I/36 Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
I/36 Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Nevíte kde končí nyní I/36? Na některých mapách a popisech je to v Holicích (řsd popis, dalnice-silnice) , ale někde (např. infoleták řsd k obchvatu Holic apod.) jde dále přes Borohrádek a končí na I/11.
V ÚP pardubického kraje je dokonce nakreslená její přeložka navazující na obchvat Holic a končící na I/11.
V ÚP pardubického kraje je dokonce nakreslená její přeložka navazující na obchvat Holic a končící na I/11.
Re: I/36 - odkud kam
Končí až v Borohrádku, teď jsem to taky zkoumal. První takto zakreslonou trasu jsem našel v mapě ŘSD Stav silniční sítě k 1. 1. 2007, ale musím podotknout, že jsem jich moc neprohlížel. Kdy ke změně došlo, neumím říci
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/36 - odkud kam
I/36 vede od krizovatky s I/11 v Novem Meste u Chlumce pres Bohdanec, Pardubice, Holice a Borohradek do Cestic, kde konci znovu na I/11. V useku Holice - Cestice nahradila starou II/318.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Ta I/36 - chystají se nějaké úpravy/přeložky této silnice tak, aby se právě těm vsím vyhnula? Koukám, že žádné samostatné vlákno tu nemá...
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Ano, plánuje se de facto celou silnici I/36 přeložit. Např. se připravuje přeložka úseku Holice - Čestice, přičemž téměr ze dvou třetin délky se bude jednat o novostavbu. Komunikace je navržena jako silnice kategorie S 9,5/80. Termín zprovoznění záměru se předpokládá nejdříve v roce 2020. Více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=HKK507
Dále přeložka v úseku Lázně Bohdaneč - D11. Navrženy byly dvě varianty, varianta A měla navazovat na dříve zrekonstruovanou silnici I/36 severozápadně od obce Voleč (tedy I/36 by začínala tak jako dosud na MÚK Chýšť), varianta B má začínat u MÚK Dobřenice. Letos bylo vydáno souhlasné stanovisko EIA pro variantu B.
Komunikace je navržena jako silnice kategorie S 11,5/80. Uvedení daného úseku do provozu se předpokládá v roce 2020. Více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PAK236
O něco dřív by se mohlo začít s obchvatem Lázní Bohdaneč. Oznámení záměru EIA předpokládá realizaci v letech 2013 - 2015. 16. 4. 2009 byly zveřejněny výsledky zjišťovacího řízení. Stavba je navržena v kategorii S 11,5/80, změna kategorie je provedena v průsečné křižovatce na vjezdu do Rybitví, kde extravilánová silnice kategorie S 11,5/80 přechází na intravilánovou kategorii MS 2c 13/9,25/70 se souběžným pruhem pro pěší a cyklisty a zastávkami MHD. Šířka jízdních pruhů 3,50 m je zachována.
Více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PAK421
Asi nejméně náročná bude přeložka v úseku Časy – Holice, protože probíhá převážně v původní trase. Ta ani nebude dále posuzována z hlediska vlivů na ŽP. Vlastně se jedná o přivaděč z budoucí MÚK Časy na Holice a I/35. Je navržen v kategorii S 9,5/70, více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PAK404
Ostatní úseky jako např. obchvat Sezemic jsou ve fázi studie.
Dále přeložka v úseku Lázně Bohdaneč - D11. Navrženy byly dvě varianty, varianta A měla navazovat na dříve zrekonstruovanou silnici I/36 severozápadně od obce Voleč (tedy I/36 by začínala tak jako dosud na MÚK Chýšť), varianta B má začínat u MÚK Dobřenice. Letos bylo vydáno souhlasné stanovisko EIA pro variantu B.
Komunikace je navržena jako silnice kategorie S 11,5/80. Uvedení daného úseku do provozu se předpokládá v roce 2020. Více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PAK236
O něco dřív by se mohlo začít s obchvatem Lázní Bohdaneč. Oznámení záměru EIA předpokládá realizaci v letech 2013 - 2015. 16. 4. 2009 byly zveřejněny výsledky zjišťovacího řízení. Stavba je navržena v kategorii S 11,5/80, změna kategorie je provedena v průsečné křižovatce na vjezdu do Rybitví, kde extravilánová silnice kategorie S 11,5/80 přechází na intravilánovou kategorii MS 2c 13/9,25/70 se souběžným pruhem pro pěší a cyklisty a zastávkami MHD. Šířka jízdních pruhů 3,50 m je zachována.
Více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PAK421
Asi nejméně náročná bude přeložka v úseku Časy – Holice, protože probíhá převážně v původní trase. Ta ani nebude dále posuzována z hlediska vlivů na ŽP. Vlastně se jedná o přivaděč z budoucí MÚK Časy na Holice a I/35. Je navržen v kategorii S 9,5/70, více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PAK404
Ostatní úseky jako např. obchvat Sezemic jsou ve fázi studie.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Na obchvat Sezemic a stejně tak i obchvat Pardubic je již souhlasné stanovisko k posuzování vlivů stavby na živ. prostředí
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Je to tak. Člověk nesmí hned všemu věřit..
oznámení záměru I/36 Časy - Holice píše:... akce „Silnice I/36 – Obchvat Sezemice“ (studie).
I/36 - Holice - Čestice (a.k.a. spojka R35 a I/11)
Podívejte se na stránku http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=HKK507 na návrh "Silnice I/36 v úseku Holice - Čestice"Mike píše:ona se čeká nějaká výrazná úprava třeba v Borohrádku ?
Re: Trasování R35
tak jsem se podíval
nic mocTermín plánovaného zprovoznění se předpokládá nejdříve v roce 2020. Přesný
termín není znám.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Trasování R35
Ono nemá cenu psát termíny, stejně je to takové vaření vody, ten rok 2020 považuji za docela realistický, ikdyž by to šlo i dříve, kdyby to byla velká priorita. Třeba 2015-6, ale jsou potřebnější stavby.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Je smutné vydírat pozemky, píše poslanec
Pardubice - „Podporuji úpravu zákonů, které dnes umožňují vlastníkům držet stát, samosprávy i zoufalou veřejnost pod krkem,“ říká [poslanec ČSSD Miroslav] Váňa.
S pardubickým magistrátem, radou města, zastupitelstvem a Městským rozvojovým fondem hraje prapodivnou, dětsky zlomyslnou hru podnikatel pan H.
Všechny drží v hrsti svými pozemky. Bez jeho laskavého „ano“ Ředitelství silnic a dálnic nemůže začít stavět severovýchodní obchvat města...
Pardubice - „Podporuji úpravu zákonů, které dnes umožňují vlastníkům držet stát, samosprávy i zoufalou veřejnost pod krkem,“ říká [poslanec ČSSD Miroslav] Váňa.
S pardubickým magistrátem, radou města, zastupitelstvem a Městským rozvojovým fondem hraje prapodivnou, dětsky zlomyslnou hru podnikatel pan H.
Všechny drží v hrsti svými pozemky. Bez jeho laskavého „ano“ Ředitelství silnic a dálnic nemůže začít stavět severovýchodní obchvat města...
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Byla zpracována dokumentace záměru. Z původních čtyř variant zbyly dvě, termíny realizace záměru nejsou doposud stanoveny, ve vazbě na ostatní připravované silniční stavby v oblasti Pardubicka nelze předpokládat zahájení výstavby před r. 2015.andy píše:O něco dřív by se mohlo začít s obchvatem Lázní Bohdaneč. Oznámení záměru EIA předpokládá realizaci v letech 2013 - 2015. 16. 4. 2009 byly zveřejněny výsledky zjišťovacího řízení. Stavba je navržena v kategorii S 11,5/80, změna kategorie je provedena v průsečné křižovatce na vjezdu do Rybitví, kde extravilánová silnice kategorie S 11,5/80 přechází na intravilánovou kategorii MS 2c 13/9,25/70 se souběžným pruhem pro pěší a cyklisty a zastávkami MHD. Šířka jízdních pruhů 3,50 m je zachována.
Více info zde: http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PAK421
O záměru se píše též zde: Obchvat lázeňského města bude! Ale kdy?
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Stavební úřad města Pardubice vydal Oznámení o zahájení řízení a pozvání k veřejnému ústnímu jednání - I/36 Pardubice, Trnová - Fáblovka - Dubina, související stavba - cyklostezka včetně situačky, kde je pěkně vidět trasování obchatu.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Od Intersparu na západ to projektoval někdo jiný, a navíc se za celou dobu nepotkal s tím, kdo dělal zbytek, ne?
Království a půl princezny za 511.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Stezku nevím , ale silnici od kruhového objezdu na Dubině po kruháč Globus projektoval jeden projektant dle požadavků ŘSD. Krásný čtyřpruh z dubiny k intersparu a pak nový špunt .Na cestě z centra 4 kruhové objezdy za sebou klasický dvoupruh mezi sparem a globusem. Podle mě je to nedomyšlené.
1.Nová bezmýtná trasa mezi Novým Městem a Holicemi (resp.Časy, kde se napojí na R35)
2.Ucpaný dvoupruh mezi Sparem a globusem
3.Špatně řešená křižovatla I/37 s I/36
4.V úseku okolo Ohrazenic není řešen žádný podchod nebo nadchod.
V současné době běží územní řízení.
1.Nová bezmýtná trasa mezi Novým Městem a Holicemi (resp.Časy, kde se napojí na R35)
2.Ucpaný dvoupruh mezi Sparem a globusem
3.Špatně řešená křižovatla I/37 s I/36
4.V úseku okolo Ohrazenic není řešen žádný podchod nebo nadchod.
V současné době běží územní řízení.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Tož jedinná šance je angažovat Kužvarta, aby to shodil
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Z hlediska budoucích páteřních komunikací (po protaření R35), má smysl jenom úsek Holice - Čestice.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Spíš než obchvat Pardubic mi to připomíná severní tangentu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Dne 18. 4. proběhlo veřejné projednání záměru Silnice I/36 Lázně Bohdaneč - obchvat.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Tak jsem si nedavno projel usek Sezemice - Holice - Cestice a musim rici, ze prujezd Sezemicemi je opravdu zazitek. Hlavni od Pardubic pokracuje po II/298 na Byst a tak byla celkem slusna kolona na krizovatce na prijezdu od Holic. Sice existuje na webu RSD navrh obchvatu - http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchvat.pdf - ale zatim se vubec nevi, kdy dojde k realizaci. Trosku se obavam ze pokud se vybuduje MUK Casy, tak mozna doprava od R35 na Pardubice se svede na stavajici I/36 protoze v letaku RSD je jasne uvedeno ze vzhledem k narustu stavebnich nakladu o vice nez 56% proti planu neni vubec jasne, kdy dojde k realizaci.
Usek z Holic do Borohradku je s vyjimkou 2 mist veden vlastne cely v obci a povrch neni moc kvalitni. Naprosto zretelne je videt zmena kraje, protoze potom je celkem novy povrch az do Cestic. Od Holic na Cestice je celkem maly provoz - byl to vsedni den - jina situace muze byt v patek a nedeli odpoledne a navecer.
Usek z Holic do Borohradku je s vyjimkou 2 mist veden vlastne cely v obci a povrch neni moc kvalitni. Naprosto zretelne je videt zmena kraje, protoze potom je celkem novy povrch az do Cestic. Od Holic na Cestice je celkem maly provoz - byl to vsedni den - jina situace muze byt v patek a nedeli odpoledne a navecer.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Jak mapman psal ve vlaknu o I/37, tak se prý má zkrátit I/36 o úsek D11-I/37, proč takové náhlé rozhodnutí?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Nevím, proč náhlé, ale logické určitě. Je žádoucí, aby tranzit v tomto úseku jezdil po trase D11-R35-I/37 a v budoucnu jen D11-R35. I/36 tak zůstane jen lokální význam.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Po dokončení R35 do MÚK Časy stoupne význam I/36 pro tranzit směrem podhůří Orlických hor (Vamberk, Žamberk, Rychnov n. K. i Ústí nas Orlicí).dd píše: I/36 tak zůstane jen lokální význam.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Myslel jsem samozřejmě v úseku D11-(Lázně Bohdaneč)-Pardubice. Příp. až po Časy.
Re: I/36 Chýšť (D11) - Pardubice - Holice - Čestice (I/11)
Tak zamalovali směr Pardubice na návěští na exitu Chýšť z D11.