Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Silnice II. a III. třídy a místní komunikace
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od viky »

Tak kdybych jako chodec musel přes R10.tak si koupím nafukovací člun asi ... :P
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Lenny »

A než to přepádluješ, tak skončíš v Mělníku :mrgreen:

Když tedy chtějí zachovat historický ráz mostu, tak by taky měli tuto opravu zaplatit. Jinak je to popření vlastnického práva, když mi druhý chce diktovat, co s majetkem můžu a nemůžu dělat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od JirkaS »

Lenny píše:Jinak je to popření vlastnického práva, když mi druhý chce diktovat, co s majetkem můžu a nemůžu dělat.
Zrovna v tomhle případě bych to jako problém neviděl, protože v konečném důsledku bude stát diktovat zase jen státu.
Huml v Brandýse bydlí, takže se ho to týká. Docela by mě zajímalo, co se mu zdá předimenzované. Není ten železobetonový most navržen pro kategorii S11,5/90 i když příjezdové komunikace jsou tak S7/50 a těžko kdy budou jiné - tedy něco podobného jako plánovaná přestavba Libeňáku? Jinak si myslím, že zrekonstruovat příhradový most - tedy v podstatě vytvořit ho znovu by nemělo být nějak extra drahé ani náročné.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od dvs »

V Litoměřicích je to s památkáři podobné viz plánovaná oprava Tyršova mostu (snad už k nějaké dohodě došlo, ale to jsem nedohledal)
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... i-nosnost/
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Vizi
Příspěvky: 434
Registrován: 8.5.2009 15:31:12
Bydliště: Beroun nad Mží

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Vizi »

Dr.Fe1 píše:Přerov - Bystřice pod Hostýnem

http://olomouc.idnes.cz/novy-obchvat-zr ... zpravy_stk
Zkoušel jsem hledat projekt, ale nebyl jsem úspěšný, nicméně podle toho co jsem našel by tenhle obchvat měl využívat trasy nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava, tak jsem zvědav
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Vizi: Díky za zajímavý postřeh, vůbec jsem netušil o existenci takové nedostavěné stavby. V ortofomapě je koridor patrný:

http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=140214 ... 97024@z=13

Bylo by prima, kdyby to dotáhli v tom koridoru až do Bystřice pod Hostýnem.
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od viky »

Není to náhodou připravené těleso dálkové silnice Plzeň - Ostrava?? Ten koridor byl rozhodně v blízkosti II/150,resp I/18 ( dříve)

Studoval jsem koridor v ortofoto z r.1950 www.cenia a je tam zřetelně vidět přes 12km souvislého tělesa silnice viz.
http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140129600+ ... 14944@z=11
Naposledy upravil(a) viky dne 26.4.2011 17:28:46, celkem upraveno 1 x.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od JirkaS »

Ta rozestavěná silnice je hezky vidět zde: http://kontaminace.cenia.cz/
flames
Příspěvky: 576
Registrován: 15.3.2009 14:56:24
Bydliště: teď už zas ValMez

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od flames »

No já bych to možná tipoval na těleso nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava. :lol:

Jinak mě docela fascinuje ten nadpis, který stavbu prezentuje jako urychlení cesty mezi Přerovem a Vsetínem, reálně by mě zajímalo, kolik kamion díky tomuto obchvatu ušetří z celkové trasy(nevím o tom, že by v té trase na Hošťálkovou kdy jel nějaký náklad). To spíš leda do VM, ale to už je zas rychlejší přes Hranice. Tak nevím, o jaké nadměrné dopravě se mluví. Celá ta zmíněná trasa vede buď přes dědinky nebo mizerné cesty mizerným terénem.
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od viky »

Navíc v trase Bystřice-Valmez spatřuji daleko víc dopravních závad,než v Domaželicích atd.

Do Hošťálkové se kamion odtud dostane stěží,bo v tomto místě http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140903488+ ... 53392@z=16

je již několik let v havarijním stavu most,je na něm snížená tonáž na 6t a nevěřím,že to bude v brzké době jinak!
A ta trasa Bystřice - Vsetín je pro kamiony opravdu dost k smíchu.
honzazlesa
Příspěvky: 2
Registrován: 26.4.2011 17:47:24

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od honzazlesa »

viky píše:Navíc v trase Bystřice-Valmez spatřuji daleko víc dopravních závad,než v Domaželicích atd.

Do Hošťálkové se kamion odtud dostane stěží,bo v tomto místě http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140903488+ ... 53392@z=16

je již několik let v havarijním stavu most,je na něm snížená tonáž na 6t a nevěřím,že to bude v brzké době jinak!
A ta trasa Bystřice - Vsetín je pro kamiony opravdu dost k smíchu.
Ono už se tam něco děje,starý most stržen.Už nějakou dobu se jezdí po provizorním a vedle něj se v původní trase buduje nový.
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od viky »

:ok: dík za info,půl roku jsem tam nejel.Tak to docela čumím,co za fofr!
Vizi
Příspěvky: 434
Registrován: 8.5.2009 15:31:12
Bydliště: Beroun nad Mží

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Vizi »

Vizi píše:Zkoušel jsem hledat projekt, ale nebyl jsem úspěšný, nicméně podle toho co jsem našel by tenhle obchvat měl využívat trasy nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava, tak jsem zvědav
Tak jsem nakonec přelouskal stavebni povolení na 1. etapu a je tomu skutečně tak, trasa obchvatu je vedena ve stopě Dálkové silnice a za mostem přes říčku Kozrálku je (patrně provizorně) svedena na původní komunikaci.
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Majkii »

Majkii píše:Někdy (?) by se mělo pokračovat III. etapou obchvatu Solnice (budoucí peáž s I/14) a také II. etapou obchvatu (v turistických mapách už v provozu, ve skutečnosti ani hrábnuto ;) .
3. etapa ve výstavbě:
http://hradec.idnes.cz/lidem-v-solnici- ... zpravy_klu
wazer.cz
Pište česky, prosím!
kik
Příspěvky: 1006
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od kik »

O tom obchvatu Solnice se mluvi uz nekdy od 60. let. Strejda co tam bydli mi kdysi rikal ze cca 300 m za jejich zahradou ma vest silnice a to bylo nekdy v roce 1970:( Obcas si rikam jak rychle se u nas plany uvadeji v zivot:(
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Majkii »

Na stránkách Regionální rady Severovýchod se objevil Seznam zaregistrovaných projektů v 29. kole výzvy OP 1.1 - Rozvoj regionální silniční infrastruktury. Týká se to Libereckého, Královéhradeckého a Pardubického kraje. U uvedených staveb se tedy letos nebo za rok dá očekávat realizace.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od pp21 »

pp21 píše:III/0228 Přeložka Klatovy, Pod Borem - Tajanov (severozápadní obchvat Klatovy)
Jedná se o obchvatovou komunikaci v celkové délce 2 720,7 m, která je navržena v základní kategorii S 9,5/70, resp. MS2 10,5/8/50, navazující komunikace napojující překládané křižující stávací silnice, které jsou řešeny v kat. S 7,5/50, včetně 4 novostaveb, resp. rekonstrukcí stávajících mostů.
Jde o tento úsek. Cena stavebních prací 186 mil. Kč, investorem je kraj, měla by spolufinancovat EU v rámci regionálního operačního programu. Právě se soutěží zhotovitel, o SP bylo žádáno již v 3/2009, takže se dá předpokládat, že se tam brzy začne stavět.
Text stavebního povolení i s výčtem stavebních objektů: http://www.sumavanet.cz/mukt/fr.asp?tab ... 3245&burl=
Koncem září by to mělo jít do provozu http://www.regionpodlupou.cz/182-severo ... dzim.xhtml
A na nové ortofoto na mapy.cz je to krásně vidět: http://www.mapy.cz/s/59Q7
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Marooned17 »

A neměla by ta komunikace být převedena na I. třídu? V této souvislosti trochu nechápu, že investorem není ŘSD... i když to by ty peníze asi ještě tak 100 let nedalo.
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Bobek »

"Státní" obchvat Klatov se chystá z východní strany, tak nejspíš proto.
Království a půl princezny za 511.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Marooned17 »

Bobek: ano, to vím, ten ale neřeší západovýchodní směr.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od dvs »

Ústecký kraj rozpočet 2014
Rozpočet je úsporný, méně peněz než v loňském roce půjde například do oprav silnic druhé a třetí třídy, které spravuje kraj. „V plánu na příští rok na tuto údržbu máme částku 25 milionů korun, což odpovídá pouze drobným opravám. V minulosti jsme do silnic investovali na opravy částku cca 100 milionů korun," sdělil Drlý. V závěru letošního roku kraj získal ze Státního fondu dopravní infrastruktury dotaci 45 milionů, použije je především na opravu silnic třetí třídy.
http://www.denik.cz/ustecky-kraj/rozpoc ... -mfdr.html
Z ROP chtějí stavět
Obchvat Chomutova
trasa http://chomutovsky.denik.cz/galerie/fot ... =cvobchvat
Obchvat Roudnice
trasa http://www.mapy.cz/#!x=14.298737&y=50.3 ... M0gwl&l=16
kollma
Příspěvky: 218
Registrován: 27.12.2013 17:32:57

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od kollma »

Marooned17 píše:A neměla by ta komunikace být převedena na I. třídu? V této souvislosti trochu nechápu, že investorem není ŘSD... i když to by ty peníze asi ještě tak 100 let nedalo.
Zůstane to asi 3. třída. Trasa obchvatu I/22 je zřetelná z územního plánu Klatov. Zhruba v trase: http://www.mapy.cz/s/904G
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od dvs »

Tak obchvat Roudnice má další problém s pozemky - církevní restituce.
http://podripsky.denik.cz/zpravy_region ... 40131.html
„Ve středu dorazil na krajský úřad dopis od Pozemkového fondu, že v lokalitě dotčené plánovanou výstavbou roudnického obchvatu jsou pozemky, které spadají do církevních restitucí. A minimálně do 5. prosince 2014 nám k tomu nepodají informace. Bylo tedy rozhodnuto, že Ústecký kraj nebude žádat o dotaci z ROP Severozápad," řekla telefonicky krajská mluvčí Magdalena Hanáčková.
Tak jsem zvědav, zda to je jenom okrajová regionální zprávička nebo nám to přeroste v problém jako s výkupy za cenu pole místo ceny za stavební parcelu. :?
Jan Petzold
Příspěvky: 168
Registrován: 18.12.2009 14:15:01

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Příspěvek od Jan Petzold »

Toto mi nějak uteklo:

http://www.eurovia.cz/cs/novinky/2036-o ... od_dopravy

Jako příprava pro R(D) 3 dobrý, i když tedy v slušným předstihu. V II. etapě má dle ÚP pokračovat přes Malši k části Blansko.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní silnice“