Poloviční profil D10 :-)
Poloviční profil D10 :-)
To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu mapy.cz
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Poloviční profil R10 :-)
Ne, nemáme. To je jen technická chyba v mapě.martini píše:To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu mapy.cz
Re: Poloviční profil R10 :-)
Tady někomu slovo ironie nic neříká, že?
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Poloviční profil R10 :-)
Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě?
Re: Poloviční profil R10 :-)
Spíš bych řekl, že to ani v plánu nebylo. Přes hranice vede D/R11
Re: Poloviční profil R10 :-)
Čtyřpruh byl snad plánováný jen po Turnov.Marooned17 píše:Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Poloviční profil R10 :-)
V nějakých plánech jsem viděl přetrasování tehdejší E14 přes I/35 a dnešní I/65 a I/14. Ale nejspíš jen 2 pruh.
Re: Poloviční profil R10 :-)
Tady k tomu máte i vizualizaci: "Přeložka silnice I/10 Rádelský mlýn - Smržovka"
http://www.valbek.cz/cs/reference/vizua ... tchmoving/
http://www.valbek.cz/cs/reference/vizua ... tchmoving/
Re: Poloviční profil R10 :-)
Zajímavé, že se o tom stále uvažuje. Jak jsem psal, tehdy to bylo ještě v době starého značení E, ten plánek byl tak z poloviny 70. let.
Re: Poloviční profil R10 :-)
Hlavně tedy o tom pořád chtějí uvažovat Poláci, že by tam tu tranzitní trasu přes Krkonoše chtěli v dlouhodobém výhledu zachovat. Stejně tak nám tam přes Krkonoše chtějí plánovat VRT z Varšavy do Norimberka
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Poloviční profil R10 :-)
Jestli to myslí s VRT vážněji, tak mi přijde při pohledu do mapy rozumnější Varšava-Poznaň-Berlin nebo Varšava-Wroclav-Drážďany. Nemusí překonávat žádné hory a navíc se napojí na Německou síť, která funguje. Na rozdíl od té naší, která hned tak nebude a stejně by vedla v trase Praha-Ostrava (což je jediná zisková relace v rámci ČR).
Re: Poloviční profil R10 :-)
[offtopic]
Ale kdepak:
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=147423 ... 152192@z=6
U Jelenie Gory se trať zahloubí, podjede Krkonoše a Jizerky a Krušné hory a vyjede někde u Bayreuthu.
[/offtopic]
Ale kdepak:
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=147423 ... 152192@z=6
U Jelenie Gory se trať zahloubí, podjede Krkonoše a Jizerky a Krušné hory a vyjede někde u Bayreuthu.
[/offtopic]
Re: Poloviční profil R10 :-)
R10 měla původně pokračovat na Harachov
na konci 80. let nám to přišlo domu, neb nám to naplánovali přímo přes barák v Tanvaldu
co si vybavím, tak to měl být čtyřpruh až na hranice
průběh znám od Smržovky, k ní to patrně mělo vést v té variantě, která je ve vizualizaci Valbeku (to jest po 1/65 a souběhem s R35
průběh měl být přibližně tento:
http://www.mapy.cz/#q=Tanvald&t=o&x=15. ... 76%22E&u=m
Doma máme zákres průběhu v mapě, zkusím to najít
jinak ten koridor byl donedávna chráněn územním plánem Tanvaldu, teď už ale naštěstí vypadl, u Harachova bych řekl, že plánovaný obchvat běží po tomto koridoru
u Tanvaldu a pak přes Jizeru měly být dva obří mosty (u Tanvaldu by to vyšlo snad na 80 m)
I/65 k Jablonci bych řekl, že je polovina plánovaného čtyřpruhu, který se už nikdy nerealizuje (tedy pokud neprojde supersever R35)
na konci 80. let nám to přišlo domu, neb nám to naplánovali přímo přes barák v Tanvaldu
co si vybavím, tak to měl být čtyřpruh až na hranice
průběh znám od Smržovky, k ní to patrně mělo vést v té variantě, která je ve vizualizaci Valbeku (to jest po 1/65 a souběhem s R35
průběh měl být přibližně tento:
http://www.mapy.cz/#q=Tanvald&t=o&x=15. ... 76%22E&u=m
Doma máme zákres průběhu v mapě, zkusím to najít
jinak ten koridor byl donedávna chráněn územním plánem Tanvaldu, teď už ale naštěstí vypadl, u Harachova bych řekl, že plánovaný obchvat běží po tomto koridoru
u Tanvaldu a pak přes Jizeru měly být dva obří mosty (u Tanvaldu by to vyšlo snad na 80 m)
I/65 k Jablonci bych řekl, že je polovina plánovaného čtyřpruhu, který se už nikdy nerealizuje (tedy pokud neprojde supersever R35)
Re: Poloviční profil R10 :-)
Ten odkaz na tu trasu se mi zobrazuje nějak špatně
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Poloviční profil R10 :-)
u mě odkaz funguje, tady je zkrácená verze: http://www.mapy.cz/s/1Qep
Re: Poloviční profil R10 :-)
... která nefunguje. mapy.cz zavedli krásné "vylepšení", které vrací chybu 500. Bohužel tento stav přetrvává již delší dobu a obávám se, že nějaké sdílení odkazů na mapy s vyznačenými trasami asi "vzalo za své" s přechodem na novou verzi.adamos píše:u mě odkaz funguje, tady je zkrácená verze: http://www.mapy.cz/s/1Qep
Re: Poloviční profil R10 :-)
Řešením jsou old mapy. Zakreslete to do nich prosím někdo, rád bych se taky kouknul
http://old.mapy.cz/
http://old.mapy.cz/
Re: Poloviční profil R10 :-)
A co zkusit nějaké jiné zkracovadlo? http://tinyurl.com/3vrkvvu
Království a půl princezny za 511.
Re: Poloviční profil R10 :-)
Komu to pořád nejde, tady jsem z toho udělal obrázek: r10.jpg
Re: Poloviční profil R10 :-)
Díky jannnn
Re: Poloviční profil R10 :-)
Té zrušené rezervy budeme v budoucnu litovat. R/D je asi zbytečné, ale kvalitní I, po které se dá jet 100 a bezpečně předjíždět by se tam hodila. I v Rakousku máte do většiny lyžařských středisek příjezd po dálnici + max. 20-30 km po slušné I, a to je považujeme za ekologické fanatiky.
Re: Poloviční profil R10 :-)
Nevím, nějak se mi to celé nezdá, v usnesení z 1963 byla řeč o dvoupruhu v úseku Turnov - PLR, nic jiného jsem k tomu neviděl, tak nevím odkud se vzal ten čtyřpruh...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Poloviční profil R10 :-)
Díky za ten převod obrázku
čtyřpruh, zatím berte s rezervou, ale pamatuju si to ale jasně, táta tenkrát nadával, proč chtějí přes hory táhnout čtyřpruh, ale zeptám se ho na to, ve čtvrtek budu doma v Tanvaldu
jinak to že by si Harachov zasloužil pořádnou silnici, o tom žádná, 1/14 bývá v zimě dost děs
v tomhle koridoru by to dnes bylo ale zcela neprůchodné, samý soukromý pozemek, krajinářsky i z hlediska ochrany přírody šílené (od Tanvaldu celé v CHKO a NP), navíc v koridoru již v devadesátých letech postavili vodojem pro Šumburk, a tak by se dalo pokračovat
to co je potřeba je přeložka 1/14 po Tanvald, a pak už se to musí nějak protáhnout lokálními úpravami údolím
dohledám přesné zákresy do desítek map
ještě k reálnosti celé stavby
od konce osmdesátých let jsme měli na domě stavební úzávěru, a pozemky až do předchozího územního plánu byly vedené jako nezastavitelné, dokonce se na rozhraní 89/90 stavba vyměřovala (tehdy se mluvilo o stavbě do deseti let)
čtyřpruh, zatím berte s rezervou, ale pamatuju si to ale jasně, táta tenkrát nadával, proč chtějí přes hory táhnout čtyřpruh, ale zeptám se ho na to, ve čtvrtek budu doma v Tanvaldu
jinak to že by si Harachov zasloužil pořádnou silnici, o tom žádná, 1/14 bývá v zimě dost děs
v tomhle koridoru by to dnes bylo ale zcela neprůchodné, samý soukromý pozemek, krajinářsky i z hlediska ochrany přírody šílené (od Tanvaldu celé v CHKO a NP), navíc v koridoru již v devadesátých letech postavili vodojem pro Šumburk, a tak by se dalo pokračovat
to co je potřeba je přeložka 1/14 po Tanvald, a pak už se to musí nějak protáhnout lokálními úpravami údolím
dohledám přesné zákresy do desítek map
ještě k reálnosti celé stavby
od konce osmdesátých let jsme měli na domě stavební úzávěru, a pozemky až do předchozího územního plánu byly vedené jako nezastavitelné, dokonce se na rozhraní 89/90 stavba vyměřovala (tehdy se mluvilo o stavbě do deseti let)
Naposledy upravil(a) petrsida dne 16.8.2011 23:26:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Poloviční profil R10 :-)
Treba to uvazovali jako dvoupruh s vyhledem na 2+2 neznamo kdy (a podle toho jak se to klikati na mape asi jako S 22,5/80 nebo neco takovyho).