I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Na obchvat Meziříčí se řidiči těší zatím marně
Valašskomeziříčsko - Silniční síť zejména v okolí Valašského Meziříčí dozná v nejbližších měsících a letech zásadních změn.
Nedávno zveřejněná dopravní strategie ministerstva dopravy na léta 2014 2020 počítá s dokončením 2. a 3. fáze silnice I/35 Valašské Meziříčí Lešná. V roce 2017 má začít stavba očekávané Palačovské spojky Lešná Palačov. Dojde snad také na druhou část spojnice Vsetín Meziříčí v úseku Semetín Bystřička.
Jen stavba, na kterou v Meziříčí čekají nejvíce, západní obchvat města ve směru od Jarcové, se do strategie nedostal. Podle ministerstva dopravy je to zejména kvůli náročnosti jeho přípravy. Valašským Meziříčím přitom projede třicet tisíc aut denně, která s sebou nesou znečištění i nadměrný hluk.
To dlouhodobě potvrzují obyvatelé města i projíždějící řidiči. „Vadí mi, že se stavba obchvatu pořád odkládá. Městem zbytečně projíždí hodně kamionů i osobních aut. Stále se tvoří kolony," postěžovala si například Jana Mitrová z Valašského Meziříčí.
Podle starosty Valašského Meziříčí Jiřího Částečky práce na přípravě stavby v žádném případě neskončily. Dohotovena je například studie vlivu na životní prostředí. Pracuje se též na úpravách ekonomické části investičního záměru.
„Stavby, jako je tato, jejichž hodnota se počítá v miliardách korun, se připravují i patnáct, šestnáct let. Není-li v uvedené strategii, neznamená to, že tam nebude už příští rok," poznamenal starosta Jiří Částečka.
Zmiňovanou takzvanou Dopravní sektorovou strategii předložilo ministerstvo do meziresortního připomínkového řízení. Podle mluvčího úřadu Tomáše Neřolda v současné době prochází procesem posuzování vlivů na životní prostředí.
Mimo jiné strategie obsahuje několik důležitých silničních staveb, které mají v budoucnu propojit Vsetín, Valašské Meziříčí, Palačov a silnici I/48 vedoucí k dálnici D1.
Jako nejdůležitější lze přitom podle něj vnímat právě samotný obchvat Valašského Meziříčí, stavba Valašské Meziříčí Jarcová. „Ovšem doba nutná na jeho přípravu a finanční náročnost pravděpodobně neumožní vybudovat předmětný obchvat v období 2014 2020," uvedl Neřold.
V tomto období chce stát dokončit alespoň Palačovskou spojku a druhou etapu rychlostní silnice I/57 v úseku Semetín Bystřička.
Ředitelství silnic a dálnic ČR tak nyní pracuje alespoň na dokončení druhé a třetí etapy pokračování silnice I/35 v úseku Valašské Meziříčí Lešná. „Jedná se o dílčí stavby na západním okraji Valašského Meziříčí, které jsou zárodkem budoucí Palačovské spojky," uvedl Tomáš Neřold. „Obě stavby jsou zasmluvněné a Státní fond dopravní infrastruktury hledá způsob, jak zajistit finanční krytí pro realizaci v příštím roce," uvedl Tomáš Neřold.
Mluvčí Ředitelství silnic a dálnic ČR Nina Ledvinová doplnila, že třetí etapa silnice I/35 Meziříčí Lešná byla zahájena již v roce 2009. „V roce 2010 byla z důvodu nedostatku finančních prostředků pozastavena a stavební činnost byla zahájena opět letos. Její dokončení předpokládáme v roce 2015," informovala Nina Ledvinová.
Stavba představuje přeložku stávající silnice I/35 v délce zhruba sedmi set metrů. Nová silnice bude mít po dvou pruzích v každém směru. Celkové náklady stavby činí přibližně 850 milionů korun.
http://valassky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30823.html
Valašskomeziříčsko - Silniční síť zejména v okolí Valašského Meziříčí dozná v nejbližších měsících a letech zásadních změn.
Nedávno zveřejněná dopravní strategie ministerstva dopravy na léta 2014 2020 počítá s dokončením 2. a 3. fáze silnice I/35 Valašské Meziříčí Lešná. V roce 2017 má začít stavba očekávané Palačovské spojky Lešná Palačov. Dojde snad také na druhou část spojnice Vsetín Meziříčí v úseku Semetín Bystřička.
Jen stavba, na kterou v Meziříčí čekají nejvíce, západní obchvat města ve směru od Jarcové, se do strategie nedostal. Podle ministerstva dopravy je to zejména kvůli náročnosti jeho přípravy. Valašským Meziříčím přitom projede třicet tisíc aut denně, která s sebou nesou znečištění i nadměrný hluk.
To dlouhodobě potvrzují obyvatelé města i projíždějící řidiči. „Vadí mi, že se stavba obchvatu pořád odkládá. Městem zbytečně projíždí hodně kamionů i osobních aut. Stále se tvoří kolony," postěžovala si například Jana Mitrová z Valašského Meziříčí.
Podle starosty Valašského Meziříčí Jiřího Částečky práce na přípravě stavby v žádném případě neskončily. Dohotovena je například studie vlivu na životní prostředí. Pracuje se též na úpravách ekonomické části investičního záměru.
„Stavby, jako je tato, jejichž hodnota se počítá v miliardách korun, se připravují i patnáct, šestnáct let. Není-li v uvedené strategii, neznamená to, že tam nebude už příští rok," poznamenal starosta Jiří Částečka.
Zmiňovanou takzvanou Dopravní sektorovou strategii předložilo ministerstvo do meziresortního připomínkového řízení. Podle mluvčího úřadu Tomáše Neřolda v současné době prochází procesem posuzování vlivů na životní prostředí.
Mimo jiné strategie obsahuje několik důležitých silničních staveb, které mají v budoucnu propojit Vsetín, Valašské Meziříčí, Palačov a silnici I/48 vedoucí k dálnici D1.
Jako nejdůležitější lze přitom podle něj vnímat právě samotný obchvat Valašského Meziříčí, stavba Valašské Meziříčí Jarcová. „Ovšem doba nutná na jeho přípravu a finanční náročnost pravděpodobně neumožní vybudovat předmětný obchvat v období 2014 2020," uvedl Neřold.
V tomto období chce stát dokončit alespoň Palačovskou spojku a druhou etapu rychlostní silnice I/57 v úseku Semetín Bystřička.
Ředitelství silnic a dálnic ČR tak nyní pracuje alespoň na dokončení druhé a třetí etapy pokračování silnice I/35 v úseku Valašské Meziříčí Lešná. „Jedná se o dílčí stavby na západním okraji Valašského Meziříčí, které jsou zárodkem budoucí Palačovské spojky," uvedl Tomáš Neřold. „Obě stavby jsou zasmluvněné a Státní fond dopravní infrastruktury hledá způsob, jak zajistit finanční krytí pro realizaci v příštím roce," uvedl Tomáš Neřold.
Mluvčí Ředitelství silnic a dálnic ČR Nina Ledvinová doplnila, že třetí etapa silnice I/35 Meziříčí Lešná byla zahájena již v roce 2009. „V roce 2010 byla z důvodu nedostatku finančních prostředků pozastavena a stavební činnost byla zahájena opět letos. Její dokončení předpokládáme v roce 2015," informovala Nina Ledvinová.
Stavba představuje přeložku stávající silnice I/35 v délce zhruba sedmi set metrů. Nová silnice bude mít po dvou pruzích v každém směru. Celkové náklady stavby činí přibližně 850 milionů korun.
http://valassky.denik.cz/zpravy_region/ ... 30823.html
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Nadjezd u MÚK Lešná je téměr hotov. Modré zábradlí je nainstalováno, dělají se obrubníky na příjezdových cestách, chybí už jen asfalt. Cesta do Lešné přes křižovatku je uzavřena, musí se jezdit přes Příluk.
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
MÚK Lešná je hotová, včetně asfaltového povrchu, dopravního značení atd. Uvidíme kdy dojde k oficiálnímu zprovoznění.
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Nadjezd MÚK Lešná je v provozu, dnes jsem se po něm projel
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
To je pěkné, ale na Palačov pořád po staréotaznik píše:Nadjezd MÚK Lešná je v provozu, dnes jsem se po něm projel
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Nějak se začít musí
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Dnes začaly práce na 3.etapě Buldozer zde odkrýval ornici
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Dnes okolo 18,45 jsem jel po dlouhé době přes Valmez, stavil jsem se podíval na stavbu u Příluku a nestačil jsem se divit. Vozovka byla již položená, ale z dálky (50 m) to vypadalo dost divně, tak dojdu blíže a málem jsem úžasem vykřikl, jak Pavel v Polsku: "Ty ... cébéčko" . V celém úseku stavby v obou pruzích včetně přípojovacích pruhů je položen CB kryt.
Velni příjemné překvapení. Neví někdo, kdo ho pokládal?
Fotky nemám, foťák byl doma a navíc byla tma.
Velni příjemné překvapení. Neví někdo, kdo ho pokládal?
Fotky nemám, foťák byl doma a navíc byla tma.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Jal jsem jezdil kolem do práce brzo ráno a zpět pozdě večer, tak makali i za umělého osvětlení Kolega mi říkal, že jel non-stop. On je rozdíl, která firma to pokládala?
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Jistě, že je. Některé firmy jsou lepší a jiné horší, ostatně to platí ve všem.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
např. Skanska špičková kvalita, DSH (dnes už je součástí Metrostavu) přímo hrůza (viz. R48 MÚK Příbor-Západ, otřesná horská drncající dráha) takže jak řekl Lenny - je v tom rozdíl - nicméně CB na I/35 ukazuje, že v budoucnu od Palačova bude kvalitní CB dálnice do Valmezu, což je luxus alias prodloužená R35, dávám palec nahoru ... doufám, že to někdo zdokumentuje, těším se na fotky
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
CB povrch pokládala firma Alpine Bau
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
někdo ze zasvěcených - Alpine Bau to dělá kvalitně? nějaký příklad české dálnice, kde pokládali CB? dík
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Nikde.
A fotka by nebyla?
A fotka by nebyla?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Stavba je to krásná. Povrch pravé poloviny mi přišel v dobré kvalitě.
A nepokládal CB kryt náhodou Strabag?
A nepokládal CB kryt náhodou Strabag?
- Přílohy
-
- DSC_7538.jpg (273.41 KiB) Zobrazeno 8358 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Vypadá to krásně. Teď už JEN celou palačovskou spojku a je to!
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Všechno bude Pokud příští rok začnou s touto stavbou: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/ADCD ... n-rybi.pdf
Bylo by vhodné o něco později realizovat Palačovskou spojku
Bylo by vhodné o něco později realizovat Palačovskou spojku
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
a protože tato stavba není s přípravou na konci (je vykoupeno jen cca 90% pozemků, chybí SP a věcná břemena na IS) a protože není zařazena do sektorové strategie, tak se s ní, dle mého názoru, do roku 2020 nezačne, tak smůla ... každopádně palačovská spojka ve strategii je, ta začne 2018 bez ohledu na R48otaznik píše:Všechno bude Pokud příští rok začnou s touto stavbou: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/ADCD ... n-rybi.pdf
Bylo by vhodné o něco později realizovat Palačovskou spojku
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Když tam tudy jedu tak 4x-5x ročně,vždycky si říkám, jestli by nebylo lepší otočit pořadí staveb. Nejdříve palačovskou spojku a pak teprve Bělotín - Rybí... Je to velká pitomost nebo ne?
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
já hlavně nechápu, proč vůbec stavět Bělotín - Rybí? co to má za význam? v rámci palačovské spojky se postaví těch cca 4 km okolo MÚK Palačov a Bělotín - Rybí bych odložil na 2025+ však přínos je v podstatě nulový a peněz je málo, to raději bych ty cca 4 miliardy Kč poslal na cokoliv prioritního, a že toho je dost ... jinak souhlas, taky bych rád viděl hotovou palačovskou spojku, ten přínos je obrovský, ale územní plán hustopeč se bude měnit teprve 2015, takže to urychlit nelze ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Bumbiku dík za pozitivní odpověď...R 48 beru jako tvoje a Martinovo "území". O těch Hustopečích jsem to nevěděl. Tím je to jasné. Bohužel.
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Nový leták + foto:
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/9EB3 ... lesna2.pdf
Mimo jiné,je již hotová protihluková stěna k obci Příluk
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/9EB3 ... lesna2.pdf
Mimo jiné,je již hotová protihluková stěna k obci Příluk
Re: I/35 Valašské Meziříčí - Lešná
Na fotce v letáčku je vidět finišer od Strabagu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)