Rekonstrukce povrchu D46
Rekonstrukce povrchu D46
léto 2010: 22,320 - 27,440 (směr Vyškov)
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Ďyt to ve úsek PV sever-PV jih!Ten je úplně v poho!!!hh píše:22,320 - 27,440 (směr Vyškov)
Spíš by se měli pustit do km 27-33 PV-sever až Olšany,tam sou koleje jak prase skoro v celém úseku!!!
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Tu R46 si teď neumím vybavit, asi máte pravdu, ale D5 vybrali přesně úseky, které jsem si říkal, že to potřebují. Už se na ně těším.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Dnes jsem se na to soustredil a ten usek co se ma rekonstruovat je opravdu v horsim stavu - opacny smer, tedy na Olomouc, je znatelne lepsi. Dokonce za koncem estakady jsou znacky pro omezeni rychlosti nakladaku nejdriv na 80 a po chvili dokonce na 60. Je to v techto mistech a tam asi ten duvod pro rekonstrukci bude silny.
Jinak jednoznacne nejhorsi a nejnebezpecnejsi useky s vyjetymi kolejemi/nerovnostmi na R46 jsou nasledujici:
1) ve smeru na Olomouc od vyjezdu 27 Prostejov-sever az zhruba do km 31 pred Olsany, dal na Olomouc kus rekonstruovali loni, to si celkem pamatuju ten zbrusu novy povrch
2) ve smeru na Vyskov od cca km 15 az nekde po vyjezd 17 Vranovice-Kelcice, kde je dokonce rychlost omezena na 90 km/h, jinak predchozi usek od Prostejova rekonstruovali prede dvema lety
3) ve smeru na Vyskov od hranic Olomouckeho a Jihomoravskeho kraje az po vyjezd 8 Drysice, kde jsou znaceny nerovnosti v delce 2km a mistama je jizda v pravem pruhu opravdu nebezpecna, vozovka je tam vyznamne nerovna
Vyse jmenovane useky by urcite mely jit v tesnem zavesu za soucasnou planovanou rekonstrukci.
A vubec! Kdyz jsem to dneska sledoval, tak i relativne slusne vypadajici useky (to znamena s homogenni, nezaplatovanou vozovkou) vykazuji mistama znacne nerovnosti. Cela R46 mela byt v CB, pac soucasne intenzity tam musi byt zase o neco vyssi nez pred peti lety (cca 30 tisic vozidel denne) a je videt jak to tu silnici s AB povrchem krute a rychle nici...
Jinak jednoznacne nejhorsi a nejnebezpecnejsi useky s vyjetymi kolejemi/nerovnostmi na R46 jsou nasledujici:
1) ve smeru na Olomouc od vyjezdu 27 Prostejov-sever az zhruba do km 31 pred Olsany, dal na Olomouc kus rekonstruovali loni, to si celkem pamatuju ten zbrusu novy povrch
2) ve smeru na Vyskov od cca km 15 az nekde po vyjezd 17 Vranovice-Kelcice, kde je dokonce rychlost omezena na 90 km/h, jinak predchozi usek od Prostejova rekonstruovali prede dvema lety
3) ve smeru na Vyskov od hranic Olomouckeho a Jihomoravskeho kraje az po vyjezd 8 Drysice, kde jsou znaceny nerovnosti v delce 2km a mistama je jizda v pravem pruhu opravdu nebezpecna, vozovka je tam vyznamne nerovna
Vyse jmenovane useky by urcite mely jit v tesnem zavesu za soucasnou planovanou rekonstrukci.
A vubec! Kdyz jsem to dneska sledoval, tak i relativne slusne vypadajici useky (to znamena s homogenni, nezaplatovanou vozovkou) vykazuji mistama znacne nerovnosti. Cela R46 mela byt v CB, pac soucasne intenzity tam musi byt zase o neco vyssi nez pred peti lety (cca 30 tisic vozidel denne) a je videt jak to tu silnici s AB povrchem krute a rychle nici...
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Jak to bylo s rekonstrukci povrchu na přelomu tisíciletí? Ta proběhla všude nebo jen někde (myšleno km 8-39)?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Opraveny nejhlubší koleje a rozpadený povrch v pravém pruhu kolem km 18 ve směru na VY - cca 300 m.
Omezení na 90 kmh zůstává, opraveno bylo jen to nejhorší z nejhoršího.
Omezení na 90 kmh zůstává, opraveno bylo jen to nejhorší z nejhoršího.
- Přílohy
-
- DR183354.AVI_snapshot_06.23_[2011.05.14_00.27.39].jpg (126.77 KiB) Zobrazeno 31051 x
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
neskutecneee... ta petimetrova mezera uz asi nesla zalepit....
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
A ty koleje před ní?!?!?Veronss píše:neskutecneee... ta petimetrova mezera uz asi nesla zalepit....
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
asi to podle silnicaru neni jeste takova hruza... kazdopadne je to hodne reprzentativni kousek mezinarodniho tahu ..
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Největší akce v tomto roce na R46?
Znamená re-kce i dostavbu odpojovacích/připojovacích pruhů?
Znamená re-kce i dostavbu odpojovacích/připojovacích pruhů?
- Přílohy
-
- R46 km 17.jpg (32.93 KiB) Zobrazeno 30897 x
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Ano, jedna z těch MÚK by se letos postavit měla, tuším že ty Vranovice. S Brodkem byla ještě nějaká komplikace.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
Včera i dnes jsem jel Brno - Prostějov a na připojovacím pruhu se již pracuje.
Re: Rekonstrukce povrchu R46 léto 2010
A nevíte o jakou kompikaci šlo a kdy se začne se stavbou nových nájezdů?martini píše:Ano, jedna z těch MÚK by se letos postavit měla, tuším že ty Vranovice. S Brodkem byla ještě nějaká komplikace.
Re: Rekonstrukce povrchu R46
Začala zřejmě příprava před výměnou povrchu mezi Vranovicemi a PV a to úpravou přejezdů SDP na km 17 a 22
- Přílohy
-
- r46.jpg (54.57 KiB) Zobrazeno 29910 x
Re: Rekonstrukce povrchu R46
tak jestli dají dohromady necelých 6 km dálnice za 13 dní tak to je super, tak kdyby to šlo pořád tak za chvilku jezdíme jak v peřinkách
Re: Rekonstrukce povrchu R46
Včera měnili povrch na začátku olomouce směr prostějov při sjezdu od R35 vůbec si nevybavuju že by tam byli nějaké vyjeté koleje nebo něco podobného co by vedlo k výměne povrchu
Re: Rekonstrukce povrchu R46
Co jsem dneska zběžně viděl, tak opraven byl přibližně tento úsek
http://mapy.cz/s/4zd9
Kolem 15h už prováděli VDZ, takže je možné, že zítra už to otevřou. Více se asi na uzavřeném úseku opravovat nebude, protože veškerá technika už je pryč (pokud jsem něco nepřehlédl).
Na záčátku od Olomouce byl aplikován pouze mikrokoberec, který prodlužuje životnost stávajícího povrchu.
http://mapy.cz/s/4zd9
Kolem 15h už prováděli VDZ, takže je možné, že zítra už to otevřou. Více se asi na uzavřeném úseku opravovat nebude, protože veškerá technika už je pryč (pokud jsem něco nepřehlédl).
Na záčátku od Olomouce byl aplikován pouze mikrokoberec, který prodlužuje životnost stávajícího povrchu.
Re: Rekonstrukce povrchu R46
Byla zahájena další etapa rekonstrukce povrchu ...
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3732
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3732
- Přílohy
-
- r46.jpg (133.99 KiB) Zobrazeno 29086 x
Re: Rekonstrukce povrchu R46
nespletli to ??? v pravo je to nějaký starý, vlevo celkem hezkej asfaltíkbalance píše:Byla zahájena další etapa rekonstrukce povrchu ...
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3732
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: Rekonstrukce povrchu R46
něco se dělá na 25-26 km směr Olomouc v pravém pruhu ale nevím co jestli nějaký záplaty nebo jen značení ?
Re: Rekonstrukce povrchu R46
Tleskám podzimní výměně AB v tomto úseku směr BM. Opravdu hladká jízda ...
Dále bylo konečně lokálně opraveno "drysické propadání", vymačkaná místa ve Vyškově kolem Agipu a ten nejhorší kousek kolem PV-Držovic.
Dále bylo konečně lokálně opraveno "drysické propadání", vymačkaná místa ve Vyškově kolem Agipu a ten nejhorší kousek kolem PV-Držovic.
Re: Rekonstrukce povrchu R46
V těchto usecích ještě oprava neproběhla, že?
- Vranovice, vpravo, km 12,358 - 16,568
- Prostějov - Olšany, vpravo, km 25,313 - 30,463
- Prostějov, vlevo, km 26,268 - 23,468
- Vranovice, vpravo, km 12,358 - 16,568
- Prostějov - Olšany, vpravo, km 25,313 - 30,463
- Prostějov, vlevo, km 26,268 - 23,468
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Rekonstrukce povrchu R46
Zatím ne, snad se dočkáme v tomto roce.
A kdyby ještě proběhlo celoplošné zbroušení "letiště" u Vyškova, tak se z R46 stane snad nejlepší eRko v ČR
A kdyby ještě proběhlo celoplošné zbroušení "letiště" u Vyškova, tak se z R46 stane snad nejlepší eRko v ČR
Re: Rekonstrukce povrchu R46
balance píše:Zatím ne, snad se dočkáme v tomto roce.
A kdyby ještě proběhlo celoplošné zbroušení "letiště" u Vyškova, tak se z R46 stane snad nejlepší eRko v ČR
stím letištěm plně souhlasím, jel sem po něm v neděli s naloženým 2tunovým vozíkem a myslel sem že mě vypadne volant z ruk!