michal píše:Jsem to snad radši neměl vidět... Může mi někdo říct, proč po zprovoznění VR dostane výjezd z Chlumecké směr 511 dva pruhy, zatímco SOKP má taky dva???
Podle mne nemá cenu mluvit v budoucím čase ..., podle toho zastaveného návrhu EIA bych raději použil podmiňovací budoucí. Faktem je, že ten záměr je asi takový, že 2 pruhy by šli směr SOKP sever a 2 doleva na R10 a rampu směr Centrum na Vysočanskou radiálu.
Tato vizualizace začátku R1 520 z jiného vlákna napoví, kam asi autor směřoval.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 227#p32227
Dnešní stav křižovatky je trochu jinačí.
michal píše: A připojení dvěma pruhy od D11 směr 511 končí tak stěží po dvou stech metrech? Neuvěřitelné...
Kdyby někdo udělal právě těchto 200m byla by to neuvěřitelná paráda. Levý pruh z připojení D11 pokračuje a SOKP směrem na Běchovice je 3 pruhový.
michal píše:O odpojovacím pruhu z D11 směr 511 nemluvě... Proč se to vůbec dělá, když se to stejně zas neudělá pořádně?! Proč má D11 čtyři pruhy, když od 511ky je nejdřív jen jeden odpojovací?! Prosím, řekněte, že jsem úplně pitomej a že to je jinak, že v tom neumím číst...
Nad tímto bych se zas tak nerozčiloval. Já si nejsem tak jistý, že zaslepení rovného úseku od nákupního centra ČM a vybudování rampy s nájezdem v zátáčce a klesání rampy R1->D11 je to pravé ořechové. Jedině kdyby ten 3pruh na D11 vytáhli aspoň na kopeček k pumpě Benzina.