I/38 Jihlava, obchvat
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Co určitě chybí je tento most: http://mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=135794560+ ... 42048@z=14
- u těch východních ramp kouká na silnici mostní "opěra" téměř připravená na osazení mostovky, na druhé straně silnice není zhola nic
- u těch východních ramp kouká na silnici mostní "opěra" téměř připravená na osazení mostovky, na druhé straně silnice není zhola nic
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Jenomže právě dostavba toho diamantu mi přišla jako jediné co tam teoreticky chybí, ale do té průmyslové zóny se přeci dá tudyma, akorát to tedy vede blíže k obci...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Snad dodělání křižovatky. Jestli se ta vedle potom zruší, to mi taky ale jasné moc není.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Proč? Nestačilo by jenom prodloužit připojovací a odpojovací pruh u toho prvního sjezdu? Kdo bude ten most a kus křižovatky platit?
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Jasně, v této oblasti je hotové vše co měl na triku kraj, ten se snažil a dostavěl to co měl.martini píše:Dokážete prosím někdo vyspecifikovat, co by se ještě mělo stavět na I/38 před Jihlavou u Pávova? Má to nějak souviset s Boschem, ale přijde mi, že to v té oblasti už je hotové.
Naposledy zprovozněný úsek je popsán zde
Zbývá jen dostavět ŘSD akci jménem I/38 Jihlava, MÚK Pávov, II etapa - dostavba MÚK. Mělo by to stát cca 83 mil. kč (předpokládaná cena stavby bez daně), jde o stavbu mostu přes I/38 (délka 56 metrů) + rampy a připojovací/odbočovací pruhy na západní straně I/38 (délka celkem cca 620 metrů). MÚK bude tvar trubka, asi takhle nějak. V listopadu 2008 byla na stavbu vypracována dokumentace pro stavební povolení / dokumentace zadání stavby. Proč to ještě nestojí či se nestaví netuším...
Re: I/38 Jihlava, obchvat
To je jasný, prachy. Neboť ta stavba právě je již kompletně připravena a teď tam zase někdy VB byl a domluvil to tam, že by se to mělo podpořit a pustit do stavby, jenže...Petr Pokorný píše:Proč to ještě nestojí či se nestaví netuším...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Tak když bude možná příští rok zahájena stavba sjezdu do průmyslové zóny Pávov a součástí stavby jsou i dlouhé připojováky a zrušení sjezdu v Pávově, co brání tomu udělat z přivaděče k D1 rychlostní silnici a krajské město bude od cedule napojeno na dálníční síť. Za 83mil se nám rozroste síť o 5,8km to je hodně dobrá cena.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Ano a všichni kdo pojedou Z/DO Jihlavy směr Havlíčkův Brod budou muset mít dálniční známku.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
dvs, apimen: Bohužel tam chybí doprovodná komunikace, takže z toho R (v současném pojetí) být nemůže.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Hmmm takže budeme mít plno čtyřproudovek s parametry R (Hradubická, u Písku, přivaděč do Jihlavy atd.), policajti tam budou vybírat 90km/h... Je pravda, že pokud by se ocitla na seznamu silnic R, tak jí asi budou chtít zpoplatnit, i když nemusí. Doprovodná komunikace pro nějaký ten traktor, povoz, cyklistiku je možný po staré přes Pávov a průmyslovou zónu (navíc ještě přibyla přeložka II/357 na Heroltickou výpadavku. Na 2+2+2 opravdu peníze nemáme.
Je pravda, že když jsem se prošel po záchytném parkovišti v Pardubicích, tak jsem z řady cca 100 aut napočítal 4 se známkou - toť realita. V Jihlavě to bude podobné.
Je pravda, že když jsem se prošel po záchytném parkovišti v Pardubicích, tak jsem z řady cca 100 aut napočítal 4 se známkou - toť realita. V Jihlavě to bude podobné.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Jak píše "dvs", doprovodná komunikace tam je, ale vede intravilány obcí, takže v případě zpoplatnění by řvali ti, co tam bydlí, že většina relace Jihlava - Havl. Brod (která není zanedbatelná), půjde přes ně. A na to, dělat R bez poplatku, chybí politická vůle.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Bavíme se jenom o osobních autech.
Na tomto úseku je již výkonové zpoplatění pro auta nad 3,5t - objíždění náklaďáků by se tím pádem konat nemuselo.
Na tomto úseku je již výkonové zpoplatění pro auta nad 3,5t - objíždění náklaďáků by se tím pádem konat nemuselo.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Nejsem z Jihlavy, ale vede tam jen D1 a myslím, že řada lidí jezdící jen blízké okolí si známku nekupuje. A nutit je kupovat kvůli 5 km úseku roční kupón mi přijde příliš. Navíc již dávno stojící, ne nový úsek. To by se muselo nějakým směrem postavit ještě aspoň 10 km (klidně 1+1 nebo lépe střídavý třípruh přeložka I/38)
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Původně to snad měla být i dálnice, ale kvůli přijatým změnám výstavby dálniční sítě se tento tah z priorit a koncepce vytratil. Už kdysi dávno někdo psal, že kdyby tato silnice nebyla mezinárodní tah E59, tak snad nedochází ani k její modernizaci (obchvaty obcí a měst). Pochybuji, že tam v budoucnu bude někdy silný provoz...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Směrem na jih je to nejkratší i nejrychlejší spojnice Praha-Vídeň. Uvidíme, jak to bude vycházet časově po dostavbě R52 a A5.
Úseky mezi vesnicemi jsou většinou přijatelné, průjezdy obcemi po dostavbě obchvatu Jihlavy a Moravského Krumlova plynulé. Jen ve Znojmě je zdržení. Ale pokud by se měly stavět obchvaty všech obcí, tak to fakticky znamená přeložit v celé délce Jihlava - Znojmo. To asi nikdo nezaplatí.
Na rakouské straně je také od Vídně část dálnice, pak půlprofil a zbytek přes vesnice. A také nevypadá, že by se chystali dálnici ani jako půlprofil stavět dál.
Úseky mezi vesnicemi jsou většinou přijatelné, průjezdy obcemi po dostavbě obchvatu Jihlavy a Moravského Krumlova plynulé. Jen ve Znojmě je zdržení. Ale pokud by se měly stavět obchvaty všech obcí, tak to fakticky znamená přeložit v celé délce Jihlava - Znojmo. To asi nikdo nezaplatí.
Na rakouské straně je také od Vídně část dálnice, pak půlprofil a zbytek přes vesnice. A také nevypadá, že by se chystali dálnici ani jako půlprofil stavět dál.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Krumlova asi ne Asi jste myslel Budějovice.dd píše:... průjezdy obcemi po dostavbě obchvatu Jihlavy a Moravského Krumlova plynulé
Oboje je na jihu Moravy i Čech, to se plete, že?
Re: I/38 Jihlava, obchvat
A to tam jezdím docela často
Re: I/38 Jihlava, obchvat
http://jihlava.idnes.cz/sjezd-z-privade ... zpravy_dmk
Uspořádání křižovatky s ulicí Romana Havelky je už delší dobu k vidění v územním plánu Jihlavy (http://gis.jihlava.cz).
Uspořádání křižovatky s ulicí Romana Havelky je už delší dobu k vidění v územním plánu Jihlavy (http://gis.jihlava.cz).
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Průjezd ve směru od ZN>D1
Re: I/38 Jihlava, obchvat
čt24 Sněžná děla ohrožují provoz, tvrdí silničáři na Vysočině
Sníh z výkonných děl například v Sacberku u Jihlavy se prý dostává až na dálniční přivaděč.
Sníh z výkonných děl například v Sacberku u Jihlavy se prý dostává až na dálniční přivaděč.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Dnes jsem jel z Prahy po D1 do Jihlavy přes jihlavský čtyřpruhový přivaděč I/38 a nevěřil jsem tomu co vidím: Omezení na 50, zúžení pruhů a modrá cedule ŘSD s informací o stavbě "Dostavba MÚK Pávov" s termínem dokončení 08/2013, vedle na poli pár náklaďáků a vykolíkované budoucí větve pro nájezd a sjezd směr Znojmo. Byl jsem ve velmi velmi příjemném šoku . Sice se objevovaly zprávy, že by se mělo začít ale poslední dobou to na to kvůli financím vůbec nevypadalo - a najednou kde nic tu nic, začalo se stavět. Asi se teda někde něco nedočerpalo a pár milionů zbylo. Sice to má stát "jen" cca 100 mega ale v dnešní době je to dost peněz (hlavně při negativním výhledu rozpočtu na 2013).
Laicky odhaduju, že se letos začne se založením mostu přes I/38 a začnou se navážet náspy.
Další info zde: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/75E9 ... -pavov.pdf
Pokud má někdo lepší informace tak budu za ně rád.
Doufám, že tohle bude to poslední co by bránilo nezavedení plánované 110 na tomto úseku (asi nejzásadnější argument bylo to, že tuto nedostavěnou křižovatku suploval nájezd a sjezd o pár metrů vedle pod okny RD, kde nejsou žádné odbočovací ani připojovací pruhy a jsou zde prudké zatáčky).
Laicky odhaduju, že se letos začne se založením mostu přes I/38 a začnou se navážet náspy.
Další info zde: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/75E9 ... -pavov.pdf
Pokud má někdo lepší informace tak budu za ně rád.
Doufám, že tohle bude to poslední co by bránilo nezavedení plánované 110 na tomto úseku (asi nejzásadnější argument bylo to, že tuto nedostavěnou křižovatku suploval nájezd a sjezd o pár metrů vedle pod okny RD, kde nejsou žádné odbočovací ani připojovací pruhy a jsou zde prudké zatáčky).
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Ještě kdyby dostavěli kompletní čtyřlístek na MÚK s D1. Tam to bývá občas divoké, přitom náklady by neměly být velké, žádný most není potřeba.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Moje řeč...ale prý se s tím vůbec nepočítá...tady je to šetření na nesprávném místě.
BTW: S tím mostem nevím pač v protisměru je kolektor a tady by se asi musel vybudovat úplně nový (nebo taky nemusel)...
BTW: S tím mostem nevím pač v protisměru je kolektor a tady by se asi musel vybudovat úplně nový (nebo taky nemusel)...
Re: I/38 Jihlava, obchvat
To je pravda, kolektor by byl lepší. Ale dá se to udělat i bez něj, jako je v současosti třeba R1xD11. I když to není žádná sláva, přijde mi to lepší než chybějící větev. Jen bych osadil omezení na 70-80km/h v odbočovacím pruhu.
Re: I/38 Jihlava, obchvat
Na křížení MUK D1xI/38 by snad stačila provizorně jen ta rampa, kolektor snad později. To křížení a odbočení na Jihlavu je i po úpravách hodně nebezpečné a nepříjemné. Nechápu, proč když se D1 stavěla, tak z jakého důvodu ten sjezd neudělali? Je ta rampa a kolektor naprojektován v původním projektu? Nevíte někdo?