Tunel je požadován ve stanovisku MŽP ČR k procesu EIA a obcí Kolovraty.
[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Království a půl princezny za 511.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Toto se týká toho tunelu Na Vysoké a je to podle mne větička z letáku ŘSD.Bobek píše:Tunel je požadován ve stanovisku MŽP ČR k procesu EIA a obcí Kolovraty.
Nevíte někdo, zda je ta EIA z webu cenia dostupná. Docela by mne zajímaly ty důvody?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Mě by zase zajímaly důvody, proč se u nás staví tunely jako hyperkomplikované stavby plné sofistikovaných systémů náročných na údržbu. Ve Švýcarsku nebo Rakousku by jim na něco takového asi nestačil státní rozpočet...
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Z informačního systému EIA dokumentace dostupná není, záměr byl posuzován ještě podle zákona č. 244/1992 Sb., ale pokud si napíšete na Ministerstvo životního prostředí, měli by vám ji poskytnout.dvs píše:Nevíte někdo, zda je ta EIA z webu cenia dostupná. Docela by mne zajímaly ty důvody?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Nevím zda nám tu vůbec došlo, že MUK Běchovice se bude složitě navrhovat na 130km/h a hned pár set metrů za ní bude omezení na 100 a následně na 80 kvůli tunelu Dubeč.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Já tady už dříve navrhoval postavit v rámci rychlejší realizace MÚK Běchovice na rychlost 100 km/h a tím splnit hlukové limity, ale byl jsem vzápětí některými diskutujícím ukřičen, že si raději počkají, ale hlavně "ať tam proboha není žádné omezení rychlosti". Tak tady to máte zpátky, pánové.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Je dostupná na požádání, musíš napsat na MŽP a oni Ti ji poskytnou k nahlídnutí. Stanovisko zašlou taky na vyžádání.dvs píše:Toto se týká toho tunelu Na Vysoké a je to podle mne větička z letáku ŘSD.Bobek píše:Tunel je požadován ve stanovisku MŽP ČR k procesu EIA a obcí Kolovraty.
Nevíte někdo, zda je ta EIA z webu cenia dostupná. Docela by mne zajímaly ty důvody?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
dnešní dopoledne na 510
jak dlouho ještě
jak dlouho ještě
- Přílohy
-
- DSC01687r.JPG (73.44 KiB) Zobrazeno 10075 x
-
- DSC01690r.JPG (111.36 KiB) Zobrazeno 10075 x
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Nemáte nové informace ohledně SOKP 511? Po tom neklidu na začátku dubna je najednou nějaký klid.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Třeba dnes v idnes je článek:
Praha se kamionů hned tak nezbaví. Náměstek totiž nestíhá
http://zpravy.idnes.cz/praha-se-kamionu ... zpravy_jpl
Hold dokud nedojde Praze (radním,...) a okolním starostům, že musí máknout na nových papírech ZÚR, územním plánu apod. , aby se mohlo požádat o nové ÚR a SP pro tuto stavbu, tak se to nehne. Jenomže dokud se soustředí na petice, mediální masáž, vyhrožováním uzávěry, tak se to nehne.
Praha se kamionů hned tak nezbaví. Náměstek totiž nestíhá
http://zpravy.idnes.cz/praha-se-kamionu ... zpravy_jpl
Hold dokud nedojde Praze (radním,...) a okolním starostům, že musí máknout na nových papírech ZÚR, územním plánu apod. , aby se mohlo požádat o nové ÚR a SP pro tuto stavbu, tak se to nehne. Jenomže dokud se soustředí na petice, mediální masáž, vyhrožováním uzávěry, tak se to nehne.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Díky, četla jsem. Měla jsem ale na mysli informace o aktuálním stavu, od někoho fundovaného, kdo má přehled, kdo se v tématu pohybuje. Ne článek, který je nicneříkající, jen další plácnutí do vody a rozvíření emocí.
dvs píše:Třeba dnes v idnes je článek:
Praha se kamionů hned tak nezbaví. Náměstek totiž nestíhá
http://zpravy.idnes.cz/praha-se-kamionu ... zpravy_jpl
Hold dokud nedojde Praze (radním,...) a okolním starostům, že musí máknout na nových papírech ZÚR, územním plánu apod. , aby se mohlo požádat o nové ÚR a SP pro tuto stavbu, tak se to nehne. Jenomže dokud se soustředí na petice, mediální masáž, vyhrožováním uzávěry, tak se to nehne.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Před více než půl rokem to tu pekně shrnul
http://www.urm.cz/cs/zasady_uzemniho-rozvoje
samotná zpráva se zadáním: http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/Uze ... konec2.doc
Tehdy se hovořilo o 16měs než bude ZÚR a bude se moci zažádat o nové UR a SP. Pro představu, co se musí pro aktualizaci ZÚR udělat http://zurjmk.cz/co-to-je/porizovani-zasad (jsme mezi body 1 a 2). Dokud se to nedostane znovu na jednání zastupitelstva (bod3), tak moc nezjistíme, že se opravdu něco děje.
Pokud si někdo přečtete tu zprávu, tak je tam hodně zajímavý požadavek na změnu PÚR, což znamená MMR a následně i vládu.
Od té doby se fakticky změnilo jenom to, že 4.11.2011 schválilo zastupitelstvo hl.m. Prahy zprávu k ZÚR, jejíž součástí je zadání aktualizace ZÚR (včetně 511).Kuba píše:Musí se odstranit všechny problémy, které vytklo MMR v odúvodnění. To zahrnuje hlavně soulad ZÚR a ÚP HMP. Tedy vydat nové ZÚR.
No a o vydání nových ZÚR, kde by byla znovu zachycena trasa SOKP jsem vůbec nic na webu nenašel. Pokud si přečtete odůvodnění rozsudku NSS, kterým SOKP z vydaných ZÚR zrušil, je třeba aby se nové ZÚR vydaly postupem který nemá tyto nedostatky. To znamená že to úředníci musí připravit a zastupitelé schválit.
Podle mě ZÚR se budou schvalovat pro celou Prahu a tedy je potřeba se vypořádat nejen s problémy ze zrušení ZÚR v části SOKP 0511 a 0520, ale také 0518 a 0519. V Suchdole si myslím, že to bude mnohem komplikovanější než v Běchovicích. V každém případě to podle mě není otázka měsíců.
Je třeba vyhodnotitl vlivy na EVL Kaňon Vltavy, zajistit splnění stanoviska MŽP nebo zajistit stanovisko nové a splnit veškeré podmínky v něm obsažené, splnit veškeré podmínky ohledně vlivu na veřejné zdraví (hluk, imise), zajistit vyhodnocení všech kumulativních vlivů (nejen SOKP samotného), zajistit posouzení vlivů na ŽP a to celkově i podle jednotlivých lokalit, udělat posouzení SOKP podle variant a vybrat finální variantu, vypořádat námitky z projednání ZÚR a hlavně všechno řádně odůvodnít. Tento postup je nutné koordinovat se schvalováním ZÚR Středočeského kraje. Dalo by se to rozepsat mnohem podrobněji, dotčených orgánů je mnohem více. Vstupuje do toho i evropská legislativa.
Sečteno a podtrženo - podle současné legislativy to podle mě téměř nelze provést bez nedostatků. Je třeba změnit legislativu. Nový stavební zákon byl v r. 2006 prezentován jako něco, co usnadní stavební řízení, ale domnívám se, že tomu je spíš naopak.
http://www.urm.cz/cs/zasady_uzemniho-rozvoje
samotná zpráva se zadáním: http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/Uze ... konec2.doc
Tehdy se hovořilo o 16měs než bude ZÚR a bude se moci zažádat o nové UR a SP. Pro představu, co se musí pro aktualizaci ZÚR udělat http://zurjmk.cz/co-to-je/porizovani-zasad (jsme mezi body 1 a 2). Dokud se to nedostane znovu na jednání zastupitelstva (bod3), tak moc nezjistíme, že se opravdu něco děje.
Pokud si někdo přečtete tu zprávu, tak je tam hodně zajímavý požadavek na změnu PÚR, což znamená MMR a následně i vládu.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Já k tomu nic nového nevím, vůbec se nikde nic nepíše, ticho po pěšině. Na MHMP to má na starosti Nosek.
Jediný kdo se tady na fóru k tomu informovaně vyjadřoval byl martini...
Jediný kdo se tady na fóru k tomu informovaně vyjadřoval byl martini...
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Objízdné trasy 511.
- Přílohy
-
- mapa.JPG (55.41 KiB) Zobrazeno 8902 x
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Já myslím že paní Šurtová by mohla být spokojená. Všechno to vede v rozumné vzdálenosti od Běchovic
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Vždy, když vidím takovýhle návrh, který je míněn naprosto vážně, se mi chce zvracet. Nevíte čím to bude?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Taky moc nechápu jak to může někdo s plnou vážností zakreslit do mapy. Třeba D5-->D11 skoro přes BrnoMPMP píše:Vždy, když vidím takovýhle návrh, který je míněn naprosto vážně, se mi chce zvracet. Nevíte čím to bude?
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak pořád je to o chlup reálnější než tlustý fix ala "Sdružení za rozumný okruh" Ale opradvu jen o chlup. Nějak nevím jestli slzy v mých očích jsou od smíchu nebo od pláče
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Mně přijde "nejúsměvnější" ona modrá trasa onačená jako D5 - D11. Kolika kilometrů D11 v ní použiju?
A má to ještě jeden krásný vedlejší efekt. Jakákoli doprava mířící kamkoliv mezi Prahu a Hradec Králové bude jezdit kudy? Oklikou "přes Brno" a potom zpátky na místo určení a nebo to bude "na výjimku"? Obávám se, že to druhé, takže reálný pokles počtu kamionů ve Spořilovské bude tak něco kolem 20%. A tohle někdo myslí vážně. Ach jo.
A má to ještě jeden krásný vedlejší efekt. Jakákoli doprava mířící kamkoliv mezi Prahu a Hradec Králové bude jezdit kudy? Oklikou "přes Brno" a potom zpátky na místo určení a nebo to bude "na výjimku"? Obávám se, že to druhé, takže reálný pokles počtu kamionů ve Spořilovské bude tak něco kolem 20%. A tohle někdo myslí vážně. Ach jo.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Mám pocit, že, ač se to na první pohled nezdá, je tahle mapka docela konstruktivním návrhem. Ukazuje totiž neoddiskutovatelnou nutnost urychleně řešit stavbu 511 SOKP.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Podle mě je to politický blábol extra kalibru. Pokud by to Praha jako zákaz prosadila, tak následně přibudou zákazy všude na těch trasách. Navíc bych chtěl vidět, jak by tu trasu někdo hlídal, mýto na většině jedniček není. D, R a jedničky mají být přístupné všem druhům dopravy, to, že si Praha převedla silnice na sebe a vytvořila tak uvnitř Čech díru, jí ještě nedává právo dopravu zakázat. Přitom řešení Spořilovské je umožnit návrat kamionů ve směru D11-D5 na Jižní spojku a hlavně co nejdřív připravit 511 tak, aby prošla.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
V době zprovoznění Spořilovské spojky byla Pražanům dobrá, to ji spolu s Jižní spojkou vítali, bo už nemusela tranzitní doprava jezdit přes Vršovice, Nusle, Palackého most a po Plzeňské dále na západ. A dnes by byli nejraději, kdyby nebyla nikdy postavena.
To se nemusela s takovou stavět ani Vysočanská radiála, když po ní nebude moci jezdit tranzit....
To se nemusela s takovou stavět ani Vysočanská radiála, když po ní nebude moci jezdit tranzit....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
to je jako se šetřením v rozpočtech ČR, se šetřením souhlasí všichni, ale jak se to týká konkrétních lidí tak je oheň na střeše a úplně stejné je to s výstavbou skoro každé dopravní stavby...ten provoz na té Spořilovské byl intenzivnější už před 9/2010 a nikdo předtím ani nepípnul (
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
No hlavně v době výstavby to bylo v "polích". Pak se kolem zastavělo. To je stejné i u mnoha obchvatů, které se následně stávají průtahy.Lenny píše:V době zprovoznění Spořilovské spojky byla Pražanům dobrá, to ji spolu s Jižní spojkou vítali, bo už nemusela tranzitní doprava jezdit přes Vršovice, Nusle, Palackého most a po Plzeňské dále na západ. A dnes by byli nejraději, kdyby nebyla nikdy postavena.
To se nemusela s takovou stavět ani Vysočanská radiála, když po ní nebude moci jezdit tranzit....
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Spořilovská zrovna není ten případ...Sosa píše:No hlavně v době výstavby to bylo v "polích". Pak se kolem zastavělo. To je stejné i u mnoha obchvatů, které se následně stávají průtahy.Lenny píše:V době zprovoznění Spořilovské spojky byla Pražanům dobrá, to ji spolu s Jižní spojkou vítali, bo už nemusela tranzitní doprava jezdit přes Vršovice, Nusle, Palackého most a po Plzeňské dále na západ. A dnes by byli nejraději, kdyby nebyla nikdy postavena.
To se nemusela s takovou stavět ani Vysočanská radiála, když po ní nebude moci jezdit tranzit....
zákazat kamiony není řešení