Nejvyšší povolená rychlost na čtyřpruhových silnicích I. třídy

hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od hovi »

Majkii píše:Dnes ráno se chystalo převedení dopravy z pásu směr HK od tohoto místa. Všiml jsem i i značky nájezd na I/37 směr HK uzavřen 12.3 - 30.4.

Takže v květnu by se konečně mohlo jezdit 4 pruhy od nádraží až k Opatovicím. :)

Jen s tou 110kou to nějak uslo... :(
110ka snad od 1.1. 2013 - než to udělá "administrativní kolečko" v zákoně...
Mike
Příspěvky: 4988
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od Mike »

stále tajně doufám, že žádná 110 nebude, ale na obou koncích komunikace se objeví značka s autíčkem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od Lenny »

to by byla stejně značka s autíčkem a pod ni 110.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od dvs »

Podle mne by to šlo bez nějakých legislativních změn a výsledkem by mohlo být zařazení do R, modré autíčko s dodatkovou bez poplatku, a před sjezdy 100km/h (případně hnidopišsky 110 a 90km/h = návrhová připojováků) a za sjezdem konec omezení. Kolik je proboha v ČR úseků se 130km/h v této kategorii?
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Připojováky bych neřešil, stejně je lidi nepoužívají.
Dal bych tam ceduli s autíčkem a 110 - vymalováno, nějaké další omezení jsou akorát alibismem, protože je stejně nikdo dodržovat nebude.
R48 -> D48 se podařilo!
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od dvs »

Já říkám, že by se tam dalo jezdit klidně 130km/h (Jako všude jinde na stejné/podobné kategorii). Vzhledem k alibismu bych dal před MUK to omezení, aby to neodporovalo normám. Proč proboha někdo na to zase vymýšlí legislativu? Na tom kousku R35 z Opatovic to tak vlastně je.
Mario
Příspěvky: 877
Registrován: 23.3.2009 16:36:20
Bydliště: Kly

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od Mario »

Martin z Ovy: Právě kvůli tomu, že lidi připojováky nepoužívají, se ta rychlost snižuje - abys nemusel brzdit ze 110, když Ti tam ten blázen vjede :)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od Lenny »

On tam nevjede, ale má hrozně nervozní tiky, když ho nechceš "pustit" přejetím do levého a jedeš si v klidu dál. Je z toho celý nesvůj, místo aby se pořádně rozjel a pak teprve zařazoval.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 4988
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od Mike »

Lenny píše:to by byla stejně značka s autíčkem a pod ni 110.
co furt máte s tou 110 :?:
autíčko a konec, normálně s DK a 130
jakýkoli ústupek je cestou do pekel
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od Lenny »

Taky bych raději viděl stav ze začátku 70. let, kdy se jezdilo neomezenou rychlostí, kromě obce v době 5-23, kdy byla 50. Ideální stav :kladivo:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
jeni013
Příspěvky: 713
Registrován: 3.2.2010 22:20:52
Bydliště: ValMez

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od jeni013 »

Jojo, děda mi říkal, že v té době měli všichni v ulici garáž. Ale auto měli jen dva z patnácti :lol:
mapman
Autor
Příspěvky: 5764
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od mapman »

Mike píše: co furt máte s tou 110 :?:
autíčko a konec, normálně s DK a 130
jakýkoli ústupek je cestou do pekel
O tom si můžeš nechat tak akorát zdát ...
Pokud někdy k nějakému navýšení dojde, tak jedině tím způsobem, jak to provedli poláci, tzn. že zákonodárci zvýší rychlost rychlost na D a R zákonem z plánovaných 130/110 na 140/120. Žádnej předpisy svázanej úřad ti tam 130ku nedá.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od jonáš »

jeni013 píše:Jojo, děda mi říkal, že v té době měli všichni v ulici garáž. Ale auto měli jen dva z patnácti :lol:
A navíc kdyby s tim jeli delší dobu přes kilo, tak ty tehdejší auta uvařej a zadřou .. kromě toho že jet 120 ve Škodě 100 byla mučírna nejen pro techniku, ale i pro šoféra či cestující a málokterej masochista byl dostatečně otrlej, aby to soustavně podstupoval. 8-)
multi
Příspěvky: 575
Registrován: 17.3.2009 16:46:54

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od multi »

Give me more hammers...
michal
Příspěvky: 4577
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice

Příspěvek od michal »

No je zajímavé, že třeba na německých dálnicích je naopak v noci rychlost omezená, a byť je to kvůli hluku, ne kvůli bezpečnosti, nějak nevidím důvod dávat těm, kteří porušují předpisy při nižší rychlosti, šanci jet ještě rychleji, protože se povolená rychlost zvýší. Beru to tak, že tu máme nějaké předpisy a pojďme se od nich odvíjet. Nevyhovují nám, změňme je, pokud to je změna k lepšímu. Ale respektujme je, když tu jsou. P.S. Mám auto a věk zařaditelné mezi rizikové skupiny s vysokým koeficintem pro výpočet havarijního pojištění. Ale opravdu jsme OT, vraťme se ke krásné I/37, kde jsem tuhle jel a těch 90 i 110 je opravdu zbytečně málo.
Odpovědět

Zpět na „Pravidla silničního provozu“