VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Re: VMO: Žabovřeská I.
Prosta vymena obrusu ...
Re: VMO: Žabovřeská I.
no ze by zde byla zrovna potrebna rekonstrukce, to mi tedy hlava nebere....
Re: VMO: Žabovřeská I.
Doufám že to vezmou i s tím vymletým kanálem u žlutýho baráku ve směru na Svitavy, ale to si asi dělám falešný naděje
Re: VMO: Žabovřeská I.
Diky Balance...nejak se mi to uz v jedenact vecer po navratu z Vidne nechtelo hledat.... :/
Re: VMO: Žabovřeská I.
Tak dnes v podvecer uz bez omezeni... Vymenen povrch na asi metr sirokem pruhu ve smeru do Pisarek.. V opacnem smeru jsou jeste nejake cmaranice na vozovce, takze se asi jeste nejake opravy dockame i ve smeru do Zabin...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Bylo by to příhodné, aby myslím že zase počkají na víkend. Dělat to tam přes týden, tak nevím
Re: VMO: Žabovřeská I.
Silničáři musí žádat o prodloužení povolení pro Žabovřeskou
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20505.html
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20505.html
Re: VMO: Žabovřeská I.
Bohužel, jak se dalo čekat ....
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20707.html
Ovšem jak samotného pana Š. citují: "Pokud to silničáři nějak nepoškrtají, bude stavba bezkonfliktní"
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20707.html
Ovšem jak samotného pana Š. citují: "Pokud to silničáři nějak nepoškrtají, bude stavba bezkonfliktní"
Re: VMO: Žabovřeská I.
Me by spis zajimalo, jakej smysl ma zase tenhle nepovedenej vtipek....
Ta 50 na tomhle useku:
http://old.mapy.cz/#l=15&z=14&x=16.5723 ... WZg30TlgSs
To si jako ten jeden chodec a dva cyklisti za den zadaji opravdu takovehle opatreni??
Ja uz vazne nevim....Tenhle usek VMO je snad prokletej
Ta 50 na tomhle useku:
http://old.mapy.cz/#l=15&z=14&x=16.5723 ... WZg30TlgSs
To si jako ten jeden chodec a dva cyklisti za den zadaji opravdu takovehle opatreni??
Ja uz vazne nevim....Tenhle usek VMO je snad prokletej
Re: VMO: Žabovřeská I.
Kolik pak bude na nových částech okruhu, šedesátka?
Re: VMO: Žabovřeská I.
Občas si říkám, proč aspoň provizorně neudělají 1+2 pruhy. Místo by tam na to bylo. Vím, že by s tím měli hodně práce, ale kdyby dopo pouštěli 2 pruhy na město a odpo 2 na Svitavy, možná by to trochu plynulosti pomohlo. Teď je to fakt jak přesýpací hodiny.
Po otevření by snad na okruhu mohla být 80, ne? Je už teď na Porgesove, vždycky byla i na výpadovce na globus (Svitavy).
Po otevření by snad na okruhu mohla být 80, ne? Je už teď na Porgesove, vždycky byla i na výpadovce na globus (Svitavy).
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: 23.6.2010 12:04:28
Re: VMO: Žabovřeská I.
O těch 3 pruzích jsem tam taky mockrát přemýšlel (min. vždy při stání v koloně), ale myslím, že v tom nejužším místě by se tam 3 pruhy prostě nevešly. Šel by podle mě zabrat i ten chodník od mostu na Veslařskou směrem na Pisárky, který stejně není vůbec využívaný, ale to by jednak nikdo nepovolil a stejně by to asi nestačilo.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Jsou tam problematické 2 věci
1) chodci. Jak někdo zastaví a začne dávat přednost cele se to ucpe
2) Rozšíření na 1+2. Určitě by to šlo tady:
http://mapy.cz/#x=16.566001&y=49.204286 ... D5NAEg61JO
Muselo by se jenom chtít...
1) chodci. Jak někdo zastaví a začne dávat přednost cele se to ucpe
2) Rozšíření na 1+2. Určitě by to šlo tady:
http://mapy.cz/#x=16.566001&y=49.204286 ... D5NAEg61JO
Muselo by se jenom chtít...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Docela mě zamrzelo, když jsem tudy dnes jel, že tam museli dát ceduli zipu. A co opravdu nechápu, tak je ta 50. Je to takový rozdíl oproti 60?
Re: VMO: Žabovřeská I.
Tech nesmyslnych rychlostnich omezeni je vic,siesa píše:Me by spis zajimalo, jakej smysl ma zase tenhle nepovedenej vtipek....
Ta 50 na tomhle useku:
http://old.mapy.cz/#l=15&z=14&x=16.5723 ... WZg30TlgSs
To si jako ten jeden chodec a dva cyklisti za den zadaji opravdu takovehle opatreni??
Ja uz vazne nevim....Tenhle usek VMO je snad prokletej
napriklad Vinohradsky kopec, 2x2 pruhy mimo zastavenou oblast a je tam 60ka,
dole pak dokonce 50ka kvuli jednomu velmi malo vyuzivanemu prechodu.
Pritom se tam da jezdit zcela bezpecne 70,80 i vic
Zedňa
Re: VMO: Žabovřeská I.
Jojo...je to tak..bohuzel...Tech nesmyslnych rychlostnich omezeni je vic,
napriklad Vinohradsky kopec, 2x2 pruhy mimo zastavenou oblast a je tam 60ka,
dole pak dokonce 50ka kvuli jednomu velmi malo vyuzivanemu prechodu.
Pritom se tam da jezdit zcela bezpecne 70,80 i vic
No tak zrovna tady by se dle meho nazoru klidne jeste vlezlo 2+2. Ten chodnik je tam naprosto zbytcene naddimenzovanej, a pruh mezi salinou a silnici je taky dost zbytecnej... Takovy dva-tri metry by se tam dali nahnat a, co si budeme povidat, na bystrcke radiale je 2+2 na silnici jen o metr sirsi, nez je soucasny stav na tomhle useku Zabovreske.... Situace by se potom zlepsila minimalne v tom ohledu, ze by se hned za MUK Zabovreska (smer Pisarky) nezipovaly jak 2 pruhy do jednohu, tak soucasne do toho jeste doprava z Komina a Bystrce... K tomu zipovani do jednoho pruhu by doslo az u mostu na Veslarskou...Warcz píše:2) Rozšíření na 1+2. Určitě by to šlo tady:
http://mapy.cz/#x=16.566001&y=49.204286 ... D5NAEg61JO
Re: VMO: Žabovřeská I.
To zní taky dobře, ale bohužel to asi zůstane jen u našich spekulací. Nepředpokládám, že by stavitelé dělali před stavbou ještě nějaký změny
Re: VMO: Žabovřeská I.
Ono by taky jakékoliv provizorní řešení mohlo oddálit řešení konečně, že...
Re: VMO: Žabovřeská I.
+1multi píše:Ono by taky jakékoliv provizorní řešení mohlo oddálit řešení konečně, že...
Re: VMO: Žabovřeská I.
Kdyby taky na tu stavbu konečně udělali leták.
Re: VMO: Žabovřeská I.
to rozsireni az po kamenomlynsky most (nazev mostu na Veslarskou - byvala provizorka pri stavbe Pisarecke krizovatky) me taky napadlo uz davno.
Pokud bude nekdo inteligentni, tak by pri zacatku staby mohli zacit razit tunel a tuto cast rovnou udelat na finalno v plnym profilu, vzdyt to je nejjednodussi cast stavby zabovreske, v podstate staci shrnout odnici navezt vrstvy, asfalt a svodidla.
Pokud bude nekdo inteligentni, tak by pri zacatku staby mohli zacit razit tunel a tuto cast rovnou udelat na finalno v plnym profilu, vzdyt to je nejjednodussi cast stavby zabovreske, v podstate staci shrnout odnici navezt vrstvy, asfalt a svodidla.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Předpokládám, že rozšíření na čtyřpruh v tomto úseku bude minimálně někde v oblasti toho mostu vázano na přesun tramvajové trati.
Re: VMO: Žabovřeská I.
Mám trochu obavy že to tam tak jednoduchý nebude...určitě budou chtít co nejdýl zachovat současnou tramvajovou trať, minimálně na jedné koleji, i při ražbě tunelu (pokud by to teda umožnily podmínky, otřesy, težební mechanika a pod). Logicky by to asi byla ta ve směru na město, blíž u současné VMO. Takže rozšíření VMO pro vozidla by připadalo až po dokončení ražby tunelu. Je to jen takový můj odhad...pokud to podle vás půjde jinak, budu rád když mě opravíte Tahle varianta se mi moc nezamlouvá
Re: VMO: Žabovřeská I.
No uz ted si muze clovek vyzkouset, jaky to bude, az bude salina pres Pisarky mimo provoz (nyni jezdi 1 pres Zabiny)...
Takze by to teoreticky slo i nasledovne: Nejdriv uplne vytrhat salinovy koleje az do te miry, aby se mohl prednostne udelat ctyrpruh do finalniho stavu a neomezeneho provozu (akce tak na jednu sezonu...). No a tunel pro salinu at si razi treba pet let
Takze by to teoreticky slo i nasledovne: Nejdriv uplne vytrhat salinovy koleje az do te miry, aby se mohl prednostne udelat ctyrpruh do finalniho stavu a neomezeneho provozu (akce tak na jednu sezonu...). No a tunel pro salinu at si razi treba pet let
Re: VMO: Žabovřeská I.
I podle mě by to šlo...