110ka snad od 1.1. 2013 - než to udělá "administrativní kolečko" v zákoně...Majkii píše:Dnes ráno se chystalo převedení dopravy z pásu směr HK od tohoto místa. Všiml jsem i i značky nájezd na I/37 směr HK uzavřen 12.3 - 30.4.
Takže v květnu by se konečně mohlo jezdit 4 pruhy od nádraží až k Opatovicím.
Jen s tou 110kou to nějak uslo...
Nejvyšší povolená rychlost na čtyřpruhových silnicích I. třídy
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
stále tajně doufám, že žádná 110 nebude, ale na obou koncích komunikace se objeví značka s autíčkem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
to by byla stejně značka s autíčkem a pod ni 110.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Podle mne by to šlo bez nějakých legislativních změn a výsledkem by mohlo být zařazení do R, modré autíčko s dodatkovou bez poplatku, a před sjezdy 100km/h (případně hnidopišsky 110 a 90km/h = návrhová připojováků) a za sjezdem konec omezení. Kolik je proboha v ČR úseků se 130km/h v této kategorii?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Připojováky bych neřešil, stejně je lidi nepoužívají.
Dal bych tam ceduli s autíčkem a 110 - vymalováno, nějaké další omezení jsou akorát alibismem, protože je stejně nikdo dodržovat nebude.
Dal bych tam ceduli s autíčkem a 110 - vymalováno, nějaké další omezení jsou akorát alibismem, protože je stejně nikdo dodržovat nebude.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Já říkám, že by se tam dalo jezdit klidně 130km/h (Jako všude jinde na stejné/podobné kategorii). Vzhledem k alibismu bych dal před MUK to omezení, aby to neodporovalo normám. Proč proboha někdo na to zase vymýšlí legislativu? Na tom kousku R35 z Opatovic to tak vlastně je.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Martin z Ovy: Právě kvůli tomu, že lidi připojováky nepoužívají, se ta rychlost snižuje - abys nemusel brzdit ze 110, když Ti tam ten blázen vjede
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
On tam nevjede, ale má hrozně nervozní tiky, když ho nechceš "pustit" přejetím do levého a jedeš si v klidu dál. Je z toho celý nesvůj, místo aby se pořádně rozjel a pak teprve zařazoval.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
co furt máte s tou 110Lenny píše:to by byla stejně značka s autíčkem a pod ni 110.
autíčko a konec, normálně s DK a 130
jakýkoli ústupek je cestou do pekel
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Taky bych raději viděl stav ze začátku 70. let, kdy se jezdilo neomezenou rychlostí, kromě obce v době 5-23, kdy byla 50. Ideální stav
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Jojo, děda mi říkal, že v té době měli všichni v ulici garáž. Ale auto měli jen dva z patnácti
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
O tom si můžeš nechat tak akorát zdát ...Mike píše: co furt máte s tou 110
autíčko a konec, normálně s DK a 130
jakýkoli ústupek je cestou do pekel
Pokud někdy k nějakému navýšení dojde, tak jedině tím způsobem, jak to provedli poláci, tzn. že zákonodárci zvýší rychlost rychlost na D a R zákonem z plánovaných 130/110 na 140/120. Žádnej předpisy svázanej úřad ti tam 130ku nedá.
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
A navíc kdyby s tim jeli delší dobu přes kilo, tak ty tehdejší auta uvařej a zadřou .. kromě toho že jet 120 ve Škodě 100 byla mučírna nejen pro techniku, ale i pro šoféra či cestující a málokterej masochista byl dostatečně otrlej, aby to soustavně podstupoval.jeni013 píše:Jojo, děda mi říkal, že v té době měli všichni v ulici garáž. Ale auto měli jen dva z patnácti
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
Give me more hammers...
Re: I/37 Hradec Králové – Pardubice
No je zajímavé, že třeba na německých dálnicích je naopak v noci rychlost omezená, a byť je to kvůli hluku, ne kvůli bezpečnosti, nějak nevidím důvod dávat těm, kteří porušují předpisy při nižší rychlosti, šanci jet ještě rychleji, protože se povolená rychlost zvýší. Beru to tak, že tu máme nějaké předpisy a pojďme se od nich odvíjet. Nevyhovují nám, změňme je, pokud to je změna k lepšímu. Ale respektujme je, když tu jsou. P.S. Mám auto a věk zařaditelné mezi rizikové skupiny s vysokým koeficintem pro výpočet havarijního pojištění. Ale opravdu jsme OT, vraťme se ke krásné I/37, kde jsem tuhle jel a těch 90 i 110 je opravdu zbytečně málo.