I/68 Hrádek, průtah
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Hrádek – průtah
Že to neprorazí, tak tomu bych i věřil, ale spíše napadla varianta, že se přes ty svodidla ten TIR převrátí do kolejiště strhne trolej...
Uvidíme no.
Uvidíme no.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak už jsem to rozluštil umístění kanály, proč je takto a ne jinak.
Do výhledového uspořádání vůbec nezasahují, bo budou ležet ve středním dělícím pásu. Šířka zpevněné poloviny R (S) 22,5 je 9,25 m, šířka S 11,5 je 10,5 m. Jednoduše řečeno, při dostavbě na čtyřpruh, pruhy na této polovině zústávají tak, jak jsou namálovány dnes. A zbývající část tj. 1,25 m je budoucí střední dělící pás.
Do výhledového uspořádání vůbec nezasahují, bo budou ležet ve středním dělícím pásu. Šířka zpevněné poloviny R (S) 22,5 je 9,25 m, šířka S 11,5 je 10,5 m. Jednoduše řečeno, při dostavbě na čtyřpruh, pruhy na této polovině zústávají tak, jak jsou namálovány dnes. A zbývající část tj. 1,25 m je budoucí střední dělící pás.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Hrádek – průtah
Pondělí 16. květen 2011, 10:00 hod.
BUDIŽ HOTOVO a už se jezdí !!!
BUDIŽ HOTOVO a už se jezdí !!!
Re: I/11 Hrádek – průtah
Převedení provozu proběhlo celkem bez problému, stará I/11 v Hrádku pro tranzit uzavřena a okamžitě začalo odfrézování vozovky a práce na dokončení připojení Hrádku poblíž Císařské.
Betonová svodidla jsou standartní, jedinou zajímavostí jsou dva výrobci (ŽPSV a Skanska) a tím pádem odlišný způsob spojení svodidel. Bylo nutno vyrobit speciální mezikus, který má odlišný zámek na každé straně. Umístění toho mezikusu je u podchodu na zastávce Hrádek. Jinak odlišné zámky jsou vidět i na fotografiích a videu.
Obyvatelé Hrádku čekají ještě tři až čtyři měsíce intenzivních prací na staré jedenáctce, ale pak už by si měli definitivně oddechnout.
Betonová svodidla jsou standartní, jedinou zajímavostí jsou dva výrobci (ŽPSV a Skanska) a tím pádem odlišný způsob spojení svodidel. Bylo nutno vyrobit speciální mezikus, který má odlišný zámek na každé straně. Umístění toho mezikusu je u podchodu na zastávce Hrádek. Jinak odlišné zámky jsou vidět i na fotografiích a videu.
Obyvatelé Hrádku čekají ještě tři až čtyři měsíce intenzivních prací na staré jedenáctce, ale pak už by si měli definitivně oddechnout.
Re: I/11 Hrádek – průtah
To nové je otevřené už komplet? A je to beton?
Re: I/11 Hrádek – průtah
Je to v převážné části beton, kromě počátečního a koncového úseku a samozřejmě mostů. A je to otevřené celé kromě křižovatky na začátku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Hrádek – průtah
Odkaz na článek k otevření:
http://fm.denik.cz/zpravy_region/hradek ... 10516.html
http://fm.denik.cz/zpravy_region/hradek ... 10516.html
Re: I/11 Hrádek – průtah
Termín dokončení komunikace západ je pořád konec listopadu, uzavřením Hrádku i pro busy se podaří zkrátit termín dokončení živic na 30. červenec, ale dokončovací práce jako chodníky, terenní úpravy a další budou probíhat až do konce listopadu.
Re: I/11 Hrádek – průtah
A po tomto dokončení nás v budoucnu čekají neustálé problémy v místech napojení asfaltu na beton, jelikož to stále neumí nikdo udělat a beton, beton, beton vede ... žádná protihluková stěna na otřesy nepomůže.
Nedávno jsem jel po severním obchvatu Vídně a zarazilo mě, že nikde není ani m2 asfaltu. Proč oni umí udělat beton i na mostech???
Pěkný den a mnoho šťastných km ...
Nedávno jsem jel po severním obchvatu Vídně a zarazilo mě, že nikde není ani m2 asfaltu. Proč oni umí udělat beton i na mostech???
Pěkný den a mnoho šťastných km ...
Re: I/11 Hrádek – průtah
My to umíme taky:Beaver píše:Proč oni umí udělat beton i na mostech???
http://www.mapy.cz/s/j
http://www.mapy.cz/s/q
http://www.mapy.cz/s/s
Re: I/11 Hrádek – průtah
Petr Pokorný: Ty odkazy nějako nefungují...
Obchvat Hrádku už má za sebou první nehodu: http://www.pozary.cz/clanek/42559-vypro ... -obchvatu/, naštěstí bez testu pevnosti svodidel...
Obchvat Hrádku už má za sebou první nehodu: http://www.pozary.cz/clanek/42559-vypro ... -obchvatu/, naštěstí bez testu pevnosti svodidel...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/11 Hrádek – průtah
Občané začínají sepisovat petici, že se jim zhoršil hluk a to na především na straně za železnicí. Asi nechápou, že se to bude přeměřovat při kolaudaci a případně se provede náprava. Že ke zhoršení dojde za železnicí je však možné, neboť předtím to bylo odhlučněné valem železnice. Také CB na tom průtahu snížení hlučnosti moc nepomáhá...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/11 Hrádek – průtah
...případně se provede náprava Náprava se případně slíbi ale neudělá, protože nebudou peníze.. Nemá náhodou železnice protihlukovou stěnu?
Re: I/11 Hrádek – průtah
Železnice společně s cestou má oboustranně protihlukovou bariéru. Nová I/11 je v problematickém místě skoro 2 metry výše než původní stará cesta. Za železnicí a beriérou jsou domky většinou ve svahu a tudíž výš než železnice, cesta i bariéra. Hluk patrně v této části obce narostl ale myslím si, že lidé tak půl roku pokřičí, poremcají a pak si zvyknou a bude klid. Nemyslím si, že jde o kritický nárust hluku ale když chceš psa bít - najdeš si hůl ...Mario píše:...případně se provede náprava Náprava se případně slíbi ale neudělá, protože nebudou peníze.. Nemá náhodou železnice protihlukovou stěnu?
Re: I/11 Hrádek – průtah
Měření hluku provedl Zdravotní ústav Ostrava a došlo ke snížení hladiny hluku v celém Hrádku oproti měření před stavbou. Jediná vyjímka je oblast Harcov, kde na straně u železnice není kousek PHS u opěrné stěny. Subjektivně je hluk ze silnice víc slyšet, ale to je dáno změnou polohy silnice a také zvýšení rychlosti dopravy a CB krytem.
Toto měření má nyní k dispozici projektant a dopracuje řešení individuálních protihlukových opatření (tedy výměny oken), peníze na to samozřejmě jsou a v souvislosti s optimalizací tratě už výměna oken probíhá!
Komunikace I/11 byla zkolaudována 16. května, což bylo podmínkou převedení provozu na novou komunikaci.
Toto měření má nyní k dispozici projektant a dopracuje řešení individuálních protihlukových opatření (tedy výměny oken), peníze na to samozřejmě jsou a v souvislosti s optimalizací tratě už výměna oken probíhá!
Komunikace I/11 byla zkolaudována 16. května, což bylo podmínkou převedení provozu na novou komunikaci.
Re: I/11 Hrádek – průtah
rekonstrukce staré cesty hlásí zpoždění o dva týdny......tedy polovina srpna
I/11 every day
Re: I/11 Hrádek – průtah
Tak nám to opět velkomožní otevřeli, letos už podruhé ... ale musím uznat, že se tam jezdí parádně !
http://www.ihorizont.cz/c5372-ministr-v ... -slava.htm
http://www.ihorizont.cz/c5372-ministr-v ... -slava.htm
Re: I/11 Hrádek – průtah
...jezdit se tam jezdi paradne,to mas pravdu, jenze ten zbytek smerem k Trinci a Neborum je tragicky a nas Pan ministr rekne, ze nejsou penize...
Re: I/11 Hrádek – průtah
... máš na 120% pravdu, ale jak vidíš-vidíme tak Opava je důležitější ...Občan píše:...jezdit se tam jezdi paradne,to mas pravdu, jenze ten zbytek smerem k Trinci a Neborum je tragicky a nas Pan ministr rekne, ze nejsou penize...
Re: I/11 Hrádek – průtah
Part aktualnich zaberu na K-reportu...
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... f=28/26988
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... f=28/26988
Re: I/11 Hrádek – průtah
Hrádek si zprovozněním průtahu hodně oddychl, je tam teď klid a kromě místních tam zavítá málokdo. Stará silnice je označena jako II/474. Ještě probíhají dokončovací práce.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Hrádek – průtah
Jak bude Hrádek napojen na I/11 po rozšíření na čtyřpruh, jen přes MÚK Návsí nebo bude i na severu zbudována nějaká MÚK?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)