[D0] 510 Běchovice - Satalice

Odpovědět
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od Marooned17 »

MPMP píše:Umíte se podívat do mapy? Ve směru od R10 (většina autobusů na terminálu) to ve směry z R10 bude místo jedné rampy o délce 300m cca 2,8km (!!!) abyste se dostal na stejné místo. A jako bonus si počkáte u čtyř(!!!) SSZ navíc. Ještě pořád máte dojem, že to není "kravina"?
U jakých 4 SSZ? Já tam mám jedno. Ano, mám pořád dojem, že to kravina není, i s ohledem na toto:

http://www.mapy.cz/#x=14.576555&y=50.11 ... --fPqY8eoz

Obsluha ČM by tedy2 sjezdy byla více než dostatečná. Tu zajížďku od R10, ať již z jedné nebo 2. strany jako problém nevidím. To jsou 2 min, navíc.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od jonáš »

A nafta se fasuje zadarmo a bus je bezúdržbovej a jezdí věčně a šofér má neomezenou pracovní dobu. Cca 3 km navíc pro každej bus, to je cca 150 Kč nákladů na každý jízdě, krát dvacet linek, krát padesát spojů .. krát padesát let ;-)
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od MPMP »

Marooned17 píše:
MPMP píše:Umíte se podívat do mapy? Ve směru od R10 (většina autobusů na terminálu) to ve směry z R10 bude místo jedné rampy o délce 300m cca 2,8km (!!!) abyste se dostal na stejné místo. A jako bonus si počkáte u čtyř(!!!) SSZ navíc. Ještě pořád máte dojem, že to není "kravina"?
U jakých 4 SSZ? Já tam mám jedno.
SSZ jsou u bodů na této mapce. Ano, nyní nejsou 4, ale jen 3. Nicméně to čtvrté u červeného praporku už je v plánu.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od Marooned17 »

MPMP píše:SSZ jsou u bodů na této mapce. Ano, nyní nejsou 4, ale jen 3. Nicméně to čtvrté u červeného praporku už je v plánu.
Ale tak, jak jsem to nakreslil, tak tam je na nové komunikaci SSZ pouze 1. Byl by to nový 4pruh.

Jinak abych to trochu odlehčil, pouze mě to napadlo, že je to způsob, jak zrušit nevhodný nájezd na PO. že bych se toho za žádnou cenu nevzdal, to netvrdím. Po diskusi navrhuji, že by se mohly zachovat z X Chlumecká - PO pouze rampy směrem od/na R10. Pak by k žádnému prodloužení trasy nedošlo a zrušilo by se to křížení směrů v místě "brýlí" :-)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od Mike »

tak nevím, jestli tamtudy opravdu jezdíte
od otevření VR poklesl provoz na chlumecké směr MO o dobrých 50%
jediné kolony tam stojí do Počernic, kde je ovšem dělá SSZ ( pro výjezd od Lidlu a "myší dírou" od OC ) a pak přechod na horizontu Počernic
spolu s tím pokles i počet vozidel, která sjíždějí z 510 na Chlumeckou a tedy křižujícíh vozidel je výrazně méně
problém tam je jen "ruský" pruh, který nemá vodorovné ani svislé značení ( vznikl právě výstavbou, resp. novým napojením R10 )
ano, těžko říci, jak to bude vypadat, až se tudy povalí hlavní tranzit okolo Prahy, ovšem mostu přes Vltavu v Suchdole se jentak nedočkáme a o termínu 520 se tu nezkouším ani spekulovat
podívejte, jak to vypadá s výstavbou "připravené a důležité" 511
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od MPMP »

Marooned17 píše:
MPMP píše:SSZ jsou u bodů na této mapce. Ano, nyní nejsou 4, ale jen 3. Nicméně to čtvrté u červeného praporku už je v plánu.
Ale tak, jak jsem to nakreslil, tak tam je na nové komunikaci SSZ pouze 1. Byl by to nový 4pruh.
Tak to se omlouvám, nepodíval jsem se na ten návrh pořádně - ano takhle "by tam byl" nový čtyřpruh. Má to ale takový "malinký háček". Mezi současnou výstavbu (parkovací dům CČM) a R1 se obslužná komunikace a nový 4-pruh už jaksi nevejdou. Takže nápad možná "podle předpisů", ale, bohužel, nerealizovatelný.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od Marooned17 »

MPMP: Vejde. Stávající 4pruh by se redukoval na 2 pruh a druhá část by byla mezi stávajícím 4pruhem a PO. Vyžadovalo by to však, jak psal PP21, stavbu zárubních zdí ve stávajícím náspu.

Mike: Rozumím, přesto si myslím, že mít na PO křižovatky tak blízko usebe, vhodné není.
Naposledy upravil(a) Marooned17 dne 6.5.2013 10:31:03, celkem upraveno 1 x.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od jonáš »

Podle mě má jedinej smysl dodělat tam kolektor a prohlásit to celý za jednu křižovatku.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

Jak to vlastně bude s tím budoucím rozšířením na 3+3? To se vejde v rámci současné rezervy na úkor středovém pásu? Nebo se bude ještě nějak nastavovat šířka celého tělesa? Třeba pilotáží a opěrnými stěnami...? Nebyla by náhodou nějaká hezká situačka? :)
FlakY`
Příspěvky: 1489
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od FlakY` »

Celý úsek je postaven s rezervou 3+3. Pokud se podíváte do mapy, tak to uvidíte. Stačí vystavět střed dálnice a je to. Jenom kolektory budou potřeba vybudovat, těch moc postavených není.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

FlakY` píše:Celý úsek je postaven s rezervou 3+3. Pokud se podíváte do mapy, tak to uvidíte. Stačí vystavět střed dálnice a je to. Jenom kolektory budou potřeba vybudovat, těch moc postavených není.
O rezervě na 3+3 vím. Ale třeba ve směru od 520 mají jít na D11 dva pruhy přes direktivní rampu. Což když k tomu přičtu 3+3 a ještě další kolektorový pás pro sjezd na CČM, tak mám pocit, že se stávající násyp bude muset nějak rozšířit. A stejně tak nejspíš před múk s Chlumeckou ve směru na 520. Tam taky rezerva je, ale pokaždé, když tudy jedu, nejsem si jist, že se to tam vejde. Právě proto bych bral tu situačku, abych si to ujasnil. Ten náčrtek, co byl v tom odkazu EIA, bylo stejně jen schéma (teď už navíc nedostupné).
FlakY`
Příspěvky: 1489
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od FlakY` »

Rozšíření 3+3 je v pohodě, ale právě u těch kolektorů se musí určitě sáhnout do náspu. Před lety se neuvažovalo o tak dlouhých kolektorech a možná ne ani s tak vysokou intenzitou provozu. Klektor byl původně plánován nad D11.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

FlakY` píše: u těch kolektorů se musí určitě sáhnout do náspu
A toto mě právě zajímá. Na úrovni CČM to je pořádně vysoká hromada, navíc místo do strany na "přisypání" tam už není.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od pp21 »

michal píše:Jak to vlastně bude s tím budoucím rozšířením na 3+3 ... Nebyla by náhodou nějaká hezká situačka? :)
V dokumetaci k EIA: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP244
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

pp21 píše:
michal píše:Jak to vlastně bude s tím budoucím rozšířením na 3+3 ... Nebyla by náhodou nějaká hezká situačka? :)
V dokumetaci k EIA: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP244
No já Vám nevím... Ta jedna mapa v pdf, co má asi 50 MB, tak ta mi nějak nenabíhá (netuším teda, proč kvůli 510ce tam musí být půlka okresu Praha - východ...). Takže pokud mám nějakou závadu či nedostatek na svém příjimači, budu vděčný za nějaký screenshot. A pak je tam ještě toto schéma, o kterém jsem psal a jehož podoba (hlavně v porovnání s obrázkem pod ním), mi vzhledem k tomu, že se jedná o úřední materiál k přestavbě dálnice, přijde tragikomická...
Přílohy
cernak.jpg
cernak.jpg (69.79 KiB) Zobrazeno 10061 x
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od pp21 »

michal píše:
pp21 píše:V dokumetaci k EIA: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP244
No já Vám nevím... Takže pokud mám nějakou závadu či nedostatek na svém příjimači, budu vděčný za nějaký screenshot...
Jo jo, taky se mi to stává ... porucha někde mezi klávesnicí a židlí:
- takže odkaz viz výše
- stáhnout MZP244_prilohaDokumentace.zip (244372 kB)
- uvnitř toho zipu je složka "Příloha č. 7"
- a ve složce "Výkres č. 1.pdf"
- a je to :)
Přílohy
výřez
výřez
Untitled-1.jpg (40.72 KiB) Zobrazeno 10048 x
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

Jsem stáhnul špatný soubor... :oops: Díík :D
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

Jsem to snad radši neměl vidět... Může mi někdo říct, proč po zprovoznění VR dostane výjezd z Chlumecké směr 511 dva pruhy, zatímco SOKP má taky dva??? A připojení dvěma pruhy od D11 směr 511 končí tak stěží po dvou stech metrech? Neuvěřitelné... O odpojovacím pruhu z D11 směr 511 nemluvě... Proč se to vůbec dělá, když se to stejně zas neudělá pořádně?! Proč má D11 čtyři pruhy, když od 511ky je nejdřív jen jeden odpojovací?! Prosím, řekněte, že jsem úplně pitomej a že to je jinak, že v tom neumím číst...
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od dvs »

michal píše:Jsem to snad radši neměl vidět... Může mi někdo říct, proč po zprovoznění VR dostane výjezd z Chlumecké směr 511 dva pruhy, zatímco SOKP má taky dva???
Podle mne nemá cenu mluvit v budoucím čase ..., podle toho zastaveného návrhu EIA bych raději použil podmiňovací budoucí. Faktem je, že ten záměr je asi takový, že 2 pruhy by šli směr SOKP sever a 2 doleva na R10 a rampu směr Centrum na Vysočanskou radiálu.
Tato vizualizace začátku R1 520 z jiného vlákna napoví, kam asi autor směřoval.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 227#p32227
Dnešní stav křižovatky je trochu jinačí.
michal píše: A připojení dvěma pruhy od D11 směr 511 končí tak stěží po dvou stech metrech? Neuvěřitelné...
Kdyby někdo udělal právě těchto 200m byla by to neuvěřitelná paráda. Levý pruh z připojení D11 pokračuje a SOKP směrem na Běchovice je 3 pruhový.
michal píše:O odpojovacím pruhu z D11 směr 511 nemluvě... Proč se to vůbec dělá, když se to stejně zas neudělá pořádně?! Proč má D11 čtyři pruhy, když od 511ky je nejdřív jen jeden odpojovací?! Prosím, řekněte, že jsem úplně pitomej a že to je jinak, že v tom neumím číst...
Nad tímto bych se zas tak nerozčiloval. Já si nejsem tak jistý, že zaslepení rovného úseku od nákupního centra ČM a vybudování rampy s nájezdem v zátáčce a klesání rampy R1->D11 je to pravé ořechové. Jedině kdyby ten 3pruh na D11 vytáhli aspoň na kopeček k pumpě Benzina.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

Pořád jsem si kladl otázku, jak to tam dokážou přestavět, protože to tam dobře znám. A ono to je tak, že v podstatě jen položí trochu nového asfaltu tam, kde měl dřív být a nově to přelajnují. Žádná zásadní přestavba či vylepšení... Teď už samozřejmě chápu, že se pod most R10/VR asi 3+3 nevejde... Každopádně mně šlo o výjezd z Chlumecké směr jih, tedy na 511 či D11. Tam fakt nechápu, proč někdo namaloval dva průběžné pruhy až k té rampě na D11. To je přeci zcela mimo?! Nebo někdo v dob plánování nečekal, že někdy bude stát VR...? Ten připojovací pruh D11-511 opravdu nevím, proč nemůže končit až někde v km 62,7. Ne, nemá cenu se nad tím nervovat... Vanitas vanitatum.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od dvs »

No v té době, když vyšla tato EIA, tak to s otevřením VR bylo zaseknuté. Výjezd od Chlumecké směr jih ve dvou pruzích by dnes při otevřené VR byla blbost
dps
Příspěvky: 144
Registrován: 25.5.2012 8:51:46

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od dps »

michal píše:... Tam fakt nechápu, proč někdo namaloval dva průběžné pruhy až k té rampě na D11. To je přeci zcela mimo?! ...
Naprosty souhlas ... dva pruhy se pripoji od Chlumecke a vzapeti se ty same dva pruhy odpoji na D11 + jeste vlevo CCM. Takze nekdo kdo pojede z R1 na CCM bude traverzovat o tri pruhy doleva. To radeji 1+3 na Chlumecke a pak rozdelit na 2+2.

to dvs: Datum na ty situacce je brezen 2010, to uz autor s VR musel prece pocitat. Je to material pro EIA, tudiz vyhled a ne dle aktualniho stavu VR.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

Tak jsem koukal na ty materiály, co se o nich psalo v tisku, a bohužel opět (nebo pořád???) tam jsou dva průběžné pruhy z Chlumecké na D11... :zvraci:
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od dvs »

Tak jste mne popostrčil, abych se na ten EIA web podíval. No pokud mluvíte o té situačce v příloze 7, tak ta má datum 2010 tj. tu asi nidko nepřekresloval... Podstatné je, že je posudek a, že tento proces nespí. Teď nás bude čekat někdy veřejné projednání a třeba se něčeho dožijeme.

Nevím jak je situačka z EIA závazná pro vodorovné značení, ale bílá barva je poměrně flexibilní (viz. např připojení Vysočasnké radiály na Kbelskou). Spíš mi přijde hodně diskutabilní zrušení toho přímého napojení obchodní zóny do nejrychlejšího pruhu a nahrazení novou rampou s přípojným pruhem k rampě R1->D11 směr HK v zatáčce a klesání.

Když to přeženu tak ten projekt spočívá v rozšíření o 3.pruh na R1 a D11 ve SDP, kde se s tím prozíravě počítalo už dávno, doplnění PHS a tichém asfaltu.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 510 Běchovice - Satalice

Příspěvek od michal »

Bílá možná flexibilní je, ale vezmeme-li v potaz, že tranzit už teď jezdí po VR na 510 a zpět na ŠR, nečekal bych, že z Chlumecké dá někdo dva průběžné pruhy, přes které je potřeba se zařadit, chceme-li jet na D11. Ale to už se tu řešilo a bude řešit ještě milionkrát...
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“