VINCI Autoroutes
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
VINCI Autoroutes
Dnešním dnem začínám modernizaci celé sekce Francie. Začínám reorganizací témat ohledně největšího provozovatele dálnic ve Francii, s maximálním vysoce dominantním podílem: VINCI Autoroutes, který v sobě zahrnuje nejstaršího, ale i největšího operátora a další operátory. Délka, kterou spravují VINCI Autoroutes dosahuje téměř 50% všech soukromých dálnic v zemi. Soukromé dálnice mají cca. 3/4 podíl ve Francii.
VINCI Autoroutes spravují již 4443 km dálnic.
Do tématu doplním originální příspěvky a i další informace. Cílem je zjednodušit informování z této rozsáhle sítě, kterou spravuje největší stavebně-koncesní společnost světa, VINCI, francouzského původu. Starší témata věnující se operátorům zaniknou. I cílem VINCI Autoroutes je sjednotit provozovatele časem do jednoho operátora. I když je to pouze vize.
Seznam stavebních prací: https://corporate.vinci-autoroutes.com/ ... tes-dedies
Extra informace ke skupině VINCI jsou k nalezení zde: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=55&t=3309 .
Do tématu doplním originální příspěvky a i další informace. Cílem je zjednodušit informování z této rozsáhle sítě, kterou spravuje největší stavebně-koncesní společnost světa, VINCI, francouzského původu. Starší témata věnující se operátorům zaniknou. I cílem VINCI Autoroutes je sjednotit provozovatele časem do jednoho operátora. I když je to pouze vize.
Seznam stavebních prací: https://corporate.vinci-autoroutes.com/ ... tes-dedies
Extra informace ke skupině VINCI jsou k nalezení zde: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=55&t=3309 .
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 2.5.2022 10:15:11, celkem upraveno 6 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Stávájící síť VINCI Autoroutes
tato mapa byla aktualizována v roce 2021: existuje i mapa z 2023: viewtopic.php?p=276239#p276239 , kterou sem prozatím nechci nahrávat:
tato mapa byla aktualizována v roce 2021: existuje i mapa z 2023: viewtopic.php?p=276239#p276239 , kterou sem prozatím nechci nahrávat:
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 13:50:21, celkem upraveno 4 x.
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI Autoroutes se skládá z těchto 6 operátorů:
ASF
Cofiroute
Escota
Arcour
Arcos
Majetkově je to ale tak, že ASF vlastní operátora ESCOTA a Cofiroute vlastní operátora Arcour.
ASF
Cofiroute
Escota
Arcour
Arcos
Majetkově je to ale tak, že ASF vlastní operátora ESCOTA a Cofiroute vlastní operátora Arcour.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 23:44:27, celkem upraveno 4 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
ASF, tedy Autoroutes du Sud de la France, je soukromá společnost, která má koncesi provozovat zadané dálnice od státu až do roku 2033. Tato společnost vznikla již v roce 1957 a její původní název byl Société de l'autoroute de la Vallée du Rhône.
Společnost ASF provozuje 10 nejdůležitějších radiálních dálnic ve Francii:
*A7 Lyon-Marseille
*A9 Lyon-Orange-Španělsko
*část (Poitiers-Bordeaux) dálnice A10 Paris-Bordeaux (část Paris-Poitiers byla přidělená operátorovi Cofiroute; rovněž je členem VINCI Concessions)
*část (Le Mans-Angers) dálnice A11 Paris-Nantes (část Paris-Le Mans byla přidělená operátorovi Cofiroute)
*část A20 Vierzon-Toulouse
*dvojice dálnic A61 a A62 Bordeaux-Toulouse-Narbonne
*část A63
*část A64 Toulouse-Bayonne
*část (výstupy z Viaduktu Millau) dálnice A75 Clermont Ferrand-Montpellier
*velké části z dálnice A89 (s výjimkou společného úseku s A71, kde je společnost APRR) Lyon-Bordeaux (která je ještě ve výstavbě, ale 3/4 jsou již v provozu)
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
ASF je vzhledem k rozsahu provozovaných dálnic největší operátor v zemi. Koncesi má na 2737 km.Společnost ASF provozuje 10 nejdůležitějších radiálních dálnic ve Francii:
*A7 Lyon-Marseille
*A9 Lyon-Orange-Španělsko
*část (Poitiers-Bordeaux) dálnice A10 Paris-Bordeaux (část Paris-Poitiers byla přidělená operátorovi Cofiroute; rovněž je členem VINCI Concessions)
*část (Le Mans-Angers) dálnice A11 Paris-Nantes (část Paris-Le Mans byla přidělená operátorovi Cofiroute)
*část A20 Vierzon-Toulouse
*dvojice dálnic A61 a A62 Bordeaux-Toulouse-Narbonne
*část A63
*část A64 Toulouse-Bayonne
*část (výstupy z Viaduktu Millau) dálnice A75 Clermont Ferrand-Montpellier
*velké části z dálnice A89 (s výjimkou společného úseku s A71, kde je společnost APRR) Lyon-Bordeaux (která je ještě ve výstavbě, ale 3/4 jsou již v provozu)
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 15:32:12, celkem upraveno 6 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Cofiroute, tedy COmpagnie Financière et Industrielle des autoROUTEs, je soukromá společnost, která má koncesi provozovat zadané dálnice od státu až do roku 2034. Tato společnost vznikla v roce 1970.
Cofiroute provozuje dálnice v centrálně-západní části Francie; A10, A11, A19, A28, A71, A81 a A85.
Největším projektem v poslední době byl A86 Duplex. Ten ještě popíši.
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
Tenhle operátor spravuje 1211 km dálnic. (včetně dálnice A19, operátor Arcour, délka 101 km a včetně 11 km komplexu tunel Duplex na A86)Cofiroute provozuje dálnice v centrálně-západní části Francie; A10, A11, A19, A28, A71, A81 a A85.
Největším projektem v poslední době byl A86 Duplex. Ten ještě popíši.
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 15:35:59, celkem upraveno 4 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Escota, tedy Société des autoroutes ESterel-COTe d’Azur Alpes je nejstarším operátorem v zemi. Vznikl již v roce 1956.
Jde o tyto dálnice:
A8: Aix-en-Provence - Itálie
A50 : Marseille - Aubagne-Sud - Camp-Laurent - Toulon
A51 : Marseille - Aix-les Platanes - La Saulce - Gap
A52 : (A8) - Châteauneuf-le-Rouge - Aubagne-Sud - (A50)
A57 : Toulon - Pierre-Ronde - Le Cannet-des-Maures - (A8)
A500 : (A8) - La Turbie - Eze - (D6007 (06)) (všeobecně známé jako Tunnel de Monaco)
A501 : (A50) - Aubagne-Nord - Pont-de-l'Etoile - (A52)
A520 : (A52) - Auriol (všeobecně známé jako Antenne d'Auriol)
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
Nyní provozuje 471 km dálnic, především v okolí měst Aubagne a Toulon.Jde o tyto dálnice:
A8: Aix-en-Provence - Itálie
A50 : Marseille - Aubagne-Sud - Camp-Laurent - Toulon
A51 : Marseille - Aix-les Platanes - La Saulce - Gap
A52 : (A8) - Châteauneuf-le-Rouge - Aubagne-Sud - (A50)
A57 : Toulon - Pierre-Ronde - Le Cannet-des-Maures - (A8)
A500 : (A8) - La Turbie - Eze - (D6007 (06)) (všeobecně známé jako Tunnel de Monaco)
A501 : (A50) - Aubagne-Nord - Pont-de-l'Etoile - (A52)
A520 : (A52) - Auriol (všeobecně známé jako Antenne d'Auriol)
AKTUALIZACE PROVOZOVANÝCH ÚSEKŮ K 12/2021
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 15:38:25, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
ARCOUR, tedy Autoroute ARtenay-COURtenay je operátor, který provozuje dálnici A19 mezi Artenay (A6) Courtenay (A10), v celkové délce 101 km. Dálnice se dookončila 16.6.2010.
Organizačně respektivě zajištěním provozu se vzhledem k návaznosti na "sousedství" navázal na Cofiroute: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 880#p60880 . Je to pouhý technicko-organizační detail.
Společnost vznikla v roce 2005. Dálnice, kterou spravuje se řadí mezi tzv. ECO-dálnice. Je zde vysázeno na 200.000 stromů.Organizačně respektivě zajištěním provozu se vzhledem k návaznosti na "sousedství" navázal na Cofiroute: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 880#p60880 . Je to pouhý technicko-organizační detail.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 16.12.2022 15:46:46, celkem upraveno 4 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
ASF má pod palcem i operátora v Lyonu:
Operátor Openly
*skratka značí: Opérateur du PEriphérique Nord de LYon
*web stránka: http://www.peripheriquenord.com/
Lyon je město, ve kterém se vyprodukuje asi 50 mld. € ročně a je to tak 2. nejbohatší město po Paříži. Je zde víc důležitých dálnic na různé směry a logicky tak vznikají stále větší dopravní problémy. I proto vzniká postupně nový projekt, který sestává hlavně z tunelů, aby se doprava dostala pod zem.
Tento 10 km úsek postavili společnosti Bouygues a VINCI, provozuje jej samotní gigant VINCI právě přes tohoto operátora. Náklady na výstavbu dosáhli 900 mil. USD, přičemž 6,5 km tvoří tunely.
Začátek výstavby: 01/1994
Konec výstavby: 10/1999
Jediná otevřená část je na východném konci, kde se vynářejí mosty nad řekou Rhône a rovněž podél železnice a pak i na břehech řeky.
Operátor Openly
*skratka značí: Opérateur du PEriphérique Nord de LYon
*web stránka: http://www.peripheriquenord.com/
Lyon je město, ve kterém se vyprodukuje asi 50 mld. € ročně a je to tak 2. nejbohatší město po Paříži. Je zde víc důležitých dálnic na různé směry a logicky tak vznikají stále větší dopravní problémy. I proto vzniká postupně nový projekt, který sestává hlavně z tunelů, aby se doprava dostala pod zem.
Tento 10 km úsek postavili společnosti Bouygues a VINCI, provozuje jej samotní gigant VINCI právě přes tohoto operátora. Náklady na výstavbu dosáhli 900 mil. USD, přičemž 6,5 km tvoří tunely.
Začátek výstavby: 01/1994
Konec výstavby: 10/1999
Jediná otevřená část je na východném konci, kde se vynářejí mosty nad řekou Rhône a rovněž podél železnice a pak i na břehech řeky.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.2.2018 22:07:27, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Souhrn několika správ:
Po výběrovém konání v roce 2010, koncesionář ASF (člen VINCI Autoroutes) získal společně s: Eurovia Atlantique a Eurovia Béton zakázku na: rozšíření dálnice A87 nedaleko Angers.
Projekt: rozšíření A87 Haute-Perche – La Monnaie
Délka: 5 km sekce
Pruhy: z 2x2 na 2x3
Práce: zemní práce, inženýrské stavby a chodníky
Náklady: 17,3 mil. €
Čas: 24 měsíců
V měsících 09-10/2009 společnost Eurovia (člen VINCI) udělala pro ASF (VINCI Autoroutes) opravy povrchů na více než 100 km dálnic A7, A9, A61, A83 a A89 - investice dosáhla 17 mil. €. Rekonstrukovali se taky všechny plochy na MUK A9xA7. Opravy realizovalo současně 7 finišérů.
Po výběrovém konání v roce 2010, koncesionář ASF (člen VINCI Autoroutes) získal společně s: Eurovia Atlantique a Eurovia Béton zakázku na: rozšíření dálnice A87 nedaleko Angers.
Projekt: rozšíření A87 Haute-Perche – La Monnaie
Délka: 5 km sekce
Pruhy: z 2x2 na 2x3
Práce: zemní práce, inženýrské stavby a chodníky
Náklady: 17,3 mil. €
Čas: 24 měsíců
V měsících 09-10/2009 společnost Eurovia (člen VINCI) udělala pro ASF (VINCI Autoroutes) opravy povrchů na více než 100 km dálnic A7, A9, A61, A83 a A89 - investice dosáhla 17 mil. €. Rekonstrukovali se taky všechny plochy na MUK A9xA7. Opravy realizovalo současně 7 finišérů.
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
ASF staví od roku 2008 50 km dloudou dálnici A89 Balbigny/La Tour de Salvagny, která pak pokračuje do regionu Bordeaux.
Náklady na tuto dálnici jsou 1,3 mld. €, protože jde o složité technické dílo: složité geologické podmínky, 3 tunely o délce 5,5 km, spousta mostů, viaduktů, MÚK a rozsáhlé zemní práce.
Na tomto odkazu najdete množstvo fotografií z výstavby.
Společnost Vinci realizuje ve Francii dálnice v rozpětí 7-11 mil. € na 1 km, v tomto případě jde ovšem o náklady 26 mil. €. Jde o náročný terén a mimořádně se zde dbá na environmentální dopady. I dle těch fotek z výstavby jde o terén, kde prakticky nejsou dostupná místa a tedy technika si tam opravdu musí přerazit cestu.
Dálnice bude kompletně k dispozici v roce 2012.
Náklady na tuto dálnici jsou 1,3 mld. €, protože jde o složité technické dílo: složité geologické podmínky, 3 tunely o délce 5,5 km, spousta mostů, viaduktů, MÚK a rozsáhlé zemní práce.
Na tomto odkazu najdete množstvo fotografií z výstavby.
Společnost Vinci realizuje ve Francii dálnice v rozpětí 7-11 mil. € na 1 km, v tomto případě jde ovšem o náklady 26 mil. €. Jde o náročný terén a mimořádně se zde dbá na environmentální dopady. I dle těch fotek z výstavby jde o terén, kde prakticky nejsou dostupná místa a tedy technika si tam opravdu musí přerazit cestu.
Dálnice bude kompletně k dispozici v roce 2012.
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
ASF, tedy VINCI Autoroutes začíná po letní přestávce opětovně pracovat na rozšíření dálnice A9. Tyto práce začali již v roce 2009 a jde o rozšíření 17 km úseku mezi Perpignan Nord a Perpignan Sud, s ukončením v 06/2013. Celkové náklady na projekt jsou 220 mil. €, s cílem rozšířit A9 mezi Perpignan a hranicí se Španělskem.
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Největší a nejrozsáhlejší dálniční projekt v posledním období byl tunel Duplex na dálnici A86 v Paříži. Jde o dva úseky, s dálničním tunelem Duplex, který je dvoupatrový. Provozuje jej COFIROUTE.
vlastní speciální vozy.
Cofiroute má koncesi na provozu Duplex A86 do roku 2079.
Úseky mají délku 4,5 a 5,5 km. Náklady na výstavbu dosáhli celkem 2,4 mld. € a uvedeny do provozu byly v roce 2009 a v 01/2011. Tunel je nejbezpečnější část silniční infrastruktury v Paříži. Každých 80m je zde kamerový systém. Každých 200m je únikový východ. Tlačidlo nouzového volání každých 40m. Do tunelu smí pouze lehká vozidla se 4 kolesy. Motocykly a kamiony zde mají zákaz. Dokonce i v případě dopravní nehody se sem jakékoliv záchranní vozidlo nedostane, koncesionář má
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI Autoroutes mají pod palcem i operátora, který řídi strategické tunelové uzly v Marseille. Operátor SMTPC, tedy Société Marseillaise du Tunnel Prado-Carénage
http://www.tunnelprado.com/
*koncese trvá do roku 2025 (32 let od vzniku)
http://www.tunnelprado.com/
*koncese trvá do roku 2025 (32 let od vzniku)
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Francouzské společnosti Renault a VINCI Autoroutes navázali spolupráci v oblasti výstavby infrastruktury pro dobíjení aut na elektrický pohon. VINCI Autoroutes již v roce 2011 začalo s výstavbou 738 míst pro dobití na své síti dálnic. Projekt se plně rozběhne v tomto roce. Je to signál, že elektromobilem bude vhodné cestovat i mezi městy.
Dobíjecí stanice ve Francii vyrostou na parkovištích P+R. U servisních středisek podél nejfrekventovanějších dálnic budou k dispozici dokonce rychlodobíječky. Každé parkoviště navíc vyhradí minimálně pět míst právě pro elektromobily.
Dobíjecí stanice ve Francii vyrostou na parkovištích P+R. U servisních středisek podél nejfrekventovanějších dálnic budou k dispozici dokonce rychlodobíječky. Každé parkoviště navíc vyhradí minimálně pět míst právě pro elektromobily.
Re: VINCI Autoroutes
Hlavně je potřeba dodat , že do tunelu mohou vozidla do výšky 2m.Diaľničiar píše:Největší a nejrozsáhlejší dálniční projekt v posledním období byl tunel Duplex na dálnici A86 v Paříži. .... Do tunelu smí pouze lehká vozidla se 4 kolesy. Motocykly a kamiony zde mají zákaz.
Jinak svého času se tu proběhla diskuse o Implementace tunelu duplex na A86 v Paříži v Praze
Vyplatí se stavět štítem takovýto dvoupatrový jednotubosový tunel s omezenou výškou aut na 2m oproti 2 tubusům dělaným NRTM? Na čem to závisí (podloží, délka...)?
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Koncesionář VINCI byl jmenován francouzským ministerstvem ŽP, TUR, dopravy a bydlení k projektu: A355 western Strasbourg concession.
Tedy: VINCI dostává koncesi v délce na 55 let na naprojektování, výstavbu a provoz západního bypass-u dálnice A355 u města Štrasburk. Celková investice do projektu činí asi 750 mil. €. Jde o úsek v celkové délce 24 km, postavěn na 2x2 jízdní pruhy, zpoplatněn bude mýtem. Koncese předpokládá i rozšíření na 2x3 jízdní pruhy před případným odevzdaním státu. Práce na naprojektování a výstavbě si rozdělí 3 firmy: VINCI Construction, Eurovia a VINCI Energies. Tyto práce budou trvat 52 měsíců. Provoz a údržbu dostane do správy VINCI Autoroutes.
Tedy: VINCI dostává koncesi v délce na 55 let na naprojektování, výstavbu a provoz západního bypass-u dálnice A355 u města Štrasburk. Celková investice do projektu činí asi 750 mil. €. Jde o úsek v celkové délce 24 km, postavěn na 2x2 jízdní pruhy, zpoplatněn bude mýtem. Koncese předpokládá i rozšíření na 2x3 jízdní pruhy před případným odevzdaním státu. Práce na naprojektování a výstavbě si rozdělí 3 firmy: VINCI Construction, Eurovia a VINCI Energies. Tyto práce budou trvat 52 měsíců. Provoz a údržbu dostane do správy VINCI Autoroutes.
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Když tu přibyla ta fotka, tak se zkusím s moji otázkou ohledně výhod/nevýhod řešení Duplex připomenout.dvs píše:Vyplatí se stavět štítem takovýto dvoupatrový jednotubosový tunel s omezenou výškou aut na 2m oproti 2 tubusům dělaným NRTM? Na čem to závisí (podloží, délka...)?
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Tunel Duplex je postavěn pro lidi, co na to mají. To doslovně. Je i postavěn v oblasti, kde je těch lidí opravdu hodně. Je postavěn velkolepě, i samotní jedna dálnice prochází přímo pod budovou sídla skupiny VINCI. Je to hodně o vnitřní síle společnosti. Obchvatově je řešena i doprava pro těžká vozidla. Duplex je více méně pro lehká vozidla, za expresní jízdu taky vyšší cena. O tom svědčí i rozčlenění zpoplatnění a hlavně navýšení mýtného od ledna 2012.
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Na síti společnosti Cofiroute se začali 2-roční práce na přestavbě křižovatky dálnic A11-A87, u Angers (záp. Francie). Stavební práce proběhnou na 15 etap, s 3 novými stavbami, za plného provozu, v hodnotě 30 mil. €. Práce vykonají: Eurovia Atlantique a GTM Bretagne (člen VINCI Construction).
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Na síti společnosti ESCOTA se 3.12. začali stavební práce na dálnici A8 ve měste Nice, v úseku Var viaduct and the Nice – Saint-Augustin exit. Tato část se rozšíří z 2x2 na 2x3 jízdní pruhy. Jde o 1,3 km v nákladech 50 mil. € a práce budou trvat 33 měsíců. Společnosti skupiny VINCI se budou na projektu podílet částkou 30,2 mil. €.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINCI Autoroutes
A co má ta MÚK za závadu? Respektive proč se má přestavovat?Diaľničiar píše:Na síti společnosti Cofiroute se začali 2-roční práce na přestavbě křižovatky dálnic A11-A87, u Angers (záp. Francie). Stavební práce proběhnou na 15 etap, s 3 novými stavbami, za plného provozu, v hodnotě 30 mil. €. Práce vykonají: Eurovia Atlantique a GTM Bretagne (člen VINCI Construction).
R48 -> D48 se podařilo!
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Takhle na pohled zcela nic, ale úseky se zde přestavují z 2x2 na 2x3 jízdní pruhy, tak proto se musí i MÚK přestavět. Denní intenzity pro tyto tahy jsou 80.000 vozidel za 24h a MÚK již nevyhovuje.
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 891#p60891 ...
dobrá zpráva: 3 tunely jsou hotové
dobrá zpráva: 3 tunely jsou hotové
Dálnice se otevře na konci roku 2012 - po 4 letech výstavby.the La Bussière tunnel (1,042 m), the Chalosset tunnel (750 m) and the Violay tunnel (3,900 m) – are of the twin-tube type and were bored between March and August 2011.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 31.3.2016 21:02:48, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22550
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
V 03/2012 se zahájili stavební práce pro ASF na dálnici A54. Konkrétně v I. fázi se začínají modernizovat MÚK: Nimes Centre a Nimes Garons na dálnici A54 a dále i Nimes Ouest na dálnici A9. Ve druhé fázy, která se spustí na podzim 2012 se zahájí rekonstrukce 24 km úseku na dálnici A54 mezi Nimes a Arles.