MÚK Pelc-Tyrolka
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No vida. A ja myslel, ze mame dopravni inzenyry od toho, aby se to nalajnovalo od zacatku spravne a ne se to pak predelavalo za pochodu protoze "zivot ukazal, ze je to jinak"...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
To se zpravidla stane i když to nějakej inženýr nalajnuje "správně" .. a nejhorší je setrvat na tom nalajnování, protože je to tak správně a realita se má přizpůsobit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
A toho se v naší realitě právě bojím ...jonáš píše:To se zpravidla stane i když to nějakej inženýr nalajnuje "správně" .. a nejhorší je setrvat na tom nalajnování, protože je to tak správně a realita se má přizpůsobit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ono je to tam krásně nalinkovaný i pro cyklisty. Vtipné je například bláznivý box směr Blanka, když se sjíždí z mostu Barikádníků. Já se už dost zlomyslně na to těším, jak to tam bude zasekané. Pak se plánovačům třeba rozsvítí.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Klidně zasekané. Ale hlavně už konečně OTEVŘENÉ !
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Západní světelná křižovatka u mostu Barikádníků je podle mě úplný nesmysl. Proč se potom stavěl Trojský most jako 2+2? Já myslel, že proto, aby se dalo z Blanky do Holešovic.
Směr Holešovičky -> Povltavská je další holý nesmysl, kvůli této relaci je v plánu Libeňská spojka, protože se jezdí Zenklovou, a již nyní je tam minimální provoz.
Východní křižovatka by neměla zase tolik vadit vzhledem k tomu, že přes světla půjdou dva pruhy rovně a zelená bude svítit skoro pořád.
Uklidňuje mě jedině, že až začne pravidelně kolabovat půlka Prahy kvůli světlům na výjezdu z Blanky, lze tuto zcela světelnou křižovatku vypnout a nepotřebné kolizní směry uzavřít. Škoda jen těch peněz, ale pokud to bylo potřeba, aby se politicky protlačila dostavba, tak je to nutná oběť. Protože tuto křižovatku nemohl navrhnout žádný dopravní inženýr jen politik.
Směr Holešovičky -> Povltavská je další holý nesmysl, kvůli této relaci je v plánu Libeňská spojka, protože se jezdí Zenklovou, a již nyní je tam minimální provoz.
Východní křižovatka by neměla zase tolik vadit vzhledem k tomu, že přes světla půjdou dva pruhy rovně a zelená bude svítit skoro pořád.
Uklidňuje mě jedině, že až začne pravidelně kolabovat půlka Prahy kvůli světlům na výjezdu z Blanky, lze tuto zcela světelnou křižovatku vypnout a nepotřebné kolizní směry uzavřít. Škoda jen těch peněz, ale pokud to bylo potřeba, aby se politicky protlačila dostavba, tak je to nutná oběť. Protože tuto křižovatku nemohl navrhnout žádný dopravní inženýr jen politik.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Sch: já bych si tím vypnutím nebyl tak optimistický. Na Barrandovském mostě způsobovala SSZ totální kolaps několik dlouhých let a také se nic nedělo.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Dostavbou máte na mysli co? Rampy na MÚK? IMHO doplnění na 3 nebo 4 lístek se nemá šanci kamkoliv vejít, hlavně s ohledem na připojovací/odpojovací pruhy. Šlo by to ale řešit takhle na obou stranách a domnívám se, že by to nebylo výrazně drahý:Sch píše:...aby se politicky protlačila dostavba, tak je to nutná oběť. Protože tuto křižovatku nemohl navrhnout žádný dopravní inženýr jen politik.
http://www.mapy.cz/s/93nc
(rampa, která překlene průběžný pruhy a zase klesne do připojovacího pruhu na druhý straně)
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Na této vzdálenosti se nepodaří klesnout pod most - to je nesmysl.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Na 100 metrech o řekněme 10 metrů? V tom nevidím na nedálniční komunikaci problém..?MPMP píše:Na této vzdálenosti se nepodaří klesnout pod most - to je nesmysl.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
To je muj oblíbenej "čínskej model", tam to dělaj aby nemuseli dělat připojováky do konstrukce mostu, možná taky dodatečně po zšestipruhování nábřeží. A když vezmu co se postavilo na Pankráci nebo tu "turbínu" u Agipu proti OC Chodov .. jít to musí, stačí aby se chtělo.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Hlavně mám pocit, že se tady na dvou světelných křižovatkách zcela zbytečně řeší směry, které se mají řešit na třech různých místech (Libeň, P-T, Trojské předmostí). A z toho jedno to místo stálo přes miliardu a stavělo se právě proto, aby to vyřešilo Pelc - Tyrolku...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Nebyl jsem tam osobně, ale dle fotografií se mi nezdá, že by se tam stavěla světla. Navíc tam jsou úplně zbytečná. Hlavní směry budou od D8 do Blanky a od Blanky na D8 a ty se nekříží. Zbytek bude minimální.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
a k čemu tam asi je ten les prázdných sloupůSosa píše:Nebyl jsem tam osobně, ale dle fotografií se mi nezdá, že by se tam stavěla světla. Navíc tam jsou úplně zbytečná. Hlavní směry budou od D8 do Blanky a od Blanky na D8 a ty se nekříží. Zbytek bude minimální.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
nemám rád SSZ, ale když tam bude dobré dynamické řízení, tak bych v tom problém neviděl
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Pardon kasme kde v Praze narazím na DOBRÉ dynamické řízení?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Třeba na Rohanském nábřeží to je hodně dynamické...kot píše:Pardon kasme kde v Praze narazím na DOBRÉ dynamické řízení?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Dynamické řízení je strašně hezké téma, ale bude stačit, že tam bude často jezdit bus do/z ZOO. ten jezdí dost často ve špičce. Jedině, že by jezdil po troj. mostě.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
B je správně, už i zastávku směr ZOO tam má připravenouMikulik píše:Dynamické řízení je strašně hezké téma, ale bude stačit, že tam bude často jezdit bus do/z ZOO. ten jezdí dost často ve špičce. Jedině, že by jezdil po troj. mostě.
a studenti z kolejí budou na metro chodit pěšky
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Studenti mají zastávku "Kuchyňka" na ulici V Holešovičkách (201). Jak to tak sleduji, nejjednodušší řešení by bylo úplně zrušit směry Most Barikádníků <> Trója a Povltvská <> V Holešovičkách a napojení areálu VŠ a parkoviště udělat z ulice V Holešovičkách (v jednom směru už v podstatě je, v druhém by se to dalo protáhnout někudy ulicemi Pod Kuchyňkou/Zahradnická/Květinářská/Pod Rokoskou/U Hercovky - jde jen o pár aut...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Standa: Půlka je hotová Levé odbočení ze směru Povltavská > V Holešovičkách bylo již zrušeno.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Dnes jsem došel k možnému účelu té západní křižovatky:
Hudeček musí otevřít Blanku před volbami, ale s arbitráží si trochu naběhl a je to ohroženo.
Dle včerejších slov Metrostavu, je tunel hotový a práce zbývá na povrchu a na Trojském mostě. Na technologiích se pracuje dál, je to jiná smlouva s jinou firmou a zjevně není zpochybněna.
V nynější arbitráži tak vlastně obě strany mají stejný cíl, aby soud uznal platnost smlouvy a Blanka se otevřela v létě, jinak by to byla Hudečkova politická smrt.
Pokud by arbitráž nevyšla, město by nemohlo Metrostavu zaplatit. Ten se ale s politiky nemůže úplně rozkmotřit, proto dokončí hlavní trasu a křižovatky na Pelc-Tyrolce, které umožní napojení Holešovic i bez Trojského mostu. Dokončí se technologie a Blanka se otevře i bez výjezdů, vjezdů a Trojského mostu. Stavebně jsou výjezdy hotové a jako únikové se použít dají. Pak bude dost času na to vyřešit nastalý průšvih.
Hudeček musí otevřít Blanku před volbami, ale s arbitráží si trochu naběhl a je to ohroženo.
Dle včerejších slov Metrostavu, je tunel hotový a práce zbývá na povrchu a na Trojském mostě. Na technologiích se pracuje dál, je to jiná smlouva s jinou firmou a zjevně není zpochybněna.
V nynější arbitráži tak vlastně obě strany mají stejný cíl, aby soud uznal platnost smlouvy a Blanka se otevřela v létě, jinak by to byla Hudečkova politická smrt.
Pokud by arbitráž nevyšla, město by nemohlo Metrostavu zaplatit. Ten se ale s politiky nemůže úplně rozkmotřit, proto dokončí hlavní trasu a křižovatky na Pelc-Tyrolce, které umožní napojení Holešovic i bez Trojského mostu. Dokončí se technologie a Blanka se otevře i bez výjezdů, vjezdů a Trojského mostu. Stavebně jsou výjezdy hotové a jako únikové se použít dají. Pak bude dost času na to vyřešit nastalý průšvih.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No nechce se mi věřit, že by někdo na stávající situaci zareagoval tak rychlým vybudováním dvou světelných křižovatek...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Sch: Dost bych se divil, že by byl někdo schopen až takhle taktizovat. Zejména ten člověk, kterého se to týká . Nicméně, neotevření Trojského mostu by znamenalo prodloužení výluky tramvaje, což by asi taky nebylo úplně ono... Spíš mě zajímá, jestli se s primátorem chystá na kolektivní sebevraždu i jeho strana nebo jestli sází na totální mimoňství pražského voliče.
.........
edit kasme: politika a parkovací zóny přesunuty do "Praha všeobecně"
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 355#p90355
.........
edit kasme: politika a parkovací zóny přesunuty do "Praha všeobecně"
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 355#p90355
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Běží řízení k dopravnímu značení, je to na úřední desce MHMP.
Je tam kompletní situačka Holešovice, Trojský most, Troja, Pelc-Tyrolka, Barikádníků. Tak jestli to někdo někam uloží, než to zmizí.
http://urdeska.praha.eu/files/B.5.11_SI ... aWUvTWuA==
Je tam kompletní situačka Holešovice, Trojský most, Troja, Pelc-Tyrolka, Barikádníků. Tak jestli to někdo někam uloží, než to zmizí.
http://urdeska.praha.eu/files/B.5.11_SI ... aWUvTWuA==
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Zajímavé... Takže teď budou jezdit cyklisti ulicí K Holešovičkám a po mostě Barikádníků. Odvážní chlapci !