Ano výborně, další místo, které je třeba projíždět s rukou na klaksonu. Začínám si dělat takový malý seznam. Holešovičky do centra už tam mám dávno, Legerovu do centra evaluuji, a jak zjistím, že jsou tam kolony větší, než tam byly dřív, také ji tam zařadím.SteveY píše:Sedmdesátka povolená značkami těsně za mostem Barikádníků je "zrušena" následující křižovatkou v místě, kde se odděluje třetí, pravý pruh. Dále směrem nahoru platí obecná padesátka, byť není zdůrazněna značkou tak, jako směrem dolů u Vychovatelny.
Severojižní Magistrála
Re: Severojižní Magistrála
Re: Severojižní Magistrála
největší perlou Chlumecký je to, že tam červenou značku 50 sundali a na stejný sloup namontovali již zmíněnou šedou 70Petr Pokorný píše:To bych řekl že je ještě luxusní řešení, protože tam je alespoň něco (i když by nemuselo, je tam křižovatka).jonáš píše:... ideální je ta past na Chlumecký, kde je nenápadnej šedivej konec sedmdesátky, místo aby tam byla výrazná padesátka v červenym rámečku.
Dva příklady ze stejnýho konce Prahy absolutně bez označení snížení rychlosti:
- Liberecká do centra, někde v oblasti MÚK s Vysočanskou je omezení z 100 na 80 km/h ... absolutně bez označení.
- Průmyslová z Hlubětína do Štěrbohol, někde v oblasti MÚK s Českobrodskou je omezení z 70 na 50 km/h ... absolutně bez označení.
Taky mi to přijde jako dost špatný řešení.
Ta Liberecká je celkem v klidu, prostě skončí 100 křižovatkou - nikdy to tam nebylo jinak, stejně tak Průmyslová - tady to párkrát měřili MP schovaní za roštím, nedávno stála PČR u Agipu, tzn. až za mostem
Ty Holešovičky jsou svinstvo právě proto, že se jedná o změnu, která není - jistě záměrně - označena
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Severojižní Magistrála
Tak dneska v Holešovičkách dokonce už ty 50 měřili. Stáli na tamním mostu a radar byl nasměrován na směr do centra. Bohužel ráno tam byla taková kolona, že tam byli k ...
Re: Severojižní Magistrála
trochu divné, když do centra je ta 50 už docela dlouho
ale alespoň že tak
ale alespoň že tak
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Severojižní Magistrála
tam by slušela sedmdesátka "70"
Re: Severojižní Magistrála
Dnešní stav na severojižní magistrále - ul. V Holešovičkách:
ve směru do centra od konce rychlostní silnice na Vychovatelně bezvýhradně nejvyšší povolená rychlost 50 km/h. Ve směru z centra je povolená rychlost 70 km/h pouze v krátkém izolovaném úseku na mostě Barikádníků. Padesátku zde objektivně vzato nedodržuje skoro nikdo (zejména směrem z centra). Asi proto zde byly během úterního večera namontovány radary s blikající rychlostí projíždějících vozidel. Nevím jestli je zrovna tohle správné řešení.
ve směru do centra od konce rychlostní silnice na Vychovatelně bezvýhradně nejvyšší povolená rychlost 50 km/h. Ve směru z centra je povolená rychlost 70 km/h pouze v krátkém izolovaném úseku na mostě Barikádníků. Padesátku zde objektivně vzato nedodržuje skoro nikdo (zejména směrem z centra). Asi proto zde byly během úterního večera namontovány radary s blikající rychlostí projíždějících vozidel. Nevím jestli je zrovna tohle správné řešení.
Re: Severojižní Magistrála
Takže prostě všude padesátnovinky.cz píše:Magistrát slíbil zrušit past na řidiče na pražském mostě Barikádníků
http://www.novinky.cz/domaci/166565-mag ... dniku.html
Magistrát sedmdesátku zruší
Magistrát hlavního města Prahy slíbil nápravu a zvýšenou povolenou rychlost zrušit, aby řidiče nemátla. "Zruší se to a nikde tam sedmdesátka nebude, pracujeme na tom,“ řekl Aleš Krejča z pražského odboru dopravy.
Re: Severojižní Magistrála
to je hrozný zase 50ka ale ještě že tam nedali 30ku to by bylo něco
Re: Severojižní Magistrála
Hm, a k čemu je to vlastně dobrý, mít v padesátkový trase najednou třista metrů sedmdesátky s nejasnym ukončenim? Sice můžete ušetřit teoreticky až šest sekund, ale to byste museli mít auto s nekonečnym zrychlenim a nekonečnou účinností brzd. Jen ať to sundaj.
Re: Severojižní Magistrála
a proč nemůže být z Argetinské až na Prosek 70ka ???
Re: Severojižní Magistrála
HlukUžovka píše:a proč nemůže být z Argetinské až na Prosek 70ka ???
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Severojižní Magistrála
Hluk, to je ten hlavní argument, hlavním důvodem je především (hezky česky řečeno) zavilý odpor "obyvatelů" ulice V Holešovičkách. A nutno říci že asi i oprávněný, stejně jako v případě lidi co bydlí na 5.května. ALe proč tam ještě bydlí, to už je mi záhadou. Osobně si myslím, že jsou i lidi kterým je to relativně fuk...
Re: Severojižní Magistrála
ani snad né všech obyvatelů, ale hlavně té "aktivní" paní, která nejprvě protlačila 50 z kopce, pak si vyřvala ty betonový zátarasy, nadávala na autobusy - ty jí dost odsálo metro a teď prosadila 50 i do kopce.
určitě jí to radostně posvětili z magistrátu
ANO, z toho magistrátu, jehož představitel nám ještě nedávno sliboval
OKRUH PRAHY 2010
určitě jí to radostně posvětili z magistrátu
ANO, z toho magistrátu, jehož představitel nám ještě nedávno sliboval
OKRUH PRAHY 2010
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Severojižní Magistrála
nej by bylo před Bulovkou zajet pod zem a vyjet az mostem Barikadníku a od pani by byl pokoj, ale to je hudba budoucnosti (a v tunelu pekne 70km/h jako v Mrazovce !!!)
Re: Severojižní Magistrála
Přesně to ta paní s celým sdružením chce. Dokonce navrhuje aby se ten tunel napojil na okruh obousměrně, někde na Košince, a nahradil tak i Libeňskou spojku.Užovka píše:nej by bylo před Bulovkou zajet pod zem a vyjet az mostem Barikadníku a od pani by byl pokoj, ale to je hudba budoucnosti (a v tunelu pekne 70km/h jako v Mrazovce !!!)
A99 A8-A96
je kapacitne dostacujici na cca 70%. PRoblemy vznikaji v patek odpoledne. A co se tyka GAPA Autostrady, tak ten provoz je v tomto smeru na germanske pomerz minimalni a staci se tam dokodrtat po Frankenring
Re: A99 A8-A96
A jak tvůj příspěvek souvisí se Severojižní magistrálou?Tachau píše:je kapacitne dostacujici na cca 70%. PRoblemy vznikaji v patek odpoledne. A co se tyka GAPA Autostrady, tak ten provoz je v tomto smeru na germanske pomerz minimalni a staci se tam dokodrtat po Frankenring
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
RSD by melo korigovat pocet km dalnic a smv
protoze napr. Sporilov na E55 byla silnice pro motorvozidla zkracena o 500 metru. SJMagistrala byla smer Brno zkracena o 1 km a smer centrum o cca 3 km. Vypada, ze mame novy trend buzerace - snizovat rychlost, omezovat prujezdnost... OBcas si rikam jak ten komunista byl proziravy a vedel, ze na cechy musi byt prisnost, jinak vznikne bordel
Re: Severojižní Magistrála
To, že je nějaká komunikace osazená příslušnou značkou, z ní ještě nedělá "statistickou" dálnici / erko.
Království a půl princezny za 511.
tak to je tedy super bordel... nejdrive znacka je to R pak s
odklidi a R uz neni... Pisk R-silnice. Musel jsem premejslet v tyhle tatarsitine co je erko
Re: Severojižní Magistrála
V Listech hl.m. psali o protihlukových opatřeních v ulici 5. května. Nevím, jestli to bylo. Jestli jo, tak se omlouvám za repost. Tady je vizualizace z odkazu, uvedeném v novinách. http://www.artoo.cz/ref_210v.html
ruseni R-silnic a instalace radaru
v civilizovanem svete pokud se omezi nekde tak dulezita komunikace jako je magistrale nabo most v Holesovickach, tak jen proto, ze se otevrel tunel nebo nejaka jina nahradni komunikace. U nas se silnice jen blokuji, snizuje rychlost a narusta neustala buzerace. Dokonce u socek na jiznim meste je radar i na mezi a nikde neni ani prechod ani semafor.... Koucourkov nebo hlupakov,,,
Re: Severojižní Magistrála
2nestler: naprostý souhlas !!!
Re: Severojižní Magistrála
Já nevim, ale nepodléháte náhodou všichni nějakému mediálnímu bludu?
Není náhodou ono 100x omýlané zúžení magistrály řešením typu "vlk se nažral a koza zůstala celá"?
Vždyť se jen fakticky posunulo rozšíření ze 3 na 4 pruhy o cca 300 metrů, to přeci nemůže mít téměř žádný vliv na nic (pochopitelně kromě médíí).
Podle mojeho názoru je to jen a pouze bouře ve sklenici vody, skutečné problémy jsou někde úplně jinde.
Není náhodou ono 100x omýlané zúžení magistrály řešením typu "vlk se nažral a koza zůstala celá"?
Vždyť se jen fakticky posunulo rozšíření ze 3 na 4 pruhy o cca 300 metrů, to přeci nemůže mít téměř žádný vliv na nic (pochopitelně kromě médíí).
Podle mojeho názoru je to jen a pouze bouře ve sklenici vody, skutečné problémy jsou někde úplně jinde.