I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Tyto dvě navazující stavby jsou součástí mezinárodního tahu E 551, který je postupně rekonstruován a homogenizován na kategorii S 11,5/70. Na jihu stavby navážou na již rekonstruovaný úsek od Jindřichova Hradce přes Vodnou a Kamenici nad Lipou, kde je komunikace vedena obchvatem až za Božejov. Jako pokračování na sever je ve výhledu plánován západní obchvat Pelhřimova.
Letáky staveb:
Silnice I/34 Božejov–Ondřejov
Silnice I/34 Ondřejov–Pelhřimov
Článek popisující aktuální stav přípravy:
Vytyčený obchvat Ondřejova čeká jen na stamiliony korun
Letáky staveb:
Silnice I/34 Božejov–Ondřejov
Silnice I/34 Ondřejov–Pelhřimov
Článek popisující aktuální stav přípravy:
Vytyčený obchvat Ondřejova čeká jen na stamiliony korun
Re: I/34 Božejov–Ondřejov & Ondřejov–Pelhřimov
No tedy u toho Ústrašína to je poměrně velký objem zemních prací na takovouhle "stavbičku", vzhledem k tomu, že to prochází pahorkem na kterém stojí tvrz. viz. mapy.cz
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/34 Božejov–Ondřejov & Ondřejov–Pelhřimov
Tak to se podívejte na tu druhou stavbu...
Jinak tam to novou silnici potřebuje jak prase drbání, stará je opravdu zběsilá jak vedením, tak stavem.
Jinak tam to novou silnici potřebuje jak prase drbání, stará je opravdu zběsilá jak vedením, tak stavem.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/34 Božejov obchvat
Může mi někdo ze zdejších odborníků vysvětlit, proč na již postaveném obchvatu Božejova ve směru od PE je do kopce jen jeden pruh a přídatný pruh začíná až na vrcholu a je v klesání? V opačném směru od JH se škrábete do kopce za supícím kamionem také v jednom pruhu a proti z kopce vesele sviští auta ve dvou pruzích. Děkuji. Mně napadá jediné - při malování čar si někdo blbě otočil projekt
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Koukal sem do letáku že je na tuhle trasu vydáno stavební povolení, ví se jestli letos popř příští rok se tady bude něco dít? nebo je to zatím neerálné a bez peněz?
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Nejsou peníze - takže spíš nereálné...
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Ale potřeba by bylo, lidé tu dost trpí... Ale vím, nejsou peníze...
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
to je škoda, občas tuhle trasu jezdím a tahle část by hodně pomohla jak lidem tak i provozu. tak budem doufat že se brzo někde nějaká miliarda najde
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Úsek Ústrašín-Ondřejov je hnus s kamionem,protože pokud před kamionem jede cyklista a je silný provoz,tak není šance na předjetí.
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
nemáte někdo mapku budoucího obchvatu Pelhřimova na I/34 ? Snad se brzy dočkáme výstavby...
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Byly v dokumentaci EIA.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Obchvat Pelhřimova určitě v budoucnu ano, ale situace tam vůbec není tak hrozná, jako jinde, u průtahu městem totiž bydlí minimum lidí. Na rozdíl od Chrudimi či Karviné.
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Pokud bude na I/19 vybudován obchvat Kámene a hlavně Chýnova,tak to bude atraktivnější.Jinak ne.Bohužel obě dvě trasy mají zásadní bodové závady,takže se to v nynějším stavu srovnává...martini píše:Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
super tak snad výběrové řízení proběhne rychle bez problémů s levnější než odhadují až se muže stavět
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Souhlas, I/34 je velmi vhodný kandidát... Also, ale netušíte jaký je stav s obchvatem Lišova??? Protože jakmile dostaví úsek Božejov - Pelhřimov, tak Lišov je nejtužší bodová závada mezi ČB a D1.martini píše:Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
mě by spíš zajímaly časy, když bude ona stavba postavena i přeložka lišov - vranín na I/34, jestli to bude od D1 u humpolce do ČB rychleji než přes 1/19 a po D3 do ČB (až bude dostavěn úsek veselí - úsilné - ty 4 stavby) ať vím, kde je to výhodnější jezdit ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Záleží, jestli dodržuješ rychlost či ne.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
dodržuju ... takže?a kdybych nedodržoval? a ty bodové závady na I/19 jsou?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
no, Bumbiku, to máte s tou rychlostí tak. Na celém úseku mezi Humpolcem (D1) a Českými Budějovicemi se s výjimkou úseků Pelhřimov - Božejov, Jarošov - Dolní Lhota, průjezd Třeboní a Lišovem, dát jet opravdu rychle.
Ale proboha lidi, nedělejte to! Jednak se to prostě nemá, zhusta se tam měří, lesní úseky ochotně nabízí častý střet se zvěří a už jsem párkrát viděl bouračky, které bych snad radši ani vidět nechtěl....
Nejvíc mě však berou borci (typový příklad: octavia první generace v tuningové úpravě co se snaží předjíždět, kde by to normální smrtelníka ani nenapadlo. Občas totiž zjišťuji, jakou výhodou je auto se 190kW .... má totiž sakra dobré brzdy
Ale proboha lidi, nedělejte to! Jednak se to prostě nemá, zhusta se tam měří, lesní úseky ochotně nabízí častý střet se zvěří a už jsem párkrát viděl bouračky, které bych snad radši ani vidět nechtěl....
Nejvíc mě však berou borci (typový příklad: octavia první generace v tuningové úpravě co se snaží předjíždět, kde by to normální smrtelníka ani nenapadlo. Občas totiž zjišťuji, jakou výhodou je auto se 190kW .... má totiž sakra dobré brzdy
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Míšo, nezlob se ... mě jen zajímalo, která trasa je výhodnější, nejsem hazardér, dodržuju předpisy, občas je nedodržuju na I/48, ale tam to k tomu svádí ... ale jinak jezdím předpisově a dávám si majzla ... mě prostě jen zajímá, když pojedu do ČB, která trasa je ekonomičtější, toď vše ... to jsem se bohužel z tvého příspěvku nedozvěděl
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
Ale já se přeci nezlobím, ani nepodsouvám, že ty jezdíš jako blázen!bumbik píše:Míšo, nezlob se ... mě jen zajímalo, která trasa je výhodnější, nejsem hazardér, dodržuju předpisy, občas je nedodržuju na I/48, ale tam to k tomu svádí ... ale jinak jezdím předpisově a dávám si majzla ... mě prostě jen zajímá, když pojedu do ČB, která trasa je ekonomičtější, toď vše ... to jsem se bohužel z tvého příspěvku nedozvěděl
Varianta Pha - ČB přes Humpolec a I/34 do Budějovic dává smysl snad jen při jaderné havárii Temelína , jinak je lepší samozřejmě jet R4+I/20 (varianta "Písek") nebo D1+I3/D3 (varianta "Tábor"). Táborská varianta dává více smysl ve směru z Prahy na ČB. Ve směru na Prahu nové třípruhy za Benešovem sice pomohly, ale jinak mezi koncem D3 a D1 není kde předjet. Na I/4 zasejc před začátkem R4 bývá zásek, stejně tak to dokáže pekelně zhoustnout mezi Vodňany a ČB. Těžko poradit. V nočních hodinách je to egal. Ekonomičtější to bude asi přes Písek, ale to hodně závisí na tom, čím jezdíš.
I/34 dává jako varianta smysl při cestě ČB - Brno, bo k ní existuje jižní varianta po I/23 či dokonce nejjižnější varianta přes Dačici a Mor. Budějovice. Pokud mohu soudit, tak čím je trasa více na jih, tím je kratší, hezčí, ale také pomalejší. Nejrychleji je to přes Humpolec, ale kdo by rád a dobrovolně vjížděl na D1 mezi Humpolcem a Brnem, že...
Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
no mě zajímala trasa Brno - ČB - tzn. jestli je výhodnější D1 po humpolec a dále I/34 a 1/19 a D3 od Tábora do ČB nebo D1 po humpolec a 1/34 až do ČB - a zdá se, že tedy vítězí varianta s 1/19, pokud jsem vyrozuměl správně good to know
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...