Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

[1. úsek] Plzeň (I/20) – Rožmitál pod Třemšínem (I/18) – Mirovice (I/4) – Milevsko – (I/29) – Tábor (peáž po D3) – Pelhřimov (I/34)
[2. úsek] Havlíčkův Brod (I/34) – Žďár nad Sázavou (I/37) – Boskovice (I/43)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od JirkaS »

Marooned17 píše:
Standa píše:I/23 bych ale určitě nepřekládal a I/37 mezi Žďárem a D1 nerušil, mají svůj význam jako dálkové trasy (Brno - Třebíč - ČB, resp. Brno - Žďár - Pardubice).
O tom velice pochybuju.
A kudy si myslíte, že se z okolí Žďáru jezdí do Brna. Přece ne po té dvojce do Jihlavy a pak po D1. I/37 je jasnou volbou. Navíc I/43 není žádný zázrak, takže i z Pardubic bych zatím I/37 volil, natož z Chrudimi.
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od prof2 »

JirkaS píše:
prof2 píše:Až na poslední větu souhlasím. Není mi jasné, které úseky I. tříd si nezasloužily být redukovány. Ty, které jsem znal z vlastních zkušeností, měly obvykle dost špatnou kvalitu i malé využití.
Kdyby nic jiného, tak část I/18, ze které stejně bylo potřeba udělat I/19.
No, "potřeba"... Měli jsme tehdy ministra dopravy z Vysočiny a zejména Bystřici nad Pernštejnem se to zrušení nelíbilo.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od siesa »

JirkaS píše:
Marooned17 píše:
Standa píše:I/23 bych ale určitě nepřekládal a I/37 mezi Žďárem a D1 nerušil, mají svůj význam jako dálkové trasy (Brno - Třebíč - ČB, resp. Brno - Žďár - Pardubice).
O tom velice pochybuju.
A kudy si myslíte, že se z okolí Žďáru jezdí do Brna. Přece ne po té dvojce do Jihlavy a pak po D1. I/37 je jasnou volbou. Navíc I/43 není žádný zázrak, takže i z Pardubic bych zatím I/37 volil, natož z Chrudimi.
Je to tak. Z Brna smer Pardubice a potazmo dale ke Krkonosim pouze po I/37...jinudy to nema smysl..
MartinM
Příspěvky: 61
Registrován: 24.9.2009 11:53:37

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od MartinM »

siesa píše: Je to tak. Z Brna smer Pardubice a potazmo dale ke Krkonosim pouze po I/37...jinudy to nema smysl..
Tak max. na Chrudim ,Pardubice a blízké okolí.Dále je to blbost.Z Krkonoš pocházím (z okolí Vrchlabí) a do Brna se jezdilo vždy přes Hradec Králové,Vysoké Mýto a Svitavy (I/35 a I/43).V posledních letech se také někteří naučili jezdit přes Jičín,Kolín,Jihlavu(I/16,I/32,I/38 a D1),ale je to docela velká zajížďka.
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od siesa »

MartinM píše:
siesa píše: Je to tak. Z Brna smer Pardubice a potazmo dale ke Krkonosim pouze po I/37...jinudy to nema smysl..
Tak max. na Chrudim ,Pardubice a blízké okolí.Dále je to blbost.Z Krkonoš pocházím (z okolí Vrchlabí) a do Brna se jezdilo vždy přes Hradec Králové,Vysoké Mýto a Svitavy (I/35 a I/43).V posledních letech se také někteří naučili jezdit přes Jičín,Kolín,Jihlavu(I/16,I/32,I/38 a D1),ale je to docela velká zajížďka.
Znam spoustu brnaku, kteri jezdi tak, jak jsem popsal...Je to o zvyku toho ktereho ridce, samozrejme.. Ja osobne bych volil jednu cestu tamtudy a nazpet tudy.. Nerad jezdim stale stejnou cestou :) Ostatne vsechny tri varianty se lisi o pouhe minuty (dle planovace..).
adi88
Příspěvky: 496
Registrován: 15.3.2009 22:53:30
Bydliště: Brno, kousek od VMO

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od adi88 »

siesa píše:Nerad jezdim stale stejnou cestou :)
Jo tak v tomhle jste můj člověk, mám to stejně :D Jinak z mého okolí zase dost lidí preferuje I/43, takže ono to je fakt asi o tom zvyku. Já posledně když jel z Pardubic, tak zvolil I/35 a I/43, říkal jsem si je večer, to už bude klid...I tak ale velký provoz, zejména kamiony, že jsem si říkal proč já nejel po I/37...
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od siesa »

adi88 píše:
siesa píše:Nerad jezdim stale stejnou cestou :)
Jo tak v tomhle jste můj člověk, mám to stejně :D Jinak z mého okolí zase dost lidí preferuje I/43, takže ono to je fakt asi o tom zvyku. Já posledně když jel z Pardubic, tak zvolil I/35 a I/43, říkal jsem si je večer, to už bude klid...I tak ale velký provoz, zejména kamiony, že jsem si říkal proč já nejel po I/37...
Jo to jsem si nedavno taky drbal hlavu... A nejhorsi je ten prujezd Svitavama...Nevim proc, ale vzdycky se mi to tam tak tahne... ;)
kik
Příspěvky: 1006
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: Změny vedení silnice I/19 v úseku Pelhřimov - Nové Dvory

Příspěvek od kik »

siesa píše:
adi88 píše:
siesa píše:Nerad jezdim stale stejnou cestou :)
Jo tak v tomhle jste můj člověk, mám to stejně :D Jinak z mého okolí zase dost lidí preferuje I/43, takže ono to je fakt asi o tom zvyku. Já posledně když jel z Pardubic, tak zvolil I/35 a I/43, říkal jsem si je večer, to už bude klid...I tak ale velký provoz, zejména kamiony, že jsem si říkal proč já nejel po I/37...
Jo to jsem si nedavno taky drbal hlavu... A nejhorsi je ten prujezd Svitavama...Nevim proc, ale vzdycky se mi to tam tak tahne... ;)
Tak nejak ze zvyku preferuju cestu z HK do Brna pres Svitavy. Parkrat jsem to zkusil pres Zdar a Velkou Bites ale pripadalo mi to delsi...
Ale zpatky k tematu. I/19 bych v Pelhrimove vratil na puvodni trasu do Jihlavy kde bych ji ukoncil. Stavajici I/19 bych mezi HB a Sebranicemi preznacil zpet na silnici II.tridy (treba i II/150) protoze ta intenzita provozu jednicce opravdu neodpovida. A pokud by kraj chtel spojnici mezi Jihlavou a Zdarem (at uz II/352 pres Polnou a Sazavu nebo po II/602 a II/353 pres V. Beranov) povysit na silnici I.tridy tak bych volil cislo I/6x nebo I/7x, ale ne I/19.
Odpovědět

Zpět na „I/19“