I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
Při pohledu na tuto silnici v Tanzanii zjišťuji,že to z CL do NB není tak hrozné...
http://forum.ceskedalnice.cz/download/file.php?id=878
...ikdyž se tam v případě potřeby 3-4 auta vedle sebe vejdou
http://forum.ceskedalnice.cz/download/file.php?id=878
...ikdyž se tam v případě potřeby 3-4 auta vedle sebe vejdou
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
Tak Bárta včera v OVM říkal, že práce se znovu rozjedou příští rok. sice prý pomaleji, ale ano. Hurá!
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
Aby to mělo trošku smysl, tak by měli dotáhnout alespoň tohle:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf
Tohle ovšem zřejmě jen tak nebude:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf
Tohle ovšem zřejmě jen tak nebude:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
Dr.Fe1:
Jako promiňte, ale za 836 mil. se dá postavit sto mnohem důležitějších staveb, než je tato. Ta 2. etapa po tu dvojku bude mít smysl stavět až v momentě, kdy budou prachy i na rozjezd poslední a nejdražší části.
Jako promiňte, ale za 836 mil. se dá postavit sto mnohem důležitějších staveb, než je tato. Ta 2. etapa po tu dvojku bude mít smysl stavět až v momentě, kdy budou prachy i na rozjezd poslední a nejdražší části.
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
Nicméně je velký tlak alespoň po tu II/262... O smysluplnosti celé akce lze pochybovat, to je jasné . Snad se to vysoutěží za lepší cenu než je předpokládaná.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České Lípy)
Informace z odpovědi získané na Ministerstvu dopravy:
...
Ve věci uvedeného projektu "I/9 Sosnová MÚK" (dále jen "projekt") je zásadním problémem skutečnost, že v současné době nejsou finanční prostředky na dokončení celého obchvatu a nebude tak naplněn ekonomický cíl projektu, což byla podmínka financování z evropských zdrojů. Z tohoto důvodu bylo nezbytné projekt z financování z evropských zdrojů vyjmout. Ministerstvo dopravy ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic ČR podniklo kroky, aby minimalizovalo ekonomické ztráty plynoucí ze zastavení realizace uvedeného projektu do doby, než budou v rozpočtu SFDI nalezeny potřebné prostředky k dokončení stavby I/9 Sosnová MÚK. Stavba I/9 Sosnová MÚK bude dokončena v redukovaném rozsahu v roce 2011 tak, aby umožnila bezpečný a plynulý provoz. V jednání je také prodloužení hlavní trasy do křižovatky Litoměřická x Dubická s cílem bezkolizně připojit křižovatku na silnici III. třídy číslo 2624 a uliční síť České Lípy. Tato stavební úprava by se měla realizovat také v příštím roce. Dostavba této stavby a další výstavba obchvatu České Lípy závisí opět na finančních možnostech rozpočtu SFDI v následujících letech.
...
jj, peníze prostě nejsou a dlouho nebudou :O(
...
Ve věci uvedeného projektu "I/9 Sosnová MÚK" (dále jen "projekt") je zásadním problémem skutečnost, že v současné době nejsou finanční prostředky na dokončení celého obchvatu a nebude tak naplněn ekonomický cíl projektu, což byla podmínka financování z evropských zdrojů. Z tohoto důvodu bylo nezbytné projekt z financování z evropských zdrojů vyjmout. Ministerstvo dopravy ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic ČR podniklo kroky, aby minimalizovalo ekonomické ztráty plynoucí ze zastavení realizace uvedeného projektu do doby, než budou v rozpočtu SFDI nalezeny potřebné prostředky k dokončení stavby I/9 Sosnová MÚK. Stavba I/9 Sosnová MÚK bude dokončena v redukovaném rozsahu v roce 2011 tak, aby umožnila bezpečný a plynulý provoz. V jednání je také prodloužení hlavní trasy do křižovatky Litoměřická x Dubická s cílem bezkolizně připojit křižovatku na silnici III. třídy číslo 2624 a uliční síť České Lípy. Tato stavební úprava by se měla realizovat také v příštím roce. Dostavba této stavby a další výstavba obchvatu České Lípy závisí opět na finančních možnostech rozpočtu SFDI v následujících letech.
...
jj, peníze prostě nejsou a dlouho nebudou :O(
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Na stavbě žádný pohyb, pouze hlídač pod estakádou a nic víc. Před nedávnem byl provoz na I/9 převeden na novou větev Česká Lípa - Jestřebí.
I ta informační cedule je zastaralá.
I ta informační cedule je zastaralá.
- Přílohy
-
- DSC_3206.jpg (209.7 KiB) Zobrazeno 29532 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
V aktualizovaném letáku:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... va-muk.pdf
je posun zprovoznění na 11/2011, ale protože se na stavbě nic moc neděje a peníze na ni "prý" v rozpočtu nejsou, bůh ví, kdy to zprovoznění skutečně bude...
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... va-muk.pdf
je posun zprovoznění na 11/2011, ale protože se na stavbě nic moc neděje a peníze na ni "prý" v rozpočtu nejsou, bůh ví, kdy to zprovoznění skutečně bude...
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Stavba oproti poslední návštěvě hodně pokročila. Už se jezdí oběma větvemi, pravá má už skoro kompletní vodorovné značení. Estakáda má na 2/3 osazeny zábradlí, chybí dobetonovat poslední kus říms, na úseku za mostem chybí obrusná vrstva.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
•OTÁZKA: Dobrý den pane ministře, myslíte si, že se stále budou dopravně ignorovat pohraniční okresy? Např. Českolipsko?
•ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud jde o MD, příhraniční oblasti nejsou ignorovány. V příštím roce počítáme se zahájením realizace obchvatu České Lípy.
to je hloupy vtip?
•ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud jde o MD, příhraniční oblasti nejsou ignorovány. V příštím roce počítáme se zahájením realizace obchvatu České Lípy.
to je hloupy vtip?
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Měla by se snad realizovat stavba Dubice - Dolní Libchava - předpokládám, že tehdy, pokud Kalousek přidá penízky...
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
aha - http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf
ptal jsem se proto, ze jsem do CL opet zavital a co by se melo prioritne udelat je rozsirit stavajici I/9 mezi CL a NB a je na dalsich 20 let vystarano. tranzit je na moste a kolem zlatyho burta minimalni, vetsina je podle mne regionalni CL-NB doprava.
tohle http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf je proste cele spatne. kdyz uz tak by se to melo na severu CL stocit a vratit nekde u burta zpatky na modernizovanou stavajici I/9.
ptal jsem se proto, ze jsem do CL opet zavital a co by se melo prioritne udelat je rozsirit stavajici I/9 mezi CL a NB a je na dalsich 20 let vystarano. tranzit je na moste a kolem zlatyho burta minimalni, vetsina je podle mne regionalni CL-NB doprava.
tohle http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchava.pdf je proste cele spatne. kdyz uz tak by se to melo na severu CL stocit a vratit nekde u burta zpatky na modernizovanou stavajici I/9.
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
co znamena prosim ze je na letaku preskrtnuto VZ?mapman píše:Měla by se snad realizovat stavba Dubice - Dolní Libchava - předpokládám, že tehdy, pokud Kalousek přidá penízky...
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Není znám ani předpokládán žádný termín. U SP a UdP jsou to data, která odpovídají realným časovým možnostem bez ohledu na finance.
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Jinak k té koncepci přeložek u ČL a NB. Vše je to takto plánováno i z důvodu snahy přeložit silnici I/13 z prostoru České Kamenice a Šenova do prostoru podél údolí Ploučince kolem Benešova až do Děčina, kde je na to už připravený i východní konec mostu. Křižovatka z 9kou má být někde u Manušic. Pro samostatnou trasu I/9ky by to bezpochyby příliš smysl nemělo, sm přeloženou 13kou už to jistou logiku má. Přeložky v současné trase I/13 totiž vyšly vzhledem k terénu a chráněným územím jako mnohem problematičtější než celý tenhle nový ypsilon.
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Aha. To jsem nevedel - zajimava informace. Potom uz chapu i tohle zversto http://old.mapy.cz/#mm=Z@x=133357376@y=138365696@z=14mapman píše:Vše je to takto plánováno i z důvodu snahy přeložit silnici I/13 z prostoru České Kamenice a Šenova do prostoru podél údolí Ploučince kolem Benešova až do Děčina
Jsem si rikal, ze si s tim odpojenim I/13 dela nekdo srandu...A ona v budoucnu pofrci jeste dolu.. No ale nevim, jestli, je prelozka trinactky do udoli Ploucnice "ekologicky" pruchodnejsi, nez pretrasovani ve stare stope...
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Z návrhu ZUR Usteckeho kraje:
a Libereckého kraje:
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Předpokládám že to se bude teprve zjišťovat a jako obvykle pod tlakem "už to jinudy postavit nejde". Kde bychom bez salámový metody byli?siesa píše: No ale nevim, jestli, je prelozka trinactky do udoli Ploucnice "ekologicky" pruchodnejsi, nez pretrasovani ve stare stope...
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
To se musí posuzovat už ve výše uvedených ZÚRkách, v rámci SEA. konkrétní projektové řešení pak v rámci EIA v trase dle schválených ZÚR. V čem je tady "salám"?
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
V tý křižovatce u Boru, například, a pravděpodobně i v plánu obchvatu Leipy. No jsem zvědav, až dojde na tu EIA, ale po shlédnutí "záměru" myslim, že další ekologisticko-betonistická válka vypukne zrovna tady. Von je trochu problém, že ty detailní posudky se pak dělaj v úplně jiný době a situaci než nějakej "rámcovej".
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Tak se postaví nejdřív přeložka I/9, pak přivaděč z Benešova do Děčína a pak už bude škoda těch pár km nedodělat
Ale fakticky se s touto variantou počítá už leta - viz. děčínský most, tam je to plánované pokračování jasné.
Ale fakticky se s touto variantou počítá už leta - viz. děčínský most, tam je to plánované pokračování jasné.
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
dd: ve vašem podání je to dokonce něco mezi mortadelou a pravym uherákem
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Ať si o salámu myslíme cokoliv, tak je snad všem jasné, jaká je asi tak pravděpodobnost, že by se najednou povedlo postavit nějakých 35km silnic.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
Při právech, jaká dnes různá sdružení mají, a při vědomí toho, že jim většinou nejde o konstruktivní kritiku, ale o blokádu výstavby dálnic jako takových, je salámová metoda jediná účinná. A stejně to všichni vědí.
Re: I/9 Sosnová – Dolní Libchava – Nový Bor (obchvat České L
No bude to zajimave sledovat pocinani ekologickych aktivit pri posuzovani a vystabe vyse zminene prelozky I/13 skrz CHKO... Podle meho skromneho chapani ekologistickych postoju by v tom nemel byt zadnej problem. Jde jim prece o to, aby se odstranily zateze a dostatecne zkapacitnila sit jednicek, aby potom nemuselo dochazet k vystavbe tech obludnych dlnic, ne?!
Dobra taktika by potom byla navrhout i stavbu paralelni dalnice, a postavit je pred rozhodnuti, bud to, nebo to... Oni vyberou tu "vice" ekologickou variantu (cti: mensi zlo) a nebudou kolem ni vymejslet ruzne voloviny...Vlk se nazere a koza zustane cela No ale to uz jsem asi v pohadce Jak sla astronavigeace na vandr...
Dobra taktika by potom byla navrhout i stavbu paralelni dalnice, a postavit je pred rozhodnuti, bud to, nebo to... Oni vyberou tu "vice" ekologickou variantu (cti: mensi zlo) a nebudou kolem ni vymejslet ruzne voloviny...Vlk se nazere a koza zustane cela No ale to uz jsem asi v pohadce Jak sla astronavigeace na vandr...