[D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
[D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Dobrý den,
rád bych se zeptal na šířkové uspořádání části PO 518 a 519. Na stránkách okruhprahy.cz se píše, že budou v profilu S 27,5 s přípravou na S 34. Na animacích je všude ale vidět šestipruhová komunikace. Na stránkách dálnice-silnice.cz se zase píše pouze o profilu S 34.
Jak budou tedy úseky po otevření široké?
Děkuji
M.
rád bych se zeptal na šířkové uspořádání části PO 518 a 519. Na stránkách okruhprahy.cz se píše, že budou v profilu S 27,5 s přípravou na S 34. Na animacích je všude ale vidět šestipruhová komunikace. Na stránkách dálnice-silnice.cz se zase píše pouze o profilu S 34.
Jak budou tedy úseky po otevření široké?
Děkuji
M.
Re: 518, 519
Pokud se nepletu, tak v textu územního rozhodnutí už je změna a stojí tam, že 6ti pruh (S34) bude v úseku Ruzyně - Chabry (nebo Čimice?) a zbytek po Březiněves bude S27,5 s rezervou na S34.
Re: 518, 519
Díky.
Stejně mi přijde, že PO bude nejvytíženější komunikací v zemi a třípruh by měl být standard po celých 83 km. Co se týče úseků 513 a 514, tam už se s tím nic neudělá. Proč má být ale šestipruh od Ruzyně po Chabry a od Chaber po D8 jen čtyřpruh? Troufám si tvrdit, že vytíženost bude mezi D8 a R7 přibližně v celém úseku stejná!
Co se týče úseku R7-odb. Evropská ul., tady se snad plánuje osmipruh.
Stejně mi přijde, že PO bude nejvytíženější komunikací v zemi a třípruh by měl být standard po celých 83 km. Co se týče úseků 513 a 514, tam už se s tím nic neudělá. Proč má být ale šestipruh od Ruzyně po Chabry a od Chaber po D8 jen čtyřpruh? Troufám si tvrdit, že vytíženost bude mezi D8 a R7 přibližně v celém úseku stejná!
Co se týče úseku R7-odb. Evropská ul., tady se snad plánuje osmipruh.
Re: 518, 519
Ve vydaném ÚR nebo v nějakém oficiálním (rozumnějte ne od O.S.) vyjádření stojí, že se doporučuje, vzhledem k předpokládánému pozdějšímu termínu zahájení provést celou stavbu rovnou jako šestipruh, k čemuž nejspíš dle dostupných informací i dojde, až se jednou podaří ty nekončící spory prolomit.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 518, 519
Přesně tak to bude, ještě se tam píše, že některé uséky vyhovují uspořádání 2 x 4 pruhy, ale to bude na úkor odstavného pásu, jestli jsem to dobře pochopil.martini píše:Ve vydaném ÚR nebo v nějakém oficiálním (rozumnějte ne od O.S.) vyjádření stojí, že se doporučuje, vzhledem k předpokládánému pozdějšímu termínu zahájení provést celou stavbu rovnou jako šestipruh, k čemuž nejspíš dle dostupných informací i dojde, až se jednou podaří ty nekončící spory prolomit.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 518, 519
Ano, částečný čtyřpruh, tedy resp. prodloužení připojovacích/odpojovacích pruhů nad normovanou délku na úkor odstavného pruhu má být na mostě přes Vltavu a v tunelu pod Suchdolem. Jedná se tedy o plynulejší připojení/odpojení na/z MÚK Rybářka.Lenny píše:Přesně tak to bude, ještě se tam píše, že některé uséky vyhovují uspořádání 2 x 4 pruhy, ale to bude na úkor odstavného pásu, jestli jsem to dobře pochopil.martini píše:Ve vydaném ÚR nebo v nějakém oficiálním (rozumnějte ne od O.S.) vyjádření stojí, že se doporučuje, vzhledem k předpokládánému pozdějšímu termínu zahájení provést celou stavbu rovnou jako šestipruh, k čemuž nejspíš dle dostupných informací i dojde, až se jednou podaří ty nekončící spory prolomit.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
518-9 Co se děje?
Zdravím všechny diskutující, zajímalo by mě co se momentálně děje okolo staveb R1 518, 519. Jestli se řeší nějaké odvolání nebo se zpracovává nějaká změna.
Po divokých výkřicích pana Ratha diskuze nějak utichla. Díky Petr
Po divokých výkřicích pana Ratha diskuze nějak utichla. Díky Petr
Re: 518-9 Co se děje?
Podle mého je to teď ve stavu, kdy MMR řeší odvolání účastníků proti vydanému územnímu rozhodnutí a zároveň Praha znovu projednává soudem zrušenou změnu územního plánu Z1000/00. Ale máte pravdu, je nějak ticho po pěšině...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 518-9 Co se děje?
Po delší době zase propaganda SS v pořadu Nedej se: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... 2-nedej-se
Nejlepší jsou ty soudy v posledních cca 2 minutách...
Nejlepší jsou ty soudy v posledních cca 2 minutách...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 518-9 Co se děje?
Včera jsem jel z Proseka na letiště Ruzyně. Kvůli uzavírce Veletržní přes průmyslový okruh, Jižní spojku a dál po okruhu. Z Proseka na Slivenec to trvalo hodinu deset. Po postavené části okruhu ze Slivence na Ruzyň jenom 10 minut. Když si člověk uvědomí, že kdyby existovala severní číst okruhu, byl bych na letišti do 20 minut a najel bych o několik desitek km méně, bylo mi k pláči
Nechápu, proč v tomhle státě je prosaditelnost veřejného zájmu tak složitá a proč může lokální sobecký zájem pár obyvatel Suchdola znepříjemňovat život desítkám tisíc lidí
Nechápu, proč v tomhle státě je prosaditelnost veřejného zájmu tak složitá a proč může lokální sobecký zájem pár obyvatel Suchdola znepříjemňovat život desítkám tisíc lidí
Re: 518-9 Co se děje?
Těch 20 minut jste ale počítal po variantě SS, ne ?
Po J tak max 12 minut... (i když 80 km/h v tunelech se bude muset dodržovat).
Po J tak max 12 minut... (i když 80 km/h v tunelech se bude muset dodržovat).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 518-9 Co se děje?
Hurá a zase hurá. Konečně se to pohnulo a vládnutí úřednické vlády přece jen dostalo smysl. Kéž by to ještě premiér Fischer dotáhnul s Havránkovou. A všichni škodiči typu hejla, kužvarta, macáka: táhněte do pr. a už tam zůstaňte
Re: 518-9 Co se děje?
Tak jsem shlédl to "Nedej se" a musím napsat, že takové množství slintů a polopravd se vidí málokdy.
1) - kritizovaný přivaděč Rybářka - Ve velké části je pod zemí, stavěný pravděpodobně pomocí Milánských stěn (hlavně pod ulicí Na Rybářce). Ven kouká jen a pouze u napojení na Kamýckou a u MUK s okruhem.
2) - samotná MUK je z podstaty vedení okruhu po dvoupatrovém mostě částečně zakrytá a to, co kouká, je pouze v zahrádkářské kolonii, které dnes Magistrát kolem centra stejně intenzivně hubí (viz případ Střešovice a Veleslavín, u Buštěhradky). Zásah max. 100 lidí a ještě pro ně ne životně důležitě. Okruh ale potřeba je, jinak se Kulaťáku a Blance v dnešní stopě neuleví.
3) - Nevím, jak staré jsou domy na Výhledech, ale moc přes 55 let to nebude (letecké snímkování). Okruh je v trase skrz dnešní Suchdol, teda pokud vím, plánován minimálně od předválečné republiky (což je let cca 80). To, že si pozdější majítelé nezjistili, že tam má něco takového být a pak se diví, je jen a pouze jejich problém. Navíc díky tomuhle sídlišti tam vzniká menší hrb. Ale jo, už to tam stojí a nějak se to tam seskládat musí. Z MUK Výhledy na ně kouká jen a pouze část ramene přivaděče - zbytek je v zářezu.
4) - Vést okruh Ss variantou je naprostá krávovina, kterou se snažili diktovat i poměrů neznalí bruselští byrokraté (brát jako střed vnitřního centra Pražský hrad je totální blbost a díky Jižáku dnes vycentrování vychází někam na Mírák). Praha NENÍ centricky rozrostlá a ani nemůže - bo minimálně přírodní podmínky. Ukažte mi nějaké hlavní město s podobnou morfologií a minulostí - bude na tom podobně (nemusí být ani hlavní - viz rozrůstání třeba Plzně, KV, Ústí...). Další důvod je čas - při jízdě mezi R6 a R10 po J variantě to projedu za nějakých 25 minut. Při Ss jsme na minutách cca 45!!! Ještě markantnější je ten rozdíl při užití pouze R7 a D8 (10-15 vs 25-35)... Jihem mi podobná cesta mezi R6 a R10 trvá kolem hodiny a čtvrt, když se to nepodělá. (časy jsou odhadovány)
5) - Na Ss není dost podkladů a ty by stály kopec dalších peněž (J je již minimálně 3x dokončená, co se podkladů po různých změnách týče) a lidí, kteří budou řvát, je daleko více. Navíc vzniká potřeba u toho Suchdola Vltavu stejně přemostit a ten most opět stáhne tu dopravu, co by jinak měla dle plánů jet po okruhu. A pak si lze jen s obtížemi představit šinoucí se dopravu po stávající síti skrz Suchdol, Bohnice a Kobylisy. Místní by vás taktéž nepochválili - ony ty problémy s tramvají do Bohnic bohatě stačí...
6) - Přírodní parky kolem Vltavy jsou v podstatě kontinuální, tedy pokud je nepřeruší zástavba. Takže J sice sekne Zámky, ale náhradní most by pravěpodobně šel do Drahaně-Troji či Podhoří a okruh by líznul jih Větrušické rokle. To, že přes PP Dolní Povltaví (ten je zastřešuje) musíte v každém případě projít, je zcela bez keců. Takže to tam musí zákontě dopadnout jako v Hladkých Životicích na D1, kde prostě vesnici přemosťují (a tam navíc jde o lidi a ne pouze o zvířátka a kytičky).
Jak zatopit Hejlovi a tamnímu štábu, aby už nezdržovali?
Suchdol, jakožto MČ a trvalá součást Prahy má jednu smůlu - o různich dotacích na cokoliv nad rámec zákonných peněz na provoz rozhodují HLAVNĚ na Mariánském nám. (Ale nevím, jak moc ještě závisí na Praze 6, aby ji ona prachy nepřiklepávala, avšak si myslím, že by nebyl pro Béma problém se s Chalupou dohodnout.) Takže řešení je jednoduché. Prostě jim ustřihnout finance zamítáním dotací na cokoliv nad částky dané zákony. A navíc tyto peníze vzápětí přiklepávat do Kolovrat, Uhříněvsi, Dubečku a spol., kde byla vůle dohodnout se a k 511 tak není takovýto odpor. Jsem zvědav, jak dlouho vydrží Suchdol fungovat s takto obraným rozpočtem.
1) - kritizovaný přivaděč Rybářka - Ve velké části je pod zemí, stavěný pravděpodobně pomocí Milánských stěn (hlavně pod ulicí Na Rybářce). Ven kouká jen a pouze u napojení na Kamýckou a u MUK s okruhem.
2) - samotná MUK je z podstaty vedení okruhu po dvoupatrovém mostě částečně zakrytá a to, co kouká, je pouze v zahrádkářské kolonii, které dnes Magistrát kolem centra stejně intenzivně hubí (viz případ Střešovice a Veleslavín, u Buštěhradky). Zásah max. 100 lidí a ještě pro ně ne životně důležitě. Okruh ale potřeba je, jinak se Kulaťáku a Blance v dnešní stopě neuleví.
3) - Nevím, jak staré jsou domy na Výhledech, ale moc přes 55 let to nebude (letecké snímkování). Okruh je v trase skrz dnešní Suchdol, teda pokud vím, plánován minimálně od předválečné republiky (což je let cca 80). To, že si pozdější majítelé nezjistili, že tam má něco takového být a pak se diví, je jen a pouze jejich problém. Navíc díky tomuhle sídlišti tam vzniká menší hrb. Ale jo, už to tam stojí a nějak se to tam seskládat musí. Z MUK Výhledy na ně kouká jen a pouze část ramene přivaděče - zbytek je v zářezu.
4) - Vést okruh Ss variantou je naprostá krávovina, kterou se snažili diktovat i poměrů neznalí bruselští byrokraté (brát jako střed vnitřního centra Pražský hrad je totální blbost a díky Jižáku dnes vycentrování vychází někam na Mírák). Praha NENÍ centricky rozrostlá a ani nemůže - bo minimálně přírodní podmínky. Ukažte mi nějaké hlavní město s podobnou morfologií a minulostí - bude na tom podobně (nemusí být ani hlavní - viz rozrůstání třeba Plzně, KV, Ústí...). Další důvod je čas - při jízdě mezi R6 a R10 po J variantě to projedu za nějakých 25 minut. Při Ss jsme na minutách cca 45!!! Ještě markantnější je ten rozdíl při užití pouze R7 a D8 (10-15 vs 25-35)... Jihem mi podobná cesta mezi R6 a R10 trvá kolem hodiny a čtvrt, když se to nepodělá. (časy jsou odhadovány)
5) - Na Ss není dost podkladů a ty by stály kopec dalších peněž (J je již minimálně 3x dokončená, co se podkladů po různých změnách týče) a lidí, kteří budou řvát, je daleko více. Navíc vzniká potřeba u toho Suchdola Vltavu stejně přemostit a ten most opět stáhne tu dopravu, co by jinak měla dle plánů jet po okruhu. A pak si lze jen s obtížemi představit šinoucí se dopravu po stávající síti skrz Suchdol, Bohnice a Kobylisy. Místní by vás taktéž nepochválili - ony ty problémy s tramvají do Bohnic bohatě stačí...
6) - Přírodní parky kolem Vltavy jsou v podstatě kontinuální, tedy pokud je nepřeruší zástavba. Takže J sice sekne Zámky, ale náhradní most by pravěpodobně šel do Drahaně-Troji či Podhoří a okruh by líznul jih Větrušické rokle. To, že přes PP Dolní Povltaví (ten je zastřešuje) musíte v každém případě projít, je zcela bez keců. Takže to tam musí zákontě dopadnout jako v Hladkých Životicích na D1, kde prostě vesnici přemosťují (a tam navíc jde o lidi a ne pouze o zvířátka a kytičky).
Jak zatopit Hejlovi a tamnímu štábu, aby už nezdržovali?
Suchdol, jakožto MČ a trvalá součást Prahy má jednu smůlu - o různich dotacích na cokoliv nad rámec zákonných peněz na provoz rozhodují HLAVNĚ na Mariánském nám. (Ale nevím, jak moc ještě závisí na Praze 6, aby ji ona prachy nepřiklepávala, avšak si myslím, že by nebyl pro Béma problém se s Chalupou dohodnout.) Takže řešení je jednoduché. Prostě jim ustřihnout finance zamítáním dotací na cokoliv nad částky dané zákony. A navíc tyto peníze vzápětí přiklepávat do Kolovrat, Uhříněvsi, Dubečku a spol., kde byla vůle dohodnout se a k 511 tak není takovýto odpor. Jsem zvědav, jak dlouho vydrží Suchdol fungovat s takto obraným rozpočtem.
Re: 518-9 Co se děje?
myslím, že něco takového - finance - se již děje
naposled snad Letiště vynechalo příspěvek právě Suchdolu.
takže jen houšť
naposled snad Letiště vynechalo příspěvek právě Suchdolu.
takže jen houšť
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 518-9 Co se děje?
Určitě se to děje. V naší zemi je to velice oblíbená metoda jak někoho přinutit k poslušnosti a bohužel je to v některých případech spíš na škodu veřejnému zájmu. Prakticky se dá říct že to je veřejné tajemství Každý to ví ale nikdo o tom nemluví ale to chce čas kdy to někdo z televize zpracuje jako reportáž.Mike píše:myslím, že něco takového - finance - se již děje
naposled snad Letiště vynechalo příspěvek právě Suchdolu.
takže jen houšť
Re: 518-9 Co se děje?
A co je na tom divného?Vy byste platili někomu kdo Vám prokazatelně škodí?
Re: 518-9 Co se děje?
Ono je to opravudu nutné rozlišovat. V případě Suchdola bych toto jen podpořil. Tady se jedná opravdu o stavbu, která uleví a pomůže velkému množství lidí.Sosa píše:A co je na tom divného?Vy byste platili někomu kdo Vám prokazatelně škodí?
Ale podobný princip je použiván třeba v Klánovicích v souvislosti s prosazováním zdejšího golfového hřiště (Které si chce postavit "pár vyvolených"). V tomto případě je toto chování, kdy se musí něco prosadit za každou cenu a všemi prostředky, už trochu na hraně.
Re: 518-9 Co se děje?
Souhlasím, proto mi přijde lepší to řešit v rámci nějakého vládního dokumentu (jako je třeba ta právě schválená politika), kde je jasně stanoveno, které stavby představují celostátní a celospolečenskou prioritu, než na základě nějakých partyzánských postupů. "Vydusit" Suchdol za jeho odpor by byl nebezpečný precedent a proto je záhodno se toho vyvarovat (i když docela chápu, jak je to tváří v tvář demagogii místních aktivistů těžké ).Lukasek píše:Ono je to opravudu nutné rozlišovat. V případě Suchdola bych toto jen podpořil. Tady se jedná opravdu o stavbu, která uleví a pomůže velkému množství lidí.Sosa píše:A co je na tom divného?Vy byste platili někomu kdo Vám prokazatelně škodí?
Ale podobný princip je použiván třeba v Klánovicích v souvislosti s prosazováním zdejšího golfového hřiště (Které si chce postavit "pár vyvolených"). V tomto případě je toto chování, kdy se musí něco prosadit za každou cenu a všemi prostředky, už trochu na hraně.
Re: 518-9 Co se děje?
On ten most v Sedlci je taky chimera, nedovedu si představit jak se ta auta cedí pře Stírku a Kobyliské náměstí. Potom mají tři možnosti :
- kolem žiraf (prima pro návštěvníky ZOO, která i tak bojuje s tím jak přivézt návštěvníky MHD a ne individuální dopravou
- přes staré Bohnice - nevyhovující sklon a určitě odpor místních
- Drahanskou roklí - chráněná oblast
Takže Jih, už se těším, až nebudu muset při návratu z byciklového výletu na Okoř funět od ZOO do kopce.
- kolem žiraf (prima pro návštěvníky ZOO, která i tak bojuje s tím jak přivézt návštěvníky MHD a ne individuální dopravou
- přes staré Bohnice - nevyhovující sklon a určitě odpor místních
- Drahanskou roklí - chráněná oblast
Takže Jih, už se těším, až nebudu muset při návratu z byciklového výletu na Okoř funět od ZOO do kopce.
Re: 518-9 Co se děje?
Je to pravda, pokud okruh nebude označen jako R budete na něj moci i na kole . Ne, je to sice kategorie S 33,5/100, ale ve skutečnosti si myslím, že to jako Rko 100% označené bude. A co se týče přechodu, myslím, že na mostě přes Vltavu s žádným řešením pro chodce bohužel počítáno není, což je jistě škoda, ale dá se to ještě změnit...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 518-9 Co se děje?
Ale jasně že je Martine!martini píše:A co se týče přechodu, myslím, že na mostě přes Vltavu s žádným řešením pro chodce bohužel počítáno není, což je jistě škoda, ale dá se to ještě změnit...
Most má mít tři patra, nahoře jeden směr uprostřed druhý a pod ním zavěšená lávka pro chodce a cyklisty... Myslím že o tom mluví i v té vizualizaci, každopádně viz např. tady: http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/r1-most-suchdol.pdf
Re: 518-9 Co se děje?
Víme jak to ale dopadlo na mostě na 514. ŘSD přeci staví jen silnice a ne cyklostezky a lávky pro pěší...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 518-9 Co se děje?
Skupinu "Pražský okruh" můžete najít i na Facebooku a stát se fanoušky pražského okruhu http://www.facebook.com/pages/Prasky-ok ... 574?ref=ts a podpořit jeho dostavění.
Re: 518-9 Co se děje?
Děkuji, Fízl book nechci.penelopa píše:Skupinu "Pražský okruh" můžete najít i na Facebooku a stát se fanoušky pražského okruhu http://www.facebook.com/pages/Prasky-ok ... 574?ref=ts a podpořit jeho dostavění.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)