úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Úsek 21 MÚK Lhotka - MÚK Velká Bíteš km 153,720 - 162,750
měří 9,030 km.
Součástí stavby je 7 dálničních mostu, 2 nadjezdy, 2 polní cesty (219 m), dálniční kanalizace, SOS systém a demolice mostu bez náhrady. Nově je navržena cementobetonový povrch.
Rozšíření vozovky je provedeno na vnější strany. Rovněž budou upraveny připojovací a odbočovací pruhy odpočívek Jáchymov a Korbel a křižovatek Lhotka a Velká Bíteš.
5 mostů bude rozšířeno, jeden most bude opraven a 2 přesýpané mosty není nutné rozšiřovat. Dva nadjezdy budou postaveny a jejich nová podoba umožní vedení výhledového šestipruhu. Nadjezd polní cesty v km 160,415 již nebude obnoven.
Stavbu realizuje "Sdružení D1 Lhotka - Velká Bíteš" ve složení OHL ŽS a Alpine Bau CZ. Realizace je plánována v období duben 2013 až říjen 2014.
Leták ke stavbě http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/BADF ... _bites.pdf
informace doplnil Lenny
měří 9,030 km.
Součástí stavby je 7 dálničních mostu, 2 nadjezdy, 2 polní cesty (219 m), dálniční kanalizace, SOS systém a demolice mostu bez náhrady. Nově je navržena cementobetonový povrch.
Rozšíření vozovky je provedeno na vnější strany. Rovněž budou upraveny připojovací a odbočovací pruhy odpočívek Jáchymov a Korbel a křižovatek Lhotka a Velká Bíteš.
5 mostů bude rozšířeno, jeden most bude opraven a 2 přesýpané mosty není nutné rozšiřovat. Dva nadjezdy budou postaveny a jejich nová podoba umožní vedení výhledového šestipruhu. Nadjezd polní cesty v km 160,415 již nebude obnoven.
Stavbu realizuje "Sdružení D1 Lhotka - Velká Bíteš" ve složení OHL ŽS a Alpine Bau CZ. Realizace je plánována v období duben 2013 až říjen 2014.
Leták ke stavbě http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/BADF ... _bites.pdf
informace doplnil Lenny
R48 -> D48 se podařilo!
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
to mr.balance : K modernizovaným úsekům to mám okolo 200 km, takže dík hlavně za velmi vypovýdající fotky.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
já jsem vyrozuměl, že kromě toho, že se dnes nemaká, tak se hlavně nedělá nic s rozšířením mostů pod dálnicí o 75 cm, čím to?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Tak pánové co tomu říkáte: Alpine Bau vyhlásila bankrot. Co to znamená pro realizaci stavby? Jak velký je to problém? Díky
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Coby, česká pobočka by dle jejího vyjádření měla být v pořádku a bude se stavět dále. Rakouskou centrálu někdo koupí a s ní i českou pobočku, trochu ji přeorganizuje a pojede se dál.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
uzavírka dálnice D1, za účelem prováděné akce "D1 Modernizace – úsek 21, EXIT 153
Lhotka – EXIT 162 Velká Bíteš" a to:
I. Částečná uzavírka dálnice D1, levého jízdního pásu v km 162,300 – 155,475, a to v termínu
od 3. 7. 2013 do 5. 7. 2013 do 20:00 hod. a od 6. 7. 2013 od 10:00 hod. do 9. 7. 2013
z důvodu provádění prací v rámci etapy 1B a 1D – přípravné a dokončovací práce pro snášení
mostu ev.č. D1-194, D1-197, D1-200.
II. Úplná uzavírka dálnice D1, pravého pásu v úseku exit 153 Lhotka – exit 162 Velká Bíteš,
levého pásu v úseku exit 162 Velká Bíteš – exit 153 Lhotka, a to v termínu od 5. 7. 2013
od 20:00 hod. do 6. 7. 2013 do 10:00 hod.,
z důvodu provádění prací snášení mostů ev.č. D1-194, D1-197, D1-200.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
včera již začal návoz zeminy na vozovku pod první most od Lhotky, a na odstavném parkovišti již stála bourací technika
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
dnes kolize kamionu na 157 kilometru
http://www.novinky.cz/krimi/306864-daln ... ehoda.html
dle aktuálního pohledu do kamery již odstraněno ke krajnici a zprovozněno čas 9:06
http://www.novinky.cz/krimi/306864-daln ... ehoda.html
dle aktuálního pohledu do kamery již odstraněno ke krajnici a zprovozněno čas 9:06
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
na ddálničních kamerách na 157.,2km a 160km lze sledovat postup bourání mostů D1-194 a D1-197
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Včera večer o cca 22:00 cca 45 minú zdržanie na zúžení do jedného pruhu (čiže smer Praha).
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
a další zdržení - nehoda 2 kamionů na D1 ten úsek je doslova zakletý ...
http://www.novinky.cz/krimi/307181-na-d ... olony.html
http://www.novinky.cz/krimi/307181-na-d ... olony.html
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Jel jsem tam kolem poledne, kolona sahala až ke sjezdu na Domašov, celkem pomalu poskakovala. Nehody jsem si nevšiml, buď tam ještě nebyla nebo jsem ji neviděl přes tu hradbu kamionů v pravém pruhu. Samotné zipování u Bíteše dost tragické, řidiči se chovají jak prasata a to nejen Pražáci, kdo se řadí předpisově až na konci pruhu, je "trestán" ostatními osobáky. Mosty, až na ten prostřední, ještě neuklizeny.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
dalnice-d1-je-v-horsim-stavu-nez-se-cekalo-modernizace-u-bitese-stoji
http://www.novinky.cz/ekonomika/308070- ... stoji.html
http://www.novinky.cz/ekonomika/308070- ... stoji.html
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
To je zase výplod:Hobr píše:dalnice-d1-je-v-horsim-stavu-nez-se-cekalo-modernizace-u-bitese-stoji
http://www.novinky.cz/ekonomika/308070- ... stoji.html
Pokud vím, tak odstavné pruhy jsou asfaltové, nikoliv cementobetonové. Ty byly na D1 Praha - Brno jen v úseku Čestlice - Mirošovice a Větrný Jeníkov - Jihlava.Dálnice D1 mezi Lhotkou a Velkou Bíteší je v horším stavu, než projektanti předpokládali a rekonstrukce úseku proto momentálně stojí. Vyšlo to najevo po odstranění betonových desek vozovky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
stejné info ve videoreportáži ČT24 zde:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4094
PS: letos se mají vysoutěžit 3 další úseky modernizace D1 ... (čekal jsem víc )
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4094
PS: letos se mají vysoutěžit 3 další úseky modernizace D1 ... (čekal jsem víc )
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ve skutečnosti by byl velký úspěch, kdyby se na nově soutěžených úsecích začalo 2014 na jaře opravdu STAVĚT.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
včera bylo zdržení modernizace tématem událostí, zde je link na videoreportáž
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4099
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4099
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
hrozí výpověď smlouvy, pokud se OHL ŽS a Alpine bau nezakousnou znovu do dálnice ... viz videoreportáž ČT
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4101
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4101
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Všechno záleží na tom, jak jsou napsaný smlouvy a zadávací podmínky, ne na tom, jak umí novej ministr dupat
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Jonáši přesně! To je jen začínající předváděčka pro blížící se volby a voliče "přímo voleného prezidenta" respektive jeho vlastní stranu.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Pokud někdo má chuť, a chce studovat, může zde si stáhnout Obchodní podmínky ttp://uloz.to/xLoEq6Pv/usek-21-2012-11-20-d1-modernizace-obch-podm-new-rev-pdf
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
tak konečně by se mělo začít makat viz. videoreportáž
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4106
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4106
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Přesně tak. Z této reportáže je to naprosto vidět. Stačí být ministrem, zvednout hlas a pak už jde vše a už se maká.
http://tn.nova.cz/zpravy/tv-archiv/tele ... 5-7-2.html
od 14:15
Jinak z této reportáže je i patrné, že u nás nemusíme mít ty značky jako v Rakousku, které informují skrz kyselé smajlíky, které přecházejí postupně až do veselých smajlíků, jak dlouhý je ještě ten stavební úsek (noch/ještě 5km). Rozmístění těch dělníků cca po 1km a jejich kyselost to plně vynahrazuje. Jen na ty dva poslední dva kilometry by si ta stavební firma měla najmout dva nějaké extérnisty, kteří by ten veselý výraz dokázali projevit. To by se samozřejmě naučtovalo jako vícepráce.
http://tn.nova.cz/zpravy/tv-archiv/tele ... 5-7-2.html
od 14:15
Jinak z této reportáže je i patrné, že u nás nemusíme mít ty značky jako v Rakousku, které informují skrz kyselé smajlíky, které přecházejí postupně až do veselých smajlíků, jak dlouhý je ještě ten stavební úsek (noch/ještě 5km). Rozmístění těch dělníků cca po 1km a jejich kyselost to plně vynahrazuje. Jen na ty dva poslední dva kilometry by si ta stavební firma měla najmout dva nějaké extérnisty, kteří by ten veselý výraz dokázali projevit. To by se samozřejmě naučtovalo jako vícepráce.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Zase tak se nemaká. Včera jsem jel Brno - Praha a v tomto úseku se (na rozdíl od ostatních, kde se skutečně "makalo") NEPRACOVALO. Nasazení jednoho(!) bagru a jednoho(!) náklaďáku na 9km dlouhém úseku za "práci" nepovažuji...monin píše:Přesně tak. Z této reportáže je to naprosto vidět. Stačí být ministrem, zvednout hlas a pak už jde vše a už se maká.