MÚK Pelc-Tyrolka
MÚK Pelc-Tyrolka
Víte někdo jak bude přesně vypadat MÚK Pelc-Tyrolka po dostavbě Blanky?
Že zůstane neúplná je asi jasné, žádné zásadní stavební úpravy asi nebudou, nejvíše city-bloky, ale podle vizualizace to vypadá, že bude nadále povoleno levé odbočování na most Barikádníků. To bude ale docela masakr, hlavně bez Trojského mostu. Po jeho dostavbě pojede relace Blanka-Holešovice a zpět po Trojském mostě a to levé odbočování nebude potřeba. Ale do té doby pojede každý do východní části Holešovic přes Pelc-Tyrolku a vzhledem k rannímu ucpání mostu Barikádníků vznikne kolona až k tunelu a co pak s tím?
Nebo to bude zrušené a do Holešovic to půjde jen přes Letnou a postaru? Pak by ale bylo otázkou proč to vlastně stavíme bez Trojského mostu?
Že zůstane neúplná je asi jasné, žádné zásadní stavební úpravy asi nebudou, nejvíše city-bloky, ale podle vizualizace to vypadá, že bude nadále povoleno levé odbočování na most Barikádníků. To bude ale docela masakr, hlavně bez Trojského mostu. Po jeho dostavbě pojede relace Blanka-Holešovice a zpět po Trojském mostě a to levé odbočování nebude potřeba. Ale do té doby pojede každý do východní části Holešovic přes Pelc-Tyrolku a vzhledem k rannímu ucpání mostu Barikádníků vznikne kolona až k tunelu a co pak s tím?
Nebo to bude zrušené a do Holešovic to půjde jen přes Letnou a postaru? Pak by ale bylo otázkou proč to vlastně stavíme bez Trojského mostu?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Stavíme bez Trojského mostu? Však i na něj by mělo po novém roce dojít ... protože bez něj by se z Tróji, Kobylis, atd. nedalo dostat na Holešovice, jelikož levé odbočení by mělo být zrušeno..
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Buď bude Trojský most a nebo dočasně i levé odbočení, jiné řešení se asi nenabízí. Snad ten most stihnou, koneckonců "najednou" mají čas do 12/2012, do té doby (od 12/2011) pokud by byl samostatně uveden do provozu jen úsek U Vorlíků - Pelc-Tyrolka by to levé odbočení šlo vydržet.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No ona se Blanka vlastně staví aby se most neucpával, protože by měla odvést dle mého odhadu tak 30-40% zátěže ze směru Liberecká/Povltavská > Holešovičky > Argentinská> Veletržní. To samozřejmě bude kompenzováno částečně dopravou z Blanky do oblasti Holešovic, ale dál do centra bude výhodnější vyjet u Sparty a potom Letenským tunelem, do Libně potom Povltavskou. Takže proč by vznikla kolona ? Je k dispozici kvalifikovaná studie změny přepravních proudů ?Sch píše:...vzhledem k rannímu ucpání mostu Barikádníků vznikne kolona až k tunelu a co pak s tím?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Co to je za múk? vždyť tam jsou semafory...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Dominantní směr V Holešovičkách - Blanka je bez světel, v opačném směru sice úplně ne, ale i tak bych řekl že tohle by mohlo fungovat.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
To se někdo zfetoval, ne? Není to nějaký mezistav? Vždyť ta levá odbočení by s Trojským mostem vůbec neměla být potřeba.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
A to to přitom není kompletní, protože Povltavská (od Balabenky) - V Holešovičkách tam zakreslena není, přitom dneska ten pruh existuje a opačný směr zůstává. Ovšem naprosto nechápu, co na takovýchto komunikacích dělají ta místa pro cyklisty.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ten je tam zarovnaný cityblokama, u něj už někdo zjistil, že je to úplná blbost.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Zrovna ten má náhradu až Libeňskou spojkou.Bobek píše:Ten je tam zarovnaný cityblokama, u něj už někdo zjistil, že je to úplná blbost.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Takže tato křižovatka je finalní stav a nebo ne? Ten most nebude plnit takovou roli jako plní dnes... později bude plno lidí sjíždět na MO.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No na jihu jsme semafory zbourali, tak je preci musime nekam presunout. To by v tom byl cert, abychom na mestsky okruh aspon jedny nedali! (pravdepodobne uplne jedine aktivne pouzivane na cele planovane delce, ne?)FlakY` píše:Co to je za múk? vždyť tam jsou semafory...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No já nevím, jestli je kvůli těm pár lidem z pustin kolem Povltavské potřeba zachovávat tuhle okliku. Kór když to jde vzít Bulovkou.JirkaS píše:Zrovna ten má náhradu až Libeňskou spojkou.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Přestavba MÚK bude zjevně součástí až další fáze, tohle je snad jen plán na "dočasnou" úpravu DZ. Definitivní podoba MÚK asi závisí na variantě pokračování MO k Balabence, nepletu-li se, jsou stále ve hře dvě možnosti, takže se teď asi nic jiného udělat nedá. Ale vzhledem k datu zprovoznění Blanky 2014 je stále ještě možné, že se do té doby varianty vyjasní a šlo by už udělat něco definitivnějšího (tohle je opravdu dost opruz).
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tento směr se prý bude rušit, proto tam není zakreslený. Podle mě by se měl zrušit i směr od blanky na most Barykádníků, protože to můžu přejet po trojském mostě.JirkaS píše:A to to přitom není kompletní, protože Povltavská (od Balabenky) - V Holešovičkách tam zakreslena není, přitom dneska ten pruh existuje a opačný směr zůstává. Ovšem naprosto nechápu, co na takovýchto komunikacích dělají ta místa pro cyklisty.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No ještě mají 3 roky na to si to rozmyslet, toto je úlet.
První semafor od Blanky bude muset ve špičce pouštět velmi dlouhou zelenou, aby se kolona nenatáhla až do Blanky. Druhý semafor už na tom bude líp, velká část provozu pojede do Holešoviček. Přesto by sjezd z mostu Barikádníků do Povltavské mohl mít připojovací pruh na úkor průběžného pro MO, který po 100m stejně končí, provoz od MO bude velmi silný a nájezd bude obtížný a nehody nebudou neobvyklé.
Povltavská bude muset pojmout velké množství dopravy, proto by byl dobrý zákaz levých odbočení do/z Bulovky, ideálně úplné zaslepení. Náhradní trasa existuje a není o tolik delší.
První semafor od Blanky bude muset ve špičce pouštět velmi dlouhou zelenou, aby se kolona nenatáhla až do Blanky. Druhý semafor už na tom bude líp, velká část provozu pojede do Holešoviček. Přesto by sjezd z mostu Barikádníků do Povltavské mohl mít připojovací pruh na úkor průběžného pro MO, který po 100m stejně končí, provoz od MO bude velmi silný a nájezd bude obtížný a nehody nebudou neobvyklé.
Povltavská bude muset pojmout velké množství dopravy, proto by byl dobrý zákaz levých odbočení do/z Bulovky, ideálně úplné zaslepení. Náhradní trasa existuje a není o tolik delší.
to SCH
Bohuzel tahle nekonecna stavba ukazuje nasledujici : 1. cesi nejsou schopni organisovat takovehle projekty 2. MO v teto oblasti uplna zbytecnost (mozna mohl koncit jen na letne) 3. z podobnych akcich se stane totalni rozkradacka
A pritom by na ten dnesni provoz stacilo dostavet R1/511 a propojit D8-Vysocastangenta-R1
Vyhledove nevypada, ze Cechaj bude ekonomicky tygr a pribude hodne aut.
A pritom by na ten dnesni provoz stacilo dostavet R1/511 a propojit D8-Vysocastangenta-R1
Vyhledove nevypada, ze Cechaj bude ekonomicky tygr a pribude hodne aut.
Re: to SCH
no nevim, kdyby MO končil na Letné tak by se dělo co? Asi totální kolaps.dobrenz píše:Bohuzel tahle nekonecna stavba ukazuje nasledujici : 1. cesi nejsou schopni organisovat takovehle projekty 2. MO v teto oblasti uplna zbytecnost (mozna mohl koncit jen na letne) 3. z podobnych akcich se stane totalni rozkradacka
A pritom by na ten dnesni provoz stacilo dostavet R1/511 a propojit D8-Vysocastangenta-R1
Vyhledove nevypada, ze Cechaj bude ekonomicky tygr a pribude hodne aut.
@medvid
jeste pred 7 lety to koncilo na Brevnove a provoz okay. Bez vetsich komplikaci. Celkove cesty na sever PRag a do Sudet jsou PRIO2 - malo obyvatel v severni Prag a v Sudetech si nakradou v miste, takze nemusi nikam jezdit viz dnesni noviny Proste silnice dalnice v cechaj je ulet
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Vyřešit by to samozřejmě šlo pro všechny směry, ale museli by tam postavit na břehu řeky dalšího vemblouda čínskýho střihu. Mmch s dosavadní "normální" obslužnou komunikací mezi PT a Trojskou se nepočítá? Nějak ji v tom plánku nevidim.
Re: to SCH
Vypadá to, že nám Dobronín začíná po vzoru svých milovaných Helmutů nějak zelenat! Za nějakou dobu se od něj třeba dozvíme, že dálnice vlastně nejsou potřeba vůbec ...dobrenz píše:Bohuzel tahle nekonecna stavba ukazuje nasledujici : 1. cesi nejsou schopni organisovat takovehle projekty 2. MO v teto oblasti uplna zbytecnost (mozna mohl koncit jen na letne) 3. z podobnych akcich se stane totalni rozkradacka
A pritom by na ten dnesni provoz stacilo dostavet R1/511 a propojit D8-Vysocastangenta-R1
Vyhledove nevypada, ze Cechaj bude ekonomicky tygr a pribude hodne aut.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Možná bude zatím až od MÚK s Trojským mostem, ale stejně se tam něco bude muset udělat, už kvůli budovám v bezprostředním okolí MÚK Pelc-Tyrolka.jonáš píše:Vyřešit by to samozřejmě šlo pro všechny směry, ale museli by tam postavit na břehu řeky dalšího vemblouda čínskýho střihu. Mmch s dosavadní "normální" obslužnou komunikací mezi PT a Trojskou se nepočítá? Nějak ji v tom plánku nevidim.
@Standa/to ja jsem Gruen furt
Ale nezapomen ze germanskz Gruen jsou 60x rychlejsi nez czech bordelari a je fakt, ze pokud se nepripojime k Rakousku tak ten PRags Ring nebude hotov nikdy. Skoda zesme to Rakousko rozbili
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Předpokládám, že až se dostaví žást Pelc-Tyrolka <-> Balabenka, že se dodělá pořádné MÚK a zmizí ty odbočky a přechod pro chodce a cyklopruhy a podobné věci.Standa píše:Možná bude zatím až od MÚK s Trojským mostem, ale stejně se tam něco bude muset udělat, už kvůli budovám v bezprostředním okolí MÚK Pelc-Tyrolka.jonáš píše:Vyřešit by to samozřejmě šlo pro všechny směry, ale museli by tam postavit na břehu řeky dalšího vemblouda čínskýho střihu. Mmch s dosavadní "normální" obslužnou komunikací mezi PT a Trojskou se nepočítá? Nějak ji v tom plánku nevidim.