D4 obecně
D4 obecně
Na stránkách Sdružení pro výstavbu dálnice D3 a komunikace R4 přibyla Situační zpráva o přípravě a realizaci D3/R3 + R4, stav březen 2009
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Dalnicni znamka z Folmavy smer Strakonice
Ahoj vsem, zajimalo by me jestli potrebuju dalnicni znamku kdyz prijidu do cech z Folmavy (Furt im Wald) a musim jet smer Strakonice.
Diky vsem za pripadnou odpoved
Veruska
Diky vsem za pripadnou odpoved
Veruska
Re: Dalnicni znamka z Folmavy smer Strakonice
Vše o dálnčních známkách najdete na této adrese:
http://www.ceskedalnice.cz/pro-ridice/dalnicni-znamky
Nicméně to vás beztak asi nebude zajímat, takže stručně, na vaší trase nenarazíte na žádnou dálnici ani rychlostní silnici tudíž známku mít nemusíte...
http://www.ceskedalnice.cz/pro-ridice/dalnicni-znamky
Nicméně to vás beztak asi nebude zajímat, takže stručně, na vaší trase nenarazíte na žádnou dálnici ani rychlostní silnici tudíž známku mít nemusíte...
Re: Všeobecné
Omlouvám se za kvalitu fotek bylo deštivo.... a rychle jedoucí autobus....
http://www.rychnovinky.cz/2009/06/23/r4 ... predotice/
http://www.rychnovinky.cz/2009/06/23/r4 ... predotice/
Re: Všeobecné
V srpnu a září probíhala na R4 na 4 úsecích pokládka nového AB povrchu. A to ve stoupání za Mníškem směrem k Dobříši v obou směrech (zhruba tady - tam to bylo už opravdu potřeba ), na obchvatu Dobříše ve směru Praha (v klesání k rybníku - zhruba tady) a ve směru Strakonice v úseku mezi Obořištěm a Dlouhou Lhotou. (zhruba tady - docela dlouhý úsek)
První dva úseky (u Mníšku směr ST a u Dobříše směr Praha), které byly opraveny, jsou podle mě udělané dobře - žádné nerovnosti, příjemně se po tom jede. Ale zbylé dva úseky jsou opravdu hodně hrbolaté , až mám pocit, že se málem lépe jezdilo po tom původním povrchu. Nevím, jestli se spěchalo, nebo to prostě nešlo udělat lépe bez úplné rekonstrukce (podloží atd).
První dva úseky (u Mníšku směr ST a u Dobříše směr Praha), které byly opraveny, jsou podle mě udělané dobře - žádné nerovnosti, příjemně se po tom jede. Ale zbylé dva úseky jsou opravdu hodně hrbolaté , až mám pocit, že se málem lépe jezdilo po tom původním povrchu. Nevím, jestli se spěchalo, nebo to prostě nešlo udělat lépe bez úplné rekonstrukce (podloží atd).
Re: Všeobecné
Dnes byla aktualizována stránka rychlostní silnice R4 - přidány informace o stavu přípravy a výstavby. Viz http://www.ceskedalnice.cz/rychlostni-silnice/r4
Otáčení vozidel údržby
V neděli jsem si všiml, že na R4 v okolí Dobříše vyrostly nové tabule "Otáčení vozidel údržby". Myslel jsem, že tento anachronismus byl z českých dálnic již vymýcen - opak je pravdou!
Re: Otáčení vozidel údržby
Na nultém km D11 to bývá pravidelně každý rok :(
Re: Všeobecné
Situační zpráva o přípravě a realizaci rychlostní silnice R4
Do sekce "Ke stažení" byla přidána Situační zpráva o přípravě a realizaci rychlostní silnice R4 k 20.10.2009 (ŘSD ČR), Vyhodnocení uložených úkolů z jednání Výkonné rady Sdružení pro výstavbu D3 a R4 z 20.4.2009 a Záznam z jednání Výkonné rady Sdružení pro výstavbu D3 a R4 ze dne 9.11.2009 v Táboře.
http://www.komunikace-r4.cz/index.php?t ... rsd-cr-268
Do sekce "Ke stažení" byla přidána Situační zpráva o přípravě a realizaci rychlostní silnice R4 k 20.10.2009 (ŘSD ČR), Vyhodnocení uložených úkolů z jednání Výkonné rady Sdružení pro výstavbu D3 a R4 z 20.4.2009 a Záznam z jednání Výkonné rady Sdružení pro výstavbu D3 a R4 ze dne 9.11.2009 v Táboře.
http://www.komunikace-r4.cz/index.php?t ... rsd-cr-268
Re: R4 - Všeobecně
Neví někdo, co se tam tak dlouho bude dít? Že by připojovací pruhjedeme.cz píše: 15.4.2010 11:24:09
R4 km 29.8, okres Příbram
Na silnici R4 na 29,8 km je uzavřená odpočívka ,,U Sudů'' ve směru na Příbram, práce na silnici.
druh: úplná, aktuální
1.4.2010 - 31.12.2012
Jinak stránky www.komunikace-r4.cz už jsou konečně v novém i s aktualizovaným harmonogramem (duben 2010)
Re: R4 obecně
V nové publikaci se dozvídám velmi zajímavé a určitě potěšující zprávy:
Po roce 2010 zbývá k realizaci ještě 36 km rychlostní silnice mezi křižovatkou Skalka u Příbrami a Miroticemi, výhledově se také předpokládá modernizace úseku mezi Lahovicemi (křiž. Zbraslav s Pražským okruhem R1) a Jílovištěm tak, aby i tento úsek mohl být následně označen jako rychlostní silnice. Tímto bude výstavba 84 km dlouhé rychlostní silnice R4 dokončena.
Po roce 2010 zbývá k realizaci ještě 36 km rychlostní silnice mezi křižovatkou Skalka u Příbrami a Miroticemi, výhledově se také předpokládá modernizace úseku mezi Lahovicemi (křiž. Zbraslav s Pražským okruhem R1) a Jílovištěm tak, aby i tento úsek mohl být následně označen jako rychlostní silnice. Tímto bude výstavba 84 km dlouhé rychlostní silnice R4 dokončena.
Re: R4 obecně
V nové publikaci už je zaplaťpánbůh vypuštěna MÚK Dubenec. Cena nicméně zůstala stejná.
Re: R4 obecně
Bohužel panáček na MD zastavil přípravu Milín Skalka - Lety. A naopak něco z daleké budoucnosti: Jč kraj zadal studii na prodloužení R4 od N.Hospody do Strakonic a město Strakonice už má studii na východní obchvat v úseku po křiž. s I/22 u Podsrpu jako čtyřpruh, dál dvoupruh s var. hluboký zářez či tunel v prostoru Ptákovic. A na I/4 Kubova Huť se zase po letech vynořil tunel. - tak bude na co šetřit.
Re: R4 obecně
No ten první "divokej nájezd" se bude muset řešit s kompletní dopravní obsluhou těch baráků pod silnicí, druhej je zase "pracovní výjezd" pro pohotovostní pluk SNB (dneska se to asi menuje jinak, ale určitě to v tom areálu vedle I/4 furt sídlí). Ale snad se to tam má legalizovat na standardní MUK .. osmdesátka tam stejně zůstane, je to v obci.
Re: R4 obecně
Do doby než zmizí ten proklatý přechod je to stejně bezpředmětné, ale ty nájezdy by se dali řešit krátkou spojkou na tu místní komunikaci (1) a osazením závory (2).
Re: R4 obecně
jannan, jonáš:
Současný územní plán počítá s MÚK u Zahradní čtvrti [nadjezd přes I/4 v místě dnešního připojení ke směru do centra (ad 2), tedy nikoliv o kus níže, co je dnešní most ve směru z centra]. Policajti tu skutečně sedí dodnes - krajské ředitelství středočeské policie a některé celostátní útvary (např. ÚOOZ si sem ale, jak známo, vozí "zákazníky" vrtulníkem ). Přemostění na západní straně by mělo pokračovat do Lipenců (přes kopec shora) a napojit i tu oddělenou část Baní (ad 1). Odkazy už tu myslím byly ve vlákně.
Současný územní plán počítá s MÚK u Zahradní čtvrti [nadjezd přes I/4 v místě dnešního připojení ke směru do centra (ad 2), tedy nikoliv o kus níže, co je dnešní most ve směru z centra]. Policajti tu skutečně sedí dodnes - krajské ředitelství středočeské policie a některé celostátní útvary (např. ÚOOZ si sem ale, jak známo, vozí "zákazníky" vrtulníkem ). Přemostění na západní straně by mělo pokračovat do Lipenců (přes kopec shora) a napojit i tu oddělenou část Baní (ad 1). Odkazy už tu myslím byly ve vlákně.
Re: R4 obecně
Místní komunikací míníte tuhle polňačku? Ve fotomapě jsou to jen vyjetý koleje na poli, nejspíš na cizim pozemku. A ty horní dva baráky nejsou na jinou komunikaci než tu I/4 napojený vůbec, už takhle maj svodidlo skoro na domovní zdi. Kdyby ten oříšek šel snadno, už by ho dávno nějaká veverka rozlouskla.
Re: R4 obecně
Za daných okolností by asi nejrozumnější bylo baráky zbourat a postavit jinde - jak pro ně, tak pro silnici.jonáš píše:A ty horní dva baráky nejsou na jinou komunikaci než tu I/4 napojený vůbec, už takhle maj svodidlo skoro na domovní zdi. Kdyby ten oříšek šel snadno, už by ho dávno nějaká veverka rozlouskla.
Re: R4 obecně
podle dnešního vyjádření, dalo MD přednost D3 před dostavbou R4
takže od Tábora do Budějic sice bude dálnice, ale jak se dostaneme do Tábora
no a k Příbrami to jde už dnes, pak si užijeme ty hupy a vesničky a snad před Pískem najedeme na "dálnici"
inu to jsou ty koncepce
prý si nemůžeme dovolit 2 dálnice do Budějovic, zvláštní, že do Ostravy to šlo
takže od Tábora do Budějic sice bude dálnice, ale jak se dostaneme do Tábora
no a k Příbrami to jde už dnes, pak si užijeme ty hupy a vesničky a snad před Pískem najedeme na "dálnici"
inu to jsou ty koncepce
prý si nemůžeme dovolit 2 dálnice do Budějovic, zvláštní, že do Ostravy to šlo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R4 obecně
Já dodnes netušil, že R4 měla vést do Budějovic. Já měl za to, že měla končit na Nové Hospodě před Pískem. Teď nevím, jestli zas nedal někdo Bártovi nějakou "minu" v podobě chybných informací.Mike píše: prý si nemůžeme dovolit 2 dálnice do Budějovic, zvláštní, že do Ostravy to šlo
Re: R4 obecně
Bárta je neštěstí..... Jako ostatně celá ta jejich tlupa.miho píše:Já dodnes netušil, že R4 měla vést do Budějovic. Já měl za to, že měla končit na Nové Hospodě před Pískem. Teď nevím, jestli zas nedal někdo Bártovi nějakou "minu" v podobě chybných informací.Mike píše: prý si nemůžeme dovolit 2 dálnice do Budějovic, zvláštní, že do Ostravy to šlo
Re: R4 obecně
to asi netuší nikdo na MD kromě Bárty . Pozor - mina. Ale před ním se počítalo s ukončením R4 na N.Hospodě, dál pokračuje na Strážný, ale Strakonice tlačí na to aby vedla jako R až k nim. Na Písek to je čtyřpruh I/20, dál snad v budoucnu prostřídaný třípruh, ale pořád I/20. Do Budějc si nemůžem asi dovolit žádnou kapacitní komunikaci. Však obě budou-li, tak jen na jihočeským úseku .
Re: R4 obecně
Záleží na tom jestli tam bude tak silný provoz jak někde jinde. Máme tady tranzitní tahy v 2+2 a jsou v katastrofálním stavu... stejně tak míst, kde by se slušelo mít obchvaty a zkrácení jízdní doby až o 50%. Hold musíme čekat ještě nějaké to desetiletí
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů