Dálniční uzel Modletice (D0×D1)
-
- Příspěvky: 182
- Registrován: 18.3.2013 9:45:02
- Bydliště: Praha-Kunratice/R1 exit 3
- Kontaktovat uživatele:
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
To kasme: Máte pravdu, nevypadá to pěkně.
Ať žijí Dálničáři!!! Kdo by mne chtěl kontaktovat po Skypu, tak můj Skype nick je mikikopas16.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
To značení jen zmírňuje fakt, že tohle konkrétní napojení je špatně navržené. Když se jede od Říčan, auta jedoucí zleva, která mají přednost, nejsou vidět ani v levém zrcátku, ani z okna. Je třeba hlavu vykroutit o víc než 90 stupňů vlevo a 20 metrů jet poslepu. Přitom to pole vpravo ná desítky hektarů a krátký připojovací pruh by ničemu nevadil. I vzhledem k faktu, kolik orné půdy křížení D1 x R1 beztak zabralo ) Nebo udělat hlavní tu cestu od Říčan, po které beztak jezdí víc aut.
Stejně blbě je udělané napojení na jihlavský obchvat, když se jede od Pelhřimova/Telče na Prahu.
Stejně blbě je udělané napojení na jihlavský obchvat, když se jede od Pelhřimova/Telče na Prahu.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
od Říčan se bude jezdit po 511Marek_V píše:...udělat hlavní tu cestu od Říčan, po které beztak jezdí víc aut.
jasně, dalo by se to udělat lépe, ale...
můžem být rádi už za tu přímou větev
...teď už je to alespoň jasně označené
je potřeba sledovat provoz na kruháku dřív, než od značky "dej přednost v jízdě"
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Mně na tý křižovatce štve spíš ten vyšrafovanej pravej pruh na Prahu po D1 .. před tejdnem jsem tam zas měl plný ruce i nohy práce s odvracenim bouračky, když mi to nějakej kamioňák napral do středního těsně před kapotu a o 30 km/h nižší rychlostí. Ještě klika že jsem reflexně neuhnul do levýho, byl zrovna plnej. Proč tam ti idioti co to lajnovali nemůžou nechat pravej rovně a stáhnout to na dva až v tý přehledný rovince z kopce dolu k nadjezdům, to asi nikdy nepochopim. A to že tam za ten rok ještě nebyla větší halda taky ne.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Poslední dobou se zvětšuje kolona na nájezdu z R1 od D5 směr Říčany. Není výjimkou, že je až sem (http://mapy.cz/s/8KCk). Začíná to být docela o hubu, lidi jedoucí od Prahy na Říčany mají problém se zařazením a do toho občas nějaký střelec, který si toho nevšimne a chce rychle projet kolektorem na D1...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
na hlavní trase R1 už rostou stromy, alespoň že tam hlídají zajíci
galerii...
dalších 280 "zbytečných" foto od Strakonické přes modletice po Čestlice v
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
další nehoda v kolektoru směr Brno - zřejmě kvůli koloně stojící před kruhákem na II/101...
více foto http://www.pozary.cz/clanek/106879-vazn ... alnici-d1/VIDEO: Řidič vjel pod stojící kamion, zezadu ho „slisoval“ druhý
4. března 2015 10:47
O štěstí může navzdory svému zranění vyprávět řidič, který ve středu ráno havaroval na sjezdu z Pražského okruhu na dálnici D1 u Říčan. S osobním autem vjel pod stojící kamion, vzápětí jeho vůz zezadu „slisloval“ další náklaďák.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/nehoda-aut-na-dal ... zpravy_bur
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Tak já hlavně doufám, že s výstavbou 511ky ty kolony zmizí. Nechápu, proč se ten most přes D1 (když už se stavěl nový) a část II/101 nepostavila jako městská 2+2 bez svodidel, aby to pobralo větší kapacitu v blízkosti tak významného tahu a komerční zóny, kde bude velká dopravní vytíženost jistě i po dostavbě 511ky.
http://www.mapy.cz/letecka?mereni-vzdal ... ogNHhKrgfv
http://www.mapy.cz/letecka?mereni-vzdal ... ogNHhKrgfv
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Tam by hodně pomohl obyčejný bypass ve směru D1/R1-Modletice...
http://www.mapy.cz/letecka?mereni-vzdal ... 2xXOey4tEf
http://www.mapy.cz/letecka?mereni-vzdal ... 2xXOey4tEf
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Tak on ten kruhák (pokud si dobře pamatuju) byl projektován jako dvoupruhový a po zprovoznění tam myslím i VDZ bylo pro dva pruhy. I to by trochu pomohlo. Ale bypass by byl mnohem lepší.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
ale to už jsme tu psali mnohokrát...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
A stejně zprasený je nový kruháč na exitu č. 3 R10 (Počernice).
Tam dokonce ten existujici kus silnice, který mohl sloužit jako by-pass, rozbili a zasypali.
Kolem je x parcel připravených na výstavbu hal, a logistické centrum jako hrom, ale podle našich odborníků stačí malý kruháček.... škoda slov.
Chtělo by to zas nějaký příspěvek jak naši projektanti vždy všechno vyhodnotí a vyberou nejlepší variantu. To mě vždycky uklidní.
A nebo, že jim legislativa zakazuje udělat to lépe ...
Tam dokonce ten existujici kus silnice, který mohl sloužit jako by-pass, rozbili a zasypali.
Kolem je x parcel připravených na výstavbu hal, a logistické centrum jako hrom, ale podle našich odborníků stačí malý kruháček.... škoda slov.
Chtělo by to zas nějaký příspěvek jak naši projektanti vždy všechno vyhodnotí a vyberou nejlepší variantu. To mě vždycky uklidní.
A nebo, že jim legislativa zakazuje udělat to lépe ...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
hlavním problémem asi je, že ta křižovatka ( R1-D1 ) měla být jinde
pominu-li to, že se okolo dálnic - jistě výhodně - rozprodaly pozemky, takže tam už větší křižovatku neuděláte, o mostu nemluvě
pominu-li to, že se okolo dálnic - jistě výhodně - rozprodaly pozemky, takže tam už větší křižovatku neuděláte, o mostu nemluvě
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Nesouhlasím. To není o tom, že to nejde. To je o tom, že nikdo kupodivu neřešil při povolení takovéhle zóny budoucí vytížení infrastruktury, nikoho moc stávající stav nepálí a nenese za něj nějakou odpovědnost a už vůbec nikdo nemá tu pravomoc, aby řekl "Tohle nefunguje, změníme to" a v dohledné době se to opravdu změní. Možná se pletu, ale přijde mi tady kapacitně průchodnější klidně i světelná křižovatka, než takovýhle pidi kruháč, protože by to umožnilo přidat více pruhů, které by při inteligentním řízení dokázaly pustit více aut.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
o tom to právě je
i ta pravomoc by se leckde našla
ale proč si přidělávat práci, když takhle ji mám taky a stejně mě někdo s něčím otravuje
dnes jsem měl hezké kolečko, 2x černý most - dolní jirčany
tak se mi opět bude zdát, jak krásně by se jelo po okruhu...
nebo to bude noční můra o koloně v Uhríněvsi...
jo a stále platí
když se nechce, je to horší než když to nejde
i ta pravomoc by se leckde našla
ale proč si přidělávat práci, když takhle ji mám taky a stejně mě někdo s něčím otravuje
dnes jsem měl hezké kolečko, 2x černý most - dolní jirčany
tak se mi opět bude zdát, jak krásně by se jelo po okruhu...
nebo to bude noční můra o koloně v Uhríněvsi...
jo a stále platí
když se nechce, je to horší než když to nejde
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
No to nikdo opravdu nemůže, neboť jsou to soukromý objekty na soukromejch pozemcích, předpokládám. A majetek je přece svatej a nikdo nikomu nemůže kecat do toho, jak ho zhodnotí .. akorát se pak musej z veřejnejch peněz řešit dopady na infrastrukturu. Nebo neřešit. A zkuste takovej projekt nějaký firmě nepovolit, vybere si to rovnou z veřejnejch peněz na arbitráži za zmaření investičního záměru. Zkušenosti s tim jsou a budou ještě mnohem rozsáhlejší. "Že peníz všady pán jest" .. to tehdy ani Kocáb netušil, o čem žvatlá, to šlo jen o kapesný na cigára.michal píše:Nesouhlasím. To není o tom, že to nejde. To je o tom, že nikdo kupodivu neřešil při povolení takovéhle zóny budoucí vytížení infrastruktury, nikoho moc stávající stav nepálí a nenese za něj nějakou odpovědnost a už vůbec nikdo nemá tu pravomoc, aby řekl "Tohle nefunguje, změníme to" a v dohledné době se to opravdu změní. Možná se pletu, ale přijde mi tady kapacitně průchodnější klidně i světelná křižovatka, než takovýhle pidi kruháč, protože by to umožnilo přidat více pruhů, které by při inteligentním řízení dokázaly pustit více aut.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
To je zase perla. Máte nějaké zkušenosti s územním plánováním, povolováním staveb atd..?jonáš píše: No to nikdo opravdu nemůže, neboť jsou to soukromý objekty na soukromejch pozemcích, předpokládám. A majetek je přece svatej a nikdo nikomu nemůže kecat do toho, jak ho zhodnotí .. akorát se pak musej z veřejnejch peněz řešit dopady na infrastrukturu. Nebo neřešit. A zkuste takovej projekt nějaký firmě nepovolit, vybere si to rovnou z veřejnejch peněz na arbitráži za zmaření investičního záměru. Zkušenosti s tim jsou a budou ještě mnohem rozsáhlejší. "Že peníz všady pán jest" .. to tehdy ani Kocáb netušil, o čem žvatlá, to šlo jen o kapesný na cigára.
Dopravní obslužnost se samozřejmě řeší při povolování, je to exaktní a nějaké arbitráže z tohoto důvodu jsou naprostý nesmysl.
Nepovolí vám ani rodinný domek pokud policajti řeknou, že máte špatný rozhled při výjezdu z garáže na cestu. Pokud jste developer a síťujete pozemky pro následnou výstavbu domů, máte tvrdě přikázáno jak mají komunikace vypadat, stavíte za své a následně zdarma darujete, nebo dokonce platíte přímo za rozšíření navazující infrastruktury.
Mám čerstvou zkušenost s odmítnutím provozu z důvodu o pár kubíků menší retenční nádrže na dešťovou vodu... atd. pravomoci státní správy v tomto ohledu jsou obrovské..
Zmiňovaná lokalita měla charakter zástavby a z toho dovoditelnou dopravní zátěž dávno před tím než se stavělo napojení R1-D1.
Je to jednoznačně chyba státní správy/ projekce R1 / D1.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
musklin:
Hm... jako teorie dobry. Akorat nevim, proc pulka zaPrazi vypada jako sidliste, ale silnice jsou porad vesnicke jako pred triceti lety... teda vlastne bych vedel...
Stejne jako v te "super nove zastavbe", kde dodatecne hasici zjistovali in natura jestli se tam vubec dostanou svoji T815. Nakonec dostanou, ale s chlupem...
Hm... jako teorie dobry. Akorat nevim, proc pulka zaPrazi vypada jako sidliste, ale silnice jsou porad vesnicke jako pred triceti lety... teda vlastne bych vedel...
Stejne jako v te "super nove zastavbe", kde dodatecne hasici zjistovali in natura jestli se tam vubec dostanou svoji T815. Nakonec dostanou, ale s chlupem...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
protože se na to státní správa vykašlala jako na ten kruháč.
Stejně se můžu ptát já, proč některé obce povolí výstavbu bez silnic a jinde je naopak podmínkou zasíťování silnice. No protože některý starosta na to kašle a jiný ne.
To je ale úplně jiný případ než tvrdit, že nic nelze dělat protože si to majitel vezme na arbitráži.
Stejně se můžu ptát já, proč některé obce povolí výstavbu bez silnic a jinde je naopak podmínkou zasíťování silnice. No protože některý starosta na to kašle a jiný ne.
To je ale úplně jiný případ než tvrdit, že nic nelze dělat protože si to majitel vezme na arbitráži.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Přesně tak, záleží na schopných lidech. Občas I developer naslibuje, že udělat kruháč či protihlukovou zeď, ale až po skončení výstavby, ale on chudák najednou zkrachuje. Je to sice z druhé strany, ale má se kvůli Amazonu rekonstruovat výjezd Jeneč na R6. Proč asi, že by špatné poloměry?
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
No, on na to asi kasle maloktery starosta, ale nektery se necha utlouct "argumenty" o svobode podnikani, urednicke zvuli a fosiliich co zaspaly dobu. O tom totiz psal podle mne jonas.musklin píše:Stejně se můžu ptát já, proč některé obce povolí výstavbu bez silnic a jinde je naopak podmínkou zasíťování silnice. No protože některý starosta na to kašle a jiný ne.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Možná si řeknete, že předbíhám. Když tak koukám na tu kolonu na rampě na sjezdu do Říčan od Prahy, tak si říkám, že když tam přivedou auta od Běchovic, tak bude docela dlouhá ...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
... a nebudou po dostavbě 511 ty auta odbočovat právě na Běchovice?
Naposledy upravil(a) adamos dne 30.9.2015 8:58:23, celkem upraveno 1 x.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Treba se, po otevreni dalsi MUK u Rican na 511, kolona zmensi nebo uplne zmizi..
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2