Dálniční uzel Modletice (D0×D1)

Odpovědět
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Dálniční uzel Modletice (D0×D1)

Příspěvek od martini »

Tak nevím, jestli mám pokažené prostorové vnímání, ale kolektorový msot na D1 mě zase přijde nějaký úzký :-). Bylo řečeno, že na D1 budou po celou dobu stavby zachovány tři pruhy, tudíž se tyto musejí vzhledem k postupu výstavby vejít na kolektorový most. Připadá mě, to, že by šířka pruhu mohla pak být max. 3 metry, ale snad se to tam vejde.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od mapman »

Tady je to ze vzduchu - snad to tam vecpou :)

Obrázek
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Bobek »

Podle mého zběžného obrázkového Cut&Paste měření běžné pruhy zřejmě ne, ale zúžené by v pohodě měly.
Království a půl princezny za 511.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od jonáš »

No pokud vim, bude se stará D1 podhrabávat po půlkách, takže se bude jezdit 2+0+3+2 čili celkem sedmi pruhy.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od mapman »

jonáš píše:No pokud vim, bude se stará D1 podhrabávat po půlkách, takže se bude jezdit 2+0+3+2 čili celkem sedmi pruhy.
No, já mám zase opačné informace (i když už nějaký ten měsíc staré), po zprovoznění kolektorových mostů by se měl provoz převést na ně, čili to bude 3+0+0+3. SO 215 (most přes R1 na D1) by se měl budovat najednou. Kolektorové mosty by měly mít šířku průjezdného profilu cca 8 m, což odpovídá pruhům ve složení 2,5 + 2,5 + 3 m. Bude to těsné, ale účel by to mělo splnit.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od jonáš »

Tak jo, jsem to kdysi viděl takhle, ale den94ek si nevedu, tak nevim ani zdroj. No končně bude ta 80 aspoň oprávněná ;)
Speedy Gonzales
Příspěvky: 171
Registrován: 14.3.2009 11:14:37

MUK D1xR1 - provizorium ???

Příspěvek od Speedy Gonzales »

Vi nekdo, jak se vyviji situace na MUK D1xR1? Podle toho, co je videt z auta, se tam dejou nejaky divny veci, neco jako "Plan B", nebo tak nejak. Co me prijde divny:

- horecne se asfaltuje nejvychodnejsi rampa + vychodni kolektor D1
- pumpa Shell smer Brno stale vesele pumpuje, tudiz zapadni kolektor D1 neni
- u plotu prodejny kombajnu velice vlazne stavebni aktivity
- kolem mostu D1xII/101 absolutni klid (teda dneska aspon byly pod mostem uzavreny oba vnitrni pruhy a nejakej koumes tam dumal na dirou u stredni podpery, vypadalo to jako sonda)

Znamena to, ze:

Prelozka D1 bude resena prevedenim provozu D1 na nejvychodnejsi rampu (smer Praha) + vychodni kolektor (smer Brno) ? Nebo bude D1 smer Brno prelozen do prtismeru D1 a D1 smer Praha bude rozptylen mezi nejvychodnejsi rampu + vychodni kolektor?

Bude MUK D1xR1 uvedena provizorne do provozu bez kolektoru protazenych pod rozsirenym mostem D1xIIx101?

Za obstrukce s pumpou muze Shell CR, nebo vekslak, co ma pumpu najatou?

Diky za znalecke odpovedi. SG.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: MUK D1xR1

Příspěvek od mapman »

Kazda z tech ramp je pro jiny smer aby se mohly mosty pro D1 delat najednou.

Ohledne pumpy je odpoved asi nasnade, nejspis chteji penize za zmarenou investici (maji tam urcite na nekolik mozna i desitek let smlouvu) a nejspis chteji moc jako kompenzaci, tak se budou muset hosi nejak domluvit nez se tam kopne, jiny duvod me nenapada... Klasika jako vsude jinde, treba ve Skalici ;)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Jak dlouho se ví, že to tam povede ten SOKP?
A jak dlouho je tam benzínka?
R48 -> D48 se podařilo!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od mapman »

SOKP byl do km 11 přetrasovaný asi kolem roku 2000, benzinka tam určitě byla dřív. (Technická studie 512 v roce 2000, ještě předloni se uvažovalo, že tam obě benzinky zůstanou, viz starší vizualizace).
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Martin z Ostravy »

To je tak jak se u nás všechno pořád mění. :roll:
R48 -> D48 se podařilo!
Speedy Gonzales
Příspěvky: 171
Registrován: 14.3.2009 11:14:37

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Speedy Gonzales »

Tak moment:

1. D1 smer Praha bude jezdit po telese budouci rampy Brno>Plzen, provizorne "primaznute" zpet k D1? Uz je to castecne vyasfaltovane ...

2. D1 smer Brno bude pres protismer odklonena na prazsky (vychodni) kolektorovy most?

3. A co ten most D1xII/101? To prece nemuzou stihnout ani do podzima 2010 ...

Pocitam ze toto reseni asi nebude plne 2x3 ...
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od mapman »

Vse ma byt 3+3...
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od jonáš »

Martin: ono se to tak moc zas nemění, už od začátku až do cca 1995 bylo rezervovaný pole u Šeberova, kde by na rampy a kolektory bylo místa habaděj. Pak ovšem vznikl lokální odboj Újezda u Průhonic a Šeberova, kterýmu se podařilo okruh o deset let odložit a o deset km protáhnout .. no a mezitim se zastavěly dříve volný pole u Jesenice, toť vše. Nic novýho, to samý se dneska děje na severu Prahy jak přes kopírák.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Lenny »

Martin z Ostravy píše:Jak dlouho se ví, že to tam povede ten SOKP?
A jak dlouho je tam benzínka?
Už v roce 1997 tam stala. Ale v provozu je od roku 199?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Mike »

hlavně se stihly "vrátit v restituci" pozemky okolo Uhříněvse
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Lenny »

Mike píše:hlavně se stihly "vrátit v restituci" pozemky okolo Uhříněvse
A v čem je jako problém?

Dáme sázky na zprovoznění celé křižovatky? :)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od martini »

To bych klidně dal. Myslím, že do 10/2010 rozhodně celá MÚK R1xD1 nebude (tedy včetně směrů z centra a křížení s II/101).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Lenny »

osobně bych tipnul květen 2011. Nějaký jiný tip?

A co dáme jako cenu pro vítěze? :)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Titul jasnovidec fóra
Já to tipuji na 9/2011.
R48 -> D48 se podařilo!
Drak
Příspěvky: 198
Registrován: 15.3.2009 11:12:05

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Drak »

Já tipuji konec jara 2011, přesněji 06/2011.
Lenny píše:A co dáme jako cenu pro vítěze? :)
Vítěz udělá pro mapmana aktuální mapu na dalnice-silnice.cz ;)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Mike »

jménem fora ceskedalnice a osatních motoristů by mu mělo být umožněno nafackovat panu Bémovi.
"okruh Prahy 2010"
nebo nám ho sliboval ještě dřív ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od martini »

Úplně původně v řekněme moderní historii měl být okruh komplet 2005.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Speedy Gonzales
Příspěvky: 171
Registrován: 14.3.2009 11:14:37

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Speedy Gonzales »

Lenny píše:A co dáme jako cenu pro vítěze? :)
Jako hlavní cenu pro vítěze navrhuji večeři s Ing. Hejlem a s JUDr. Šubrtovou.

Můj typ na zprovoznení 512-4 je 2010/12.
grundyg
Příspěvky: 192
Registrován: 31.5.2009 9:28:50

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od grundyg »

To jsou všechno tak lákavé výhry že se nelze nezúčastnit ;-)
Jako nezřízený optimista hádám zprovoznění 10/2010, s tím, že v křižovatce D1/R1 budou nějaká veselá provizoria.
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“