Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Dálnice A5 bude mít délku 88,6 km. Je součástí Panevropského koridoru Vc (Budapešť - Osijek - Sarajevo - Ploče) a tedy v Chorvatsku to není jediná komunikace, která bude tento koridor tvořit.
Dálnice se skládá z 5 úseků:
st. hranice s Maďarskem - Beli Manastir ............ 5 km ......... ve výstavbě
Beli Manastir - Osijek .................................... 24,6 km ..... v provozu od roku 2022
Osijek - Dakovo ........................................... 32,5 km ..... v provozu od roku 2009
Dakovo - Sredanci ....................................... 23,0 km ..... v provozu od roku 2007
Sredanci - st. hranice s BiH ........................... 3,5 km ....... v provozu od roku 2021
MAPA: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 612#p81612
trasa: G.P. Branjin Vrh (granica Republike Mađarske) – Beli Manastir – Osijek – Đakovo – čvorište Sredanci (A3) – G.P. Svilaj (granica Republike Bosne i Hercegovine)
Dálnice se skládá z 5 úseků:
st. hranice s Maďarskem - Beli Manastir ............ 5 km ......... ve výstavbě
Beli Manastir - Osijek .................................... 24,6 km ..... v provozu od roku 2022
Osijek - Dakovo ........................................... 32,5 km ..... v provozu od roku 2009
Dakovo - Sredanci ....................................... 23,0 km ..... v provozu od roku 2007
Sredanci - st. hranice s BiH ........................... 3,5 km ....... v provozu od roku 2021
MAPA: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 612#p81612
trasa: G.P. Branjin Vrh (granica Republike Mađarske) – Beli Manastir – Osijek – Đakovo – čvorište Sredanci (A3) – G.P. Svilaj (granica Republike Bosne i Hercegovine)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 12.9.2023 18:57:07, celkem upraveno 11 x.
Důvod: aktualizace obsahu
Důvod: aktualizace obsahu
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Chorvatsko
Chorvatsko uvedlo 17.4.2009 do provozu další dálniční úsek dálnice A5 Osijek-Dakovo.
Délka: 32,5 km
Cena: 2,2 mld. HRK bez DPH
Objekty: 29 (3 viadukty, 8 mostov, ...)
Součásti: Paneurópsky koridor 5C Budapešť-Ploče
Mýto: 14 HRK za osobné vozidlo
Délka: 32,5 km
Cena: 2,2 mld. HRK bez DPH
Objekty: 29 (3 viadukty, 8 mostov, ...)
Součásti: Paneurópsky koridor 5C Budapešť-Ploče
Mýto: 14 HRK za osobné vozidlo
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 5.4.2016 15:40:57, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Osijecko-baranjská župa
Tato stavba byla nakonec pozastavěna pro nedostatek peněz - příspěvek nechávám v platnosti.
Začíná se stavět dálniční most přes řeku Drava na dálnici A5 při městě Osijek.
*jde o úsek A5 Beli Manastir-Osijek-Svilaj
*cena je 949 mil. HRK bez DPH
*smlouva podepsaná 14.5.2009
*práce vykoná Viadukt Zagreb, Konstruktor Split, ...
*most bude dlouhý 2,4 km, z toho přes řeku 420m
*práce potrvají 30 měsíců
Dálnice A5 se stala součástí mezidnárodního evropského koridoru VC (5C) od Budapešti po Ploče. Dálnice A5 bude mít cenu 10 mld. HRK a dokončí se v r. 2012. Dnes je v provozu již 55 km z 88.
Chorvatsko nadále pokračuje ve svižném tempu výstavby dálniční sítě.
Začíná se stavět dálniční most přes řeku Drava na dálnici A5 při městě Osijek.
*jde o úsek A5 Beli Manastir-Osijek-Svilaj
*cena je 949 mil. HRK bez DPH
*smlouva podepsaná 14.5.2009
*práce vykoná Viadukt Zagreb, Konstruktor Split, ...
*most bude dlouhý 2,4 km, z toho přes řeku 420m
*práce potrvají 30 měsíců
Dálnice A5 se stala součástí mezidnárodního evropského koridoru VC (5C) od Budapešti po Ploče. Dálnice A5 bude mít cenu 10 mld. HRK a dokončí se v r. 2012. Dnes je v provozu již 55 km z 88.
Chorvatsko nadále pokračuje ve svižném tempu výstavby dálniční sítě.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 21.1.2021 0:26:04, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
HAC- úvěr ve výši 130 milionů eur na financování výstavby mostu přes Drave
Podle HAC bude úvěrem ve výši 130 milionů eur financovat výstavbu mostu přes řeku Drave.Veřejná nabídka pro zadávání zakázek na služby úvěru ve výši 130 milionů eur HAC je elektronicky zveřejněna v Úředním věstníku inzerce na svých internetových stránkách. Lhůta pro podání nabídek je 16 Února 2011. Účelem úvěru je financování výstavby mostu přes řeku Drave v úseku Beli Manastir - Osijek na dálnici Beli Manastir - Osijek - Svilaj - Ploče, které je součástí evropského koridoru Vc, řekl v reakci na šetření HAC a o využívání úvěrových fondů.
Vc koridor se tahne z Budapešti do Ploče přes Sarajevo spojující severní, střední a východní Evropy.Procházející zemi jako dálnice A5 od hranice ze západu Maďarska Bílého kláštera na hranicích s Bosnou a Hercegovinou v Svilaja,v délce 88,6 km a dálnice A10 od hranic s Bosnou a Hercegovinou v Mali Prolog k Ploče, délka 23 km. Vprovozu je dálnice od města Osijeka do Sredanaca, ve vzdálenosti 55,5 km.
Podle HAC bude úvěrem ve výši 130 milionů eur financovat výstavbu mostu přes řeku Drave.Veřejná nabídka pro zadávání zakázek na služby úvěru ve výši 130 milionů eur HAC je elektronicky zveřejněna v Úředním věstníku inzerce na svých internetových stránkách. Lhůta pro podání nabídek je 16 Února 2011. Účelem úvěru je financování výstavby mostu přes řeku Drave v úseku Beli Manastir - Osijek na dálnici Beli Manastir - Osijek - Svilaj - Ploče, které je součástí evropského koridoru Vc, řekl v reakci na šetření HAC a o využívání úvěrových fondů.
Vc koridor se tahne z Budapešti do Ploče přes Sarajevo spojující severní, střední a východní Evropy.Procházející zemi jako dálnice A5 od hranice ze západu Maďarska Bílého kláštera na hranicích s Bosnou a Hercegovinou v Svilaja,v délce 88,6 km a dálnice A10 od hranic s Bosnou a Hercegovinou v Mali Prolog k Ploče, délka 23 km. Vprovozu je dálnice od města Osijeka do Sredanaca, ve vzdálenosti 55,5 km.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 21.1.2021 0:26:23, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Dne 11.7. premiérka Jadranka Kosor poklepala základní kámen stavby: Most Drava
*objekt se nachází na dálnici A5 /součást koridoru Vc/
*délka celého mostního úseku: 2.507m
- z teho délka hlavního mostního objektu: 420m
- přístupové mostní objekty budou měřit celkem 2.087m
*náklady na zhotovení: 950 mil. HRK bez DPH
*financovaní: německá banka pro rozvoj KfW
*délka zhotovení: 30 měsícu Zdroj informací a fotek: chorvatský web Ministerstva mora, dopravy a infrastruktury
*objekt se nachází na dálnici A5 /součást koridoru Vc/
*délka celého mostního úseku: 2.507m
- z teho délka hlavního mostního objektu: 420m
- přístupové mostní objekty budou měřit celkem 2.087m
*náklady na zhotovení: 950 mil. HRK bez DPH
*financovaní: německá banka pro rozvoj KfW
*délka zhotovení: 30 měsícu Zdroj informací a fotek: chorvatský web Ministerstva mora, dopravy a infrastruktury
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
nemecka banka - takze nemecky zhotovitel?
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Nikoliv. Stavbu provedou:
Viadukt Zagreb /vedoucí firma konsorcia/, dále Osijek-Koteks, Konstruktor Split a další menší společnosti.
V nákladech na stavbu jsou zahrnutý i další stavební práce:
*úprava koryta řeky Drava v délce 3 km a úpravy toku řeky Vučice
Viadukt Zagreb /vedoucí firma konsorcia/, dále Osijek-Koteks, Konstruktor Split a další menší společnosti.
V nákladech na stavbu jsou zahrnutý i další stavební práce:
*úprava koryta řeky Drava v délce 3 km a úpravy toku řeky Vučice
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Dnem 4.9. se začali stavební práce na úseku Sredanci – st. hranice s BiH na dálnici A5.
Délka úseku: 3,2 km
Úsek naváže na již hotový úsek Dakovo – Sredanci.
Hlavním mostním objekte zde bude most Popovača, dále zde bude mýtnice Svilaj a hr. přechod Svilaj. Rovněž v uzlu Svilaj bude možnost dostat se i na župní silnici Ž4210.
Stavební práce provedou společnosti: Osijek-Koteks a Ingra Zagreb během následujících 2 let.
Náklady na zhotovení jsou: 186,94 mil. HRK aneb 25,216 mil. €.
50% peněz poskytují EBRD a EIB.
Délka úseku: 3,2 km
Úsek naváže na již hotový úsek Dakovo – Sredanci.
Hlavním mostním objekte zde bude most Popovača, dále zde bude mýtnice Svilaj a hr. přechod Svilaj. Rovněž v uzlu Svilaj bude možnost dostat se i na župní silnici Ž4210.
Stavební práce provedou společnosti: Osijek-Koteks a Ingra Zagreb během následujících 2 let.
Náklady na zhotovení jsou: 186,94 mil. HRK aneb 25,216 mil. €.
50% peněz poskytují EBRD a EIB.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 21.1.2021 0:25:16, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Je již pevný harmonogram pro stavbu jednotlivých úseků?
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Doposud platí plán výstavby 2009-2012 a další plán ještě není připraven. Výstavba dálniční sítě se řídí tímto plánem; nestanovují se termíny konkrétní výstavby pro jednotlivé dálnice, nýbrž pro jednotlivé úseky dle plánu.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
HAC, pro nedostatek peněz rozhodl v součinnosti s Ministerstvem moře, dopravy, pomořství a infrastruktury o zastavení výstavby dálnic A5 v SOUČASNÉM PROFILU. Na koridoru Vc, tzv. dálnice Slavonica, úseky od Osijeka do Bílého Manastira, dále po maďarskou st. hranici se postaví pouze v 1/2 profilu - v profilu státní cesty. Náklady na 1/2 profil v části Osijek - Beli Manastir jsou ještě 615,7 mil. HRK, kdežto na dálniční profil 1,02 mld. HRK a to v období, kdy HAC šetří, kde se dá je obrovská částka. Na úsek Beli Manastir - st. hranice s Maďarskem je nutno dát na 1/2 profil 154 mil. HRK, na dálniční profil 340 mil. HRK. Problémem pro HAC je most přes řeku Dráva, kde náklady na dokončení jsou 949 mil. HRK a není možno to změnit, protože je tak nastavěná smlouva. Zde si HAC představoval delší výstavbu, nikoliv jiný projekt, ale výstavba mostu poběží naplno.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Běží tendr na realizaci mostu přes řeku Sáva.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
HAC plánuje dostavět dálnici A5 v roce 2017. Výstavba se začala v roce 2005.
Výstavba přes řeku Drava se bude realizovat již pouze na 1/2 profil, tedy nepůjde o dálnici, ale o parametr státní silnice. Výstavba přes řeku Sáva (tendr běží) se doposud ani nezačala. Celé dokončení dálnice na plný profil bude v roce 2017, protože HAC nemá více peněz na tuto dálnici ani letos ani nejbližší 2 roky.
Současné rozestavěné úseky téměř zívají prázdnotou.
Výstavba přes řeku Drava se bude realizovat již pouze na 1/2 profil, tedy nepůjde o dálnici, ale o parametr státní silnice. Výstavba přes řeku Sáva (tendr běží) se doposud ani nezačala. Celé dokončení dálnice na plný profil bude v roce 2017, protože HAC nemá více peněz na tuto dálnici ani letos ani nejbližší 2 roky.
Současné rozestavěné úseky téměř zívají prázdnotou.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Diaľničiar: Ta estakáda přes Drávu je na plný profil a ne na 1/2 profil jak jsi psal 20.8.2013.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Buďme rádi, že to tak nakonec dopadlo, ale skrtli se peníze jinde, třeba na jiných úsecích a celkově výstavba se protáhne. Já pouze citoval vládní média. Nakonec fotografie mají původ zde: http://republika.eu/novost/18424/pogled ... etrijevaca a i tam je napsáno:
A rozhodně nejde o estakádu.
Tedy, že vláda učinila rozhodnutí o tem, že nepůjde zde o dálnici, ale o silnici. Ale práce na mostním objektu napředují rovnoměrně na plný profil - protože to vláda opětovně přehodnotila. Ale balík peněz určen pro výstavbu se nenavýšil, takže se to pouze odráží jinde po zemi.Iako je Vlada donijela odluku po kojoj će baranjski dio koridora 5C od Osijeka do granice s Mađarskom umjesto autoceste biti brza cesta, radovi na izgradnji mosta kod Petrijevaca napreduju.
A rozhodně nejde o estakádu.
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Ok. Akorát nerozumín té větě, že nejde o estakádu. Jak je to myšleno ?
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Je to most.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Chorvatsko zde v letech 2013 - 2016 pokročí v těchto činnostech:
*práce na úseku Sredanci - hranice s Bosnou a Hercegovinou
*mosty přes Sávu a Drávu,
*práce na úseku Osijek - Beli Manastir
Dálnice A5 patří mezi priority chorvatské vlády.
Kromě toho se Osijek (4. největší město) dočká Jižního obchvatu, v rámci státních silnic.
*práce na úseku Sredanci - hranice s Bosnou a Hercegovinou
*mosty přes Sávu a Drávu,
*práce na úseku Osijek - Beli Manastir
Dálnice A5 patří mezi priority chorvatské vlády.
Kromě toho se Osijek (4. největší město) dočká Jižního obchvatu, v rámci státních silnic.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Vláda rozhodla na svém prosincovém zasedání o dalších termínech:
1. most Dráva, který se staví již od 2. půlroku 2011 se má dostavět koncem příštího roku
2. úsek A5 mezi Osijekem a mostem Dráva se začne na plný profil stavět v roce 2015
další úseky se budou ještě specifikovat, ale je předpoklad směrem na Beli Manastir budovat ve 2 etapách se začátkem v roce 2015 a zprovozněním v roce 2016, část bude v 1/2 profilu
No, nedá se říct, že by se zde stavěla tato část koridoru Vc jako třeba v Bosně.
1. most Dráva, který se staví již od 2. půlroku 2011 se má dostavět koncem příštího roku
2. úsek A5 mezi Osijekem a mostem Dráva se začne na plný profil stavět v roce 2015
další úseky se budou ještě specifikovat, ale je předpoklad směrem na Beli Manastir budovat ve 2 etapách se začátkem v roce 2015 a zprovozněním v roce 2016, část bude v 1/2 profilu
No, nedá se říct, že by se zde stavěla tato část koridoru Vc jako třeba v Bosně.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
HAC dne 2.3. odevzdal do provozu 3,2 km úsek A5 od Sredanci po hranici s Bosnou a Hercegovinou. Stavební náklady dosáhly 188 mil. HRK. EBRD dala 50%, EIB dalších 50%. Ve výstavbě od 09/2011, zachyceno i zde ve vláknu.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 21.1.2021 0:24:25, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Tak on ten úsek se sice odevzdal do provozu, ale most přes řeku Sáva není, takže to si tam moc nikdo nepomůže a snad i proto k tomu neproběhla v zemi žádná mediální sláva, jak tomu bývá zvykem a pouze se objevilo v několika dennících a na portálu HAC informace, že je to odevzdáno do provozu. Most přes řeku Sáva, tam se v roce 2014 rušil tendr a vyhlasoval se nový na několik etap pro budování, takže ani nevím, jaký je zde další vývoj.
A stejně tak se protahuje realizace při mostu na řece Dráva u Osijeku. Jsou to sice stavby s EU-zdroji, stát nemá dost peněz na dofinancování.
A stejně tak se protahuje realizace při mostu na řece Dráva u Osijeku. Jsou to sice stavby s EU-zdroji, stát nemá dost peněz na dofinancování.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
Současnost: (celý tah od jihu po sever)
Tak jako se tu první úseky odevzdaly do provozu a další se již připravovaly do výstavby a pochvalovalo se to, tak bohužel je situace za poslední roky přímo katastrofální.
Úsek A5, který spojuje dálnici A3 s hranicí s Bosnou je v provozu, ale bez mostu ponad řeku Sáva. Důvodem je, že i když jsou finance z EIB a EBRD, tak tyto banky odmítají uznat podezřelé tendre s vítězem a to opakovaně. Proto to uvázlo a most se ani nezačal stavět. Bez toho mostu nemá vlastně smysl tudy jezdit.
Od dálnice A3 jsou v provozu 2 kvalitní úseky až po Osijek, ale u Osijeku se staví most ponad řeku Dráva. Ten je rozestavěn řadu let a ještě je tam co dělat a jeho navazující část s napojením, tedy most Dráva - křižovatka Osijek v délce 3,8 km se teprve teď podepsal na celkové práce v nákladech 15,67 mil. € bez DPH (podepsáno 13.3.) se společností Viadukt. Stavět se to má 730d, ale vše závisí od dostatku peněz, kterých má HAC prostě málo; pro prodluženost a nejisté úvěrování. Co je důležíté, že tento úsek se bude stavět na plný profil a zrušilo se rozhodnutí o 1/2 profilu.
Od řeky Dráva je pak větší sekce, tedy od úseku most Dráva - křižovatka Osijek navazuje úsek po Beli Manastir. Je záměr budovat 1. etapu se zahájením ještě letošní rok, ovšem jen na 1/2 profil. A i to v návaznosti na dostatek finančních prostředků.
Další úsek od Beli Manastir po státní hranice s Maďarskem se bude stavět jako poslední bez zpřesnění.
Zdroj k výstavbě ze dne 13.3.: http://www.viadukt.hr/potpisan-ugovor-o ... toceste-a5
Aktuální stav mostu Dráva:
Tak jako se tu první úseky odevzdaly do provozu a další se již připravovaly do výstavby a pochvalovalo se to, tak bohužel je situace za poslední roky přímo katastrofální.
Úsek A5, který spojuje dálnici A3 s hranicí s Bosnou je v provozu, ale bez mostu ponad řeku Sáva. Důvodem je, že i když jsou finance z EIB a EBRD, tak tyto banky odmítají uznat podezřelé tendre s vítězem a to opakovaně. Proto to uvázlo a most se ani nezačal stavět. Bez toho mostu nemá vlastně smysl tudy jezdit.
Od dálnice A3 jsou v provozu 2 kvalitní úseky až po Osijek, ale u Osijeku se staví most ponad řeku Dráva. Ten je rozestavěn řadu let a ještě je tam co dělat a jeho navazující část s napojením, tedy most Dráva - křižovatka Osijek v délce 3,8 km se teprve teď podepsal na celkové práce v nákladech 15,67 mil. € bez DPH (podepsáno 13.3.) se společností Viadukt. Stavět se to má 730d, ale vše závisí od dostatku peněz, kterých má HAC prostě málo; pro prodluženost a nejisté úvěrování. Co je důležíté, že tento úsek se bude stavět na plný profil a zrušilo se rozhodnutí o 1/2 profilu.
Od řeky Dráva je pak větší sekce, tedy od úseku most Dráva - křižovatka Osijek navazuje úsek po Beli Manastir. Je záměr budovat 1. etapu se zahájením ještě letošní rok, ovšem jen na 1/2 profil. A i to v návaznosti na dostatek finančních prostředků.
Další úsek od Beli Manastir po státní hranice s Maďarskem se bude stavět jako poslední bez zpřesnění.
Zdroj k výstavbě ze dne 13.3.: http://www.viadukt.hr/potpisan-ugovor-o ... toceste-a5
Aktuální stav mostu Dráva:
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Dálnice A5 (Beli Manastir - Osijek - Svilaj)
A je to tady, jak je v předchozím příspěvku psáno "Je záměr budovat 1. etapu se zahájením ještě letošní rok, ovšem jen na 1/2 profil. A i to v návaznosti na dostatek finančních prostředků."
Objevila se výzva na předložení ponuky:
Investor: HAC
Název stavby: Dálnice A5 Beli Manatir - Osijek - Svilaj, úsek Beli Manatir - Osijek, I. fáze od Beli Manastir po most Dráva (a jak je rovněž v předhozím příspěvku psáno, 13.3. se podepsala smlouva na úsek od mostu Dráva po křižovatku Osijek)
Cena: 311 mil. HRK (tedy cca. 40 mil. €)
Zdroj: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn ... ?id=490296
Objevila se výzva na předložení ponuky:
Investor: HAC
Název stavby: Dálnice A5 Beli Manatir - Osijek - Svilaj, úsek Beli Manatir - Osijek, I. fáze od Beli Manastir po most Dráva (a jak je rovněž v předhozím příspěvku psáno, 13.3. se podepsala smlouva na úsek od mostu Dráva po křižovatku Osijek)
Cena: 311 mil. HRK (tedy cca. 40 mil. €)
Zdroj: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn ... ?id=490296