I/68 Hrádek, průtah

Třanovice (D48) – Třinec – Jablunkov – Slovensko
Odpovědět
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od mapman »

U Bystřice má být MÚK, to by mělo stačit...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10772
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Lenny »

Takže stávající úrovňová křižovatka Hrádek s II/474 bude zrušena bez náhrady? Ono je to docela logické s ohledem na vzdálenosti mezi křižovatkami.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mario
Příspěvky: 877
Registrován: 23.3.2009 16:36:20
Bydliště: Kly

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Mario »

Tak jsem jel po této silnici směr Žilina a teda fakt mě nemile přakvapila. Přehnaně řečeno mi to připomínalo jízdu po staré D1. Spáry drncaly, celkově na zbroušení, tak snad s tím něco udělají..
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Majkii »

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3396

Robert Borski uvedl, že obec bude na jaře požadovat opakované měření, protože zimní měření neodpovídá normě. A upozornil, že se bojuje za to, aby se na nové silnici snížila povolená rychlost na 70 kilometrů za hodinu, byť se to motoristům nebude líbit. K tomuto návrhu se kloní i investor, tedy Správa železniční dopravní cesty (SŽDC). Její mluvčí Pavel Halla ve čtvrtek potvrdil, že úřady již zahájily řízení k trvalému omezení rychlosti na silnici I/11 v Hrádku, a to na podnět SŽDC.

Jestli to myslí vážně, tak je potom nějaký průtah za miliardu skoro zbytečný...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od viky »

No zbytečný určitě není.
Ale v každém případě byla chyba do průtahu dávat CB kryt kvůli hlučnosti,to je zásadní problém.
Kdyby tam byl asfalt,s největší pravděpodobností by žádný problém nebyl.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10772
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Lenny »

CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od dvs »

Lenny píše:CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.
Pokud srovnáváme běžné povrchy tak to platí. ale tichý asfalt jako na 5. května v CB asi nejde. Jak jsem ale četl ten článek, tak problém je možná v tom, že stěnou na jedné straně se to odrazilo na druhou. Navíc se mi libí, že mi chybí vyjádření silnic - ŘSD, tam se cituje jenom SŽDC a to jsou železnice.
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od viky »

Lenny píše:CB povrch nemusí být hlučnější než AB povrch, záleží na jeho povrchové úpravě.
No obávám se,že kromě pražského okruhu tohoto kritéria žádný CB povrch u nás nedosahuje.
bumbik
Příspěvky: 7942
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od bumbik »

Tak téměř vyřešeny problémy s hlukem:
http://fm.denik.cz/zpravy_region/obyvat ... 21204.html
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Robert
Příspěvky: 257
Registrován: 17.12.2009 19:40:38
Bydliště: Jablunkovsko

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Robert »

rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od rumpeak »

Robert píše:Tak nám náš pan senátor Gawlas rozohnil místní starosty:

http://fm.denik.cz/zpravy_region/prou-s ... 50425.html

http://fm.denik.cz/zpravy_region/plan-n ... 50422.html
Palkovská si mne ruce, že 4 pruh v Třinci bude, ale dál ať si jezdí na koních. Severní Morava jednoznačně potřebuje 4 pruhové spojení s Žilinou a přes Makov to asi to pravé ořechové nebude (nehledě na tranzit Hyundai - KIA). Nehledě na to, že tady stačí dostavět další 2 pruhy na cca 10km cesty, navíc pro 4 pruh připravené (mosty na obchvatu Jablunkova, rezerva místa v Hrádku atd. Přes Bumbálku by se v podstatě musel postavit úplně nový úsek kompletně v 4 pruhu od Frýdlantu nad Ostravicí do Bytče, navíc se spoustou několikakilometrových tunelů (pod Smrkem (kvůli vodnímu zdroji Šance, pod Bumbálkou a mezi Makovem a Bytčou) - ekonomicky naprostý nesmysl. Takže paní Palkovská, vzbuďte se a přestaňte myslet tak nějak po Třinecku.
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od evilcleaner »

jako mít čtyřpruh na hranice se slovenskem by byl luxus, ale proč by se to mělo stavět v situaci kdy je celá trasa z hrádku s múk, bez jediného rychlostního omezení (vyjma úsek před hranicemi a dočasné úrovňové křižovatky v hrádku), kapacitně dostačující, když ve zbytku republiky je spousta míst kde je dopravní situace katastrofální, když zůstaneme na východu republiky tak třeba ValMez, F-M, několik jiných staveb na I/11 (obchvaty opavy, komárova, průtah ostravou).

chyba je že se neudělal průtah hrádku na plný profil, dál by to byl už luxus, pro který není ekonomické opodstatnění.

samozřejmě ale jsem pro to aby možnost dostavby byla v budoucnu zachována (až to bude potřeba)
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od rumpeak »

evilcleaner píše:jako mít čtyřpruh na hranice se slovenskem by byl luxus, ale proč by se to mělo stavět v situaci kdy je celá trasa z hrádku s múk, bez jediného rychlostního omezení (vyjma úsek před hranicemi a dočasné úrovňové křižovatky v hrádku), kapacitně dostačující, když ve zbytku republiky je spousta míst kde je dopravní situace katastrofální, když zůstaneme na východu republiky tak třeba ValMez, F-M, několik jiných staveb na I/11 (obchvaty opavy, komárova, průtah ostravou).

chyba je že se neudělal průtah hrádku na plný profil, dál by to byl už luxus, pro který není ekonomické opodstatnění.

samozřejmě ale jsem pro to aby možnost dostavby byla v budoucnu zachována (až to bude potřeba)
To jako, že by D5 za Plzní směr Rozvadov měla mít jen 2 pruhy, protože za Plzní na to nejsou intezity, nebo D8 přes Krušné hory v 2 pruhu, protože na to za Ústím nejsou intenzity? To jako souvislé 4 pruhové spojení 2 států na 10km uděláme ve 2 pruzích, protože na těch 10km na to nejsou intenzity???
seque
Příspěvky: 201
Registrován: 15.7.2010 22:08:55

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od seque »

A ještě pozor na vodní cestu Vah - Odra která jednou půjde souběžně, takže toho místa tam bude ještě míň,,, :kladivo:
Segue 1.4 tce Grand Scenic
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od martini »

Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Robert
Příspěvky: 257
Registrován: 17.12.2009 19:40:38
Bydliště: Jablunkovsko

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Robert »

martini píše:Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...
No ... Gawlas ustřelil i neustřelil ...
Pravda je asi taková, že Sventek chce být po Gawlasovi senátorem (když už to Staňovi nevyšlo) a tak se na Třinecku a Jablunkovsku rozjíždí předvolební politický boj. Na Gawlasa nemohou nějak nic najít a tak mu jdou po krku jak se dá ... Kromě starosty Hrádku by ostatní starostové neměli proti rozšíření cesty námitek, starosta Mostů by na tom mohl i získat, kdyby si vydupal sjezd do centra obce u sjezdovky a hotelu (naprosto nereálné) nebo alespoň sjezd u hranice SK. Ale celé sdružení starostů Jablunkovska se postavilo za starostu Starého Jablunkova a především za p. Sventka bez ohledu na jeho vlastní nedávnou minulost a hlavně na budoucnost rozvoje cestovní sítě v regionu. Uvedení do provozu úseku D3 Svr-Ska nic nevyřeší, stále bude chybět úsek S69 Przybędza-Milówka a dokud nebude tento úsek postaven, Poláci si tam tranzit kamionů nepustí ...
Ťok má pravdu: I/11 by si zasloužila čtyřpruh až na slovenskou hranici. Borski pravdu nemá - aut bude stále přibývat. Po vybudování obchvatu Jablunkova se zdálo, že na Rynku bude klid a auto projede jen občas. Dnes je intenzita stejná jako před dobou předobchvatovou - kdyby nebyl obchvat, přes Rynek by se sunuly souvislé kolony aut a kamionů ...Howgh !
rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od rumpeak »

Robert píše:
martini píše:Vah - Odra byl kompletně zrušen požadavek na území ochranu v PÚR, následně to půjde ven i ze ZÚR a ÚP obcí... Co se týče čtyřpruhu od Hrádku dál, je to s ohledem na dosahované a predikované intenzity aktuálně nesmysl začít sledovat (dostavba by se musela od začátku projednávat jako novostavba). Až se ukáže jak se reálně rozloží intenzity po dostavbě našich čtyřpruhů a SK/PL D3/S69, budeme se možná bavit co dál... Gawlas ustřelil a ministr mu na to bohužel z neznalosti věci nalétl...
No ... Gawlas ustřelil i neustřelil ...
Pravda je asi taková, že Sventek chce být po Gawlasovi senátorem (když už to Staňovi nevyšlo) a tak se na Třinecku a Jablunkovsku rozjíždí předvolební politický boj. Na Gawlasa nemohou nějak nic najít a tak mu jdou po krku jak se dá ... Kromě starosty Hrádku by ostatní starostové neměli proti rozšíření cesty námitek, starosta Mostů by na tom mohl i získat, kdyby si vydupal sjezd do centra obce u sjezdovky a hotelu (naprosto nereálné) nebo alespoň sjezd u hranice SK. Ale celé sdružení starostů Jablunkovska se postavilo za starostu Starého Jablunkova a především za p. Sventka bez ohledu na jeho vlastní nedávnou minulost a hlavně na budoucnost rozvoje cestovní sítě v regionu. Uvedení do provozu úseku D3 Svr-Ska nic nevyřeší, stále bude chybět úsek S69 Przybędza-Milówka a dokud nebude tento úsek postaven, Poláci si tam tranzit kamionů nepustí ...
Ťok má pravdu: I/11 by si zasloužila čtyřpruh až na slovenskou hranici. Borski pravdu nemá - aut bude stále přibývat. Po vybudování obchvatu Jablunkova se zdálo, že na Rynku bude klid a auto projede jen občas. Dnes je intenzita stejná jako před dobou předobchvatovou - kdyby nebyl obchvat, přes Rynek by se sunuly souvislé kolony aut a kamionů ...Howgh !
nehledě na argumentaci, že 4 pruh v Hrádku nechce ani jeden obyvatel. Z jednoho obyvatele Hrádku, kterého znám ho chce 100% jeho těla a to mi říkal, že ho tam chtějí všichni. Samozřejmě to asi nebude 100% obce, ale rozhodně ani 100% obce bnení proti 4 pruhu. Je jasné, že 4 pruh budou chtít lidé tím víc, čím dál od něho bydlí.
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od evilcleaner »

asi nejsem jediný, kdo si všiml postupné degradace CB povrchu na tomto úseku, i při cestovní rychosti jsou již dobře vidět některé prasklé desky, nerozumím proč se to nereklamuje (resp nereklamovalo, protože záruka už je asi pryč).

nicméně k probíhající diskuzi o vedlejším vlákně k obchvatu třince - vzhledem k tomu, že se tu bude muset vozovka udělat spíše dříve než později znovu (20 let podle mě nedožije), tak by nebylo od věci ten tolik diskutovaný čtyřpruh připravit (a postavit). vzhledem k délce přípravy dopravní infrastruktury je nejvyšší čas začít :D
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Robert
Příspěvky: 257
Registrován: 17.12.2009 19:40:38
Bydliště: Jablunkovsko

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Robert »

No jo, ale to by pak p. starosta Hrádku volby v obci nevyhrál ...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10772
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Lenny »

Příčné schéma rozšíření na čtyřpruh z EIA.
Přílohy
pricny rez-3-schema.jpg
pricny rez-3-schema.jpg (88.51 KiB) Zobrazeno 19054 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
evilcleaner
Příspěvky: 1067
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od evilcleaner »

kde je vůle, tam je cesta - doslova. prostor by šlo zde ušetřit, vzhledem k situování většiny průtahu v přímé, i zúžením SDP z 3,0m na 1,3 při použití svodidla NJ. trochu do toho vstupuje i kanalizace kvůli jednostrannému sklonu vozovky, ale to není nic co by nějaká liniová vpusť v SDP nevyřešila.

nicméně, je krásné snít, ale než by došlo na dostavbu tohoto, tak to už auta asi v té době budou zakázána :mrgreen:
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
generix
Příspěvky: 140
Registrován: 23.1.2010 8:27:51

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od generix »

kvalita CB povrchu je kalamita, ze strany od Bystřice je dlouhá prasklina s cca 5cm (hrubým odhadem od oka při pomalé jízdě) vysokým odskokem desek, trhliny jsou po celé délce stavby, začínají házet přechody CB-AB na mostech, jsem zvědav kdy a jak to chcou řešit...
Robert
Příspěvky: 257
Registrován: 17.12.2009 19:40:38
Bydliště: Jablunkovsko

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od Robert »

Mohu potvrdit, přechody CB-AB na mostech jsou už nebezpečné. Asfaltové hrboly na přechodu mezi CB-AB, uprostřed vyjetých kolejí, jsou odhadem 6-7 cm vysoké a kdo si šikovně nenajede, pocítí na podvozku děsnou ránu. Dočasně by pomohlo jejich zfrézování.
A to se zdálo, že věčné výluky a opravy cesty na úseku Jablunkov-Třinec konečně skončí ... opět se můžeme těšit na kyvadlovou dopravu při opravách na tomto přetíženém úseku.
filipino
Příspěvky: 187
Registrován: 25.12.2015 23:59:41

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od filipino »

prasklina je tam hrozná, čekal jsem, že ji budou opravovat před otevřením přeložky, jelikož se dá ještě jednoduše svézt doprava přes hrádek a rovnou na most. jestli to budou dělat až to otevřou bude to děs...

O kterých mostech průtahu mluvíte? povrch krom prasklin se mi zdá OK. jiná věc je obchvat jablunkova a mostů.

Ale pořád ty přechody nemají na ještě donedávna katastrofální skoky na D48 těšín f-m a zpět. I tak neopravili všechny a dá se tam solidně skákat...
generix
Příspěvky: 140
Registrován: 23.1.2010 8:27:51

Re: I/11 Hrádek – průtah

Příspěvek od generix »

filipino píše:prasklina je tam hrozná, čekal jsem, že ji budou opravovat před otevřením přeložky, jelikož se dá ještě jednoduše svézt doprava přes hrádek a rovnou na most. jestli to budou dělat až to otevřou bude to děs...
O kterých mostech průtahu mluvíte? povrch krom prasklin se mi zdá OK. jiná věc je obchvat jablunkova a mostů.
Ale pořád ty přechody nemají na ještě donedávna katastrofální skoky na D48 těšín f-m a zpět. I tak neopravili všechny a dá se tam solidně skákat...
Prasklina se zdá (asi ta o které všichni mluvíme, jinak je jich tam víc- 10?, ty zatím drží), že se zvětšuje den ze dne, vypadá to, že se i ta deska láme, jinak ty hupy na mostech (spíše mostcích přes místní komunikaci a vodoteč) nejsou tak strašné jako na D48, ale jsou tam.
Odpovědět

Zpět na „I/68“