Jedná se tedy o části : MÚK Lovosice, nájezdy Vchynice ,ekodukt Bílinka,most přes polní cestu u Bílinky,most na silnici Bílinka-Opárno,MÚK Bílinka,nadjezd Velemín-Opárno a trasa v celé délce od MÚK Vchynice po most Opárno.A ještě tedy SOS systém a kanalizace pro úsek ZÚ - tunel Prackovice.Lenny píše:Dnes je další významný den, byl zamítnut rozklad proti stavebnímu povolení.
Jedná se o část km 48,276 - 53,218 (mimo mostu Vchýnice), součástí jsou 2 MÚK, 3 mosty, nadjezd. SOS systém a kanalizace pro úsek ZÚ - tunel Prackovice.
V současné době se může vesele stavět v úseku ZÚ - tunel Prackovice a km 61,1 - 62,3. Doufejme, že v blízké době bude zahájeno nějaké další stavební řízení.
Nic by tomu nemělo bránit,jen budou proti asi obce v trase stávající I/8-hlavně tedy Velemín...Lenny píše:Nevíte někdo, zda-li je možné zprovoznit úsek MÚK Lovosice - MÚK Bílinka dříve než zbytek?
Část od MÚK Lovosice po tunel Prackovice vypadá že bude hotová včas.Zbytek vidím černě(až na úsek km 61,1 - 62,3=zde se staví).Užovka píše:píšou tam začátek 1.čtvrtletí 2009 + 2 roky stavba, to asi 12/2010 neotevřou
Ale už se konečně něco děje i v místě ústeckého portálu tunelu Radejčín(více bude vědět asi Lenny).Jenže postup výstavby má být takový,že nejdřív se dobuduje tunel Prackovice=ok,pak se postaví most přes Uhelnou strouhu,zde to vázne a pak až tunel Radejčín(třeba se něco změnilo)Uvidíme...