Dálniční uzel Modletice (D0×D1)

Odpovědět
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Mike »

martini píše:Úplně původně v řekněme moderní historii měl být okruh komplet 2005.
jj, já měl na mysli ty "modré" bilbordy - na každé lampě Jižní spojky - před posledními volbami
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od jonáš »

To je stejně jak s tim asi tisícem kilometrů cyklostezek .. voli je vypili :lol:
Tachau
Příspěvky: 229
Registrován: 21.4.2009 7:17:41

a proto furt navrhuji samostatny opening 513/514 bez cekani

Příspěvek od Tachau »

Situace na Jihu je od pondeli do patku uplne crazy. A nejhorsi je to pro ty co jezdi autobusem...Stoji od Lahovic az na Barrandov Most. A pritom za par korun se mohla rozsirit Chuchelska radiala v prostoru Mala Chuchle-Barrandov o 1 pruh, ktery mohl slouzit pro odboceni na Barrandov-Most. 20 let po prevratu a vetsina cechu neumi bohuzel bez problemu najet na most a zaridit se....
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Vizualizace R1xD1

Příspěvek od MPMP »

Moc se omlouvám, vím, že to tu už proběhlo, ale já to nenašel (asi to neumím, ale na tomhle fóru málokdy najdu to, co hledám), kde lze vidět vizualizaci křižovatky D1xR1? Na okruhprahy.cz je vyvěšená původní varianta a tu současnou nemůžu najít.
Díky za pomoc
Drak
Příspěvky: 198
Registrován: 15.3.2009 11:12:05

Re: Vizualizace R1xD1

Příspěvek od Drak »

MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Vizualizace R1xD1

Příspěvek od MPMP »

Drak píše:http://www.okruhprahy.cz/index.php?t=ar ... d1xsokp-52

tady ho máš a můžeš jezdit
To znám, ale z toho si člověk těžko udělá celkovou představu. A je to strašně pomalé někam se dostat. Klasická vizualizace by nebyla?
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Vizualizace R1xD1

Příspěvek od MPMP »

Tak samozřejmě, že tu je. Přímo na tomhle webu: Multimedia / Fotogalerie / Vizualizace(foto) / (a tam už to "každej musí najít").
Omlouvám se za zbytečné vlákno. :o
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Vizualizace R1xD1

Příspěvek od pp21 »

To nic ;o)
je to přímo tady: http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/v ... -jesenice/
Jinak ty obrázky jsou poukládané z té "jezdící" vizualizace ;o)
grundyg
Příspěvky: 192
Registrován: 31.5.2009 9:28:50

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od grundyg »

Ještě k možnému termínu zprovoznění - vzhledem k tomu, že volby budou asi v červnu, tak bude tlak na zprovoznění jižního segmentu SOKP v původním termínu enormní. A podle fotek ze stavby začínám mít pocit, že by to i šlo - samozřejmě v české specialitě - provizoriu. S použitím vizualizace od Valbeku jsem to zkusil načrtnout.
http://grundyg.rajce.idnes.cz/MUK_R1xD1 ... ippled.jpg
Staví se zatím hlavně kolektory na D1 a přemostění R1 od Prahy na Jesenici. Věci zbytné - most přes D1 na II/101 a rampy napojující 511 teď jednoduše zapotřebí nejsou. Direktní rampu Brno-Plzeň lze vést rovnou pod most. Západní kolektor na D1 bude sloužit jako fajnový výjezd z benzinky. Tohle by se do voleb myslím spáchat dalo, záleží na tom, jak rychle by byly mosty na hlavní trase D1 (jaká bude zima)
Co si o tom myslíte?
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od hh »

Myslím si, že o tom musíte něco vědět, protože tohle je přesně to, co se už asi půl roku řeší u DSP kvůli tomu Shellu. Stihnout se to to dá, i kdyby zima byla špatná, ale v přesně v tomto místě záleží na tom, zda-li ten PO bude v dubnu, v červnu nebo v září, což teď nikdo neví.

Teď je tam problém, že i k tomuto potřebujete souhlas s majitelem, protože kvůli tomu pravému mostu nad PO se bude doprava překlánět vlevo a teď co ta benzínka ... Ať už projde to snazší vyvlastňování, si tady benzínka rozhoduje o takové evropsky důležité stavbě!
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Mike »

ježiši co pořád máte s tím vyvlastňováním !!!
jednou tam ty pozemky někdo někomu prodal, někdo další tam tu stavbu povolil a až pak tam někdo naplánoval dálnici.

takže nafackujte těm úředníkům, kteří ovšem jistě jednali v rámci platných předpisů a pak křičte o vyvlasnění !
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od jonáš »

No jenže tam ty pozemky byly prodaný v dávný minulosti, když ještě měla bejt křižovatka R1 a D1 mezi Újezdem a Šeberovem. Poděkujte nějakýmu Kloudovi, ten tam tehdy starostoval a proloboval si ten jižní pytel až někam za Průhonice. A dalšímu kterýho osobně neznám, kterej zas loboval aby to nevedlo kolem Petrovic, bo se to tam přece dá zastavět dalšíma skvělejma panelákama.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od pp21 »

Jen bych si dovolil jaksi poznamenat, že ještě zhruba 1-2 roky zpátky byla aktuální varianta že zůstane ta pumpa zachována a napojena na kolektor. Až těsně před realizací 512 někro konečně pochopil že by se na kolektoru míchalo moc směrů, tak udělal novou rampu http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/v ... r1-07.html díky čemuž se kolektor stal neprůjezdným a není možné tu pumpu uspokojivě dopravně obsloužit. Jinak prostor po té čerpací stanici zůstane prázdný uvnitř MÚK http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/v ... r1-08.html .
Byla to stejně rychlá změna jako tvar MÚK Strakonická.
Speedy Gonzales
Příspěvky: 171
Registrován: 14.3.2009 11:14:37

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Speedy Gonzales »

Mike, ta Vaše věčná kanonizace Svaté nedotknutelnosti práva vlastnického je už trapná. Vedle něj totiž existuje i taková věc, jako je veřejnej zájem, kterej se sice často účelově zneužívá, ale bojím se, že toto není ten případ.

Navíc jde o prodejnu, nikdo tady nikoho nevyhání z "rodné hroudy", takže z toho nemusí mít citový ujímání. To by Shellu ubylo, kdyby si za přiměřenou státní reparaci postavil jinou pumpu na podobně aktraktivním místě (snad by se kolem Prahy něco našlo)?

Dost by mě zajímalo, jestli ty krky dělá sám Shell ČR, nebo nějakej vekslák, co to tam franšízuje.

Ať je to, jak chce, za tuhle vstřícnost by si už zasloužili po držce, třeba takhle vyslat na všechny pumpy Shell v ČR hloubkovou kontrolu (bezpečnost, envi, ...) a to by bylo aby se všude něco nenašlo, za co by se to dalo na minutu zavřít ... na to by byli i v arbitráži krátký.
grundyg
Příspěvky: 192
Registrován: 31.5.2009 9:28:50

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od grundyg »

hh: já o tom vím kulové, jen jsem si dal jedno s druhým dohromady a trefil se. Jestli to chápu správně, tak teď se jedná primárně o kompenzaci majiteli pumpy za ušlý zisk po dobu výstavby (kdy pumpa nebude napojena) výměnou za souhlas se stavbou? Ať na to koukám jak koukám, tak po zprovoznění 512 minimálně do doby výstavby 511 tam ta pumpa může klidně stát a času na vykoupení/vyvlastnění -jak je komu libo- ještě docela bude.
Abychom měli přesnou představu kde pumpa stojí: http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/0 ... s/056.html
Petr Pokorný: míchání dopravy k benzince s (podle mého) naprosto mizivě vytíženým směrem Chodov-511 s tím, že by ten kolektor měl následně připojovák zpět na D1 se mi zdá dopravně naprosto v pohodě. Vychází mi tím, že ta benzinka by se snad nemusela bourat vůbec. (Je ovšem otázkou jestli to je to, co by její majitel chtěl, protože po zprovoznění 512 mu výrazně klesnou tržby)
K vyvlastňovací flamewar: myslím že nikdo z nás neví, co má majitel pumpy za požadavky ani co je zatím ochoten mu nabídnout stát, takže debata o morálních aspektech problému je o ničem.
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od hh »

Speedy Gonzales píše:Dost by mě zajímalo, jestli ty krky dělá sám Shell ČR, nebo nějakej vekslák, co to tam franšízuje.
To druhé, většinou to je tak, že jsou to české firmy, co mají se státem smlouvu a pak mají další smlouvu (lepší) s benzínkou. Tyhle smlouvy se dělaly na začátku zlatých devadesatých let;) Často třeba na 50 let. (dnes to již nejde)
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od hh »

grundyg píše:minimálně do doby výstavby 511 tam ta pumpa může klidně stát a času na vykoupení/vyvlastnění -jak je komu libo- ještě docela bude.
Technicky ano (a že času do 511 bude habaděj), ale oni blokují i ty teď naplánované postupy, aby se postavilo to co jste namaloval. Dobře ví, že si můžou dost diktovat, bohužel, a vidí, že to zatím jde i bez nich.
grundyg
Příspěvky: 192
Registrován: 31.5.2009 9:28:50

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od grundyg »

hh: díky za zajímavé informace, škoda že nejsou pozitivnější
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Mike »

myslím, že doby kdy vlastnické právo bylo pošlapáváno tu už byly a jak je vidět, ve spoustě lidí to zůstalo zakotvené.
Tedy ne že mi to ukradne soused, ale nějaký "stát".
cesta do pekel je vždy lemována dobrými úmysly.

proč toto, dle vás, kanonizuji ?
jeden můj kamarád bydlel v RD, který se dnes nachází v pilíři mostu přes Rokytku Jinak též komunikace Průmyslová
jako náhradu dostali byt v paneláku.
to, že někdo nemyslí nebo mu zákony nedovolují výkup pozemků dopředu, nemůže být omluvou.
Myslím, že existuje minimálně možnost stavební uzávěry.
A jestliže něco dokáží developři, tak úředník to musí dokázat také, nedokáže-li, je špatným úředníkem a měl by přestat s jakoukoli činností v daném oboru.

omlouvám se všem za OT v tématu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od hh »

Co bylo, bylo, to už zpátky nevezmeme. Ale podívejte se na současnou situaci, tady Shell, tamhle farmářka, tamhle sběrné suroviny atd. a porovnejte českou legislativu s francouzskou, německou ... Hold jsme po tom komunismu víc demokratičtější jak ty staré demokracie a s těmi šrámy z minulosti se změny politici bojí no. Ale takhle s tím budou furt problémy a na každé druhé stavbě bude nějaké provizorium a jak to bylo v Plzni, je u HK, v Č.Skalici a možná bude i na 512 hrozně kazí radost z toho hezkého zbytku! (a nakonec ty pozemky stejně stát získá že, takže je to jen zbytečné)
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od Sosa »

No nejlepší byl ten zákon,co byl pro výstavbu dálnic za první republiky.Jedno veřejné projednání v katastru obce a pak se rovnou stavělo.A to byla jediná pořádná demokracie ve střední evropě. :)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od JirkaS »

Sosa píše:No nejlepší byl ten zákon,co byl pro výstavbu dálnic za první republiky.Jedno veřejné projednání v katastru obce a pak se rovnou stavělo.A to byla jediná pořádná demokracie ve střední evropě. :)
V době, kdy se začaly stavět dálnice, už to žádná demokracie nebyla.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od jonáš »

A kdybyste se zeptal osob německý národnosti, řekli by vám že ani předtim. Vono se nesmí zapomínat, že to slovo vzniklo ve starym řecku a původně platilo jen pro těch cca deset procent obyvatel, co nebyli otroci ;)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: MÚK R1xD1

Příspěvek od martini »

Speedy Gonzales píše:To by Shellu ubylo, kdyby si za přiměřenou státní reparaci postavil jinou pumpu na podobně aktraktivním místě (snad by se kolem Prahy něco našlo)?

Bohužel stát nemůže de jure nabídnout vlastníkovi benzínky tzv. prokázatelné náklady na stěhování. Může zaplatit tak max cenu za pozemek a to je právě další z problémů toho aktuálního právního stavu. Někdo by měl konečně zpracovat nějaký ucelený materiál, který by všechny tyto právní problémy s výstavbou dálnic shrnul do jednoho pytle a během roku se připravila a hlavně se všemi projednala průchodná změna legislativy, která by ale vyřešila VŠE! Dílčí úpravy nemají dle mého názoru (což byl i teď pokus s novelou zákona o vyslatnění, která také řešila jen tu nejpalčivější část, byť asi dobře).
Speedy Gonzales píše:Dost by mě zajímalo, jestli ty krky dělá sám Shell ČR, nebo nějakej vekslák, co to tam franšízuje.

Pokud vím, tak skoro všechny Shelly jsou frančízy.

Ad grundyg: dobrý odhad, konečně se někdo chopil toho to zde pro nás i amatérsky zakreslit :-) Všem nám je a bylo jasné, že nějaké provizorium tam vzniknout bude muset a tohle je opravdu nejlogičtější...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Tachau
Příspěvky: 229
Registrován: 21.4.2009 7:17:41

proc management nedohlizi na pracovni tempo?

Příspěvek od Tachau »

pri soucasnem tempu, kdy je bezne v provozu 1 bagger a 3 koukajici delnici se dostavi tenhle cross nekdy v 2012
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“