Poloviční profil D10 :-)

Praha – Mladá Boleslav – Turnov (I/35)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Poloviční profil D10 :-)

Příspěvek od martini »

To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu :o :lol: mapy.cz
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
R-13
Příspěvky: 59
Registrován: 18.12.2009 11:22:03

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od R-13 »

martini píše:To jsem ani nevěděl, že od Kořenova po státní hranici máme R10 v polovičním profilu :o :lol: mapy.cz
Ne, nemáme. To je jen technická chyba v mapě.
jannnn
Příspěvky: 752
Registrován: 16.3.2009 22:12:01

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od jannnn »

:lol: Tady někomu slovo ironie nic neříká, že? :D
Web
Příspěvky: 410
Registrován: 2.6.2009 11:43:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od Web »

:roll: :lol:
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od Marooned17 »

Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě?
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od dd »

Spíš bych řekl, že to ani v plánu nebylo. Přes hranice vede D/R11
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od Lenny »

Marooned17 píše:Mimochodem, byly by někde k sehnání plány, kudy se za socíku plánovala vést R10 na státní hranici? Já si to totiž v některých místech moc nekokážu představit. Či to nepřekročilo fázi čáry na mapě?
Čtyřpruh byl snad plánováný jen po Turnov.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od JirkaS »

V nějakých plánech jsem viděl přetrasování tehdejší E14 přes I/35 a dnešní I/65 a I/14. Ale nejspíš jen 2 pruh.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od pp21 »

Tady k tomu máte i vizualizaci: "Přeložka silnice I/10 Rádelský mlýn - Smržovka"
http://www.valbek.cz/cs/reference/vizua ... tchmoving/
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od JirkaS »

Zajímavé, že se o tom stále uvažuje. Jak jsem psal, tehdy to bylo ještě v době starého značení E, ten plánek byl tak z poloviny 70. let.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od martini »

Hlavně tedy o tom pořád chtějí uvažovat Poláci, že by tam tu tranzitní trasu přes Krkonoše chtěli v dlouhodobém výhledu zachovat. Stejně tak nám tam přes Krkonoše chtějí plánovat VRT z Varšavy do Norimberka :-)
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od dd »

Jestli to myslí s VRT vážněji, tak mi přijde při pohledu do mapy rozumnější Varšava-Poznaň-Berlin nebo Varšava-Wroclav-Drážďany. Nemusí překonávat žádné hory a navíc se napojí na Německou síť, která funguje. Na rozdíl od té naší, která hned tak nebude a stejně by vedla v trase Praha-Ostrava (což je jediná zisková relace v rámci ČR).
pinus
Příspěvky: 202
Registrován: 22.3.2010 5:01:35

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od pinus »

[offtopic]
Ale kdepak:
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=147423 ... 152192@z=6
U Jelenie Gory se trať zahloubí, podjede Krkonoše a Jizerky a Krušné hory a vyjede někde u Bayreuthu.
[/offtopic]
petrsida
Příspěvky: 207
Registrován: 14.8.2011 22:18:31

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od petrsida »

R10 měla původně pokračovat na Harachov

na konci 80. let nám to přišlo domu, neb nám to naplánovali přímo přes barák v Tanvaldu
co si vybavím, tak to měl být čtyřpruh až na hranice

průběh znám od Smržovky, k ní to patrně mělo vést v té variantě, která je ve vizualizaci Valbeku (to jest po 1/65 a souběhem s R35

průběh měl být přibližně tento:

http://www.mapy.cz/#q=Tanvald&t=o&x=15. ... 76%22E&u=m

Doma máme zákres průběhu v mapě, zkusím to najít

jinak ten koridor byl donedávna chráněn územním plánem Tanvaldu, teď už ale naštěstí vypadl, u Harachova bych řekl, že plánovaný obchvat běží po tomto koridoru

u Tanvaldu a pak přes Jizeru měly být dva obří mosty (u Tanvaldu by to vyšlo snad na 80 m)

I/65 k Jablonci bych řekl, že je polovina plánovaného čtyřpruhu, který se už nikdy nerealizuje (tedy pokud neprojde supersever R35)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od martini »

Ten odkaz na tu trasu se mi zobrazuje nějak špatně :-(
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od adamos »

u mě odkaz funguje, tady je zkrácená verze: http://www.mapy.cz/s/1Qep
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
MPMP
Příspěvky: 3278
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od MPMP »

adamos píše:u mě odkaz funguje, tady je zkrácená verze: http://www.mapy.cz/s/1Qep
... která nefunguje. :( mapy.cz zavedli krásné "vylepšení", které vrací chybu 500. Bohužel tento stav přetrvává již delší dobu a obávám se, že nějaké sdílení odkazů na mapy s vyznačenými trasami asi "vzalo za své" s přechodem na novou verzi.
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od mbmat »

Řešením jsou old mapy. Zakreslete to do nich prosím někdo, rád bych se taky kouknul :)
http://old.mapy.cz/
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od Bobek »

A co zkusit nějaké jiné zkracovadlo? http://tinyurl.com/3vrkvvu
Království a půl princezny za 511.
jannnn
Příspěvky: 752
Registrován: 16.3.2009 22:12:01

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od jannnn »

Komu to pořád nejde, tady jsem z toho udělal obrázek: r10.jpg
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od mbmat »

Díky jannnn :)
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od dd »

Té zrušené rezervy budeme v budoucnu litovat. R/D je asi zbytečné, ale kvalitní I, po které se dá jet 100 a bezpečně předjíždět by se tam hodila. I v Rakousku máte do většiny lyžařských středisek příjezd po dálnici + max. 20-30 km po slušné I, a to je považujeme za ekologické fanatiky.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od Lenny »

Nevím, nějak se mi to celé nezdá, v usnesení z 1963 byla řeč o dvoupruhu v úseku Turnov - PLR, nic jiného jsem k tomu neviděl, tak nevím odkud se vzal ten čtyřpruh...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
petrsida
Příspěvky: 207
Registrován: 14.8.2011 22:18:31

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od petrsida »

Díky za ten převod obrázku

čtyřpruh, zatím berte s rezervou, ale pamatuju si to ale jasně, táta tenkrát nadával, proč chtějí přes hory táhnout čtyřpruh, ale zeptám se ho na to, ve čtvrtek budu doma v Tanvaldu

jinak to že by si Harachov zasloužil pořádnou silnici, o tom žádná, 1/14 bývá v zimě dost děs

v tomhle koridoru by to dnes bylo ale zcela neprůchodné, samý soukromý pozemek, krajinářsky i z hlediska ochrany přírody šílené (od Tanvaldu celé v CHKO a NP), navíc v koridoru již v devadesátých letech postavili vodojem pro Šumburk, a tak by se dalo pokračovat

to co je potřeba je přeložka 1/14 po Tanvald, a pak už se to musí nějak protáhnout lokálními úpravami údolím

dohledám přesné zákresy do desítek map

ještě k reálnosti celé stavby

od konce osmdesátých let jsme měli na domě stavební úzávěru, a pozemky až do předchozího územního plánu byly vedené jako nezastavitelné, dokonce se na rozhraní 89/90 stavba vyměřovala (tehdy se mluvilo o stavbě do deseti let)
Naposledy upravil(a) petrsida dne 16.8.2011 23:26:14, celkem upraveno 1 x.
Max
Příspěvky: 324
Registrován: 11.5.2010 18:21:38
Bydliště: Praha

Re: Poloviční profil R10 :-)

Příspěvek od Max »

Treba to uvazovali jako dvoupruh s vyhledem na 2+2 neznamo kdy (a podle toho jak se to klikati na mape asi jako S 22,5/80 nebo neco takovyho).
Odpovědět

Zpět na „D10“