoku byly po letech znova vytvořeny meandry, je to podmáčené. Takže překonat asi estakádou a lidem se to moc líbit nebude.


22.10.2018 20:32:02
Profil
 

Příspěvky: 3355
Příspěvek Re: D11 - historie - původní návrhová rychlost
Uspech by bylo aspon dotazeni Vysocanske radialy k MO.

Supr by byl 3pruh na Sterboholske v useku Prumyslova - MO.

Toto by mi stacilo.

Taky jsem tu pred lety kreslil radialu v pokracovani D11.


22.10.2018 20:56:07
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kubaPCE a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz