[D0] 513 Jesenice – Lahovice
[D0] 513 Jesenice – Lahovice
Dobrý den, Podle fotografií je těsně před spojením pravý most přez Vltavu s estakádou stavby 514 a odbočovací rampou. Víte někdo jak bude technicky řešeno napojení tělesa odbočovací rampy a mostního tělesa? Další sloup už tam žádný není vidět.
Děkuji
Děkuji
Re: 513
Asi nejlíp by ti odpověděl znalec stavby 513/414 kasme. Ale mám pocit, že ten pilíř kde se obě části setkávají, má dvojnásobnou tloušťku, takže se na něm obě části uloží na sanostatná ložiska a mezi nimi bude dilatace.
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Myslim, ze dotaz smeroval na tuhle zalezitost. Uprimne jsem na to take celkem zvedavy, vypada to, ze rampa bude k mostu proste "prilepena"
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Ano, právě na tuto část na fotografii jsem se ptal. Na Tělese mostu je vidět nějaké otvory - asi na předpínací lana.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
detail pravého boku pravého mostu v místě připojení rampy L
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.JPG.html
a druhá věc je napojení mostu přes Vltavu na most na MÚK Strakonická (SO205), kde jsou trošku jiné tvary... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.JPG.html
a druhá věc je napojení mostu přes Vltavu na most na MÚK Strakonická (SO205), kde jsou trošku jiné tvary... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
Video: most přes Vltavu
Na obřích „nohou“ roste u Prahy nejdelší most v ČR
http://www.novinky.cz/ekonomika/166579- ... -v-cr.html
No to je zas slátanina...
Text ve většinou o 514 a letecké záběry estakády tam nejsou skoro vůbec, ale asi 5x přelet nad mostem přes Vltavu. Zbytečně dlouhé...
Záběry jsou minimálně 14 dní staré, zatím jsem to blíže nezkoumal...
Ale jinak je to pěkné
http://www.novinky.cz/ekonomika/166579- ... -v-cr.html
No to je zas slátanina...
Text ve většinou o 514 a letecké záběry estakády tam nejsou skoro vůbec, ale asi 5x přelet nad mostem přes Vltavu. Zbytečně dlouhé...
Záběry jsou minimálně 14 dní staré, zatím jsem to blíže nezkoumal...
Ale jinak je to pěkné
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Mohl bych mít dotaz na někoho (kasme ) kdo byl na stavbě 513 v poslední době live, zda-li se skutečně most Hodkovice - Jesenice staví s šířkovým podjízdným profilem pro 4+4 pruhy, jak bylo řečeno, že se stavět bude? Jiného objektu kromě tělesa v úseku MÚK s D3 - Vestecký přivaděč by se tato šířková rezerva týkat neměla, pokud jsem správně...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Ví někdo jak to vypadá se slibovaným malým obchatem Jesenice (přeložka silnice II/101 jižně). Prý to má být součástí stavby 512, ale nikde není nic vykolíkováno,ani skrývka ornice.
Děkuji.
Děkuji.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Je to to ale most Hodkovice-Vestec, vypadá to,že tam místo jemartini píše:Mohl bych mít dotaz na někoho (kasme ) kdo byl na stavbě 513 v poslední době live, zda-li se skutečně most Hodkovice - Jesenice staví s šířkovým podjízdným profilem pro 4+4 pruhy, jak bylo řečeno, že se stavět bude? Jiného objektu kromě tělesa v úseku MÚK s D3 - Vestecký přivaděč by se tato šířková rezerva týkat neměla, pokud jsem správně...
Re: 513 Jesenice - Lahovice
No já jsem tam sice nebyl, ale můžu potvrdit, že projektová dokumentace obsahuje nejen tento most v plné šířce ale i zábor a zářez v plné šířce, akorát vozovky se klást nebudou. Krátká citace:
V dokumentaci DÚR a ve „Stanovisku k EIA“ uvedené stavby je citována podmínka umožnění výhledového připojení trasy dálnice D3 ke stavbě SOKP 513. Před křižovatkou s II/101 je ponechána uzemní rezerva pro budoucí osmipruh s tím, že připojovací a odbočovací pruhy MÚK přivaděče Vestec i křižovatky s II/101 jsou navrženy pro plný profil osmipruhu. Návrh mostních objektů je proveden též na výhledový stav.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Viz taky nove fotky na okruhprahy.cz, hned prvni obrazek:
Je tam videt, ze sirka mostu je velika i kdyz je bran temer kolmo na hlavni trasu:
Pak snimek devaty to ukazuje kolmo na most a tudiz je lepe videt sirka - vypada dostatecne:
Jinak fotka od kasmeho z 26.4. od MUK s II/101 smerem na Prahu ukazuje krasne tu neuveritelnou sirku zarezu:
Je tam videt, ze sirka mostu je velika i kdyz je bran temer kolmo na hlavni trasu:
Pak snimek devaty to ukazuje kolmo na most a tudiz je lepe videt sirka - vypada dostatecne:
Jinak fotka od kasmeho z 26.4. od MUK s II/101 smerem na Prahu ukazuje krasne tu neuveritelnou sirku zarezu:
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Podle mě budou nové vyasfaltované úseky podél stávající komunikace v provozu v době napojování stávající komunikace na nové finální komunikace k mostu, podobně jako to bylo u nadjezdu Točná...kuzzzma píše:Dobry den, mel bych dotaz jak bude řešena doprava v prubehu stavby MUK Břežany? Nyní jsou dva nove vyasfaltované useky podel stavajici komunikace, ale doprava na ne není prevedena? Jsou to tedy budouci vjetve k R1? To se mi vzhledem k trasovani nezda? Kort ten usek u Brezan. Novy asfalt smerem k pisnici je predpokladam pro primejsi sjezd z noveho mostu? Za odpoved pokud nekdo vi predem dekuji:-))
---
Letecké snímky 513 jsou (dle stavu stavby) z cca 19. 4. 2009
most Hodkovice Vestec: http://www.okruhprahy.cz/_file_store/150509135021.jpg
porovnejte veikost mostu s velikostí přítomných automobilů
Re: 513 Jesenice - Lahovice
no přeci pro zvířátka... :)Nosorožec píše:nevíte někdo, jaký je účel malého přesypaného tunelu před komořanskými portály?
Akorát to trošku pokazí MÚK s KOMOKO :(
už jsou v provozu...kuzzzma píše:Dobry den, mel bych dotaz jak bude řešena doprava v prubehu stavby MUK Břežany? Nyní jsou dva nove vyasfaltované useky podel stavajici komunikace, ale doprava na ne není prevedena? Jsou to tedy budouci vjetve k R1? To se mi vzhledem k trasovani nezda? Kort ten usek u Brezan. Novy asfalt smerem k pisnici je predpokladam pro primejsi sjezd z noveho mostu? Za odpoved pokud nekdo vi predem dekuji:-))
Re: 513 Jesenice - Lahovice
JJ už jsem je projel:-)) Jeste aby udělali přeložku na kruhač u 101, Z jílového je to někdy rano o nervy - připojení u současné křižovatky u Lidlu....kasme píše:no přeci pro zvířátka... :)Nosorožec píše:nevíte někdo, jaký je účel malého přesypaného tunelu před komořanskými portály?
Akorát to trošku pokazí MÚK s KOMOKO :(
už jsou v provozu...kuzzzma píše:Dobry den, mel bych dotaz jak bude řešena doprava v prubehu stavby MUK Břežany? Nyní jsou dva nove vyasfaltované useky podel stavajici komunikace, ale doprava na ne není prevedena? Jsou to tedy budouci vjetve k R1? To se mi vzhledem k trasovani nezda? Kort ten usek u Brezan. Novy asfalt smerem k pisnici je predpokladam pro primejsi sjezd z noveho mostu? Za odpoved pokud nekdo vi predem dekuji:-))
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.4.2009 22:22:44
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Vážení zdejší odboríci,
možná už to tady šlo, ale zajímalo by mně, zda jsou nějaké odhady, o kolik procent poklesne počet vozidel (a to zejména nad 12t) přes Barrandovský most po otevření jižní části R1 (tj. spojky D1-D5).
Já se obávám, že to na jižní spojce ani nepoznáme.
Předpokládám, že kamion od Hradce na Plzeň nadále pojede po jižní spojce a přes Barrandov.
Díky za odpověď.
možná už to tady šlo, ale zajímalo by mně, zda jsou nějaké odhady, o kolik procent poklesne počet vozidel (a to zejména nad 12t) přes Barrandovský most po otevření jižní části R1 (tj. spojky D1-D5).
Já se obávám, že to na jižní spojce ani nepoznáme.
Předpokládám, že kamion od Hradce na Plzeň nadále pojede po jižní spojce a přes Barrandov.
Díky za odpověď.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Studie na toto téma praví:
MO 2008: 110, z toho 15 nad 3,5t (tis. aut za 24h v obou směrech)
MO 2015: 84, z toho 4 nad 3,5t
R1 513 2015: 66, z toho 14 nad 3,5t
Takže na jednu stranu ve špičce bude MO stále zaplněná tak, že bez čekání neprojedete - město že. Ovšem ubydou ty šnůry tranzitujících kamionů, které jinudy nemohou a dneska je ten problém od Chodova po Ořech, mnohdy je problém na MO jen najet. A to je podstatné a R1 moc pomůže. Na MO ubyde 11 000 náklaďáků za den a to i přes to, že v součtu 3 000 přibude.
Kdo ale toto téma sleduje nebo zná situaci v Paříži atd., tak ví, že město bez kolon je bohužel utopie a to bychom mohli mít 4 okruhy ...
MO 2008: 110, z toho 15 nad 3,5t (tis. aut za 24h v obou směrech)
MO 2015: 84, z toho 4 nad 3,5t
R1 513 2015: 66, z toho 14 nad 3,5t
Takže na jednu stranu ve špičce bude MO stále zaplněná tak, že bez čekání neprojedete - město že. Ovšem ubydou ty šnůry tranzitujících kamionů, které jinudy nemohou a dneska je ten problém od Chodova po Ořech, mnohdy je problém na MO jen najet. A to je podstatné a R1 moc pomůže. Na MO ubyde 11 000 náklaďáků za den a to i přes to, že v součtu 3 000 přibude.
Kdo ale toto téma sleduje nebo zná situaci v Paříži atd., tak ví, že město bez kolon je bohužel utopie a to bychom mohli mít 4 okruhy ...
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.4.2009 22:22:44
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Díky, ale stále nerozumím jedné věci.
Studie počítá s nějakým nárůstem do r.2015 a to už se ale předpokládá, že bude komplet R1,
tudíž nechápu, kde se vezme těch 4000 nad 3,5t ?
Já měl na mysli spíše to, zda existuje statistika, kolik % kamionů jede D1-D5, protože jenom ty přeci zmizí z Barrandovského mostu po otevření 513.
A obávám se, že to není nijak významné číslo.
Studie počítá s nějakým nárůstem do r.2015 a to už se ale předpokládá, že bude komplet R1,
tudíž nechápu, kde se vezme těch 4000 nad 3,5t ?
Já měl na mysli spíše to, zda existuje statistika, kolik % kamionů jede D1-D5, protože jenom ty přeci zmizí z Barrandovského mostu po otevření 513.
A obávám se, že to není nijak významné číslo.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
na to výrazné číslo se můžeš každé ráno - dopoledne podívat na sjezdu u Kačerova / křížení D1-MO / kolona kamionů občas stojí až do Průhonic, k Chodovu takřka trvale.
pravdou je, že tranzit od HK a Liberce se do dokončení Běchovice-Jesenice nezmění
ten pro změnu stojí k lanovému mostu, variantně až na Černý most
pravdou je, že tranzit od HK a Liberce se do dokončení Běchovice-Jesenice nezmění
ten pro změnu stojí k lanovému mostu, variantně až na Černý most
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Bez hlavního proudu z D1 by ale ani tenhle tranzit tak daleko stát neměl, to by MO měl pobrat více méně plynule. Horší je, že ještě asi nebude možné odebrat semafor na Baranďáku, takže menší cukání a popojíždění asi zůstane. Hlavně ovšem doufám, že se nepřevede tento tranzit do trasy Spořilov > D1 > R1, to by ta poloMÚK na Spořilově nepobrala...Mike píše:na to výrazné číslo se můžeš každé ráno - dopoledne podívat na sjezdu u Kačerova / křížení D1-MO / kolona kamionů občas stojí až do Průhonic, k Chodovu takřka trvale.
pravdou je, že tranzit od HK a Liberce se do dokončení Běchovice-Jesenice nezmění
ten pro změnu stojí k lanovému mostu, variantně až na Černý most
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Jedině, že by zrušili odbočení z centra a do centra ve/ze směru Zahradní město.Standa píše:Bez hlavního proudu z D1 by ale ani tenhle tranzit tak daleko stát neměl, to by MO měl pobrat více méně plynule. Horší je, že ještě asi nebude možné odebrat semafor na Baranďáku, takže menší cukání a popojíždění asi zůstane. Hlavně ovšem doufám, že se nepřevede tento tranzit do trasy Spořilov > D1 > R1, to by ta poloMÚK na Spořilově nepobrala...Mike píše:na to výrazné číslo se můžeš každé ráno - dopoledne podívat na sjezdu u Kačerova / křížení D1-MO / kolona kamionů občas stojí až do Průhonic, k Chodovu takřka trvale.
pravdou je, že tranzit od HK a Liberce se do dokončení Běchovice-Jesenice nezmění
ten pro změnu stojí k lanovému mostu, variantně až na Černý most
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Ona by to hlavně nepobrala ta splítka nahoře u Agipu před OC Chodov, tam bejvá i teď docela husto. Připojováky krátký a rozhled mizernej.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
U toho OC Chodov je to dáno intenzitou dopravy na Chodovské radiále a Spořilovské spojce, těžko by to šlo udělat líp bez rozšíření začátku D1 na 4+4.jonáš píše:Ona by to hlavně nepobrala ta splítka nahoře u Agipu před OC Chodov, tam bejvá i teď docela husto. Připojováky krátký a rozhled mizernej.
Re: 513 Jesenice - Lahovice
To nevidím jako největší problém, horší je tan krátký připojovací pruh ze směru Zahradní město na Spořilovskou spojku a hned za ním odbočení na Spořilov, hojně využívané MHD. Asi by se tam musel dát semafor, alespoň na křížení Chodovské s odbočením do centra od ZM (on už tam takový polosemafor je kvůli odbočení tramvaje, takže by ho stačilo rozšířit) a další pro odbočení vlevo z Chodovské na ZM.Jarda Š. píše:Jedině, že by zrušili odbočení z centra a do centra ve/ze směru Zahradní město.Standa píše:...Hlavně ovšem doufám, že se nepřevede tento tranzit do trasy Spořilov > D1 > R1, to by ta poloMÚK na Spořilově nepobrala...
Re: 513 Jesenice - Lahovice
No, je tu ještě jedna možnost, je sjízdná i pro kamiony, a to dojet až na MÚK s magistrálou a tam to střihnout směr Brno. Je to sice skrz jednu úrovňovou křižovatku u depa a pěkně ostře ale je tam minimální provoz. Jako odlehčovací varianta pro osobáky určitě bohatě dostačující. A vyhnete se i tomu připojovacímu špuntu u OC Chodov... To dvoupruhové připojení na rampě P5-Brno (co by někdo mohl taky namítnout jako problém) by se mělo po zprovoznění jižní části R1 snad zrušit. (Tím "mělo" myslím, že je to žádoucí a ne že by se to chystalo).
Re: 513 Jesenice - Lahovice
Taky už jsem to párkrát použil při cestě na Spořilov, když se mi nepovedlo včas procpat mezi kamiony na Spořilovskou spojku, ale v současném provozu si tím člověk spíš pohorší - musí křížit připojovák z D1 od Brna, kde zpravidla stojí druhá souvislá kolona. Až tohle po otevření 512-514 opadne, možná to bude použitelné, ale pro kamiony asi moc ne, ta zatáčka (http://www.mapy.cz/#x=133182152@y=135782056@z=17@mm=FP) je opravdu hodně ostrá a DP budou asi taky proti.mapman píše:No, je tu ještě jedna možnost, je sjízdná i pro kamiony, a to dojet až na MÚK s magistrálou a tam to střihnout směr Brno. Je to sice skrz jednu úrovňovou křižovatku u depa a pěkně ostře ale je tam minimální provoz. Jako odlehčovací varianta pro osobáky určitě bohatě dostačující. A vyhnete se i tomu připojovacímu špuntu u OC Chodov... To dvoupruhové připojení na rampě P5-Brno (co by někdo mohl taky namítnout jako problém) by se mělo po zprovoznění jižní části R1 snad zrušit. (Tím "mělo" myslím, že je to žádoucí a ne že by se to chystalo).